Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 wojownik Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:30, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

To nie jest "większy" dopał. To jest "nieporównywalny z niczym innym" dopał. Ja nie mam nic przeciwko temu, żeby paladyn miał TROCHE łatwiej. Mam wiele przeciwko obecnej sytuacji gdzie to ma DUŻO łatwiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 14:46, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Wiesz... A pokaz mi skill pure-bojowy ktory nie daje porownywalnego dopalu do palka. Trutka daje. Medyte zrobisz tez da - bedziesz napierniczal specjalami az sie bedzie kurzylo. Zrobisz archery i masz juz dodatkowy bonus - masz kusze, bron dystansowa. A skille crafterskie... Wybacz, ale nawet z fabularnego punktu widzenia:
Musiales spedzic xxx czasu przy menzurkach i innych fiolkach, aby sie wyszkolic w alchemii. Ktos musial spedzic ten sam czas przy kowadle, inny przy kilofie, inny znow przy siekierze. Umiesz to robic, dzieki temu masz latwy i bezstresowy zarobek.
Ale! Sa ludzie, ktorzy ten czas spedzili na nauce, jak zatruc smiertelnie bron. Jak odzyskac szybko moc, ktora mozna uzyc przeciw wrogowi. Jak otrzymac pomoc bogow w walce. Rozumiesz do czego pije? Nie mam nic przeciwko dopalom od skilli crafterskich do bojowek, jak juz pisalem wyzej. Ale musza byc one wymiernie mniejsze. Ktos kto uczyl sie scinac drzewa na pewno bedzie mial latwiej przy uzyciu topora przeciw wrogowi, wie jak wsadzic w uderzenie wiecej sily, moze bardziej precyzyjnie dobierze kat. Ale jakze ma sie rownac z czlowiekiem, ktory nauczyl sie uzywac smiertelnych trucizn w tym czasie co on rabal w lesie drzewa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:56, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Cytat:
Nie mam nic przeciwko dopalom od skilli crafterskich do bojowek, jak juz pisalem wyzej. Ale musza byc one wymiernie mniejsze.


Akurat kwestie RPG bym z tej dyskusji wykluczył - jesli już chcesz sie przy tym upierać to...

Cytat:
Musiales spedzic xxx czasu przy menzurkach i innych fiolkach
=
Cytat:
Sa ludzie, ktorzy ten czas spedzili na nauce, jak zatruc smiertelnie bron


To tak dla przykładu... jedno i drugie siedziało przy fiolkach, żadne nie uczyło się dźgać ludzi. Ani ja tzw. tulipanami ani ów truciciel zatrutym sztyletem. On sie uczył go truć. Siedząc na tyłku. Przy fiolkach.

Powtarzam. Bądźcie sobie mocniejsi. Ale TROCHE.

Uważam że sa zestawy skilli które stawiają niektóre postacie niesprawiedliwie wyżej od innych.

Z mojej strony EOT bo więcej już dodać nie mam co.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 15:23, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Heh a Ty z kolei nie uczyles sie tymi miksturami rzucac... Dobra, masz racje, EOT. Ja tez juz swoje powiedzialem co mialem do powiedzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 17:58, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Roznica miedzy skillem pal a skillem poison jest taka ze do poisona potrzeba alchemii. Te 2 skille sa zapewne i trudniejsze do skoksania i duzo drozsze niz paladynizm. Dodatkowo cwiczac paladynizm sila rzeczy koksasz bojowki i staty, na alchemii i poisonie praktycznie nie rosna staty a inne skile sila rzeczy wogole. Pomijajac juz trening, powiedzmy ze mamy sobie poisonera. Taki poisoner moze truc tylko za pomoca specjali. Wiec potrebujemy inta coby moc te kilka razy kogos zatruc. A skoksac inta bez magery w tej chwili jest tak samo trudno jak str na drwalstwie. Pewnie powiecie mi ze zawsze mozna miec butle many/inta itd przy sobie ale to znow powoduje ze nie dosyc ze poison jest trudny i kosztowny w treningu to pozniej jest bardzo kosztowny w uzyciu.

