Autor |
Wiadomość |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 9:44, 17 Lip 2007 |
|
Czemu? ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 10:36, 17 Lip 2007 |
|
KR widziałam, zachwycona nie jestem, choc grafiki niektorych mobow (np. jednorozca) sa naprawde fajne. Jednak nie gram w uo dla grafiki plus z wlasnego lenistwa i wygody zostane raczej przy ML.
Trzeba jednak się zastanowic co, jesli nie bedzie mozliwosci wyboru klienta przez gracza, a bedzie koniecznosc ujednolicenia. Wybor KR moze wywolac przyplyw nowych graczy i z pewnoscia wywola, ale czy bedzie on na tyle duzy, zeby zrekompensowac ta czesc obecnych graczy, ktora odejdzie? A odejsc moga z roznych powodow: niewystarczajacy sprzet (wbrew pozorom sporo graczy moze miec z tym problem), rozczarowanie nowym klientem, jesli sie okaze, ze jednak nie tak fajnie sie na nim gra, czy sila przyzwyczajenia do starego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:40, 17 Lip 2007 |
|
no cóż - jeśli będzie obowiązek przejścia na KR to na pewno odpadnie 3/4 Ekipy Szczecin - niestety - z powodów różnych (pieniądze, czas) nie będą zmieniać sprzętu "bo nowy klient żre"... Osobiście sprawdze dziś co on daje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:05, 17 Lip 2007 |
|
co do zmiany i nakazu, nikt nie bedzie wam kazal zmieniac klienta - jak dla mnie to KR ma pasowac pod ML, jesli nie daje rady to jest za ubogi i nie spelnia wymagan, jak narazie ML jest glownym klientam i przez dlugi czas to sie nie zmieni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 11:26, 17 Lip 2007 |
|
Zasoova napisał: |
czy sila przyzwyczajenia do starego. |
Na to bym polozyl glowny nacisk, mamy juz pewne doswiadczenie z przestraszeniem sie 096 przez wiele osob.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:25, 17 Lip 2007 |
|
No wiadomo KR to wielka zmiana, inny interfejs, grafika, sposob gry. To moze przyciagnac nowych ale i odstraszyc czesc...ale co wy sie stresujecie bedzie wybor klienta albo zostaniemy przy ML, jesli KR sie okaze niewypalem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:43, 18 Lip 2007 |
|
hmmm... pierwsze wrażenia p ogrze na KR ... mieszanina słodkiego z gorzkim... grafika na prawde przecudowna... ale włączyłem mierniki podczas działania tego klienta:
mój sprzęt: Turion x2 (2x1600) , 1,5 GB RAM GF6100GO
użycie rdzenia - wachania w granicach 80-95% (po przerzuceniu na drugi, wolny od obliczeń innych rdzeń) - czyli mówiąc krótko - możecie zapomnieć o puszczeniu go na specyfikacji podanej przez producenta...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 19:03, 18 Lip 2007 |
|
KR ma z tego co sie orientuje tylko klienta 3D. Ja zostane przy 2D, glosowalem za opcja ML. Ale dopoki KR nie bedzie ograniczalo mozliwosci MLki (np. ze z powodu KR nie mozemy czegos wprowadzic: mapy, grafiki przedmiotu czy cos) to jestem za wprowadzeniem mozliwosci gry na KR.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:25, 18 Lip 2007 |
|
no i ja juz zdecydowalem, dopóki KR nie bedzie perfect, dopóty ML rox
nawet jak kr bedzie perfect to i tak ML bedzie glownym klientem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 7:44, 19 Lip 2007 |
|
no i wszystko w temacie ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:21, 25 Lip 2007 |
|
To ja od siebie jeszcze coś bąkne...
RunUO (oficjalnie, nieoficjalnie już 3 dnia istnienia KRki ktoś emu zmodyfikowane wypuścił) nie supportuje KRki ponieważ boją się konsekwencji prawnych związanych z paroma punktami EULA, a mianowicie:
Cytat: |
17 ) You will not create, use or provide any server emulator or other site where Ultima Online may be played, and you will not post or distribute any utilities, emulators or other software tools related to Ultima Online without the express written permission of Origin. |
oraz
Cytat: |
23. You will not create, use, play on or provide any server emulator or other service where Ultima Online may be played. You will not post, use or distribute any utilities, applications, emulators or other software tools related to Ultima Online that do not have the express written permission of Electronic Arts to be used with the Service. |
Pol oficjalnie też o ile mi wiadomo zrezygnował z supportu dla KR - z tego samego powodu.
