Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 spadajacy online Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: co zniecheca do gry ?

brak rzemieslnikow
5%
 5%  [ 2 ]
zly balans skilli bojowych
21%
 21%  [ 8 ]
nieciekawa mapa
8%
 8%  [ 3 ]
nieciekawe spawny
13%
 13%  [ 5 ]
brak uzdrowicieli
0%
 0%  [ 0 ]
przegiete spawny
0%
 0%  [ 0 ]
za duza trudosc wykonania przedmiotow-jakich ?
0%
 0%  [ 0 ]
zla ochrona zbroii-jakich, jakie propozycje ?
0%
 0%  [ 0 ]
brak pomocy gma wtedy kiedy potrzeba
8%
 8%  [ 3 ]
inne-jakie ???
43%
 43%  [ 16 ]
Wszystkich Głosów : 37


Autor Wiadomość
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:46, 30 Mar 2009 Powrót do góry

Hmm necro i duid moga pic podczas czarowania .... nie pasuje ?

Nie widze topiku w bugach badz w propozycjach "Picie buli podczas czarowania - Necro"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 8:33, 31 Mar 2009 Powrót do góry

ostatnio zauwazylem ze online wzrasta. wczoraj chyba bylo ponad 40.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 13:39, 31 Mar 2009 Powrót do góry

Korgan napisał:
Hmm necro i duid moga pic podczas czarowania .... nie pasuje ?

Nie widze topiku w bugach badz w propozycjach "Picie buli podczas czarowania - Necro"

Bo info o tym wyszło dopiero w trakcie rozmowy (topik o zmianach w nekro)? I jeszcze nie został założony nowy topik tylko na ten temat?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 15:51, 31 Mar 2009 Powrót do góry

w niedziele w przedziale czasowym 20-23 przebywalo 59 osob, prawdziwa eksplozja demograficzna Smile, ale magicznej 60-tki nie przekroczylismy wciaz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 11:31, 01 Kwi 2009 Powrót do góry

Cholera a miałem się wtedy zalogować ino że coś pachniało w kuchni..YH!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Polan



Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:26, 15 Maj 2009 Powrót do góry

Może powinniście zrobić coś co was odróżni od pozostałych serwerów? I zachęci ludzi do przejścia z nich do was?

Na pewno było by czymś takim ograniczony czas rozrywki do przykładowo 3 miesięcy online. Po tym czasie postać by umierała ze starości. Następnie powinno pojawić pojawić się zapytanie: "Twoja wędrówka po tym świecie skończyła się. Czy Twoja dusza jest gotowa zaznać wiecznego spokoju?" Do wyboru: "Tak, jestem znużony" lub "NIE! Chcę zostać!". Skutki: TAK - postać zostaje skasowana; NIE - postać staje się (w zależności statusu postaci w trakcie śmierci) duchem światłości (blue) albo duchem ciemności (red). Pojawia się następne zapytanie "Chcesz zostawić swą spuściznę dziecku?". Do wyboru: "Tak - niech ma łatwiej w życiu" (teraz pojawia się okno tworzenia nowej postaci, która przejmie całą zawartość skrzyni bankowej) lub "Nie - niech moje dobra zostaną rozdane potrzebującym" (kasacja).

W przypadku stworzenia ducha i dziecka mamy do wyboru dwie postacie do gry.


