Autor |
Wiadomość |
Dallas
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:13, 12 Cze 2008 |
|
czesc
chcialem napisac kilka szczegolow odnosnie pvm z perspektywy woja.
Ogolnie pvm jest bardzo fajne, szczegolnie niemal niekonczaca sie mana mobkow takich jak licz wladca itp, nie mowiac juz o krawawym liczu i podobnych.
Bardzo podoba mi sie tez jakosc zbroji plytowych, gdzies jedyna i sluszna ruda jest mitryl. Exp zbroja z czegos gorszego nadaje sie jedynie do pokazywania w banku, bo napewno nie do pvm.
Exp puszka z srebra jest gorsza od zwyklej z mitrylu.
Fajne sa tez roznice miedzy exp bronia a zwykla. (na temat magikow sie nei wypowiadam-nie mialem okazji sprawdzenia)
Rowniez bardzo poda mi sie random w czaram mobkow, szczegolnie explo za 5x hp spoko jest.
Nie chce ale musze wspomniec o ilosci hp wojaka po blesie. gdzie przy przykladowo 80 bazowym str mamy 100 hp, czyli dodatkowe 20 hp do ilosci sily, a przy wzmocnieniu np do 114 str, mamy 115 (w przyblizeniu) hp.
Podoba mi sie rowniez szybkosc biegania wiekszosci mobkow... niestety przed niektorymi mozna jeszcze pieszo uciec, a szkoda...
to by bylo na tyle
tak, padlem na pvm, czesc
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dallas dnia Czw 23:18, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 23:21, 12 Cze 2008 |
|
Czyli że co? Blesy, zbroje i bronie są ok, a random w czarach i szybkość mobków jest be?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Czw 23:26, 12 Cze 2008 |
|
Chwile chwile... nie zrozumiałem posta ? (mój błąd) czy ty nam piszesz co Ci się podoba... czy to miał być sarkazm
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 0:35, 13 Cze 2008 |
|
Dallas napisał: |
Nie chce ale musze wspomniec o ilosci hp wojaka po blesie. gdzie przy przykladowo 80 bazowym str mamy 100 hp, czyli dodatkowe 20 hp do ilosci sily, a przy wzmocnieniu np do 114 str, mamy 115 (w przyblizeniu) hp.
|
sposob liczenia hp zostal akurat zmeniony na zyczenie graczy.
po prostu teraz jest bardziej noob friendly i zbalansowany pod sile mobow.
wiekszosc postaci mialoby "po staremu" po 60hp bez blesa a moby nierzadko wala czary za 70-100 (te lepsze)
jedyne z czym moge sie zgodzic to dzialanie resa. jeszcze raz podkresle ze moim zdaniem gowno on daje na pvm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arklonis
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:46, 13 Cze 2008 |
|
a moim zdaniem wielkim nieporozumieniem jest to iż w strzeżonej kopalni są wszystkie możliwe rudy... Później się wszyscy dziwią dlaczego wszyscy biegają w najlepszych zbrojach mając w dupie te gorsze. Na CL3 nie było takiego problemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:47, 13 Cze 2008 |
|
ja tam wyczuwam sarkazm. Ale zapomniał chyba dodać , że nie wie zdaje sie jak walczy woj - że to wielka cysterna z małym szpitalem na plecach - że musi mieć bandaże, mixy i magiczny skill jakim jest Magic Resistance , bo bez niego PVM na czarujące moby kończy się tak jak właśnie się dla niego skończyło... Poza tym też zapomina że mac woja tkwi właśnie w jego sprzęcie. Do tego dochodzi niewiedza po kij jest jaka ruda i mamy jak mamy
pozdro 600 i 900 dla Ciebie Dallas
Na cl3 nie było takiego problemu ? Czy ty wiesz co piszesz ? Na CL3 była jedyna słuszna ruda i tyle co chodzi o inne rudy - teraz każda jest do czegoś i IMO jest lepiej. Chociaż fakt - też sądzę że w kopalniach strzeżonych powinno być do powiedzmy Arkonoru a lepsze tam gdzie są moby. Do tego im mocniejsza obstawa tym lepsza ruda.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez badgerman dnia Pią 0:49, 13 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 0:53, 13 Cze 2008 |
|
Po co odrazu moby Gracze już się tym sami zajmą Fakt ze w strzeżonej kopalni nie powinno być wszystkich rud...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arklonis
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:57, 13 Cze 2008 |
|
badgerman napisał: |
Na cl3 nie było takiego problemu ? Czy ty wiesz co piszesz ? Na CL3 była jedyna słuszna ruda i tyle co chodzi o inne rudy - teraz każda jest do czegoś i IMO jest lepiej. |
jaka? Terka? No bez przesady krwawnik i terka były bardzo porównywalne azuryt też strasznie mocno nie odstawał.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pią 6:50, 13 Cze 2008 |
|
Dallas napisał: |
Exp puszka z srebra jest gorsza od zwyklej z mitrylu.
