Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Uwag lub marudzenia sztuk kilka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:34, 01 Paź 2010 Powrót do góry

1. co oznaczaja skile 1/2/3 rzedne dla poszczegolnych ras?
2. zloto w mobkach a raczej jego brak rozwali ostatecznie gospodarke.
Moge sie mylic ale woj walczy nie craftuje od mpca nie dostanie zlota, chyba, ze sprzeda co znajdzie w mobkach, ale ile tego wyniesie na plecach, zeby go mobki nie ubily i jaki syf w plecaku? Woj nie sprzeda tez magicznych itemkow jak znajdzie bo komu? Wojowi za grosze? a Crafterowi na co?
Crafter mimo, wszystko jest w stanie zarobic kilka tysiecy szybciej niz woj, wojowi sie przyda zbroja i material na naprawe i czym ma zaplacic? ziolami czy 50szt. zlota z mobkow? Mag jest tutaj w lepszej sytuacji o tyle, ze z mobkow elca muz woje i ziola, a koszty stale (naprawa broni i kaftaniku) ma mniejsze.
Dodajcie sobie tutaj postac noobka, ktory dopiero zaczyna gre i zeby kupic 1 miksa leczenia musi ubic 5 mobkow gdzie miksow 5 straci i macie caloksztalt;)
PROPOZYCJA? Zwiekszyc ilosc zlota, nie nie mowie , ze bardzo, ale, zeby zwrocilo sie chociarz za naparwynp.
bezglowe/zombie/orki (te male zielone)/pajaki zwykle/nietoperki i im podobna drobnica 13 zlota +/-2
szkielety/zombie/ zwykle jaszczurki/zjawy itp- 16 zlota +/-2
orki wojownicy/magowie/jaszczurki wojownicy/ magowie szkieletow/trole 25+/-2
licze 30-35 +/-2
3. i tak tu zebrac kase na zmiane rzedowosci skili?chyba ze jest za free
4. kopalnie, moze to wynik pkt. 1, ale odniosze wrazenie, ze ktos ostro amieszal w czestotliwosci lapania materialow.
5. w minoc nie ma nawet kowala... cos tu nie tak;)
6. reszta w miare grania;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 12:34, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Yasiu



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Pią 14:01, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Amras napisał:
5. w minoc nie ma nawet kowala... cos tu nie tak;)


No halo, a ja to co! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:32, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Npca mialem na mysli, ale gracza tez nie widzialem (ok 1 przez 90 s.)... moze ma to zwiazek z tym, ze...mapa jest przytlaczajaco ogromna? Monogaty powinny byc darmowe pod wiekszymi miastami bo latanie pieszo/duszkiem Wink.....
Inna rzecz, ze spawny mobkow niestety leza i kwicza, poprzednio lasy byly "przespawnowane" teraz mozesz przejsc cala mape i w 2-5% spotkasz mobki.
Proponowalbym coby do spawnow lesnych dodac nietoperki, bezglowe male pajaki i podkrecic ilosc spawnnow o 25-50% bo narazie nic nie ma;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pią 14:40, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Amras napisał:
1. co oznaczaja skile 1/2/3 rzedne dla poszczegolnych ras?

To ze I.rz mozesz nabic do 110%, szybszy przyrost niz III.rz no i elfy raczej z uwagi na spozywanie szyszek lepiej znaja sie na lucznictwie niz gornictwie przykladowo, wiec nie maja gornictwa jako I.rz, ale lucznictwo juz tak.
II.rz leci troche wolniej od I.rz ale i tak szybciej niz III.rz no i mozna nabic do 105%.
110% arcymistrz, 105% wielki mistrz 100% mistrz.
No i niektorych rzeczy nie zrobisz majac tylko 100% skilla, ale to jesli chodzi o krafterke, natomiast przy magii/bojowkach chodzi o czestotliwosc trafiania i takie tam.
Cytat:

2. zloto w mobkach a raczej jego brak rozwali ostatecznie gospodarke.

Gospodarki raczej nie rozwali, predzej wymusi inne ceny u craftow i troche moze stlumi tendencje zamkotworcza u spoleczenstwa.
Cytat:

3. i tak tu zebrac kase na zmiane rzedowosci skili?chyba ze jest za free

Jak masz jeszcze nad glowa "mloda postac" to masz za free.
Przynajmniej tak bylo przed zmianami.
Cytat:

4. kopalnie, moze to wynik pkt. 1, ale odniosze wrazenie, ze ktos ostro amieszal w czestotliwosci lapania materialow.

