Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 UO KR Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: KR czy ML

Bede grac na ML
38%
 38%  [ 18 ]
KR jest jednak fajniejsze
61%
 61%  [ 29 ]
Wszystkich Głosów : 47


Autor Wiadomość
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 9:44, 17 Lip 2007 Powrót do góry

Czemu? ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 10:36, 17 Lip 2007 Powrót do góry

KR widziałam, zachwycona nie jestem, choc grafiki niektorych mobow (np. jednorozca) sa naprawde fajne. Jednak nie gram w uo dla grafiki plus z wlasnego lenistwa i wygody zostane raczej przy ML.

Trzeba jednak się zastanowic co, jesli nie bedzie mozliwosci wyboru klienta przez gracza, a bedzie koniecznosc ujednolicenia. Wybor KR moze wywolac przyplyw nowych graczy i z pewnoscia wywola, ale czy bedzie on na tyle duzy, zeby zrekompensowac ta czesc obecnych graczy, ktora odejdzie? A odejsc moga z roznych powodow: niewystarczajacy sprzet (wbrew pozorom sporo graczy moze miec z tym problem), rozczarowanie nowym klientem, jesli sie okaze, ze jednak nie tak fajnie sie na nim gra, czy sila przyzwyczajenia do starego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:40, 17 Lip 2007 Powrót do góry

no cóż - jeśli będzie obowiązek przejścia na KR to na pewno odpadnie 3/4 Ekipy Szczecin - niestety - z powodów różnych (pieniądze, czas) nie będą zmieniać sprzętu "bo nowy klient żre"... Osobiście sprawdze dziś co on daje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:05, 17 Lip 2007 Powrót do góry

co do zmiany i nakazu, nikt nie bedzie wam kazal zmieniac klienta - jak dla mnie to KR ma pasowac pod ML, jesli nie daje rady to jest za ubogi i nie spelnia wymagan, jak narazie ML jest glownym klientam i przez dlugi czas to sie nie zmieni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 11:26, 17 Lip 2007 Powrót do góry

Zasoova napisał:
czy sila przyzwyczajenia do starego.

Na to bym polozyl glowny nacisk, mamy juz pewne doswiadczenie z przestraszeniem sie 096 przez wiele osob.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:25, 17 Lip 2007 Powrót do góry

No wiadomo KR to wielka zmiana, inny interfejs, grafika, sposob gry. To moze przyciagnac nowych ale i odstraszyc czesc...ale co wy sie stresujecie bedzie wybor klienta albo zostaniemy przy ML, jesli KR sie okaze niewypalem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:43, 18 Lip 2007 Powrót do góry

hmmm... pierwsze wrażenia p ogrze na KR ... mieszanina słodkiego z gorzkim... grafika na prawde przecudowna... ale włączyłem mierniki podczas działania tego klienta:

mój sprzęt: Turion x2 (2x1600) , 1,5 GB RAM GF6100GO

użycie rdzenia - wachania w granicach 80-95% (po przerzuceniu na drugi, wolny od obliczeń innych rdzeń) - czyli mówiąc krótko - możecie zapomnieć o puszczeniu go na specyfikacji podanej przez producenta...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 19:03, 18 Lip 2007 Powrót do góry

KR ma z tego co sie orientuje tylko klienta 3D. Ja zostane przy 2D, glosowalem za opcja ML. Ale dopoki KR nie bedzie ograniczalo mozliwosci MLki (np. ze z powodu KR nie mozemy czegos wprowadzic: mapy, grafiki przedmiotu czy cos) to jestem za wprowadzeniem mozliwosci gry na KR.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:25, 18 Lip 2007 Powrót do góry

no i ja juz zdecydowalem, dopóki KR nie bedzie perfect, dopóty ML rox

nawet jak kr bedzie perfect to i tak ML bedzie glownym klientem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Czw 7:44, 19 Lip 2007 Powrót do góry

no i wszystko w temacie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:21, 25 Lip 2007 Powrót do góry

To ja od siebie jeszcze coś bąkne...

RunUO (oficjalnie, nieoficjalnie już 3 dnia istnienia KRki ktoś emu zmodyfikowane wypuścił) nie supportuje KRki ponieważ boją się konsekwencji prawnych związanych z paroma punktami EULA, a mianowicie:

Cytat:
17 ) You will not create, use or provide any server emulator or other site where Ultima Online may be played, and you will not post or distribute any utilities, emulators or other software tools related to Ultima Online without the express written permission of Origin.


oraz

Cytat:
23. You will not create, use, play on or provide any server emulator or other service where Ultima Online may be played. You will not post, use or distribute any utilities, applications, emulators or other software tools related to Ultima Online that do not have the express written permission of Electronic Arts to be used with the Service.


