Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 wojownik Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 18:03, 12 Wrz 2007 Powrót do góry

chce poruszyc sprawe wojownika jak samego czyste tzw. PW. mianowicie jest teraz do bani. jest do dupy. no sory za slownictwo ale taka jest prawda. w pvp jest maksymalna ciota jaka moze byc apvm to tez w porownianiu z innymi klasami jest no commment.

juz pisze po czym tak twierdze. wczesneij testowalem bron exp z wysysaniem many. bron maczuga exp mithril 10 % wysysania many. walczylem z Garthem. i stwierdzam ze zabic8ie jego graniczy z cudem a on mnie na czary moze wyciac. moja walka pvp polega tylko i wylacznie na obronie.
druga walka z Flaviusem. tu to juz porazka w ogole. on tyral mnie jak chcial. a ja tylko bigalem pzrez 5 min miedzy budynkami i spierdzielalem pzrednim a on mial czas na wyczarowanie kazdego czaru. maxymalnie zabralem mu 1/2 hp w calej walce, ale co z tegp skoto mi zostawalo juz 10 hp i musialem spierdzielac? aha testowalem bron 1h z tarcza orac bron 2 h.
kolejna sprawa to, ze mace sa do dupy!!!
trafialem go co 5 cios co jest porazka!! nie mam malo stata bo ma go 82/82/60 a moja postac zachowuje sie jak ciota. pozatym ze mace nic nie robie jest cholernie wolne i na dodatek ma marny dmg. sword jest 2 razy szybszy i trafia co 2 cios, wiec sami sobie zobaczcie jak to jest.

wnioskuje o zastanowie sie nad tym ekipy bo w chwili obecnej klasa samego wojownika jest tak do dopu ze.... szkoda slow. ciagniecie do tego ze na serwerze beda tylko wampiry, nekromanci, paladyni i crafterzy. a nie o to chodzi tu. wiec zastanowcie sie naprawde nad tym faktem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 18:14, 12 Wrz 2007 Powrót do góry

aha. zapomnialem dodac ze mam po 50 expa w skilach bojowych i nie widze zadnego bonusu w tym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:01, 12 Wrz 2007 Powrót do góry

Ogolnie to jest ciezki temat bo nie jest do konca tak jak byc powinno(co oczywiste) a tez nie jest tak tragicznie - no ale po kolei...

Wojownik jest profesja ktora jest najbardziej "dynamiczna" 4 rodzaje walki(Sword,fenc,mace,arch) daja duze mozliwosci tak samo jak ilosc pancerzy ktore mozna skladac na wiele sposobow a nade wszystko aspekt umagiczniania ktory jest pomijany - przeciez wojownik moze sobie umagicznic pancerz,bron,slayerowac,runowac co daje naprawde spory dopal.
Jednak jest pewien mankament...
Wojownik bez poisona jest strasznie marny...
Trzeba zrobic tak by czlowiek ktory gra wojownikiem mial szanse w walce bez skilla fencing i poisoning.

I nie moga to byc zmiany na szybko trzeba temat dokladnie przemyslec pod kazdym aspektem tak zeby ostateczny efekt nie stal sie czyms czego nie bedzie sie dalo zabic - wiec tutaj dyskusja otwarta.

Dalej sprawa Macek.

Wydaje mi sie ze MACKI powinny byc najsilniejszymi(w tej chwili najpotezniejsza bron maja swordy - halabarde i berdysz) bronmi w UO wolne ale DUZE obrarzenia i wlasciwosci ktore pozwolily by nadrobic brak mozliwosci zatruwania broni.

Dalej sprawa walki Garth/Flavius:P

@CrowD powiem ci tak - walka z nekromanta jest specyficzna i nie mozna po prostu leciec i tluc - kazde praktycznie zaklecie nekromanty ma swoje minusy lub slabe punkty ktore jak sie pozna to mozna wykorzystac przeciwko nekro niestety wielu wojownikow z ktorymi walczylem ma klapki na oczach i leca na pale by uderzyc we mnie jak najwieksze dmg...a nie oto tu chodzi.

Dalej "ciagniecie do tego ze na serwerze beda tylko wampiry...."