Kopalem dzis duzo, wyglada mi ok.
Cytat:

5. w minoc nie ma nawet kowala... cos tu nie tak;)

Coz, jeszcze niedawno byly tam same mrowki. Wink
Cytat:

6. reszta w miare grania;]

No raczej. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Pią 14:43, 01 Paź 2010 Powrót do góry

A ja tam spotkalem ostatnio piekielnego kota ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:07, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Qler pytam o ta rzedowosc skili bo... o ile wczesniej troche inaczej pamietam kopanie ze 105 skila , to teraz jak mi polelfa podciagnieto pod rzedowego elfa, gdzie mining jest pod 3ka to na wykopanie okolo 4-5k sztabek, rhealinium trafilem 0, adamentytu chyba 8 i 10 mithrilu... przeszlo 4k miedzi jakies 500-600 zelaza ok 100 caranilu reszta to drobnica arakorn, alanit, kaor...
pisze z pamieci wiec jakies szczeg. moga sie mi mieszac, ale tak to mniej-wiecej wygladalo... przed resetem to z takim skilem nigdy nie mialem "takiego pecha" , wiec moze "cos ta rzedowosc jeszcze zmienia" , albo obcieto szanse na lepsze.

Co do zamkowtworstwa... ja tam nic przeciwko zamkom nie mam, jesli ktos uzbiera, ale... jaki sens chodzic na mobki, zeby zbierac itemki z lotu na sprzedarz? chyba tylko juki brac/golemy...Wink PvM powinno byc oplacalne a gra nie powinna powodowac nerwicy, "musze wkoxac tailora bo nie mam kasy na zbroje" , "caly loch oczyscilismy, to jak dzielimy te 373 talary na czterech?" czy "kto wzial golema na loot?"... PvM musi dawac zysk przynajmniej minimalny, a zyskiem tym napewno nie sa tony itemkow w mobkach... bo kto je kupi i za co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:41, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Next: straż nie reaguje na mobki w miastach i wołanie ... chodzi sobie jakby byla zupalnie wylaczona...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:59, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Amras napisał:
2. zloto w mobkach a raczej jego brak rozwali ostatecznie gospodarke.
Moge sie mylic ale woj walczy nie craftuje od mpca nie dostanie zlota, chyba, ze sprzeda co znajdzie w mobkach, ale ile tego wyniesie na plecach, zeby go mobki nie ubily i jaki syf w plecaku? Woj nie sprzeda tez magicznych itemkow jak znajdzie bo komu? Wojowi za grosze? a Crafterowi na co?
Crafter mimo, wszystko jest w stanie zarobic kilka tysiecy szybciej niz woj, wojowi sie przyda zbroja i material na naprawe i czym ma zaplacic? ziolami czy 50szt. zlota z mobkow? Mag jest tutaj w lepszej sytuacji o tyle, ze z mobkow elca muz woje i ziola, a koszty stale (naprawa broni i kaftaniku) ma mniejsze.
Dodajcie sobie tutaj postac noobka, ktory dopiero zaczyna gre i zeby kupic 1 miksa leczenia musi ubic 5 mobkow gdzie miksow 5 straci i macie caloksztalt;)
PROPOZYCJA? Zwiekszyc ilosc zlota, nie nie mowie , ze bardzo, ale, zeby zwrocilo sie chociarz za naparwynp.
bezglowe/zombie/orki (te male zielone)/pajaki zwykle/nietoperki i im podobna drobnica 13 zlota +/-2
szkielety/zombie/ zwykle jaszczurki/zjawy itp- 16 zlota +/-2
orki wojownicy/magowie/jaszczurki wojownicy/ magowie szkieletow/trole 25+/-2
licze 30-35 +/-2


Podpiszę się pod tym
Nowej postaci z małym udźwigiem ciężko cokolwiek zarobić na pve
Jedzenie, bron, zbroja, itemy do craftu wszystko kosztuje

Qler napisał:

Jak masz jeszcze nad glowa "mloda postac" to masz za free.
Przynajmniej tak bylo przed zmianami.

Tak powinno być niestety nie jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:10, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Powiem nawet wiecej... moze to zabrzmi troche zlosliwie, ale po tym co niedawno zobaczylem, boje sie, ze to co zaproponowalem to...i tak znacznie za male sumy;)
o jakies 300% a mzoe i wiecej...
Dlaczego?
Maly test wiedzy dla ekipy, jakie postacie maja obecnie najwiecej gotowki i ...skad ja maja;)? z walki? z handlu z innymi graczami czy z... pozyskiwania i sprzedarzy nieprzetworzonych surowcow?.