Pol oficjalnie też o ile mi wiadomo zrezygnował z supportu dla KR - z tego samego powodu.

Podsumowując - wsparcie dla KR istnieje (i to już od paru dni po premierze bety), jednak większość devów emu, jak i freeshardów po prostu boi się oficjalnie przyznać do wspierania KRki.

Ja osobiście radziłbym:

a) zupełnie zrezygnować z pomysłu wsparcia KR (nigdy nie wiadomo czy EA nie wyprowadzi jakiegoś ciosu przeciwko freeshardom w krajach z odpowiednimi zapisami prawnymi, a z nimi nie wygracie - patrz sytuacja freeshardów WoW)

b) jeśli koniecznie chcecie to wprowadzić to zróbcie to "po cichu". Żadnych ogłoszeń - poczta pantoflowa i te sprawy.

Ale to tylko moje zdanie Wink Jak ktoś chce podyskutować zapraszam na prv ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 16:42, 25 Lip 2007 Powrót do góry

Nob popieram w 100%


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:29, 17 Wrz 2007 Powrót do góry

Sorki że odgrzewam temat ale stwierdziłem że coś dodam...

Cytat:

co fajnego:

*niektore grafiki mobow (np gazer)
*grafiki efektow
* deszcz i woda

co lipnego:
*grafiki sie brzydko zlewaja (jak sie np biegnie z halina to ona brzydko sie wtapia w postac)
*nie ma wielu, bardzo wielu grafik (z wiekszosci z dodatkow)
*ma sie uczucie ze dziala opornie (klikanie zeby wsiasc, nie zamykaja sie gumpy prawym klawiszem, maly przycisk wyjscia x)
*no i jak na razie to postac bardzo brzydko biega, a czarow (efektow) to nie widac (no ale to moze byc przez pola - w co watpie)
*przymus wciskania enter zeby cos powiedziec
*i pare mniejszych

ogólnie nieco sie zawiodlem, myslalem ze nieco lepiej bedzie, no zobaczymy co dadza w kolejnych łatkach


Do tego dodam praktyczny brak możliwości zmiany przeróżnych rzeczy. Dodanie customowej grafy do tego będzie sporo trudniejsze od stanu obecnego.

Do ewentualnego umożliwienia wam logowania się na to jeszcze długa droga, a już obecnie nie ma co zmieniać czy dodawać różnych customowych rzeczy "bo KR"

Ja osobiście zostane na mojej MLce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:42, 17 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja też zostane na MLce i dodam coś od siebie.

Warto zainwestować w to, żeby serwer miał ciekawą grafikę. Mamy dwie drogi wyboru: KR i wprowadzanie graf customowych. KR jest może i fajniejsze, ale w ankiecie niewiele ponad połowa graczy deklaruje, ze sprobuje, dodajmy, ze jak beda lagi, to pewnie czesc z tych osob odpadnie i wroci do ML. I co jest wazne: nie mamy i raczej nie będziemy mieć możliwości reklamowania shardu KRką z powodów wymienionych kilka postów wyżej, info o tym będzie mogło się rozchodzić jedynie drogą pantoflową.

Jeśli zaś poszlibyśmy w strone customowych graf, to mozemy zarowno na stronie, jak i w oficjalnym info np na topliscie zareklamować shard, pokazać, ze mamy zajebiste grafy i az sie chce grac. Nie jakas poczta pantoflowa, tylko oficjalnie, prosto w oczy, kazdemu niezdecydowanemu, jaki shard wybrac.

Obecnie jestesmy na takim etapie, ze KR raczej pojdzie, Nob robi tego paczyka fajnego i nic sie ze soba nie gryzie. Jednak co rusz pojawiaja sie ograniczenia "bo KR". Ja osobiscie nie moge odzalować, że dla KRki wywalono na CL jazdę na drakach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:19, 17 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja również pozostanę przy cliencie ML, szkoda tylko ze wizja KR blokuje rozwój customowych grafik i animacji, poza tym nie podoba mi sie cukierkowa lekko grafika KR.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)