O to bym sie nie bal bo wampir wojownik to porazka na calej linii...;]


No i konkluzja(co do wojownika)Smile

Oczywiscie z obecnym stanem rzeczy cos trzeba zrobic nie mozna po prostu dodac mu dmg bo to nie wiele zmieni(odpada opcja woja co zabija wszystko na 1 strzal) wiec moze nadzieja tkwi w magolach?Moze zrobic ze bron zaslayerowana na nieumalrych zdaje ciut wieksze dmg nekro i przechodzi przez upiora(tez w ilus %) ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 22:06, 12 Wrz 2007 Powrót do góry

Nie zgadzam sie z tym ze rozwiazanie tkwi w magolach. No bo popatrz na to w ten sposob: sredni mag, ktory nie potrzebuje zadnego umagicznionego exp sprzetu moze rozlozyc calkiem spokojnie mocnego woja natomiast bez plyty do maga nie ma co podchodzic. W tej chwili po mapie biegaja magowie ze str i dexem w okolicach 60-70 wiec jak woj a wala od niego mocniej - paraliz, flam,flam i lezysz. I jesli resisty zbroi cos daja to wole nie myslec jakiego dmga by mialy czary gdyby nie one... W exp kolczej z allanitu i na butlach dostalem jednym czarem 80 dmg, padlem 2 sekundy pozniej. Nawet nie mialem czasu podbiec do kolesia. Wiec moja propozycja: albo spowolnic czarowanie (w ogole lub tylko wybranych zaklec) albo zmniejszyc dmg czarow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 23:02, 12 Wrz 2007 Powrót do góry

drako ja w zwyklej zbroi z gneisu z KVF dostaje nie wiecej jak a 3X, moze 4X dmg. I na to paladynizm nie wplywa. Inna sprawa ze mam ponad 100 resa i 100 expa w nim...
Ale fakt - woj aktualnie to albo paladyn albo truciciel, inaczej sie po prostu nie oplaca. Jakby mace jednak zabieral stamine w jakis logiczny sposob (wiem ze Laurena pracuje nad obmysleniem ile mialby zabierac i robi to calkiem z glowa) to woj z mace mialby szanse zaistniec. No ale nadal wtedy zostaje rozwiazanie: Pal - sword, truciciel - fence, PW - mace...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 23:22, 12 Wrz 2007 Powrót do góry

No wlasnie, masz resa. Ja nie mam miejsca na resa. Czy to nie jest niewporzadku ze woj musi miec dobra zbroje, bron, wykoksana takte,anate,sword/fenc/mace,resista,healing i jeszcze najlepiej poisoning. I wszystko po to zeby miec SZANSE wygrac z magiem podczas gdy magowi wystarczy magery+medyta+eval i kilka czarow ktore nie musza byc exp z dobrej rudy. A macki nie rozwiaza problemu, bo reszta broni pozostanie niezbyt przydatna, a juz w szczegolnosci fenc, ktory tak naprawde bez poisona jest niezbyt przydatny, bo dmg ma mniejszy od sworda a zysk predkosci jest nikly.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 23:26, 12 Wrz 2007 Powrót do góry

Jak nie masz miejsca na resa to dlaczego sie dziwisz ze Cie magowie klepia? Very Happy Jak nie masz miejsca na resa to sorry, musisz zainwestowac w zbroje z porzadnych materialow, zeby to jakos-tam nadrobily. Majac resa mam wrodzonych resistow na zywioly aktualnie na 60. I IMO jest to OK. Znajdz miejsce na resa a Twoje problemy z magami sie rozwiaza. To tak jakbys powiedzial ze "on paruje ciosy a ja nie, to nie fair" bo nie masz miejsca na parry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 0:05, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

@drako chcialem skomentowac jakos twoja teorie dotyczaca mag vs woj ale po przeczytaniu pare razy twojego posta jednego i drugiego i wysunietych konkluzji na temat resa zostawie to jednak bez komentarza;p

Ogolnie wydaje mi sie ze powinnismy rozpatrywac 3 przypadki...

Woj vs Paladyn
Woj vs Nekro
Woj vs Woj-Truciciel

Moze rzeczywiscie zrobic tak jak kiedys padla propozycja...

Lumber + dmg do toporow
Blacksmith + do dmg od mlotow
I ogolnie czym wiecej bojowek posiada woj tym wiecej dmg zadaje(albo cos)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:09, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja tylko dodam, że jestem przeciwny boostowaniu woja po to żeby się równał z innymi - wplączemy sie w efekt dragonballa gdzie to co chwila trzeba coś wzmacniać bo jest problem.