Takie kilka moich uwag. Zbalansowanie paladynow zostawiam osobom ktore mialy okazje z nimi walczyc i maja o tym wieksze pojecia. Poprostu nie podobalo mi sie porownanie paladynizmu do poisona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:25, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

@Drako

Kod:
Roznica miedzy skillem pal a skillem poison jest taka ze do poisona potrzeba alchemii.


bzdura,oczywiscie z alchemia samemu sobie kegi robimy ale nie jest to MUSTBE zeby wykoxac posiona..wystarczy znajomy z alchemia albo ktos inny kto nam zrobi kegi.

Kod:
Pomijajac juz trening, powiedzmy ze mamy sobie poisonera. Taki poisoner moze truc tylko za pomoca specjali. Wiec potrebujemy inta coby moc te kilka razy kogos zatruc


O jakim treningu ty piszesz?Poisoner siedzi na tylku i truje sztylety lub innego fileta nie uzywajac zadnego specjala a tym bardziej many - jedyne co traci to czas i butle trutek...Specjal jest tylko brany pod uwage jezeli kogos chcemy zatruc podczas walki.

Kod:
  A skoksac inta bez magery w tej chwili jest tak samo trudno jak str na drwalstwie


Inteligencja rosnie bardzo ladnie i na skillach innych niz magery.

Kod:
Pewnie powiecie mi ze zawsze mozna miec butle many/inta itd przy sobie ale to znow powoduje ze nie dosyc ze poison jest trudny i kosztowny w treningu to pozniej jest bardzo kosztowny w uzyciu.


Posion drogi w uzyciu?Od kiedy?Zobacz sobie ile zlota traci mag podczas gry na ziola i butle many(bez ktorych mag tak naprawde jest pipa) albo jeszcze lepiej nekro gdzie niekiedy 1 rzucony czar kosztuje w przeliczeniu na sklepowe regi okolo 1k zlota...

Poison ostatecznie daje wiecej niz skill Paladynizm o czym przekonalismy sie patrzac na walke Korgan vs Morgius w Likeshire chociaz nie sa to kolosalne roznice i mozna by powiedziec ze miedzy woj-poisoner a woj-paladyn jest jako taka rownowaga.

Teraz tylko kwestia sprawienia by byly jeszcze jakies skille ktore by wzmacnialy woja na zasadzie poisona.(BlackSmith?Lumber? to sa zawsze jakies mozliwosci)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 18:54, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Kod:
bzdura,oczywiscie z alchemia samemu sobie kegi robimy ale nie jest to MUSTBE zeby wykoxac posiona..wystarczy znajomy z alchemia albo ktos inny kto nam zrobi kegi.


No mozna. Ale raz ze to niewygodne, dwa ze drogie chyba ze kolega ma takie dobre serce ze ci da te kilkadziesiat kegow za free. To nie jest mustbe ale ulatwia gre no i pozwala nie wydawac fortuny na nauke.

Kod:
O jakim treningu ty piszesz?Poisoner siedzi na tylku i truje sztylety lub innego fileta nie uzywajac zadnego specjala a tym bardziej many - jedyne co traci to czas i butle trutek...Specjal jest tylko brany pod uwage jezeli kogos chcemy zatruc podczas walki.


Trening w sensie uczenie sie poisona. Mowiac trucie mialem na mysli zatruwanie w walce... Przeciez nie insynuowalbym ze specjal jest potrzebny do zatrucia broni Razz Myslalem ze to jest oczywiste.

Kod:
Inteligencja rosnie bardzo ladnie i na skillach innych niz magery.


Nie zauwazylem, a probowalem zarowno medyty jak i evala. Poddalem sie jak kazde z nich po 3 razy do 70% wycwiczylem i nie mialem zadnego gaina.

