Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 2:58, 22 Lut 2008 |
 |
moderacja - post nic nie wnosi do wątku, płacz tylko - Coltain
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 9:00, 22 Lut 2008 |
 |
Ale po co znowu prowokujesz? To już się robi nudne. Czy w ten sposób budujesz pozytywną więź między graczami i ekipą, żeby ekipa wzięła na poważnie Twój płacz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:20, 22 Lut 2008 |
 |
Zasoowa, co twój post wnosi do tematu? jak dla mnie to zwykły oftopic, takie uwagi powinnaś zachować dla siebie. Nie masz argumentów odnośnie tematu, to jedziesz ad persona... pff.
Ontopic: uważam, że potrzeba w tej kwestii zmian, co więcej... dlaczego ivm mobka przechodzi przez trute, zupełnie jak butelka?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:32, 22 Lut 2008 |
 |
Taaak Zas, bo ty budujesz tą więź gracze i ekipa... ODROBINE samokrytyki...
Zmiany w pvm - spowolnienie regeneracji many u mobka, i jak ma 0% many, to znaczy że nie może czarować prawda? A nie że jego trzęsienia dostają boosta...
Zmiany w pvp - dmg rozprasza bandażowanie, podobnie jak czarowanie maga, czyli dmg powyżej 5x/6x powinien przerywać bandażowanie - zmiana pro woj i pro mag, tak naprawdę, bo w tym momencie tylko woj z poisonem ma możliwość kontrolowania hp wroga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 20:36, 23 Lut 2008 |
 |
moderacja - post nie wnosi nic do tematu, a jedynie opisuje jak to zamykam graczom usta - Coltain
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:07, 23 Lut 2008 |
 |
Moby nie beda mialy zwolnionej regeneracji many, obecna jest wysmienita
To ze pokazuje Ci 0% many to sobie zmien w clilocu zeby pokazywalo ze mob ma prawie nic
zmiany w pvp jeszcze poczekaja bo nie mam czasu, takie zycie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 2:35, 24 Lut 2008 |
 |
....
sal pisal o wolniejszej regeneracji, jakbys nie skasowal 1 posta to moglbys tez skomentowac szybkosc leczenia mobow, bo uwazam ze to jest do poprawy a nie regeneracja ich many. rzeczywista wytrzymalosc mobow jest jakies 10 razy wieksza niz wskazuje na to predkosc ubywania i dlugosc paska z hp..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|