Ja bym sie raczej zastanowił nad zmianami w klasach przepakowanych ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Czw 7:37, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

A moze dac PW double bonus HP od anatki? Albo zmieniony system naliczania HP dla PW wedle tego co bylo dyskutowane gdzie indziej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:53, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

jak juz wspominalem lumber daje bonus do dmg

chetnie przyjme propozycje jak cos wam nie pasuje

uwaga
jezeli jakos dacie zbijanie staminy mackami to nie chce tego zrobic jako wlasciwosc tylko woja

uwaga2
uzywanie broni 2h na koniu ma sporego minusa do dmg

uwaga3
duzy skill parring i dobra tarcza ladnie zwieksza resisty

uwaga4
jaka stworzy sie postac, taka na pewno da się grac, to od gracza zalezy jaka postać zrobi

ogolnie:
chcecie to mozna pozmieniac cos w dzialaniu skili bo obecnie anata i takta dają zwiekszenie dmg, chcecie to dawajcie propozycje...

to wasz shard i Wy piszcie co chcecie, jak chcecie to zbalansowac itd, ja moge pozmieniac cyferki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 8:32, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

No tak... wiec uzalezniamy mozliwosc walki z magiem od jednego tylko skilla? Ja rozumiem ze resist jest od tego zeby zmniejszyc zadawany przez magie dmg ale my tu mowimy o zmniejszeniu dmg z ogromnego na spory nawet przy ponad 100 resista i expie (odwoluje sie do postu Xurta). I tu nie chodzi o mnie bo ja wogole jeszcze mam za kiepskie staty do pvp innego niz zabijanie crafterow. Chodzi o sam fakt ze mag zadaje niektorymi czarami ogromny dmg, czaruje szybko i wogole jest taka maszynka do zabijania. IMHO trzeba cos z tym zrobic. Wczoraj widzialem nekromante z poli krwawego licza w obstawie dwoch lordow liczow - jestem ciekaw jaki woj by go pokonal. Wielu magow biega w samym plaszczu i spodniach, swiadomi tego ze albo zdaza wykonczyc przeciwnika zanim do niego dobiegnie albo zdazy uciec wiec zbroja im nie potrzebna. Woj nie ma tego luksusu. Mag ma inco, mag ma darmowe bramy, mag ma leczenie w 2s nie uzywajac butli, mag ma darmowe wierzchy, mag ma czary obszarowe zeby odkryc stelfera itp itd. Woj w zamian nie ma nic. Nawet w pvm isc we 2 na cos grubszego bez maga nie ma sensu. Uwazam ze balans miedzy tymi 2 profesjami jest w tej chwili mocno zachwiany. I to czy mam resa czy nie ma tutaj marginalne znaczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 8:57, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

@Garth- ja wiem ze nie ma sensu robic z wpojownika jednostrzalowej postaci, ale w chwili obecnej nie jestem nawet postacia 50 styrzalowa:)
jak juz plus do dmg mace to powinien to byc skil mining a nie bs.
oczywiscie moge sobie umagnicznic poancerz, bron itp. ale to zmieni tylko tyle ze bede sie trzymal 2 min dluzej na nogach. walczylem z toba bronia exp umagiczniona i z Flaviusem tez walczylem bronie exp umagiczniona.
nie bede zmienial specjalnie sobei bojowki i dodawal poisona tylko po to zeby zaistniec bo koncepca mojej postaci od zawsze byla to postac z mace i nigdy nei mailem innej broni w reku. nie chodzi o to zebym ja sie przystosowal do serwera tylko zeby serwer byl dla wszytkich i dla kazdego rozwiazania.
tez uwazam, ze macki powinny byc najsilniejsza bronia a tak nei ejst.

@Xurtvers- kvf zabiera mi tez po 2x i po 3x ale czasem... ale co 3-5 kvf wchodzi caly za nawet 6x- 7x.

@Coltain- 1. zjadnaie staminy to nei ma byc wlasciwosc woja tylko wlasciwosc broni mace.
2. wiem ze ma minusa na koniu- nie walczylem z obiema osobami na wierzchu. walczylem na pieszo.
3. skil pary na poziomie 92% i 25 expa (moze nie ejst olbrzymie), nie widze roznicy.
4. wiem ze sie da grac kazda postacia. mozna grac postacia, ktora pada za kazdym razem w kazdej walce i moze to dalej nazywac gra. ode mnei zalezy jaka postac ja tworze i tworze postac taka, ktora jes od zawsze we mnie i od 6 lat na cl. nie bede zmienial se klasy tylko dlatego ze nikt niechce zrobic nic z klasami ktore sa do d...
5. n9ie widac tej roznicy w antce i takcie w dmg. mam taktyjke na 1 rzedny i mam przy nim 50 expa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:05, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

@Draco - jak już ktoś to przytaczał kiedyś, UO to gra MMORPG, i wiesz doskonale co oznaczają 2 pierwsze M... a ponieważ jest to MASSIVE MULTIPLAYER, to nie chodzi o to aby łazić samemu, a z kolei jak łazić grupą to jaki sens ma łażenie w 15 wojów ? to jest wiadome że trzeba troche tego troche tego...

