Autor |
Wiadomość |
Morgius
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:54, 27 Lip 2007 |
|
Zbyt to utrudnia grę, jak przypadkiem rzuciło sie za Tobą wiecej Moobow niz sie spodziewałes. Racja ze ludzie to wykorzystują ale nie wszyscy aczkolwiek mnie tez sie zdarza ale nie robie tego z premedytacją tylko jak widze ze zaraz padne to uciekam... e nie ze po jednym strzale i do przejscia itd...
To tylko Ankieta, jakie sa odczucia i tak wszystko zalezy od "góry'
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pią 15:09, 27 Lip 2007 |
|
Proponuje rozwiazanie alternatywne: Wszystko co cie atakuje teleportuje sie za toba na zewnatrz / do wewnatrz. Bo jak to mozliwe (niech mi ktos to fabularnie wytlumaczy) ze wchodze do jaskini, cos mnie atakuje, i nie moge z niej uciec? :O
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bies40
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 15:13, 27 Lip 2007 |
|
Jako kowal to doskonały pomysl z tym dla mnie:) mozna zarobic:) ale wiem ze bardzo utrudnia gre i popieram opinie z ktorymi rozmawialem o tym ze to zły pomysł.wiec kopie pod soba dołek i mowie by usunac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tadeusz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 15:26, 27 Lip 2007 |
|
Ja proponował bym wzmocnić Demony , Smoczki (dać im stałe miejsce żeby nie błąkały sie po krainie ) a te blokady na przejściach skasować !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:27, 27 Lip 2007 |
|
znaczy... usuwam wszystkie silniejsze moby spod przejsc (choiciaz to i tak sie podciagnie)
Morgius, no Ty to uzywales nagminnie w pewnym dungieonie gdzie demon jest tuz przy wejsciu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tadeusz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 15:31, 27 Lip 2007 |
|
Chyba wiem nawet gdzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgius
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:33, 27 Lip 2007 |
|
A wcale ze nie! raz czy dwa mi sie zdarzylo:) bo baardzo zadko chodze na demony itp moze dlatego;) i widziales akurat wtedy kiedy mnie lał niemiłosiernie:) ale ok, poprawie sie , moja wina moja wina,moja bardzo wielka wina;)
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pią 15:35, 27 Lip 2007 |
|
Morg zrob zeby sie teleportowal za graczem przy przejsciu i bedzie git ale daj mozliwosc nawiania w razie co a nie ze wlazisz i jak cos Cie bije to dziwnym trafem akurat spada lawina i zasypuje przejscie, a jak tylko skonczysz to lawina znika... No sence.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 15:38, 27 Lip 2007 |
|
Przy okazji sie zapytam - co do jasnej cholerci robia zywiolaki w samym srodku Abbatoir? Przesuncie je gdzies za miasto a nie ze sie spawnuja pod samym wejsciem do sklepu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 15:53, 27 Lip 2007 |
|
Te żywiołaki znikną, jak gracze rozwiążą globala
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kicaq
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 16:34, 27 Lip 2007 |
|
Jeżeli to jest możliwe, to łatwiej byłoby dać jakiś delay (np 5 minut), który uniemożliwiałby takie przeskakiwanie z/do jaskini, bo byłoby to bardzo męczące.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:32, 27 Lip 2007 |
|
Niwazne czy te silniejsze beda dalej,bo teraz moby potrafia gonic naprawde daleko, czasami przez caly loch. Nie mowie juz o centaurach zwiadowcach dla magow to najmocniejszy cios.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 20:50, 27 Lip 2007 |
|
oj tak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:11, 28 Lip 2007 |
|
co to jest centaur zwiadowca ? A nie minotaur zwiadowca ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Sob 9:23, 28 Lip 2007 |
|
Badger pokaze Ci kiedys... ;-P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|