Autor |
Wiadomość |
worton
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:01, 05 Wrz 2007 |
|
Hej,
czy ostatnio bylo cos zmieniane w paladynie?
Roznica dmg jaki zadaje mobkom bez consecrate weapon a z consecrate weapon = 3, bilem starego przepatrywacza 5 minut. Z jednej strony spoko bo moglem spokojnie wypic browarka, z drugiej znudzilo mi sie dosc szybko ;].
Drugie pytanko: jak zmienily sie progi skillow odpowiedzialnych za "cene" specow w manie.
Trzecie pytanko: czy sila paladynskich czarow uzalezniona zostala jakos bardziej od skilla?
Jezeli tak to czarek z niskich kregow jak poswiecenie broni powinien jednak zdeczka lepiej smigac przy 8x skilla.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:17, 05 Wrz 2007 |
|
ad1 nie, a przepraszam, dodalem info o zakonczeniu, co do dmg to nic nie ruszalem
ad2 jako ze chyba DH zrobil tu pod swoja postac zatem przywrocilem do stanu osi style (czyli zostal poprostu wywalony z tego paladynizm jako skil ??bojowy??)
(>200 skila z wymienionych w osi -5 many)
(>299 -||- -10many)
ad3
z tego co pospiesznie zerkalem to jest roznica np w czasie dzialania czarow od skila, w sumie ja kazdy czar uzalezniam od skila
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 14:24, 05 Wrz 2007 |
|
Ad 2) Ale OSI style, o czym juz rozmawialismy, jest 200 i wiecej a nie wiecej niz 200. Dajze spokoj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:37, 05 Wrz 2007 |
|
hehe, mam urlop niedlugo wiec moze zabiore sie za te specjale... zobaczymy ile tam bugow siedzi
no i moze dodam ten znaczek =
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 14:37, 05 Wrz 2007 |
|
no pliiiiiz przeciez to jeden znaczek do dodania w skrypcie, a mowiles ze chcesz OSI style
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
worton
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:50, 05 Wrz 2007 |
|
Hej,
huh a moglbys w wolnej chwili przekleic co sie liczy do skilli bojowych? :)
Pytanie do graczy prowadzacych paladynow: czy zauwazyliscie rozbieznosc w mocy "consecrate weapon"? Od +3 do standardowego dmg do +50 ;].
Z tego co pamietam czar ten mial caly dmg kierowac w ten resist, w ktorym mobek/gracz jest najslabszy. Troche nie czaje dlaczego raz lejac licza pykam go za 7x a po nastepnym rzuceniu czaru za 3x ;]. Drazni mnie to odkad zaczalem ta katana machac jak zolw ;p.
Edited:
przyszlo mi do glowy, ze moze wykluczenie paladyna z bojowych skilli spowodowalo, ze skrypty traktuja go jako magiczny i stad tak duze rozbieznosci w wartosciach dmg - brak skilla, ktory dzialal by jak eval dla maga itd ;). Co o tym myslisz Colt?
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:48, 05 Wrz 2007 |
|
ja nie wykluczalem go z bojowych w takim sensie a jedynie z tablici skili do specjali
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|