Cytat:
Posion drogi w uzyciu?Od kiedy?Zobacz sobie ile zlota traci mag podczas gry na ziola i butle many(bez ktorych mag tak naprawde jest pipa) albo jeszcze lepiej nekro gdzie niekiedy 1 rzucony czar kosztuje w przeliczeniu na sklepowe regi okolo 1k zlota...


Eh, w porownaniu z tym ile kosztuje uzywania paladynizmu to jest drogi. Nie dyskutuje tu teraz ceny grania magiem czy innym nekro bo to przeciez wiadomo ze kosztuje.

Kod:

Poison ostatecznie daje wiecej niz skill Paladynizm o czym przekonalismy sie patrzac na walke Korgan vs Morgius w Likeshire chociaz nie sa to kolosalne roznice i mozna by powiedziec ze miedzy woj-poisoner a woj-paladyn jest jako taka rownowaga.


Korgan nadrabia poprostu swoimi umiejetnosciami pvp, takie jest moje zdanie. No i wole nie myslec jakiego on ma expa w poisonie.

Przyszlo mi do glowy kolejne uniedogodnienie poisona - mozna go uzywac tylko z fencem i tez tylko z niektorymi broniami. Paladyn moze uzywac kazdej broni.

Zeby bylo jasne ja nie marudze na paladynow tylko nie zgadzam sie ze zrownaniem ich z poisonerami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 20:46, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

1. Alchemia przy poisonie jest tak samo potrzebna jak kowalka przy wojaczce, wiec nie jest to IMO dobry przyklad. Powiem wiecej - IMO bzdura.
2. Poisoning skoxac nie problem, szczegolnie ze truty sie robi z belki, a belki zielarz najlatwiej i najwiecej kopie, wiec drogo nie jest.
3. Kosztowny... No nieco trza na to wydac, ale wcale nie az tak znowu duzo. Pala za to koxa sie cholernie, cholernie dlugo, wrecz niemilosiernie dlugo, kazdy gain na poziomie 7X to usmiech od ucha do ucha. Boje sie myslec co bedzie pozniej.
4. Wiesz, skile typu medyta czy eval to skile bez-surowcowe. Takie jest zalozenie, ze na bezsurowcowych i nie bojowych staty rosna duzo wolniej. Zly przyklad.
5. Walki Korgana i Morgiusa widzialem. "Wole nie myslec ile on ma expa w poisonie" - podpowiem ze na pewno nie wiecej niz Morgi w palku. Te skille sie rownowaza. Dlaczego? Owszem, pal ma fajny dopal, ale jak pal jest zatruty to mu mana nie wraca... I zaraz nie ma czym dopalu sobie dac. Ta, butle. Kazdy moze butle. Ale wybacz, kegow pomaranczowej nie bede nosil przy pasku, cysterna nie jestem.
6. "Korgan nadrabia umiejetnosciami pvp" - pozostawie to do skomentowania samemu Korgowi, mi nie wypada. Korg, pliz, wypowiedz sie co sadzisz na temat balansu pal - poisoner.
7. Nie kazdej broni moze uzywac Pal - pal nie moze poisona, wiec fence nie ma sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 3:47, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

nie chcialo mi sie czytac tego wszystkiego, jednak wnioskuje ze w topicu chodzi o to ze nie oplaca sie miec "czystego" pw bez paladynizmu ani poisa..
nie rozumiem wiec o co placz...
logiczne chyba ze jesli ktos poswieca +100 skilla wiecej to ma lepsza postac od naszej
wojownik ktory nie opanowal nieczystych technik zatruwania broni albo nie walczy niesiony wiara nie moze sie z nimi mierzyc...
jesli trafilem w sens topica to wydaje mi sie ze go wyczerpalem <mrgreen>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 14:19, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

mch88 trafiles w sedno - czyli to co pisalem: +100 skilla pure bojowego = lepszy woj, +100 skilla crafterskiego = slabszy woj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 15:19, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

hm
mysle sobie czy zlym pomyslem byloby zeby dla "czystych" wojownikow majacych np 2 bojowke zamiast poisa/paladynizmu wprowadzic jakis bonus z racji posiadania dodatkowego skilla bojowego
np +1 % do celnosci za kazde 10% dodatkowej bojowki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:52, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

A ja to inaczej widzę Wink

Kompletna postać wojownika to jest 6 skilli: bojowka, heal, res, anata, tacta, parry.