Podpowiem, ze sprzedajac nawet najtanszy surowiec npcowi po 1 i tak jestesmy do proszu do woja, ktory musi sie nabiegac i nameczyc z ubiciem czegokolwiek;)
No i nie ponosimy kosztow (chyba,ze kawy w realu patzrac na makro Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 20:28, 01 Paź 2010 Powrót do góry

A co ze skrzyniami pod koniec lochów, w zapowiedziach była o tym wzmianka. Poza tym odpowiada taki system niskiej gotówki, to tak jak przechodziliśmy zmianę systemu walutowego z tysięcy na złotówki, tyle że nie można traktować przy tym wszystkich mobów jednakowo dając im po 4-5 złotych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Pią 20:43, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:11, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Tyle tylko, ze do skrzyni trzeba sie dostac, a na powierzchni tych skrytek nie ma;) wiec powierzchniowe mobki to lipka;) Na KC kiedys byl system, ze nawet na respawnach powierzchniowych mobkow byly skrzynki ze zlotem, ale potem zostaly tylko w podziemaich juz Wink (ze 4 lata temu chyba). Zreszta to by znowu promowala maga bo te slabsze by sobie sam otwieral, a woj by ciagnac musial zlodzieja albo wydawac skilcapa.

Widzisz Ariwaldzie, nie jestem za "systemem wysokiej gotowki".
Jestem przeciwko "systemowi gotowki u crafterow".
Dam Ci przyklad drwal 1 uderzeniem zetnie 7 sz. drewna sprzedaje za 1-2 monety... ile ich w juku upchnie... nie licze nawet;) ile mu zajmie napelnienie juka i jakie ma ryzyko i koszty wlasne?
a teraz wylicz co musi woj , zeby zarobic tyle samo;)
Podpowiem jaszczurka ma 1-2 monety tak jak szkielet;) i ich liczba jest ograniczona na respawnach, a drzewa drwala masz wszedzie;)

Zauważyłes chyba, ze "cos jest" nie halo kiedy crafter w 15 sekund zarabia tyle co woj po 3-5 ubitych mobkach. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 21:56, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Amras napisał:
Tyle tylko, ze do skrzyni trzeba sie dostac, a na powierzchni tych skrytek nie ma;) wiec powierzchniowe mobki to lipka;) Na KC kiedys byl system, ze nawet na respawnach powierzchniowych mobkow byly skrzynki ze zlotem, ale potem zostaly tylko w podziemaich juz Wink (ze 4 lata temu chyba). Zreszta to by znowu promowala maga bo te slabsze by sobie sam otwieral, a woj by ciagnac musial zlodzieja albo wydawac skilcapa.


Byłbym za takimi skrzynkami na powierzchni, w najróżniejszych miejscach i konfiguracjach, odporne na magię unlock, otwierane ze skilla picking locks czy kluczem w randomowym mobku (klucz znika po użyciu, wszystko do ustalenia). W przypadku większych skarbonek, asysta włamywacza z konkretnymi skillami. To dobry sposób na wyrównanie dysproporcji pomiędzy crafterami a wojakami. Trochę mnie to dziwi, że nie ma jeszcze skrzyń w lochach jak zapowiadano, to oczywisty bonus dla graczy, którym dostarcza się cel i sensowność w zdobywaniu całego lochu, ale hej, mamy przecież wciąż testy?

Jeśli chodzi o drwalstwo to nie opchniesz nawet drzewa u npcy, wiem z autopsji. Swoja drogą to skandaliczne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Yasiu



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Pią 22:46, 01 Paź 2010 Powrót do góry

Pomyslcie, ze crafter czesto ma baaardzo nudne zycie, siedzi sobie taki w kopalni i nic tylko stuk, stuk kilofem. Albo przy kowadle. A wy macie podboje, emocje i akcje.

Pomyslcie, ze mozecie zaopatrzac crafterow np. w skory (ja jako PC nie mam mozliwosci zabicia jaszczurki dla skory, wiec chetnie komus to zlece). TO juz jest mozliwosc zarobku dla woja. Albo eskorta przy wyprawie na golenie owiec. Pomysl na zarobek, RPG i moze jak sie los usmiechnie jeden pkt doswiadczenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:57, 02 Paź 2010 Powrót do góry

Ano to pomysl;-) tylko owce sa pod miastem...albo na wlasnej farmie;-)
Skory ok, tylko 1. czy napewno ktos kupic? 2. ile mozna ich uniesc? 3. bedziesz np. po dungu latal z 400/400 zeby po wyjsciu miec zarobek;)? respawn i jestes w plecy o zycie.

Skrzyneczki pomysl nie jest zly, byloby i zajecie dla steltherow (jesli sie trafia).
Mimo wszystko jednak sadze, ze zloto w ilosci kilnakascie np. szkielet - kilkadziesiat frdemoniak nadzorca czy licz wladca nie rozsadzi systemu Wink a noobki beda mialy motywacja do gry a nie koxania statow i kaski na rzemiosle Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 22:09, 03 Paź 2010 Powrót do góry

Odnośnie zmian skili rzędnych:

Tymmo napisał:
Qler napisał:

Jak masz jeszcze nad glowa "mloda postac" to masz za free.
Przynajmniej tak bylo przed zmianami.

Tak powinno być niestety nie jest


GMPage z nowymi skilami wpisanymi i GM zmieni młodej postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)