Autor |
Wiadomość |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 14:29, 28 Wrz 2007 |
|
Chcialbym sie dowiedziec czym jest spowodowane dolozenie sztabki zlota do wymaganych skladnikow umagicznienia? Czyzby nie bylo ono wystarczajaco drogie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:32, 28 Wrz 2007 |
|
O ile się orientuje powodem jest pragnienie utrzymania niskiego poziomu posiadania tych przedmiotów (coby nie były nagminnie spotykane) oraz pragnienie jak największego wyciągania złota z serwera (a i tak obecnie szybciej przybywa niż ubywa)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:46, 28 Wrz 2007 |
|
nom, mialem do wyboru to lub rozwalanie sie itemow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 14:46, 28 Wrz 2007 |
|
Dołożenie sztabki jako niezbędnego składnika umagicznienia to bardzo dobry pomysł. Już kiedyś wspominałem, że sztabka, bądź mniesza sztabka=np. 10k złota (w przypadku jakiś rarowych szmatek/ozdób), powinn znaleść sie wszędzie tam, gdzie to możliwe.
Bo:
1. wyssie zloto od osób korzystających z umagicznień a tym samym z serwera.
2. będziemy szanowali umagicznioną broń bardzij niż obecnie. Będzie ona cenniejsza i rzadziej spotykana.
P.S. Jestem wojownikiem i stałym klientem Algara.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krell dnia Pią 14:55, 28 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 14:48, 28 Wrz 2007 |
|
Aha, czyli jak ktos sobie umagicznil wczesniej to jest 30k do przodu i jest cool, a jak np (sytuacja calkowicie hipotetyczna) ja nie mialem wczesniej kasy a teraz w koncu uciulalem zeby sobie umagicznic to musze zaplacic sporo wiecej bo n osob ma juz magiki? Umagicznienie na dzien dzisiejszy kosztowalo prawie 90k. Teraz kosztuje prawie 120k. Ja rozumiem ze chodzi odplyw kasy tylko dlaczego osoby ktore dorobily sie szybciej i nakupily sobie cool sprzetu sa teraz gruba ilosc kasy do przodu a inni maja pod gorke? (umagicznienie broni i zbroi to ful kasy, a niektorzy maja juz kilka kompletow i sa ustawieni). Poprostu to jest kwestia nieutrudniania gry tym mniej zamoznym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:50, 28 Wrz 2007 |
|
A takie pytanie - troche na ten temat ktory wspomnial Coltain:
czy umagicznione przedmioty rozpadaja sie po jakims czasie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 14:53, 28 Wrz 2007 |
|
Może ja odpowiem, bo korzystam od dłuższego czasu: umagicznienie nie czyni z broni magika (jak było omyłkowo wyżej podniesione) i nie ma żadnego wpływu na proces jej niszczenia. Podobnie zresztą jak runy.
Broń systematycznie się tępi i wymaga w końcu naprawy lub się rozleci.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krell dnia Pią 14:59, 28 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 14:56, 28 Wrz 2007 |
|
krell napisał: |
Może ja odpowiem, bo korzystam od dłuższego czasu: umagicznienie nie czyni z broni magika (jak było omyłkowo wyżej podniesione) i nie ma żadnego wpływu na proces jego niszczenia. Podobnie zresztą jak runy.
Broń systematycznie się tępi i wymaga w końcu naprawy lub się rozleci. |
My bad. Powinienem byl napisac "magiki". Chociaz skoro maja jakies tam magiczne wlasciwosci to moznaby tak je nazwac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:59, 28 Wrz 2007 |
|
nie, magiki to ja mam ;p z efektami i bajerami, Wy macie bronie umagicznione, to jest tylko nadanie broni wlasciwosci, nie zmienia jej parametrow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:58, 28 Wrz 2007 |
|
drako napisał: |
Aha, czyli jak ktos sobie umagicznil wczesniej to jest 30k do przodu i jest cool, a jak np (sytuacja calkowicie hipotetyczna) ja nie mialem wczesniej kasy a teraz w koncu uciulalem zeby sobie umagicznic to musze zaplacic sporo wiecej bo n osob ma juz magiki? |
To, że wcześniej tego nie było to jest błąd, który IMO teraz został naprawiony, ci wcześniejsi mieli szczęście i tyle. Mnie też dopiero teraz stać, ale nie mam zamiaru sie irytować faktem że ktoś kiedyś miał taniej. Tak jest dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:02, 28 Wrz 2007 |
|
z jednej strony szkoda, bo fakt - też miałem się wieczorem zabrać za umagicznienie łuku, a tu bonus... no ale jak już pisali wcześniej - bardziej dbać będę... na marginesie - może skoro to teraz kosztuje sporo więcej, to może by ciut choć podwyżyć próg, albo choć szansę na wyższy % ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 19:00, 29 Wrz 2007 |
|
No to wiecie ze bedzie predzej czy pozniej tak jak na 095 przed padem?
Tzn - jesli daje sie naprawic bron umagiczniona (z runami) to predzej czy pozniej bedzie jej tyle na servie ze must have bedzie bron z 5 runami albo cos w tym stylu a exp bedzie mozna sobie na PvP wsadzic w 4 litery.
Przemyslcie to bo akurat to mi sie zawsze na 095 nie podobalo i myslalem ze tutaj expy beda do czegos przydatne na dluzsza mete.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bern dnia Sob 21:09, 29 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:06, 29 Wrz 2007 |
|
Ogólnie zgodzę się z bernem ale... o ile wiem naprawianie w zamierzeniu było na zasadzie "zawsze mniej niż 100% stanu przed naprawą" czyli po każdej naprawie item był "gorszy". Nie wiem czy to było zmieniane, ale jeśli nie to taka powolna degradacja mi w sumie by odpowiadała
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 23:19, 29 Wrz 2007 |
|
A mi np srednio bo zeby zrobic taka pozadna bron to trzeba wywalic pelno kasy i angazowac duzo osob. Ja np robiac moj arsenal broni wydalem juz okolo ponad milion a przy tym 2 bronie ulegly zniszczeniu w procesie tworzenia.
Bern nie znasz dokladnie sytuacji.
Bron exp to poprostu pierwsza faza broni runicznej/umagicznionej bo sam exp daje o 1 wiecej dmg niz nieexp z tej samej rudy/stopu dlatego tez chodzenie w expie i niewlozenie w niego nic niejako mija sie z celem.
Bronie runiczne i umagiczniane to nie magiki ktore sa potezniejsze.
W kazdej grze mmo z czasem jest coraz wiecej itemow i coraz lepsze.
Jednakze kazdy moze sobie magiki zafundowac nie tylko woj ale i mag czy necro.
To nie 95 gdzie jedynymi magikami sa bronie slonca/zamieci czy inne.
Tutaj kazdy moze kupic sobie bardzo dobre itemy, ktore daja mu przewage nad kims chodzacym w zwyklych blaszkach czy skorach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 5:45, 30 Wrz 2007 |
|
No tak tak, ale jeśli będzie to niezniszczalne bądź naprawialne do 100% to sytuacji gdzie każdy w skrzyni ma tego pełno sie nie uniknie.
Ogólnie jestem przeciwny jakiejkolwiek niezniszczalności
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|