Fajne sa tez roznice miedzy exp bronia a zwykla. (na temat magikow sie nei wypowiadam-nie mialem okazji sprawdzenia)
|
Idz do lepszego kowala kolego.
Stopy to naprawde przydatna sprawa. Zabawcie sie w RPG. Powiedz ze chcesz zbroje ktora bardzo dobrze chroni i ma res na czarna magie.
Bo rozumiem ze w srebrnej biegasz dla resa wlasnie na czarna.
Jak kowal dobry to Ci tak stopi rudy ze dostaniesz expa nie tak drogiego jak czysty mithril a z resem.
Jesli ne chcesz resa to niech stopi z czyms wytrzymalszym niz mithril. Tez sie da a znacznie obnizy koszty przy nieco mniejszym ar.
Kombinujcie a nie placzcie. :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:20, 13 Cze 2008 |
|
hmm mysle ze ar fixed
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:25, 13 Cze 2008 |
|
Arklonis -> chroniona kopalnia to akurat dobre jest, i ze wszystkie rudy sa... przynajmniej niewpada gosc w posmiertjen 10 regow i kosi...bo go gornik niedogoni;)
Ze mitril to jedyna sluszna ruda, poruszalem temat zeby adamek byl porownywalny, efekt bez zmian... gorszych nikt nosil niebedzie.... bo poco? jak d.jakosc za 30k a expy z 300k moze?
Q. z tymi stopami niejest tak łatwo, tez miałem taki pomysł, żeby "zmixowac" mitril z adamkiem ale efekty okazaly sie b.niezadowalajace... zysk w resie na czarna maly, strata ar. odczuwalna... ze srebrem pewnie podobnie by blo bo ono dodatkowo pogarsza "twardosc" zbroji...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 7:30, 13 Cze 2008 |
|
czesc
chcialem napisac kilka szczegolow odnosnie graczy CL.
Ogolnie gracze CL sa swietni, szczegolnie ich niekonczace sie narzekania na wszystko. Cale szczescie, zawsze jest spora ekipa graczy, ktora wesprze jakiekowiek dzialanie swoja przyjazna i bardzo, ale to bardzo konstruktywna krytyka. Ze wiedza, ze slowo "zbalansowac" jest magicznym slowem, ktore tlumaczy wszystko.
Cudownie jest grac na serwerze, gdzie gracze zdaja sobie sprawe, ze gra nie moze byc zbyt prosta, ze stwory zabijalne na cios tak naprawde zanudza graczy.
Serce mi sie raduje, kiedy wiem, ze wiekszosc graczy tak bardzo ufa swoim przyzwyczajeniom z 95, ze na wszelkie nowosci reaguja z fanatycznie negatywnym podejsciem, nie probujac w zaden sposob dostosowac swoich taktyk, czy nauczyc sie nowych.
to by bylo na tyle
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Pią 7:32, 13 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pią 8:41, 13 Cze 2008 |
|
Amras napisał: |
Q. z tymi stopami niejest tak łatwo, tez miałem taki pomysł, żeby "zmixowac" mitril z adamkiem ale efekty okazaly sie b.niezadowalajace... zysk w resie na czarna maly, strata ar. odczuwalna... ze srebrem pewnie podobnie by blo bo ono dodatkowo pogarsza "twardosc" zbroji... |
No ja probowalem jakis miesiac i ... da sie wymyslic cos ciekawego, zapewniam, tylko nie trzeba sie ograniczac do mithrilu i innych z 4. najlepszych. ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arklonis
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:36, 13 Cze 2008 |
|
@Armas ale weź pod uwagę takie aspekty przy występowaniu rudy poza miastem
1. Cena rudy lepszej wzrasta
2. Gracze bardziej szanują sprzęt lepszy tym samym używając również gorszego
3. Górnicy mają co do roboty a nie makro i lecisz... Czasem muszą powalczyć z czymś. Respawny w takich miejscach nie muszą być przecież bardzo szybkie mogą być przypuśćmy co 15 minut.
4. Gildie i gracze grający głównie pvp zaczną doceniać bardzo wyższe rudy. I uwierzcie mi zrobią wszystko by je dostać by mieć dopał w walce...
Tyle ode mnie. Ekipa zrobi jak ze chce. Lecz jeżeli kucharz ma się wybierać do wiosek z rzezimieszkami to czemu górnicy mają mieć łatwo?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 12:19, 13 Cze 2008 |
|
@Arklonis
ad 3 co jeśli, górnik jest czystym craftem? jakby respawn byl co 15 minut to wiele byś nie nakopał. Uwierz mi dobry górnik, który nie ma za wiele czasu nie używa makra.
Moja propozycja jest taka, żeby zmniejszyć ilość wykopywanych rud w pilnowanych kopalniach (mały kompromis).
Tyle ode mnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cienki90 dnia Pią 12:26, 13 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|