Specyfikacja ducha:
- wszystkie skille zamrożone na poziomie w trakcie śmierci (nie do odblokowania)
- Str, dex, int na tym samym poziomie u każdego ducha
- duch światłości świecący biały (do uzgodnienia) kolor skóry
- duch ciemności czarny kolor skóry (do uzgodnienia)
- uzbrojenie, pancerze możliwe do założenia to wykonane ze światłości lub mroku.
- uzbrojenie i pancerze mają ograniczony czas istnienia, dodatkowo mogą się psuć (trzeba będzie kupić nowe)
- wartości zadawanych obrażeń: 1% w przypadku ataku na żywych, 100% na przeciwną stronę (czyli np ciemny leje światłego), 50% w przypadku ataku tej samej strony (np światły światłego), 200% w ataku na stworzenia antykreatora.
- w przypadku zgonu auto-odradzanie w środku obozu w zależności od przynależności jasnych albo ciemnych
- zdobycie uzbrojenia tylko poprzez kupno w obozie (brak możliwości kucia, górnictwa itp)
- kasa na zakupy pochodząca z modlitwy i datków na świątynię osoby żywej dla danego ducha (powinna być w świątyni możliwość przekazania datku w intencji danego ducha. Czyli żywy przekazuje np 10k datku (wpisuje dla kogo) z czego na koncie bankowym ducha pojawia się np 10%) musi się oczywiście przy tym pomodlić np 0,5 h).
- duch nie może nic kupić od żywych NPC
- duch nie może porozmawiać z żywymi chyba, że żywy zna mowę duchów
- żywy może zabić na miejscu ducha, rzucając w niego świętą lub skażoną wodą (miks eksplo w innym kolorze, z dużym zasięgiem)

Duch to postać głównie do walki pvp, nikłe obrażenia wobec żywych i możliwość natychmiastowego padnięcia powinna zniechęcić do ataków na postacie lubiące coś innego niż pvp


Stworzenia antykreatora (nowe potwory istniejące w jaskini w pobliżu obozowisk duchów):
- istoty będące przeciwnością czegoś, dążą do nicości
- jedynie połączone siły duchów są w stanie z nimi walczyć
- żeby otrzymać obrażenia anty musi raz dostać cios od światłego raz od ciemnego (naprzemiennie) w przeciwnym razie następne ataki np światłego nie odniosą skutku (obrażenia=0) do czasu ciosu ciemnego
- anty zabija natychmiast żywych
- zwłoki silniejszych anty zawierają potężne artefakty do wykorzystania przez żywych


Żywy:
- postać żyjąca ok 60 lat (ok 3 miesiące online)
- skille rosną umiarkowanie pozwalając na osiągnięcie 100% po ok 1 miesiącu gry (brak możliwości zrzucenie jakiegoś skilla)
- rzemieślnik jest w stanie wykonać (rzadko) specjalne rodzinne pamiątki do noszenia tylko przez wytwórcę lub dziecko wytwórcy o wyjątkowo doskonałych parametrach (ok 4 razy lepsze niż najlepszy exp, możliwy do noszenia przez każdego)
- rzemieślnik zarabia DUŻO KASY
- wojak zarabia MAŁO!!! ledwo mu starcza na przeżycie
- żywy nie może kupić nic u duchowych sprzedawców
- żywy przez modlitwy i ofiary (krwawe jeżeli chcemy ducha światła przerobić na ciemnego) może zmienić przynależność ducha (duch może się nie zgodzić)
- żywy poprzez rytualne samobójstwo jest w stanie bez czekania na starość przekształcić się w ducha

Żywy to postać do pvm oraz rzemiosła.

Inne:
- lepszy balans klas czyli:
*jednostki w walczące w zwarciu powinny odznaczać się dużą obroną, małym atakiem na najsilniejsze stwory (np wojownicy)
* jednostki walczące w z dystansu potężna ofensywa kosztem czasu i niską obronnością (np magowie)
* możliwość szybkiej i pewnej ucieczki z walki pvp przez żywych
- obozowiska duchów powinny znajdować się na wyspie, na której duża liczba przerobionych i unieruchomionych entów reaguje tylko na żywych instant kilując ich
- na danej wyspie powinno być również wejście do jaskini ze stworami antykreatora


To na pewno odróżni i urozmaici serwer ;-]

Tak czy siak to tylko luźna propozycja do negocjacji i zmian.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 21:37, 15 Maj 2009 Powrót do góry

