Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Spadajacy on-line Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 15:47, 19 Kwi 2007 Powrót do góry

Obecnie faktycznie jest lipa. Niemniej wole zmiany niz to co było przez ostatnich ilestam lat. Jest przynajmniej jakis powiew nowosci. Jak (jesli) wzrosnie online powinno byc juz tylko lepiej. Kurcze zeby jednak nie zapeszyc :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robus



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:28, 19 Kwi 2007 Powrót do góry

Dziwne ze dalej placzecie nad clka...Plakaliscie jak byl DH,teraz go nie ma i mimo to dalej wam nie pasuje.Przeciez obecna ekipa jest ok,ciagle sa zmiany wszystko idzie w dobra strone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Czw 20:58, 19 Kwi 2007 Powrót do góry

robus bo sa ludzie ktorzy tylko to potrafia. Im nigdy nie dogodzisz. To mi przypomina mojego ŚP dziadka: "A za moich czasow to sie prawie nie trzeba bylo rozgladac przy przechodzeniu przez jezdnie bo prawie nie bylo aut, nikogo nie bylo stac, bylo lepiej!"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:06, 19 Kwi 2007 Powrót do góry

pograjcie, ja sie staram zrobic jak najlepiej....

pvm i pvp mi sie gra zajeb**** (a nawet statcapa nie mam)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 0:37, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

Powiem tak - jesli chodzi o prace ekipy kiedys a teraz to jest jak niebo a ziemia gdzie ziemia byla stara ekipa. Codziennie a nawet czesciej wprowadzane jest cos nowego a ostanio ktos byl na tyle mily ze zrobil mi questa. Jest jeszcze pare rzeczy do dopracowania ale widac ze wszystko idzie w strone lepszego a nie na odwrot.

Poniewaz tak sie sklada ze pracuje w redakcji jednej z trojmiejskich gazet dla mlodziezy od pewnego czasu przymierzam sie do napisania artykulu o ultimie reklamujac przy okazji shard na ktorym gram czyli CLke:) Moze bedzie jakis odzew w postaci kilku nowych graczy:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 0:47, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

drako IMO bardzo dobry pomysl. Ja na razie rozpowszechniam UO na uczelni ze skutkiem w postaci 3 nowych graczy + brat jednego z nich (liczac ze Ci "nowi" to sa prawie od poczatku 096...)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robus



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 5:48, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

XurtVers napisał:
drako IMO bardzo dobry pomysl. Ja na razie rozpowszechniam UO na uczelni ze skutkiem w postaci 3 nowych graczy + brat jednego z nich (liczac ze Ci "nowi" to sa prawie od poczatku 096...)

No i swietnie graczy przybedzie,i to tych co nie beda pisac "a na 95 to na 95 tamto".... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 6:28, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

beda za to pisac ze jest brzydka grafika i lagi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:46, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

Co do grafiki... wciąż liczymy na KR. Zrezygnowaliśmy z naprawde wielu dodatków tylko po to, by z wejściem tego clienta było jak najmniej problemów. Open Beta KR dla OSI już niedługo, więc niedługo i my zabierzemy się za przystosowywanie KR do Cl (albo na odwrót Wink )

Co do lagów - nie wypowiadam się, mam głównie sprzętowe (obecnie siedzę na kompie który ma jakieś 10 latek ;P)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:33, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

lagi... nie jest to kwestia serwera, niektorzy smigaja az milo, a niektorzy laguja co 2 kroki

sam tak mam, ze pol dnia biegam jak blyskawica, a potem ciezko sie ruszyc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 7:45, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

Hmm no u nas zwykle nie ma z lagami problemu (mowie w imieniu ekipy Szczecin), ale czasem, jak dopadna, to mamy wszedzie - na uczelni, gdzie lacze ~100 MBit, u mnie na chello 6 MBit, u kumpla w Policach Neo 512 kbit, i u kumpla w Gryfinie jakas siec osiedlowa (no ale on w ogole ma problemy z adminem, to jego nie liczymy ;-P).
A grafika... No chlopaki jakos nie narzekaja, my ogolnie lubimy klasyke. Wiek juz taki czy co...
Nob dobra rada na lagi sprzetowe: Ctrl+Alt+Del -> Procesy -> ppm na clienta -> priorytet -> Czasu rzecywistego. Bardzo duzo pomaga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:02, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

Już sie robiło ;] Przy 128 Ramu i Rivie TnT nie daje praktycznie nic w miejscach gdzie jest więcej niz 10 mobów ;P a jak już zaczną czarować... uhu ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 9:24, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

Super sprawa reklama w gazetce;]

Ale poczekajmy z tym wszystkim do KR wtedy kolejna zacheta bedzie i KR i odrazu bedzie o czym napisac artykul:P

Co do lagow hmm

Czasem mi cos zlaguje jak pornole sciagam tak to ok ->Neostrada 512


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Pią 10:16, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

Ja grałem na pentiumie 200MHz i 64ramem hehe a dysk był chyba 6GB Very Happy, nie powiem że nie poszło bo poszło Very Happy... Nom ale jeździł dyskiem :/ i walczyć już było ciężko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 11:07, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Ale jesli serv ma dzialac i ma sie na nim fajnie grac to musi byc wiekszy online niz 30. Ekipa musi sie zastanowic jak przyciagnac nowych graczy - i z innych servow i nowych. Chociaz z drugiej strony jak ktos teraz zaczyna przygode z MMORPG to czy robi to z Ultima? Ja jakos watpie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)