Podsumowując - wsparcie dla KR istnieje (i to już od paru dni po premierze bety), jednak większość devów emu, jak i freeshardów po prostu boi się oficjalnie przyznać do wspierania KRki.
Ja osobiście radziłbym:
a) zupełnie zrezygnować z pomysłu wsparcia KR (nigdy nie wiadomo czy EA nie wyprowadzi jakiegoś ciosu przeciwko freeshardom w krajach z odpowiednimi zapisami prawnymi, a z nimi nie wygracie - patrz sytuacja freeshardów WoW)
b) jeśli koniecznie chcecie to wprowadzić to zróbcie to "po cichu". Żadnych ogłoszeń - poczta pantoflowa i te sprawy.
Ale to tylko moje zdanie Jak ktoś chce podyskutować zapraszam na prv ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 16:42, 25 Lip 2007 |
|
Nob popieram w 100%
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:29, 17 Wrz 2007 |
|
Sorki że odgrzewam temat ale stwierdziłem że coś dodam...
Cytat: |
co fajnego:
*niektore grafiki mobow (np gazer)
*grafiki efektow
* deszcz i woda
co lipnego:
*grafiki sie brzydko zlewaja (jak sie np biegnie z halina to ona brzydko sie wtapia w postac)
*nie ma wielu, bardzo wielu grafik (z wiekszosci z dodatkow)
*ma sie uczucie ze dziala opornie (klikanie zeby wsiasc, nie zamykaja sie gumpy prawym klawiszem, maly przycisk wyjscia x)
*no i jak na razie to postac bardzo brzydko biega, a czarow (efektow) to nie widac (no ale to moze byc przez pola - w co watpie)
*przymus wciskania enter zeby cos powiedziec
*i pare mniejszych
ogólnie nieco sie zawiodlem, myslalem ze nieco lepiej bedzie, no zobaczymy co dadza w kolejnych łatkach |
Do tego dodam praktyczny brak możliwości zmiany przeróżnych rzeczy. Dodanie customowej grafy do tego będzie sporo trudniejsze od stanu obecnego.
Do ewentualnego umożliwienia wam logowania się na to jeszcze długa droga, a już obecnie nie ma co zmieniać czy dodawać różnych customowych rzeczy "bo KR"
Ja osobiście zostane na mojej MLce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:42, 17 Wrz 2007 |
|
Ja też zostane na MLce i dodam coś od siebie.
Warto zainwestować w to, żeby serwer miał ciekawą grafikę. Mamy dwie drogi wyboru: KR i wprowadzanie graf customowych. KR jest może i fajniejsze, ale w ankiecie niewiele ponad połowa graczy deklaruje, ze sprobuje, dodajmy, ze jak beda lagi, to pewnie czesc z tych osob odpadnie i wroci do ML. I co jest wazne: nie mamy i raczej nie będziemy mieć możliwości reklamowania shardu KRką z powodów wymienionych kilka postów wyżej, info o tym będzie mogło się rozchodzić jedynie drogą pantoflową.
Jeśli zaś poszlibyśmy w strone customowych graf, to mozemy zarowno na stronie, jak i w oficjalnym info np na topliscie zareklamować shard, pokazać, ze mamy zajebiste grafy i az sie chce grac. Nie jakas poczta pantoflowa, tylko oficjalnie, prosto w oczy, kazdemu niezdecydowanemu, jaki shard wybrac.
Obecnie jestesmy na takim etapie, ze KR raczej pojdzie, Nob robi tego paczyka fajnego i nic sie ze soba nie gryzie. Jednak co rusz pojawiaja sie ograniczenia "bo KR". Ja osobiscie nie moge odzalować, że dla KRki wywalono na CL jazdę na drakach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:19, 17 Wrz 2007 |
|
Ja również pozostanę przy cliencie ML, szkoda tylko ze wizja KR blokuje rozwój customowych grafik i animacji, poza tym nie podoba mi sie cukierkowa lekko grafika KR.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|