Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 specjale (wylaczyc/zostawic) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Specjale: zostawic/wywalic

zostawic jak jest
73%
 73%  [ 19 ]
zlikwidowac
26%
 26%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 26


Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:08, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

no i kolejna ankieta (czy wylaczyc ataki specjalne broni)

- jest to chwila roboty wiec...

- jakies zatruwanie czy inne rozwiazane by zostalo w stary sposob

usuniecie mozna by pozniej w cos zamienic (sami gracze by podyskutowali na temat danych spacjali)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 6:51, 11 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 12:14, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

Hmm..Mysle ze specjale mogą być ale zatrucie przez specjala niejest okwienc zatrucie moze byc takie jak dawniej.Pozdro Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 12:47, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

takie jak dawniej czyli zrypane ?
max grasz magiem ...... wiec nieznasz roznicy miedzy dawnym poisonem a aktualnym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 16:56, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

Hmmm to moze wrocimy wogole do 095 Twisted Evil
Kazali zaglosowac to glosuje
ZOSTAWIC SPECJALE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 17:24, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

woj z poisonem bez zadnych ograniczen w manie?? omg. nie wiesz o czym mowisz chyba :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 17:30, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

hmm kiedys mialem woja (czytaj na 095) ale niemam juz go.Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 18:32, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

Kiedys to kiedys.
Teraz jest bardzo dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Wto 9:40, 01 Maj 2007 Powrót do góry

Zostawic specjale, ale poison nie powinien zalezec od many - przeciez to bez sensu. Jest ktos kto potrafi zrobic trucizne (alchemik) i jest ktos kto potrafi nia obsmarowac porzadnie bron (poisoner). Nie potrzeba do tego ani grama many IMO. Wystarczy miec chwile czasu miedzy walkami na obsmarowanie broni (hmm moze wymagania takie jak przy hidzie? Bez WARa i nikt nie moze nas w tym czasie atakowac zeby moc sie za to wziac?). Potem to juz kwestia farta (zaleznego od umiejetnosci poisonera of corz) czy truta wejdzie czy nie. Specjal? Co ma do tego specjal? Co ma do tego mana?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:17, 01 Maj 2007 Powrót do góry

no dobra.. to moge przerobic ze da sie all zatruwac itp jak bylo dawniej

a co ma niby teraz specjal zatruwanie robic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 11:48, 01 Maj 2007 Powrót do góry

Coltain napisał:

a co ma niby teraz specjal zatruwanie robic?


Powinien zabijac natychmiast.

Heh jesli ma byc zmieniony poison (uniezalezniony od speciala) to do zmiany powinno isc pare innych rzeczy:
-in vas mani leczy zatruta postac
-truta zadaje dmg o "dawnych" wartosciach czyli max przy poteznej to chyba 14hp co *ugh*, to samo sie tyczy pvp jak i pvm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 11:59, 01 Maj 2007 Powrót do góry

Coltain napisał:
no dobra.. to moge przerobic ze da sie all zatruwac itp jak bylo dawniej

a co ma niby teraz specjal zatruwanie robic?


Nie nie nie, aktualnie poison daje za duzy dopal.
Jak sie da truc wsio i walczyc bez specjala to robie poison spowrotem.

@ XurtVers
Idac twoim tokiem myslenia to sprawny woj nie potrzebuje specjaly aby wypatrzyc slaby punkt w zbroji przeciwnika i go wykorzystac albo lucznik jest w stanie nauczyc sie strzelac w czasie jazdy konnej itd itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 12:48, 01 Maj 2007 Powrót do góry

mch88 napisał:

-truta zadaje dmg o "dawnych" wartosciach czyli max przy poteznej to chyba 14hp co *ugh*, to samo sie tyczy pvp jak i pvm


mam 90 poisona ... bron zatruta deadly .... zadaje ugh po 5 ..... moze przy 100 poisona bede mial ugh w pvp za 14 hp ale tylko przy postaciach z bardzo wysokim hp ...ale to tylko gdybanie bo przy aktualnych gainach moze za rok sie zrobi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 13:50, 01 Maj 2007 Powrót do góry

Korg ja napisalem o przywrocenie dawnego dmg truty glownie na temat pvm, bo gdy zatruwanie bedzie niezalezne od many to pvm byloby dziecinnie proste z procentowym dmg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Wto 14:37, 01 Maj 2007 Powrót do góry

nie powinien byc procentowy. Jak mobek ma 800 hp i jest wielkosci domu to co mu takie zadrasniecie trutka robi? Na pewno duzo mniej niz czlowiekowi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 15:52, 01 Maj 2007 Powrót do góry

Cytat:
to samo sie tyczy pvp jak i pvm


Widze ze piszesz o pvm i pvp wiec skomentowalem strone pvp


Co do %-towego dmg poisona na pvm ..... jakbyscie przegladneli forum i zajzeli do topica o poisonie to napisalem tam cos na ten temat .... oczywiscie lepiej rozpisywac sie o poisonie w topicu traktujacym o wywaleniu badz zostawieniu specjali a nie tam gdzie powinno sie kierowac uwagi.

Moze napisze wiec tu jeszcze raz ... %-towy dmg jest dobry .... gdyz pomaga w zabiciu kilku potezniejszych mobkow ... dodal bym jednak jakas max granice w dmg. Czemu napisalem kilku mobkow ..... a bo aktualnie te potezniejsze kreatury ktore z znajomymi probowalismy zabic mialy immune na poisona .... sa i zwykle stworki ktore sa niewrazliwe na zatrucie ... np wiekszosc undeadow (choc niewiem czemu nie wszystkie) , wielki drak , istota strachu i kilka innych ktorych nazwy niepamietam Razz

Jeszcze raz prosze ... propozycje i dyskusje na tepmat poisoningu przeniesc do topica poswieconego temu skillowi.

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)