Zostaje nam więc wolne 100% skillcapa. Co możemy z tym zrobić? Możemy wziąc drugą bojówkę, alchemię, poisona... Żaden jednak z tych wyborów nie daje takiego dopału jak paladynizm, co powoduje, że paladynizm staje się coraz czestszym wyborem, prawie must have do dopelnienia silnej postaci wojownika - i to juz nie jest ok, nie powinno tak być!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 17:54, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

A ja mam swoja kombinacje skillowo sstatowa i dalej mysle ze poison to dobry dopal woj vs mag, ale woj vs woj to juz strzeba wiedziec jak i kiedy uzyc tej truki bo w innym wypadku bedzie to poprostu zmarnowana mana. Btw ..... zacznijcie nosic wiecej butli pomaranczowych.
Co do pallka .... to nie wiem jak przeciwdzialac czarowi ktory moze ci dac dmg na koniu rowny lub nawet wiekszy niz pieszo + tarcza + speed-konny..... ale kiedys sie cos wymysli.
Co do ogolnego balansu ..... nie wypowiadam sie zobacze za tydzien co tam pozmienialiscie.

PZDR z Egiptu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gilaos
CLFE-Seer Team


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Nie 14:04, 16 Wrz 2007 Powrót do góry

pamietam ze łączenie skili w pewnych przypadkach powodowało kary do ich skuteczności np: skil paldynizm jako magiczne miał dawac widoczne misnusy do skili bojowych i to mialo zrownac woja i paladyna.
Dalej np (tu nie jestem pewien) ale takie loczenie jak driud-mag , druid-nekro rowniez mialy sie znosic.

Kolejna sprawa ktora pozostala w teorii CL4 miala byc bez tzw "ekskluzywnych"skili jak na starej CL do ktorych tylko nieliczni mieli dostep ->nekro,wampiryzm.Zalozenie bylo by nekro=wampir=mag=druid=wojak=palad.Teraz znak rownosci truno postawic a i roznie wyglada sprawa z powszechna dostepnosci.

Rozwiazania sa dwa:
1)wrocic do zasady "ekskluzywnych" dla wybranych i niech daja + i ulatwiaja gre wybranca
2)przysiasc i sprawic by nekro=wampir=mag=druid=wojak=palad pod katem pvp co jest najistotniejsze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 7:53, 25 Wrz 2007 Powrót do góry

XurtVers
Cytat:
"Korgan nadrabia umiejetnosciami pvp" - pozostawie to do skomentowania samemu Korgowi, mi nie wypada. Korg, pliz, wypowiedz sie co sadzisz na temat balansu pal - poisoner. .........
oraz
mch88 trafiles w sedno - czyli to co pisalem: +100 skilla pure bojowego = lepszy woj, +100 skilla crafterskiego = slabszy woj.


Po pierwsze zaczalem sobie czytac forum bo chcialem tutaj znowu pograc ale widze ze od mojego odejscia nic sie nie zmienilo - dalej macki sa do dupy a zeby woj byl jako taki to trzeba miec poisona albo palka.
Po drugie czemu odchodzicie tak od tematu - tutaj powinno sie pytac jak wyglada balans mackownik-poisoner albo mackownik-paladyn.
Po trzecie Korgan ma jako ostatni skill ma crefterke wiec powinien byc slabszy a jedzie z kazdym - czemu? Umiejetnosci umiejetnosciami ale kazdy z was gral troche PvP wiec chyba powinniscie go wreszcie poskladac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)