Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:05, 10 Sty 2009 |
|
Oberdaszek, nie bylo zmian w AI i nekro.
Siedze az za duzo ogladajac poczynanania nekromantow.... Widze co sie dzieje. Zbanowal bym mch za samo zniechecienie do zabawy (widocznie za duzo clr)
Chciałem utrzec nosa mch, gdyz nie jest on wykladnia do zabawy w nekromante. Salomonie, nie widziales i juz chyba nikt nie zobaczy, jakie pomysly miała RADA. No i na trzezwo wiem co mowie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 16:46, 10 Sty 2009 |
|
Coltain napisał: |
(widocznie za duzo ...)
|
) ja tam tylko skoxalem postac (1,5msc grania) i przestalem grac. ogolnie nie gralem nigdzie w uo od pare miesiecy od wrzesnia bo nie mialem czasu... jak chcialem sobie pograc ostatnio to zainstalowalem CLFE i tyle, tak wiec nie zniechecilem sie ale po prostu nie mialem czasu i ban mi sie nie nalezy ;]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 18:50, 10 Sty 2009 |
|
oki to zmienil sie kolejny czar nekro: ochrona przed trupkami.
nie bedzie juz latwego bicia truposzkow :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:55, 10 Sty 2009 |
|
nie zmienil, co Ty gadasz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 20:05, 10 Sty 2009 |
|
mch bojówka wpływa teraz na dmg czarów, bo masz "klasę" pm-a. :]
Tyle że jak dla mnie nekro nie powinien mieć minusów od bojówki do dmg, tylko do cast speeda (czyli tak jak chyba jest).
Co do technik walki nekro... Nekro zawsze miał spory brak czarów taktycznych i to był jego największy minus, za to czary takie jak wall of souls, pain spike, klątwa na bieganie, klątwa obszarowa, włócznia (jeszcze coś tam nią można zrobić), most krwi i bless na bron (jak sie ma nekro z bojówka) całkiem dają radę. Bez sensu jest wyssanie staminy, strzała na manę (za niski dmg przy 0% many i chyba ciągle brak wyssania many) średnio przydatne dla czystego nekro są sacrafice i veritum dess (na sacrafice się pada tylko w przypadku nieznajomości działania czaru) a veritum mimo fajnego efektu bardzo łatwo ominąć i ciężko wykręcić z nim jakąś wiązankę czarów (ale tych 2 czarków nie można zmieniać, bo by były za silne, więc powinny zostać jakie są) Natomiast, to co powinno ulec zmianie, to strzałka na manę (przynajmniej dmg przy 0% many do dawnego poziomu powinien wrócić) a wyssanie stamy powinno się jakoś porządnie przemyśleć. (za szybko wraca stamina/nie powinna wracać v dmg bardziej zależny od zmęczenia postaci i takie wyssanie jakie teraz jest.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 20:31, 10 Sty 2009 |
|
jeszcze nie dawno bedac na czarku jak mobek sie bil z powiedzmy moimi duszkami moglem rzucac czary w niego i nie zmienial celu za kazdym razem jak w niego czarowalem
obecnie mobek zmienia cel od razu nie wazne czy sie bje z kims
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 0:04, 11 Sty 2009 |
|
Salomon napisał: |
a veritum mimo fajnego efektu bardzo łatwo ominąć i ciężko wykręcić z nim jakąś wiązankę czarów |
veritum dess jest akurat bardzo fajne do obrony, o tym nie pisalem bo skupialem sie w poprzednich postach tylko na mozliwosci ataku przeciwnika. ale zarzucenie veritum dess podczas walki z np 2 przeciwnikami, skutecznie umozliwia skupienie sie na walce zamiast na kontrolowaniu wlasnego paska hp ;]
mimo wszystko nadal podtrzymuje to co napisalem w poprzednich postach ale z braku pozytywnej reakcji Coltaina na moje propozycje, prosilbym o zamkniecie tematu.
Nie chce robic smietnika czy mch dobrze odgrywa czy moze odgrywa zle.
Aha i przykro mi ze nie bede mogl sobie tutaj pograc, dopoki w koncu nekromanci nie ogarna sie nawzajem, bo ja nie zamierzam dogadywac sie z innymi nekrusami - nawet z rady - bo fabularnie Afoi jest renegatem i procz kwestii balansu, nie obchodzi mnie historia o nekroskopie i inne sprawy nekromanckie..
Nie ukrywam ze chcialbym grac i czerpac z tego taki fun jak w wakacje, zwlaszcza ze teraz jest duzo nowych graczy i odgrywanie mrocznego wykolejenca mogloby byc jeszcze bardziej zabawne, tym bardziej ze nie odczuwam potrzeby zabijania wszystkiego co nie ucieka na drzewo.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Nie 0:15, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:14, 11 Sty 2009 |
|
Oberdaszek, ja nie widze zeby tam sie cos zmienilo...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 14:31, 11 Sty 2009 |
|
mch88 ale kto ci broni grać? Nie ma co strzelać fochów, są klasy któymi się gra się jeszcze mniej ciekawie niż nekro. Zresztą czego się spodziewać po serewerze dla palkow/wojów? Nekro może przynajmniej w miarę równo powalczyć z magiem i nie wydaje mi się by miał trudniejsze pvm (to z obserwacji).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:42, 15 Lut 2009 |
|
Havok, nekro z bojówką to niezły kozak na pvm, ale to już taki jego urok. (chociaż chyba mag z wrestem i dobrą bronią, np. łukiem z wszechstronnością, jest taki sam jak nekro z dobrą bronią 2h i swoimi czarkami)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|