Kolego, nie wiem jaki towar jarasz, ale naprawdę, ja też CHCĘ TAKI!!!
;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 21:43, 15 Maj 2009 Powrót do góry

Z pewnością mocny ten Shit ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:12, 15 Maj 2009 Powrót do góry

a tak na serio to chyba mowisz o 100% zmianie mechaniki swiata istniejacego od wielu lat. Cos takiego jest: niewykonalne, nieakceptowalne przez graczy i ekipe, moze nadaje sie na tworzenie zupelnie innej gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Pią 23:34, 15 Maj 2009 Powrót do góry

czego to ludzie nie wymysla *ziefff*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgrim



Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 7:39, 16 Maj 2009 Powrót do góry

Panowie.. serwer i tak toczy sie po kataklizmie i dlaczego wam sie to nie podoba?
Na pewno "duze" urozmaicenie w grze i myśle ze by wypaliło. Duzo osób odchodzi/odeszło bo po 1. mało osób gra 2. brak tego zachęcenia do gry 3. ciagla żonglerka skillami bo zmiany w mechanice i ludziom sie znudziło. Sam bym sie nawet skusił na bycie takim mrocznym bożkiem ;]

Kod:
- rzemieślnik zarabia DUŻO KASY
- wojak zarabia MAŁO!!! ledwo mu starcza na przeżycie

Tutaj coś nie jestem przekonany, bo z czego ma rzemieślnik zarabiać jak woj nie bedzie miał kasy? Takie błędne koło

Mitikas # wszystko jest wykonalne bo to wlasnie ludzie stworzyli tą gre, tylko do tego trzeba czasu i chęci
Pikus-- # widze Twoje znudzenie z obecnej gry na tym serwerze

Ogólnie.. propozycja mi sie podoba, choć to juz jedna z wielu na tym forum. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:36, 16 Maj 2009 Powrót do góry

Morgrim, sam sobie zaprzeczasz. Żaglerka skillowa doprowadzila do spadku online jak twierdzisz, a takie zmiany to niby co? Żąglowanie od nowa i balansowanie jakies 2-3 lata :]
CLka raczej potrzebuje stabilnosci jak juz wroci czesc graczy. Rozwijac nalezy spawny, udoskonalac mape. Ale zeby przyciagnac graczy trzeba czegos wiecej, trzeba reklamy, trzeba by starzy gracze sie logowali i zachecali nowych. Trzeba dac graczowi cos co sprawi, ze za kazdym razem kiedy sie zaloguje nie pomysli ze jest nudno. W obecnej sytuacji to jest najwazniejsze by opracowac spawny tak by mloda postac nie usiadla nagle z zalozonymi rekami bo: nie moze pojsc dalej do lasu bo za bezglowym czai sie potwor ktory nie bedzie dla mlodego osiagalny przez najblizszy rok, nie ma komu sprzedac swoich wyrobow, nie ma z kim pogadac, nie ma turniejów dla mlodych i starych, nie ma tez przejrzystej struktury strony internetowej gdzie wyraznie w pkt jest napisane co robimy jako mloda postac, jakie mamy mozliwosci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Sob 8:56, 16 Maj 2009 Powrót do góry

Ogółem coś się jebie i jak nikt z tym nic nie zrobi to za pewne się zjebie... ;(
Takie me zdanie... Mam szczerą nadzieje że serw nie padnie, ale osobiście nie chce mi się grać jak włączam kompa i patrze na provka i 3 online... ;( No bo z kim mam grać?!
To wolę pomęczyć jakiegoś Neverwintera czy Baldura...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:04, 16 Maj 2009 Powrót do góry

ja mam podobnie... wole pograc w cos innego.
...ale przy online 3 nie sciagniemy zadnego nowegogracza. Jedyne co moze przerwac to jakis event ??!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salladin



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 9:25, 16 Maj 2009 Powrót do góry

eee tam wszystko się kiedyś nudzi Wink Z reszto Ciepło się zrobiło ja wole posiedzieć na słoneczku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)