Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Przeniesione o przemianach nekro. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:22, 01 Gru 2007 Powrót do góry

Topik w info oficjalnych jest tylko do ich przedstawiania, a nie dyskusji na ich temat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:30, 30 Lis 2007
PRZENIESIONY
Sob 8:22, 01 Gru 2007
Powrót do góry

Coltain napisał:
*nie ma wyznaczonego czasu przemiany nekro
(zmiany te spowodowane byly brakiem opisu gildii nekro)


Colt prosilem Cie wiele razy zebys mi dal wieksze pole popisu w kamieniu nekro dotyczacym opisu gildi. powiedziales aby to strescil, wiec to olalem i nic tam nie wpisywalem. Historia zostala spisana jako ksiazka. Prosilem tez o postawienie czegos obok kamienia na czym moglaby zostac postawiona ta ksiazka. Ponownie zostalem olany! wiec prosze nie mow mi ze byl brak opisu!

Skoro nie ma juz nic co by przeszkadzalo w odbyciu przemiany na nekro to ja prosze o zniesienie bariery jaka jest u innych klas!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Sob 12:03, 01 Gru 2007 Powrót do góry

Priv, stawiam kolumne na ksiazke od reki (jesli akurat bede sie mogl zalogowac)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:19, 01 Gru 2007 Powrót do góry

Fir tu nie chodzi o to, ze Ty mozesz to postawic. Zostalem olany przez pewne osoby , a teraz w skutek tego przemienic sie w nekro moze kazdy... nie bedzie sie dalo nad tym zapanowac! Skoro kazdy skill ma by ogolno dostepny to prosze o zlikwidowanie wszystkich innych questow , zadan na inne profesje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:57, 01 Gru 2007 Powrót do góry

sa w trakcie likwidacji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:35, 01 Gru 2007 Powrót do góry

Colt po co niszczyc cos co jest dobre!? zerknij prosze na maila i zobacz co Garth stworzyl a wedlug mnie (i nie tylko ) bedzie fajnym rozwiazaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:36, 01 Gru 2007 Powrót do góry

To nie chodzi tylko o nekro...

Co i raz sie zainteresuje i co widzE???

Opisu nie ma, jakichkolwiek założeń nie ma, fabuła jakaś stara, pomysłu na grę nie ma, postaci siedza afk i koksaja nekro....

to samo tyczy sie paladynow i druidow

jedyna "klasa" bawiąca sie jak nalezy to wampiry

to ze skleciliscie cos na predce to... mnie tak szybko nie przekona... czekam, az nekro pokaza fajna gre


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 11:41, 02 Gru 2007 Powrót do góry

Wszystkim nekromantom poszukujacym nekronomikonu, czyli
instruktaz jak prawidlowo odgrywac postac nekromanty.

http://youtube.com/watch?v=xCEXATsBT3g

pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:55, 02 Gru 2007 Powrót do góry

Colt - sory - wampiry (poza jedną znaną mi osobą) to redzi - ich grę widać będzie zawsze... Co do mnie i całej naszej chatki - zaczęły się studia, dla niektórych też i praca więc za bardzo nie mamy jak się teraz wykazać grą - wychodzę z domu o 7 rano przychodzę o 21 i nie mam jak grać... w identycznej sytuacji jest Migentur, Caanel, a w jeszcze gorszej XurtVers i Laurena... Nie zapominamy o Was i jak tylko będzie deczko lżej to dołączymy

Najbardziej ubolewam nad tym iż nie miałem jak wziąć udziału w festynie - przepraszam za to szczerze organizatorów.

Wracając do tematu - Colt - nie sądzę aby zlikwidowanie Questów, czy innych obostrzeń do klas pr0 było dobre - szczerze uważam, że likwidacja , lub zbyt proste questy (przykład robienia po kilkakroć questa paladyna dla $ przez niektórych) niszczą to co dobre a wręcz mogą spowodować powrót do starych i niechcianych czasów (gdzie będą SAMI paladyni i nekro (ew. pare Dru, ("bo to daje + do tamerki")) , "bo to daje dopał", a nie "bo takim sie czuje").

Całkowicie ZA aby dostęp był obostrzony - co do Palladynów (przepraszam że wciskam sie w temat nekro, ale klasa nekro pod względem skryptowym jest podobnie traktowana jak Palladyni) - odpowiednie dokumenty zostały przekazane - jeśli są niekompletne - proszę o odpowiedź czego brakuje - postaram się uzupełnić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 12:39, 02 Gru 2007 Powrót do góry

ogolnie dobre skoro ktos uwaza ze wampiry to sami redzi hm.... imiona postaci ocenzurowane... wymieniac dalej ? Co do otwarcia drogi do klas palladyn, nekro, wampir przeciw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:29, 02 Gru 2007 Powrót do góry

Zorg - no fakt - widze ze podczas mojej nieobecności sie deczko zmieniło - nie pisz na przyszłość kto jest - większości nie znalem że są - deko to psuje grę -


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 16:03, 02 Gru 2007 Powrót do góry

Ja rowniez jestem raczej za kontrola dostepnosci pewnych skili.

Arivald - Very Happy Boski ten filmik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:01, 02 Gru 2007 Powrót do góry

ja takze jestem za kontrola dostepnosci skilli Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 19:31, 02 Gru 2007 Powrót do góry

przeciw kontroli skilli. Zbyt duze ryzyko ze ktos tam sobie kiedys ubzdura, ze jak skill jest kontrolowany to jest -> elitarny -> silny -> ooo... jest zbalansowany 1vs1 m/w -> trzeba dopakowac -> chore sytuacje ze starego pol-a.
Ogolnie przy dobrym balansie i naszym online, wszystko powinno sie samo regulowac. Necro zjada woja, mag zjada necro itp. (kazda klasa ma swojego naturalnego przeciwnika z ktorym ma najciezej i przez to ludzie kompletnie nie zwiazani fabularnie z postacia necro czy palka dadza sobie z nia spokoj na rzecz woja czy czegos uniwersalnego.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 21:26, 02 Gru 2007 Powrót do góry

Masz racje, ale miej tez na uwadze korkiego biegajacego jako wampir (zakladajac ze wampiryzm zostaje uwolniony i jakis enpec moze zarazac).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)