Poprę tu Xurta - no facet - nie masz resista to spiżasz przed czarującymi ino huczy... a dlaczego? bo jak sama nazwa skila mówi: NIE JESTEŚ ODPORNY...

mówisz że magiem łatwo się gra ? miałem przyjemność pograć magiem. uwierz mi że to nie taki prostu kawałek chlebka... niech wypowie się Migentur.
1) mag jest jednostrzałowy jak się dobrze obmyśli,
2) leczenie w 2 sek ? A KTO MU NA TO POZWALA? Jak bijesz maga podczas castowania to jest spora szansa na to że mu nie wyjdzie... poza tym rzuci ze 2-3 czary i kicha bo nie ma MANY [no chyba że butle, ale z drugiej strony jaki WOJ chodzi bez butli?]...
3) walka z magiem - jak już mówił to Garth - wojowie przyjmują błędną taktykę, że LECIEĆ I NAPIERNICZAĆ - BŁĄD - nadziewacie się od razy na paraliż... z magiem trzeba PO PROSTU POMYŚLEĆ - nie jestem graczem pr0 PVP [szczerze to PVP się brzydzę], ale nie uważam że mag jest przepasiony...
4) Latanie maga w płaszczu - no sory - mag w płaszczu i bez zbroi nie powinien stanowić dla Ciebie wyzwania... ON NIE POWINIEN DLA NIKOGO WYZWANIA STANOWIĆ (no chyba że n00b z 45/10/10 ze sztyletem)
5) uzależnienie walki z magiem od 1 skila - NIE - źle to pojmujesz - to nie jest że uzależniamy to od 1 skila, to jest po prostu jeden z potrzebnych wojownikowi skili czy sie to tobie podoba czy nie, rezygnujesz z niego na własne ryzyko, i teraz masz właśnie skutki takiego a nie innego wyboru...
6) poza konkursem - mag biegający w płaszczu i spodniach tylko kojarzy i się tylko z 2 osobami na serwerze - i którakolwiek by to postać nie była (bo to rodzeństwo), to ma baaaaardzo już rozwinięte skile i staty - wiem bo to moi przyjaciele w ril Smile
7) Nekro w poli krwawego licza - poli w końcu schodzi, przywołąńce też w końcu nikną - widzisz - jesteś drowem więc musisz być cierpliwy i umieć wyczekać odpowiedni moment do ataku - taki w którym przeciwnik jest najsłabszy a nie najmocniejszy...
Cool mag ma inco (po kij Ci inko ? jak bardzo potrzebne, to była dyskusja na temat szaty z kapturem - masz tam szansę sie wykazać Smile ),mag ma darmowe bramy (kosztują regi,a i sam mag zanim bramę będzie mógł postawić to sporo czasu musi na ćwiczenia poświęcić aby mieć te ok 50[nie pamiętam dokładnie ile] many, no i odpowiedni poziom MAGERY aby rzucić 7-kręgowy czar - TY natomiast jako WOJ masz ISKRĘ - która nie wymaga żadnego skila), mag ma darmowe wierzchy ( i co z tego że ma ? pada mag znika wierzch - ty masz luksus że może koń nie paść i masz na czym wrócić... mag bez ziół wraca na piechotę) mag ma czary obszarowe do wykrycia stealcha (a Ty masz mixy wielkiego wybuchu )

i na koniec 2 wisienki:

T: (...)I to czy mam resa czy nie ma tutaj marginalne znaczenie(...)

O: NIC BARDZIEJ MYLNEGO - dlaczego ? patrz początek wypowiedzi

2: jeśli mówisz o tym o kim myśle to nie dziw się że tak jest jak piszesz bo porównujesz gościa już skoxanego mocno i nastawionego na PVP (mimo na CL krótkiego stażu gość dość mocno wykorzystał naszą pomoc w domku i naszą wiedzę, przez co teraz ma dobrze wyćwiczoną postać), do postaci Swojej, o której sam piszesz że jeszcze nie jest wyćwiczona

@Crowd

a co sądzisz - (odnośnie parowania i expa) - że tak nagle i skokowo będzie to wsio rosło ? to rośnie płynnie... na tyle płynnie że może po prostu nie pamiętasz jak było na początku... ja te różnice widzę...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez badgerman dnia Czw 10:18, 13 Wrz 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 9:53, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

co ty mi tu bredzisz o jakis magach w plaszczac, ktorych jak sam pwoiedziles jest 2. wiekszosc magow nosi zbroje i nei sa na strzala czy 2. a uciekaznie pzred parizem to ja wiem jak sie to robi ale kwestaoia taka ze jak cie zlapie w 1 paraliz to w 80 % mozesz juz wylaczyc uo.
jak widzisz roznice w pary? jaka widzisz roznice w innych skilach?
j jej nie widze. zabijaem tego samego moba ta samam bronia i z tym samym dmg jak mialem 10 expa i jak mam 50 wiec ja nie widze roznicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)