Autor |
Wiadomość |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:30, 21 Kwi 2008 |
 |
Co fakt to fakt - pamiętam ten topik o eval int'cie ^_^' Są możliwe do zapisania ale trzeba wpierw ich nazwę zweryfikować. To może być ten problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 19:22, 21 Kwi 2008 |
 |
Czy jest jakaś zbroja wymagająca tylko 11 punktów siły?
Zwykła skórzana wymaga 15
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:00, 21 Kwi 2008 |
 |
11 ptk siły?
niema chyba ....
to zbyt malo, na start chyba nawet;], jedyne co możesz użyć to ubrania.... "jakieś" def dadza...ale z taka ilościa hp to i tak 1 cios i zgon=/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 23:08, 21 Kwi 2008 |
 |
Taki wymóg ograniczenia sumy statów do 65
str 10
dex 10
int 45
A jeśli będę pod wpływem czaru który da mi bonus do siły to będę mógł założyć zbroje?
I jeśli tak to gdy czar się skończy to zbroja zostanie czy będzie zdjęta?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 23:45, 21 Kwi 2008 |
 |
Nawet jeśli chcesz robić maga na początek weź 45/10/10 Int nabijesz szybko podczas nauki maggery, co można robić nie ruszając się z miasta. 10 str zdecydowanie nie polecam.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 23:46, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 1:54, 22 Kwi 2008 |
 |
Odpowiadajac na pytanie. Nie. Statystyki zwiekszone magia czy mikstura nie pozwola Ci zalozyc zbroi.
Co do statystyk. Tez bym Ci polecil 45 sily. Inteligencja szybko Ci wzrosnie a sily pewnie wogole nie podniesiesz. Ja do dzis pluje sobie w brode ze tak nie zrobilem ( tez zalozylem maga z 10 sily).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 17:05, 22 Kwi 2008 |
 |
Przy pomoc czaru magic lock zamknąłem swój plecak. A w nim jest księga czarów z czarem otwierającym. Czy da się to teraz jakoś otworzyć?
Tak wiem to nie był mądry eksperyment.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:30, 22 Kwi 2008 |
 |
da. jesli faktycznie niemozna go otworzyc to popros dowolna postac zeby kupila Ci czas unlock i polorzyla na ziemi, no i otwierasz ze zwoju;]
jesli niezadziala->gm page
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 21:53, 04 Cze 2008 |
 |
Mam następujący problem:
Czy są tu jakieś miejsca gdzie występują prości przeciwnicy, bez eskorty silnych stworów.
Niby są jaszczuroludzie, tylko ja jestem w stanie zabić jednego na raz i to tylko zwykłego. Są też nieumarli na chyba wschód od Mistas, za to tam spotkałem licza władce.
Dalej to się boje iść, bo nie mam pewności czy mi się nie zablokuje droga powrotna i ewentualne ryzyko jest wartę zachodu.
A zwiedzanie nowej mapy skutecznie blokują żywiołaki śniegu.
Więc czy można się gdzieś udać? Czy jest konieczność "koxu" wszystkich skili do 100 by móc się ruszyć ,bez większych obaw, więcej niż 3 ekrany od bram miasta?
I jak działa mapa z komendy .w u mnie na otworzonej stronie wyświetla się tylko pozioma niebieska linia która mi wcale nie mówi gdzie się znajduje.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Algaron dnia Śro 21:54, 04 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 22:21, 04 Cze 2008 |
 |
Obecnie chyba niebardzo Chyba że ten nowy dungeon na wyspie piratów, ale tam też można zostać zaskoczonym przez stado mobow. Zostaje chyba kox albo wyciąganie pojedyńczo jaszczuro ludzi.
Co do mapy użyj automapy (do ściągnięcia [link widoczny dla zalogowanych] ) Może na nowej mapie będzie jakiś dungeon w stylu cm pod brit czy vesper...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 0:08, 05 Cze 2008 |
 |
No brakuje takiego dunga. Dla spawnerow podpowiedz: niech to nie beda szkielety bo bedzie to najczesciej uczeszczany dungeon.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:05, 05 Cze 2008 |
 |
Pikus-- napisał: |
No brakuje takiego dunga. Dla spawnerow podpowiedz: niech to nie beda szkielety bo bedzie to najczesciej uczeszczany dungeon. |
pewno ze bedzie - przez farmerow... Moim zdaniem powinny byc orki tylko bez orczego szamana
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:27, 05 Cze 2008 |
 |
orki, szczury, szczuroludy, pajaki, moze jakas harpia, banici bez zbrojnych... i bez szamanow i lucznikow. ZROBCIE WRESZCIE COS DLA NOBOW bo tylko online spada, a nie przybywa nowych postaci... server RPG nie dla koxow, a jak na to spojrzec sensownie to bez koxu nikt tu nie zagra. Takie spawny zniecheca kazdego nobka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:04, 05 Cze 2008 |
 |
nom, przydałby sie taki dung.
Niewiem czy napewno , ale (odgrodzona/nieuzywana jelsi jest taka) czesc kopalni mistas mozna by robiac inne wejscie ospawnowac;)
a coby vetki niefarmily niewiem czy mozna zablokowac wejscie w portal przenoszacy tam np jakims skryptem do 90-100 statow wpuszczajacym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:01, 05 Cze 2008 |
 |
Amras napisał: |
...
a coby vetki niefarmily ... |
... to wystarczy aby złota nie miały nadto (tudzież siarki, kości i innych mocno poszukiwanych), a spawn był dobrze wyważony - wtedy nikomu z vetów nie będize się chciało raczej tępić broni na takie coś jeśli koszt pozyskania będize większy jak koszt naprawy broni & zbroi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|