Autor |
Wiadomość |
Enricco82
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:04, 25 Paź 2007 |
|
Czytałem te posty tego gościa z Wybrzeża i powiem, że też mam już dosyć złodziei. Przyznam, że przez ostatnie 2 tyg. to właśnie przez nich nie gram, a to co sie wydarzyło dzisiaj, spowoduje prawdopodobnie, że nie zagram przez dłuższy czas. Komuś zarąbali zioła, a mi tarczę porządku z mithrillu, krótki miecz z mithrillu i ponad 1.5k stekow rybnych. O poprzednich sytuacjach nie chce mi sie gadac, bo to jest jakaś żenada, żeby ktoś dosłownie tracił czas na walkę i zbieranie niewiadomo czego, a jakiś nędzarz na hidzie siedzi w banku i czeka na frajera. Moim zdaniem hidding jesli ma być to niech będzie, ale ograniczony. Do np. 20 sek. a po tym taki ktoś się odkrywa i nie może ukryć np. przez 10 sek, bo to jest masakra, że nie można nawet takiego kogoś zaznaczyć jako złodzieja, bo po prostu nie ma na to czasu!!! Albo druga propozycja, żeby wchodząc do banku włączało się jakieś auto-odkrywanie!!!
Wiem, że nie jestem sam w mojej opinii i zróbcie coś z tym, bo bez kitu nie chce mi się grać z takim stanem rzeczy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 20:09, 25 Paź 2007 |
|
Złodzioeje hmm no denerwujące jest jak wchodzisz i tracisz coś za 100k przestaje się grać ale można jeszce grać zrobić coś ze zlodziejami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:46, 25 Paź 2007 |
|
Zmieniono nieco zasady okradania.
Kazde nieudane ukradzenie powoduje krima, kazde odkrycie powoduje krima
zmieniono nieco naliczanie trudnosci okradania
(bardziej przeszkadac beda bankierzy, inni gracze, inne npc itp)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 14:14, 26 Paź 2007 |
|
Od hida prosze sie odstosunkowac. A co do zmian - imho pierwsza zmiana powinno byc zablokowanie kradzenia przedmiotow stackowalnych i pojemnikow i dac ograniczenie ukradzionej jednorazowo kasy do 1000gp. Pytanie odnosnie crima - czy przy nieudanej kradziezy odkrywa zlodzieja?
PS. Nie jestem zlodziejem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:43, 26 Paź 2007 |
|
nie, sa 2 odrebne testy
nawet przy udanej mopze odkryc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 18:27, 26 Paź 2007 |
|
Colt mozesz jakos rozjasnic to ??
"kazde odkrycie powoduje krima"
Znaczy ze jak jestem na hidzie i ktos mnie odkryje to mam crima ??
####EDIT####
Gratuluje skutecznej kampani na rzecz uwalenia stealinga...
Wlasnie przeprowadzilem testy i gra zlodziejem przestala miec sens...
Na 100 prob ani jednego sukcesu... na srodku pola bez NPC ani gracza... wiec domyslam sie ze z obecnoscia Gracza/NPC okradniecie jest niemozliwe...
Osoba okradana miala o 25 mniej dexa ode mnie wiec nie wiem jakaby musiala byc roznica w zrecznosci zeby cos zwinac...
Kradlem nozyk zielaza waga 2...
####EDIT####
####EDIT2####
roznica dexa 39... rowzniez brak sukcesu...
####EDIT2####
####EDIT3####
Colt a czasem osoba okradana badz okradajaca nie jest wliczana jako ta utrudniajaca ??
####EDIT3####
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enricco82
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:34, 27 Paź 2007 |
|
Kixar?? To w takim razie jaka była różnica w dexie, skoro ktoś mi buchnął tarcze porządku (która mało nie waży) i krótki miecz?!?! No właśnie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 10:15, 27 Paź 2007 |
|
Enrico... Ja mowie o stanie obecnym...
A odnosnie Tego jaka mogla byc roznica dexa... To gdy miales do czynienia z zlodzejka slynna to ja z 7x dexa nawet jej do plecaka nie zagladne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 10:23, 27 Paź 2007 |
|
Najgorsze w zlodziejach jest to ze podczas wpadki oni nic nie traca.
Obojetnie jak proba bedzie trudna to mozna to jakos przezyc bo w razie porazki straty sa zerowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 10:37, 27 Paź 2007 |
|
mag zabojca tez moze isc z 20 ziolkami i nic nie traci w razie wpadki...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 10:41, 27 Paź 2007 |
|
W sumie Bern poruszyl ciekawą rzecz. Bo, jesli nie możemy na stałe "zabić" złodzieja, co niewątpliwie wcześniej czy póxniej by nastąpiło w realu, to zastanówmy się w jaki sposób ten zlodziej mógłby mieć pod górkę z tylko tego powodu, że jest złodziejem.
Propozycja: Moze należało by wprowadzić system podobny to tego jaki przypisuje mordercy status "red", z tym ,że decydującym czynnikiem bylaby tu liczba nieudanych kradzieży-patrz wpadek złodzieja.
Taki złodziej jest wkońcu "stale" nielubiany przez społeczeństwo, ba, nawet ścigany przez prawo.
Moja propozycja nie tyczy się samej techniki i trudności kradzieży, tylko trwałego postrzegania złodziei przez straż miasta obraz innych graczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 10:54, 27 Paź 2007 |
|
A nie mozecie sobie zlodzieja wywalic z miasta?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 11:03, 27 Paź 2007 |
|
Ciekawy pomysl z tym oflagowaniem zlodzieja... Tylko nie moze byuc to forma RED... bo jak pojde gdzies indziej i zobaczy sie nad glowa... rozowy napis to wiara bedzie spierniczac a nie o to przeciez chodzi...
Krell poczekacie z dodawaniem "udupien" dla zlodzieja bo cos czuje ze obecne zmiany wprowadza duuuuzo dobrego... Juz nie bedzie ordynarnej jumy w pelnym banku... zlodziej bedzie musial wiecej kminic ;] Dajcie z tydzien na przetestowanie poprawek Colta pozniej zaczniemy nam utrudniac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hnat
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:37, 27 Paź 2007 |
|
Zlodziej powinien najpierw żebrac, a dopiero pozniej krasc. Inaczej mowiac, kiedy nie uda mu sie wyzebrc cos od ludzi, npc... wtedy kradnie. Jesli chce juz tak bardzo byc utrzymankiem spolecznosci, darmozjad jeden! )))))
W koncu taki skil jak zebractwo, bylby uzywany. Poza tym, mag-red zeby zabic musi miec wieksza ilosc skili, niz zlodziej. Dolozenie zlodziejowi żebractwo robiloby z niego KLASE.
To jest tylko pomysl, to nawet nie jest propozycja, bo ja nie znam sie na zasadach: co, z czym sie je:)))
pozdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enricco82
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:14, 27 Paź 2007 |
|
Zasoova napisał: |
A nie mozecie sobie zlodzieja wywalic z miasta? |
Zas? A jak oznaczyć kogo chce się wywalić, skoro on siedzi cały czas na hidzie?!
A po drugie jakiś szacunek ZPS-owi w miastach by się należał, a nie, ktoś mnie okrada ewidentnie (czyli łamie prawo), ja go atakuje za to butlą wybuchu, straż zabija mi pancerniaka i mnie, a ta łajza śmiejąc mi się w twarz zbiera moje rzeczy i idzie sobie znowu na hidzie do banku!!! Przecież to jest jakaś bzdura! Nosz tak się wkurzyłem, że szok!! To tak jakby ktoś okradał straż miejską na oczach policji...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|