Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Refleksje nad zmianami i o healingu mobow raz jeszcze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 2:58, 22 Lut 2008 Powrót do góry

moderacja - post nic nie wnosi do wątku, płacz tylko - Coltain


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 9:00, 22 Lut 2008 Powrót do góry

Ale po co znowu prowokujesz? To już się robi nudne. Czy w ten sposób budujesz pozytywną więź między graczami i ekipą, żeby ekipa wzięła na poważnie Twój płacz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
voult



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:20, 22 Lut 2008 Powrót do góry

Zasoowa, co twój post wnosi do tematu? jak dla mnie to zwykły oftopic, takie uwagi powinnaś zachować dla siebie. Nie masz argumentów odnośnie tematu, to jedziesz ad persona... pff.


Ontopic: uważam, że potrzeba w tej kwestii zmian, co więcej... dlaczego ivm mobka przechodzi przez trute, zupełnie jak butelka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 15:32, 22 Lut 2008 Powrót do góry

Taaak Zas, bo ty budujesz tą więź gracze i ekipa... ODROBINE samokrytyki...

Zmiany w pvm - spowolnienie regeneracji many u mobka, i jak ma 0% many, to znaczy że nie może czarować prawda? A nie że jego trzęsienia dostają boosta...

Zmiany w pvp - dmg rozprasza bandażowanie, podobnie jak czarowanie maga, czyli dmg powyżej 5x/6x powinien przerywać bandażowanie - zmiana pro woj i pro mag, tak naprawdę, bo w tym momencie tylko woj z poisonem ma możliwość kontrolowania hp wroga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 20:36, 23 Lut 2008 Powrót do góry

moderacja - post nie wnosi nic do tematu, a jedynie opisuje jak to zamykam graczom usta - Coltain


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:07, 23 Lut 2008 Powrót do góry

Moby nie beda mialy zwolnionej regeneracji many, obecna jest wysmienita

To ze pokazuje Ci 0% many to sobie zmien w clilocu zeby pokazywalo ze mob ma prawie nic

zmiany w pvp jeszcze poczekaja bo nie mam czasu, takie zycie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 2:35, 24 Lut 2008 Powrót do góry

....

sal pisal o wolniejszej regeneracji, jakbys nie skasowal 1 posta to moglbys tez skomentowac szybkosc leczenia mobow, bo uwazam ze to jest do poprawy a nie regeneracja ich many. rzeczywista wytrzymalosc mobow jest jakies 10 razy wieksza niz wskazuje na to predkosc ubywania i dlugosc paska z hp..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)