|
|
Autor |
Wiadomość |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:34, 01 Paź 2010 |
|
1. co oznaczaja skile 1/2/3 rzedne dla poszczegolnych ras?
2. zloto w mobkach a raczej jego brak rozwali ostatecznie gospodarke.
Moge sie mylic ale woj walczy nie craftuje od mpca nie dostanie zlota, chyba, ze sprzeda co znajdzie w mobkach, ale ile tego wyniesie na plecach, zeby go mobki nie ubily i jaki syf w plecaku? Woj nie sprzeda tez magicznych itemkow jak znajdzie bo komu? Wojowi za grosze? a Crafterowi na co?
Crafter mimo, wszystko jest w stanie zarobic kilka tysiecy szybciej niz woj, wojowi sie przyda zbroja i material na naprawe i czym ma zaplacic? ziolami czy 50szt. zlota z mobkow? Mag jest tutaj w lepszej sytuacji o tyle, ze z mobkow elca muz woje i ziola, a koszty stale (naprawa broni i kaftaniku) ma mniejsze.
Dodajcie sobie tutaj postac noobka, ktory dopiero zaczyna gre i zeby kupic 1 miksa leczenia musi ubic 5 mobkow gdzie miksow 5 straci i macie caloksztalt;)
PROPOZYCJA? Zwiekszyc ilosc zlota, nie nie mowie , ze bardzo, ale, zeby zwrocilo sie chociarz za naparwynp.
bezglowe/zombie/orki (te male zielone)/pajaki zwykle/nietoperki i im podobna drobnica 13 zlota +/-2
szkielety/zombie/ zwykle jaszczurki/zjawy itp- 16 zlota +/-2
orki wojownicy/magowie/jaszczurki wojownicy/ magowie szkieletow/trole 25+/-2
licze 30-35 +/-2
3. i tak tu zebrac kase na zmiane rzedowosci skili?chyba ze jest za free
4. kopalnie, moze to wynik pkt. 1, ale odniosze wrazenie, ze ktos ostro amieszal w czestotliwosci lapania materialow.
5. w minoc nie ma nawet kowala... cos tu nie tak;)
6. reszta w miare grania;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 12:34, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Pią 14:01, 01 Paź 2010 |
|
Amras napisał: |
5. w minoc nie ma nawet kowala... cos tu nie tak;)
|
No halo, a ja to co!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:32, 01 Paź 2010 |
|
Npca mialem na mysli, ale gracza tez nie widzialem (ok 1 przez 90 s.)... moze ma to zwiazek z tym, ze...mapa jest przytlaczajaco ogromna? Monogaty powinny byc darmowe pod wiekszymi miastami bo latanie pieszo/duszkiem .....
Inna rzecz, ze spawny mobkow niestety leza i kwicza, poprzednio lasy byly "przespawnowane" teraz mozesz przejsc cala mape i w 2-5% spotkasz mobki.
Proponowalbym coby do spawnow lesnych dodac nietoperki, bezglowe male pajaki i podkrecic ilosc spawnnow o 25-50% bo narazie nic nie ma;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pią 14:40, 01 Paź 2010 |
|
Amras napisał: |
1. co oznaczaja skile 1/2/3 rzedne dla poszczegolnych ras?
|
To ze I.rz mozesz nabic do 110%, szybszy przyrost niz III.rz no i elfy raczej z uwagi na spozywanie szyszek lepiej znaja sie na lucznictwie niz gornictwie przykladowo, wiec nie maja gornictwa jako I.rz, ale lucznictwo juz tak.
II.rz leci troche wolniej od I.rz ale i tak szybciej niz III.rz no i mozna nabic do 105%.
110% arcymistrz, 105% wielki mistrz 100% mistrz.
No i niektorych rzeczy nie zrobisz majac tylko 100% skilla, ale to jesli chodzi o krafterke, natomiast przy magii/bojowkach chodzi o czestotliwosc trafiania i takie tam.
Cytat: |
2. zloto w mobkach a raczej jego brak rozwali ostatecznie gospodarke.
|
Gospodarki raczej nie rozwali, predzej wymusi inne ceny u craftow i troche moze stlumi tendencje zamkotworcza u spoleczenstwa.
Cytat: |
3. i tak tu zebrac kase na zmiane rzedowosci skili?chyba ze jest za free |
Jak masz jeszcze nad glowa "mloda postac" to masz za free.
Przynajmniej tak bylo przed zmianami.
Cytat: |
4. kopalnie, moze to wynik pkt. 1, ale odniosze wrazenie, ze ktos ostro amieszal w czestotliwosci lapania materialow. |
Kopalem dzis duzo, wyglada mi ok.
Cytat: |
5. w minoc nie ma nawet kowala... cos tu nie tak;) |
Coz, jeszcze niedawno byly tam same mrowki.
