Autor |
Wiadomość |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:42, 28 Lip 2007 |
|
Badger centaur ( 4 nogi konia i od pasa w gore czlowiek ) zwiadowca posiada luk
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:22, 28 Lip 2007 |
|
miodzio
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Nie 16:50, 29 Lip 2007 |
|
Ja się wypowiem tak, że fakt fakktem jest że ludzie wykorzystują to czasami bo jest to jakaś droga ucieczki. Ale popatrzymy na Nas jeśli byliśmy by w jaskini coś by Nas napadło to zawsze uciekasz w strone wyjścia a wyjście jest przeważnie otwarte:)... Można cośzrobić formie pułapek, albo skał się zawalających przy wejściu tak by można było dopiero wyjść od drugiej strony...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:56, 29 Lip 2007 |
|
nie chodzi mi o ucieczke, ale o zabijaniu przez wskakiwanie i wyskakiwanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Nie 18:05, 29 Lip 2007 |
|
a to nawet nie wiem jak to się robi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:23, 30 Lip 2007 |
|
No racja to wskakiwanie i wyskakiwanie zle... tylko z drugiej strony troche glupio ze sie wejdzie a tam stado mobow i trup bo zwiac sie nie da - albo przesunac trzeba spawny spod wejsc wszystkich lochow i zostawic albo zrobic ze po wyjsciu z lokacji z mobkiem temu wraca hp do pelna co byloby chyba lepszym rozwiazaniem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:32, 30 Lip 2007 |
|
tia ? no to zobacz - idzie 3 os drużyna - i co - jak ktokolwiek wyjdzie to demonowi max HP ? oszty - a jak kogoś nie będę lubiał i nawet duchem będę krążył i właził i wyłaził ?
przesunięcie spawnu nie da nic - jak już trzeba spiżdżać to się je podciąga pod wejście.
jedyne wyjście to jakośtak zrobić aby wychodziły te moby za postacią z jaskini
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:23, 30 Lip 2007 |
|
A moze trap-spawn-pointy za wejsciem? Za kazdym razem, jak wskakuje to spawnuje sie np 10 bardzo denerwujacych szkieletów? Albo jakichs innych mobow, niezbyt silnych, ale w grupie denerwujących.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zasoova dnia Pon 15:05, 30 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:45, 30 Lip 2007 |
|
o - to juz bardziej konstruktywne Ale dla n00ba i tak zabójcze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Loralien
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 16:16, 30 Lip 2007 |
|
Niech będzie można wychodzić z jaskini będąc zaatakowanym. Niech już te moby wychodzą za postacią z jaskini, oby była możliwość ucieczki :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|