Autor |
Wiadomość |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:47, 19 Kwi 2007 |
|
Obecnie faktycznie jest lipa. Niemniej wole zmiany niz to co było przez ostatnich ilestam lat. Jest przynajmniej jakis powiew nowosci. Jak (jesli) wzrosnie online powinno byc juz tylko lepiej. Kurcze zeby jednak nie zapeszyc :p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 20:28, 19 Kwi 2007 |
|
Dziwne ze dalej placzecie nad clka...Plakaliscie jak byl DH,teraz go nie ma i mimo to dalej wam nie pasuje.Przeciez obecna ekipa jest ok,ciagle sa zmiany wszystko idzie w dobra strone.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 20:58, 19 Kwi 2007 |
|
robus bo sa ludzie ktorzy tylko to potrafia. Im nigdy nie dogodzisz. To mi przypomina mojego ŚP dziadka: "A za moich czasow to sie prawie nie trzeba bylo rozgladac przy przechodzeniu przez jezdnie bo prawie nie bylo aut, nikogo nie bylo stac, bylo lepiej!"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:06, 19 Kwi 2007 |
|
pograjcie, ja sie staram zrobic jak najlepiej....
pvm i pvp mi sie gra zajeb**** (a nawet statcapa nie mam)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 0:37, 20 Kwi 2007 |
|
Powiem tak - jesli chodzi o prace ekipy kiedys a teraz to jest jak niebo a ziemia gdzie ziemia byla stara ekipa. Codziennie a nawet czesciej wprowadzane jest cos nowego a ostanio ktos byl na tyle mily ze zrobil mi questa. Jest jeszcze pare rzeczy do dopracowania ale widac ze wszystko idzie w strone lepszego a nie na odwrot.
Poniewaz tak sie sklada ze pracuje w redakcji jednej z trojmiejskich gazet dla mlodziezy od pewnego czasu przymierzam sie do napisania artykulu o ultimie reklamujac przy okazji shard na ktorym gram czyli CLke:) Moze bedzie jakis odzew w postaci kilku nowych graczy:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pią 0:47, 20 Kwi 2007 |
|
drako IMO bardzo dobry pomysl. Ja na razie rozpowszechniam UO na uczelni ze skutkiem w postaci 3 nowych graczy + brat jednego z nich (liczac ze Ci "nowi" to sa prawie od poczatku 096...)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pią 5:48, 20 Kwi 2007 |
|
XurtVers napisał: |
drako IMO bardzo dobry pomysl. Ja na razie rozpowszechniam UO na uczelni ze skutkiem w postaci 3 nowych graczy + brat jednego z nich (liczac ze Ci "nowi" to sa prawie od poczatku 096...) |
No i swietnie graczy przybedzie,i to tych co nie beda pisac "a na 95 to na 95 tamto"....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 6:28, 20 Kwi 2007 |
|
beda za to pisac ze jest brzydka grafika i lagi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 6:46, 20 Kwi 2007 |
|
Co do grafiki... wciąż liczymy na KR. Zrezygnowaliśmy z naprawde wielu dodatków tylko po to, by z wejściem tego clienta było jak najmniej problemów. Open Beta KR dla OSI już niedługo, więc niedługo i my zabierzemy się za przystosowywanie KR do Cl (albo na odwrót )
Co do lagów - nie wypowiadam się, mam głównie sprzętowe (obecnie siedzę na kompie który ma jakieś 10 latek ;P)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:33, 20 Kwi 2007 |
|
lagi... nie jest to kwestia serwera, niektorzy smigaja az milo, a niektorzy laguja co 2 kroki
sam tak mam, ze pol dnia biegam jak blyskawica, a potem ciezko sie ruszyc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pią 7:45, 20 Kwi 2007 |
|
Hmm no u nas zwykle nie ma z lagami problemu (mowie w imieniu ekipy Szczecin), ale czasem, jak dopadna, to mamy wszedzie - na uczelni, gdzie lacze ~100 MBit, u mnie na chello 6 MBit, u kumpla w Policach Neo 512 kbit, i u kumpla w Gryfinie jakas siec osiedlowa (no ale on w ogole ma problemy z adminem, to jego nie liczymy ;-P).
A grafika... No chlopaki jakos nie narzekaja, my ogolnie lubimy klasyke. Wiek juz taki czy co...
Nob dobra rada na lagi sprzetowe: Ctrl+Alt+Del -> Procesy -> ppm na clienta -> priorytet -> Czasu rzecywistego. Bardzo duzo pomaga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:02, 20 Kwi 2007 |
|
Już sie robiło ;] Przy 128 Ramu i Rivie TnT nie daje praktycznie nic w miejscach gdzie jest więcej niz 10 mobów ;P a jak już zaczną czarować... uhu ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 9:24, 20 Kwi 2007 |
|
Super sprawa reklama w gazetce;]
Ale poczekajmy z tym wszystkim do KR wtedy kolejna zacheta bedzie i KR i odrazu bedzie o czym napisac artykul:P
Co do lagow hmm
Czasem mi cos zlaguje jak pornole sciagam tak to ok ->Neostrada 512
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pią 10:16, 20 Kwi 2007 |
|
Ja grałem na pentiumie 200MHz i 64ramem hehe a dysk był chyba 6GB , nie powiem że nie poszło bo poszło ... Nom ale jeździł dyskiem :/ i walczyć już było ciężko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 11:07, 21 Kwi 2007 |
|
Ale jesli serv ma dzialac i ma sie na nim fajnie grac to musi byc wiekszy online niz 30. Ekipa musi sie zastanowic jak przyciagnac nowych graczy - i z innych servow i nowych. Chociaz z drugiej strony jak ktos teraz zaczyna przygode z MMORPG to czy robi to z Ultima? Ja jakos watpie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|