Cytat: |
6. reszta w miare grania;] |
No raczej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Pią 14:43, 01 Paź 2010 |
|
A ja tam spotkalem ostatnio piekielnego kota ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:07, 01 Paź 2010 |
|
Qler pytam o ta rzedowosc skili bo... o ile wczesniej troche inaczej pamietam kopanie ze 105 skila , to teraz jak mi polelfa podciagnieto pod rzedowego elfa, gdzie mining jest pod 3ka to na wykopanie okolo 4-5k sztabek, rhealinium trafilem 0, adamentytu chyba 8 i 10 mithrilu... przeszlo 4k miedzi jakies 500-600 zelaza ok 100 caranilu reszta to drobnica arakorn, alanit, kaor...
pisze z pamieci wiec jakies szczeg. moga sie mi mieszac, ale tak to mniej-wiecej wygladalo... przed resetem to z takim skilem nigdy nie mialem "takiego pecha" , wiec moze "cos ta rzedowosc jeszcze zmienia" , albo obcieto szanse na lepsze.
Co do zamkowtworstwa... ja tam nic przeciwko zamkom nie mam, jesli ktos uzbiera, ale... jaki sens chodzic na mobki, zeby zbierac itemki z lotu na sprzedarz? chyba tylko juki brac/golemy... PvM powinno byc oplacalne a gra nie powinna powodowac nerwicy, "musze wkoxac tailora bo nie mam kasy na zbroje" , "caly loch oczyscilismy, to jak dzielimy te 373 talary na czterech?" czy "kto wzial golema na loot?"... PvM musi dawac zysk przynajmniej minimalny, a zyskiem tym napewno nie sa tony itemkow w mobkach... bo kto je kupi i za co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:41, 01 Paź 2010 |
|
Next: straż nie reaguje na mobki w miastach i wołanie ... chodzi sobie jakby byla zupalnie wylaczona...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 18:59, 01 Paź 2010 |
|
Amras napisał: |
2. zloto w mobkach a raczej jego brak rozwali ostatecznie gospodarke.
Moge sie mylic ale woj walczy nie craftuje od mpca nie dostanie zlota, chyba, ze sprzeda co znajdzie w mobkach, ale ile tego wyniesie na plecach, zeby go mobki nie ubily i jaki syf w plecaku? Woj nie sprzeda tez magicznych itemkow jak znajdzie bo komu? Wojowi za grosze? a Crafterowi na co?
Crafter mimo, wszystko jest w stanie zarobic kilka tysiecy szybciej niz woj, wojowi sie przyda zbroja i material na naprawe i czym ma zaplacic? ziolami czy 50szt. zlota z mobkow? Mag jest tutaj w lepszej sytuacji o tyle, ze z mobkow elca muz woje i ziola, a koszty stale (naprawa broni i kaftaniku) ma mniejsze.
Dodajcie sobie tutaj postac noobka, ktory dopiero zaczyna gre i zeby kupic 1 miksa leczenia musi ubic 5 mobkow gdzie miksow 5 straci i macie caloksztalt;)
PROPOZYCJA? Zwiekszyc ilosc zlota, nie nie mowie , ze bardzo, ale, zeby zwrocilo sie chociarz za naparwynp.
bezglowe/zombie/orki (te male zielone)/pajaki zwykle/nietoperki i im podobna drobnica 13 zlota +/-2
szkielety/zombie/ zwykle jaszczurki/zjawy itp- 16 zlota +/-2
orki wojownicy/magowie/jaszczurki wojownicy/ magowie szkieletow/trole 25+/-2
licze 30-35 +/-2
|
Podpiszę się pod tym
Nowej postaci z małym udźwigiem ciężko cokolwiek zarobić na pve
Jedzenie, bron, zbroja, itemy do craftu wszystko kosztuje
Qler napisał: |
Jak masz jeszcze nad glowa "mloda postac" to masz za free.
Przynajmniej tak bylo przed zmianami.
|
Tak powinno być niestety nie jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:10, 01 Paź 2010 |
|
Powiem nawet wiecej... moze to zabrzmi troche zlosliwie, ale po tym co niedawno zobaczylem, boje sie, ze to co zaproponowalem to...i tak znacznie za male sumy;)
o jakies 300% a mzoe i wiecej...
Dlaczego?
Maly test wiedzy dla ekipy, jakie postacie maja obecnie najwiecej gotowki i ...skad ja maja;)? z walki? z handlu z innymi graczami czy z... pozyskiwania i sprzedarzy nieprzetworzonych surowcow?.
