Autor |
Wiadomość |
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:46, 30 Mar 2009 |
|
Hmm necro i duid moga pic podczas czarowania .... nie pasuje ?
Nie widze topiku w bugach badz w propozycjach "Picie buli podczas czarowania - Necro"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 8:33, 31 Mar 2009 |
|
ostatnio zauwazylem ze online wzrasta. wczoraj chyba bylo ponad 40.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:39, 31 Mar 2009 |
|
Korgan napisał: |
Hmm necro i duid moga pic podczas czarowania .... nie pasuje ?
Nie widze topiku w bugach badz w propozycjach "Picie buli podczas czarowania - Necro" |
Bo info o tym wyszło dopiero w trakcie rozmowy (topik o zmianach w nekro)? I jeszcze nie został założony nowy topik tylko na ten temat?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:51, 31 Mar 2009 |
|
w niedziele w przedziale czasowym 20-23 przebywalo 59 osob, prawdziwa eksplozja demograficzna , ale magicznej 60-tki nie przekroczylismy wciaz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Śro 11:31, 01 Kwi 2009 |
|
Cholera a miałem się wtedy zalogować ino że coś pachniało w kuchni..YH!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Polan
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:26, 15 Maj 2009 |
|
Może powinniście zrobić coś co was odróżni od pozostałych serwerów? I zachęci ludzi do przejścia z nich do was?
Na pewno było by czymś takim ograniczony czas rozrywki do przykładowo 3 miesięcy online. Po tym czasie postać by umierała ze starości. Następnie powinno pojawić pojawić się zapytanie: "Twoja wędrówka po tym świecie skończyła się. Czy Twoja dusza jest gotowa zaznać wiecznego spokoju?" Do wyboru: "Tak, jestem znużony" lub "NIE! Chcę zostać!". Skutki: TAK - postać zostaje skasowana; NIE - postać staje się (w zależności statusu postaci w trakcie śmierci) duchem światłości (blue) albo duchem ciemności (red). Pojawia się następne zapytanie "Chcesz zostawić swą spuściznę dziecku?". Do wyboru: "Tak - niech ma łatwiej w życiu" (teraz pojawia się okno tworzenia nowej postaci, która przejmie całą zawartość skrzyni bankowej) lub "Nie - niech moje dobra zostaną rozdane potrzebującym" (kasacja).
W przypadku stworzenia ducha i dziecka mamy do wyboru dwie postacie do gry.
Specyfikacja ducha:
- wszystkie skille zamrożone na poziomie w trakcie śmierci (nie do odblokowania)
- Str, dex, int na tym samym poziomie u każdego ducha
- duch światłości świecący biały (do uzgodnienia) kolor skóry
- duch ciemności czarny kolor skóry (do uzgodnienia)
- uzbrojenie, pancerze możliwe do założenia to wykonane ze światłości lub mroku.
- uzbrojenie i pancerze mają ograniczony czas istnienia, dodatkowo mogą się psuć (trzeba będzie kupić nowe)
- wartości zadawanych obrażeń: 1% w przypadku ataku na żywych, 100% na przeciwną stronę (czyli np ciemny leje światłego), 50% w przypadku ataku tej samej strony (np światły światłego), 200% w ataku na stworzenia antykreatora.
- w przypadku zgonu auto-odradzanie w środku obozu w zależności od przynależności jasnych albo ciemnych
- zdobycie uzbrojenia tylko poprzez kupno w obozie (brak możliwości kucia, górnictwa itp)
- kasa na zakupy pochodząca z modlitwy i datków na świątynię osoby żywej dla danego ducha (powinna być w świątyni możliwość przekazania datku w intencji danego ducha. Czyli żywy przekazuje np 10k datku (wpisuje dla kogo) z czego na koncie bankowym ducha pojawia się np 10%) musi się oczywiście przy tym pomodlić np 0,5 h).
- duch nie może nic kupić od żywych NPC
- duch nie może porozmawiać z żywymi chyba, że żywy zna mowę duchów
- żywy może zabić na miejscu ducha, rzucając w niego świętą lub skażoną wodą (miks eksplo w innym kolorze, z dużym zasięgiem)
Duch to postać głównie do walki pvp, nikłe obrażenia wobec żywych i możliwość natychmiastowego padnięcia powinna zniechęcić do ataków na postacie lubiące coś innego niż pvp
Stworzenia antykreatora (nowe potwory istniejące w jaskini w pobliżu obozowisk duchów):
- istoty będące przeciwnością czegoś, dążą do nicości
- jedynie połączone siły duchów są w stanie z nimi walczyć
- żeby otrzymać obrażenia anty musi raz dostać cios od światłego raz od ciemnego (naprzemiennie) w przeciwnym razie następne ataki np światłego nie odniosą skutku (obrażenia=0) do czasu ciosu ciemnego
- anty zabija natychmiast żywych
- zwłoki silniejszych anty zawierają potężne artefakty do wykorzystania przez żywych
Żywy:
- postać żyjąca ok 60 lat (ok 3 miesiące online)
- skille rosną umiarkowanie pozwalając na osiągnięcie 100% po ok 1 miesiącu gry (brak możliwości zrzucenie jakiegoś skilla)
- rzemieślnik jest w stanie wykonać (rzadko) specjalne rodzinne pamiątki do noszenia tylko przez wytwórcę lub dziecko wytwórcy o wyjątkowo doskonałych parametrach (ok 4 razy lepsze niż najlepszy exp, możliwy do noszenia przez każdego)
- rzemieślnik zarabia DUŻO KASY
- wojak zarabia MAŁO!!! ledwo mu starcza na przeżycie
- żywy nie może kupić nic u duchowych sprzedawców
- żywy przez modlitwy i ofiary (krwawe jeżeli chcemy ducha światła przerobić na ciemnego) może zmienić przynależność ducha (duch może się nie zgodzić)
- żywy poprzez rytualne samobójstwo jest w stanie bez czekania na starość przekształcić się w ducha
Żywy to postać do pvm oraz rzemiosła.
Inne:
- lepszy balans klas czyli:
*jednostki w walczące w zwarciu powinny odznaczać się dużą obroną, małym atakiem na najsilniejsze stwory (np wojownicy)
* jednostki walczące w z dystansu potężna ofensywa kosztem czasu i niską obronnością (np magowie)
* możliwość szybkiej i pewnej ucieczki z walki pvp przez żywych
- obozowiska duchów powinny znajdować się na wyspie, na której duża liczba przerobionych i unieruchomionych entów reaguje tylko na żywych instant kilując ich
- na danej wyspie powinno być również wejście do jaskini ze stworami antykreatora
To na pewno odróżni i urozmaici serwer ;-]
Tak czy siak to tylko luźna propozycja do negocjacji i zmian.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 21:37, 15 Maj 2009 |
|
Kolego, nie wiem jaki towar jarasz, ale naprawdę, ja też CHCĘ TAKI!!!
;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 21:43, 15 Maj 2009 |
|
Z pewnością mocny ten Shit ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:12, 15 Maj 2009 |
|
a tak na serio to chyba mowisz o 100% zmianie mechaniki swiata istniejacego od wielu lat. Cos takiego jest: niewykonalne, nieakceptowalne przez graczy i ekipe, moze nadaje sie na tworzenie zupelnie innej gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 23:34, 15 Maj 2009 |
|
czego to ludzie nie wymysla *ziefff*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 7:39, 16 Maj 2009 |
|
Panowie.. serwer i tak toczy sie po kataklizmie i dlaczego wam sie to nie podoba?
Na pewno "duze" urozmaicenie w grze i myśle ze by wypaliło. Duzo osób odchodzi/odeszło bo po 1. mało osób gra 2. brak tego zachęcenia do gry 3. ciagla żonglerka skillami bo zmiany w mechanice i ludziom sie znudziło. Sam bym sie nawet skusił na bycie takim mrocznym bożkiem ;]
Kod: |
- rzemieślnik zarabia DUŻO KASY
- wojak zarabia MAŁO!!! ledwo mu starcza na przeżycie |
Tutaj coś nie jestem przekonany, bo z czego ma rzemieślnik zarabiać jak woj nie bedzie miał kasy? Takie błędne koło
Mitikas # wszystko jest wykonalne bo to wlasnie ludzie stworzyli tą gre, tylko do tego trzeba czasu i chęci
Pikus-- # widze Twoje znudzenie z obecnej gry na tym serwerze
Ogólnie.. propozycja mi sie podoba, choć to juz jedna z wielu na tym forum. Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:36, 16 Maj 2009 |
|
Morgrim, sam sobie zaprzeczasz. Żaglerka skillowa doprowadzila do spadku online jak twierdzisz, a takie zmiany to niby co? Żąglowanie od nowa i balansowanie jakies 2-3 lata :]
CLka raczej potrzebuje stabilnosci jak juz wroci czesc graczy. Rozwijac nalezy spawny, udoskonalac mape. Ale zeby przyciagnac graczy trzeba czegos wiecej, trzeba reklamy, trzeba by starzy gracze sie logowali i zachecali nowych. Trzeba dac graczowi cos co sprawi, ze za kazdym razem kiedy sie zaloguje nie pomysli ze jest nudno. W obecnej sytuacji to jest najwazniejsze by opracowac spawny tak by mloda postac nie usiadla nagle z zalozonymi rekami bo: nie moze pojsc dalej do lasu bo za bezglowym czai sie potwor ktory nie bedzie dla mlodego osiagalny przez najblizszy rok, nie ma komu sprzedac swoich wyrobow, nie ma z kim pogadac, nie ma turniejów dla mlodych i starych, nie ma tez przejrzystej struktury strony internetowej gdzie wyraznie w pkt jest napisane co robimy jako mloda postac, jakie mamy mozliwosci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Sob 8:56, 16 Maj 2009 |
|
Ogółem coś się jebie i jak nikt z tym nic nie zrobi to za pewne się zjebie... ;(
Takie me zdanie... Mam szczerą nadzieje że serw nie padnie, ale osobiście nie chce mi się grać jak włączam kompa i patrze na provka i 3 online... ;( No bo z kim mam grać?!
To wolę pomęczyć jakiegoś Neverwintera czy Baldura...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:04, 16 Maj 2009 |
|
ja mam podobnie... wole pograc w cos innego.
...ale przy online 3 nie sciagniemy zadnego nowegogracza. Jedyne co moze przerwac to jakis event ??!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 9:25, 16 Maj 2009 |
|
eee tam wszystko się kiedyś nudzi Z reszto Ciepło się zrobiło ja wole posiedzieć na słoneczku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|