Podpowiem, ze sprzedajac nawet najtanszy surowiec npcowi po 1 i tak jestesmy do proszu do woja, ktory musi sie nabiegac i nameczyc z ubiciem czegokolwiek;)
No i nie ponosimy kosztow (chyba,ze kawy w realu patzrac na makro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 20:28, 01 Paź 2010 |
|
A co ze skrzyniami pod koniec lochów, w zapowiedziach była o tym wzmianka. Poza tym odpowiada taki system niskiej gotówki, to tak jak przechodziliśmy zmianę systemu walutowego z tysięcy na złotówki, tyle że nie można traktować przy tym wszystkich mobów jednakowo dając im po 4-5 złotych.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Pią 20:43, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:11, 01 Paź 2010 |
|
Tyle tylko, ze do skrzyni trzeba sie dostac, a na powierzchni tych skrytek nie ma;) wiec powierzchniowe mobki to lipka;) Na KC kiedys byl system, ze nawet na respawnach powierzchniowych mobkow byly skrzynki ze zlotem, ale potem zostaly tylko w podziemaich juz (ze 4 lata temu chyba). Zreszta to by znowu promowala maga bo te slabsze by sobie sam otwieral, a woj by ciagnac musial zlodzieja albo wydawac skilcapa.
Widzisz Ariwaldzie, nie jestem za "systemem wysokiej gotowki".
Jestem przeciwko "systemowi gotowki u crafterow".
Dam Ci przyklad drwal 1 uderzeniem zetnie 7 sz. drewna sprzedaje za 1-2 monety... ile ich w juku upchnie... nie licze nawet;) ile mu zajmie napelnienie juka i jakie ma ryzyko i koszty wlasne?
a teraz wylicz co musi woj , zeby zarobic tyle samo;)
Podpowiem jaszczurka ma 1-2 monety tak jak szkielet;) i ich liczba jest ograniczona na respawnach, a drzewa drwala masz wszedzie;)
Zauważyłes chyba, ze "cos jest" nie halo kiedy crafter w 15 sekund zarabia tyle co woj po 3-5 ubitych mobkach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 21:56, 01 Paź 2010 |
|
Amras napisał: |
Tyle tylko, ze do skrzyni trzeba sie dostac, a na powierzchni tych skrytek nie ma;) wiec powierzchniowe mobki to lipka;) Na KC kiedys byl system, ze nawet na respawnach powierzchniowych mobkow byly skrzynki ze zlotem, ale potem zostaly tylko w podziemaich juz (ze 4 lata temu chyba). Zreszta to by znowu promowala maga bo te slabsze by sobie sam otwieral, a woj by ciagnac musial zlodzieja albo wydawac skilcapa. |
Byłbym za takimi skrzynkami na powierzchni, w najróżniejszych miejscach i konfiguracjach, odporne na magię unlock, otwierane ze skilla picking locks czy kluczem w randomowym mobku (klucz znika po użyciu, wszystko do ustalenia). W przypadku większych skarbonek, asysta włamywacza z konkretnymi skillami. To dobry sposób na wyrównanie dysproporcji pomiędzy crafterami a wojakami. Trochę mnie to dziwi, że nie ma jeszcze skrzyń w lochach jak zapowiadano, to oczywisty bonus dla graczy, którym dostarcza się cel i sensowność w zdobywaniu całego lochu, ale hej, mamy przecież wciąż testy?
Jeśli chodzi o drwalstwo to nie opchniesz nawet drzewa u npcy, wiem z autopsji. Swoja drogą to skandaliczne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Pią 22:46, 01 Paź 2010 |
|
Pomyslcie, ze crafter czesto ma baaardzo nudne zycie, siedzi sobie taki w kopalni i nic tylko stuk, stuk kilofem. Albo przy kowadle. A wy macie podboje, emocje i akcje.
Pomyslcie, ze mozecie zaopatrzac crafterow np. w skory (ja jako PC nie mam mozliwosci zabicia jaszczurki dla skory, wiec chetnie komus to zlece). TO juz jest mozliwosc zarobku dla woja. Albo eskorta przy wyprawie na golenie owiec. Pomysl na zarobek, RPG i moze jak sie los usmiechnie jeden pkt doswiadczenia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:57, 02 Paź 2010 |
|
Ano to pomysl;-) tylko owce sa pod miastem...albo na wlasnej farmie;-)
Skory ok, tylko 1. czy napewno ktos kupic? 2. ile mozna ich uniesc? 3. bedziesz np. po dungu latal z 400/400 zeby po wyjsciu miec zarobek;)? respawn i jestes w plecy o zycie.
Skrzyneczki pomysl nie jest zly, byloby i zajecie dla steltherow (jesli sie trafia).
Mimo wszystko jednak sadze, ze zloto w ilosci kilnakascie np. szkielet - kilkadziesiat frdemoniak nadzorca czy licz wladca nie rozsadzi systemu a noobki beda mialy motywacja do gry a nie koxania statow i kaski na rzemiosle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 22:09, 03 Paź 2010 |
|
Odnośnie zmian skili rzędnych:
Tymmo napisał: |
Qler napisał: |
Jak masz jeszcze nad glowa "mloda postac" to masz za free.
Przynajmniej tak bylo przed zmianami.
|
Tak powinno być niestety nie jest |
GMPage z nowymi skilami wpisanymi i GM zmieni młodej postaci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |