Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Początkujący w potrzebie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:30, 21 Kwi 2008 Powrót do góry

Co fakt to fakt - pamiętam ten topik o eval int'cie ^_^' Są możliwe do zapisania ale trzeba wpierw ich nazwę zweryfikować. To może być ten problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Algaron



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 19:22, 21 Kwi 2008 Powrót do góry

Czy jest jakaś zbroja wymagająca tylko 11 punktów siły?

Zwykła skórzana wymaga 15 Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:00, 21 Kwi 2008 Powrót do góry

11 ptk siły?
niema chyba ....
to zbyt malo, na start chyba nawet;], jedyne co możesz użyć to ubrania.... "jakieś" def dadza...ale z taka ilościa hp to i tak 1 cios i zgon=/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Algaron



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 23:08, 21 Kwi 2008 Powrót do góry

Taki wymóg ograniczenia sumy statów do 65
str 10
dex 10
int 45

A jeśli będę pod wpływem czaru który da mi bonus do siły to będę mógł założyć zbroje?

I jeśli tak to gdy czar się skończy to zbroja zostanie czy będzie zdjęta?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 23:45, 21 Kwi 2008 Powrót do góry

Nawet jeśli chcesz robić maga na początek weź 45/10/10 Int nabijesz szybko podczas nauki maggery, co można robić nie ruszając się z miasta. 10 str zdecydowanie nie polecam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 23:46, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 1:54, 22 Kwi 2008 Powrót do góry

Odpowiadajac na pytanie. Nie. Statystyki zwiekszone magia czy mikstura nie pozwola Ci zalozyc zbroi.
Co do statystyk. Tez bym Ci polecil 45 sily. Inteligencja szybko Ci wzrosnie a sily pewnie wogole nie podniesiesz. Ja do dzis pluje sobie w brode ze tak nie zrobilem ( tez zalozylem maga z 10 sily).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Algaron



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:05, 22 Kwi 2008 Powrót do góry

Przy pomoc czaru magic lock zamknąłem swój plecak. A w nim jest księga czarów z czarem otwierającym. Czy da się to teraz jakoś otworzyć?

Tak wiem to nie był mądry eksperyment.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:30, 22 Kwi 2008 Powrót do góry

da. jesli faktycznie niemozna go otworzyc to popros dowolna postac zeby kupila Ci czas unlock i polorzyla na ziemi, no i otwierasz ze zwoju;]
jesli niezadziala->gm page


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Algaron



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 21:53, 04 Cze 2008 Powrót do góry

Mam następujący problem:
Czy są tu jakieś miejsca gdzie występują prości przeciwnicy, bez eskorty silnych stworów.

Niby są jaszczuroludzie, tylko ja jestem w stanie zabić jednego na raz i to tylko zwykłego. Są też nieumarli na chyba wschód od Mistas, za to tam spotkałem licza władce.

Dalej to się boje iść, bo nie mam pewności czy mi się nie zablokuje droga powrotna i ewentualne ryzyko jest wartę zachodu.

A zwiedzanie nowej mapy skutecznie blokują żywiołaki śniegu.

Więc czy można się gdzieś udać? Czy jest konieczność "koxu" wszystkich skili do 100 by móc się ruszyć ,bez większych obaw, więcej niż 3 ekrany od bram miasta?

I jak działa mapa z komendy .w u mnie na otworzonej stronie wyświetla się tylko pozioma niebieska linia która mi wcale nie mówi gdzie się znajduje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Algaron dnia Śro 21:54, 04 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 22:21, 04 Cze 2008 Powrót do góry

Obecnie chyba niebardzo Confused Chyba że ten nowy dungeon na wyspie piratów, ale tam też można zostać zaskoczonym przez stado mobow. Zostaje chyba kox albo wyciąganie pojedyńczo jaszczuro ludzi.
Co do mapy użyj automapy (do ściągnięcia [link widoczny dla zalogowanych] ) Może na nowej mapie będzie jakiś dungeon w stylu cm pod brit czy vesper...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Czw 0:08, 05 Cze 2008 Powrót do góry

No brakuje takiego dunga. Dla spawnerow podpowiedz: niech to nie beda szkielety bo bedzie to najczesciej uczeszczany dungeon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:05, 05 Cze 2008 Powrót do góry

Pikus-- napisał:
No brakuje takiego dunga. Dla spawnerow podpowiedz: niech to nie beda szkielety bo bedzie to najczesciej uczeszczany dungeon.


pewno ze bedzie - przez farmerow... Moim zdaniem powinny byc orki tylko bez orczego szamana


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:27, 05 Cze 2008 Powrót do góry

orki, szczury, szczuroludy, pajaki, moze jakas harpia, banici bez zbrojnych... i bez szamanow i lucznikow. ZROBCIE WRESZCIE COS DLA NOBOW bo tylko online spada, a nie przybywa nowych postaci... server RPG nie dla koxow, a jak na to spojrzec sensownie to bez koxu nikt tu nie zagra. Takie spawny zniecheca kazdego nobka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:04, 05 Cze 2008 Powrót do góry

nom, przydałby sie taki dung.
Niewiem czy napewno , ale (odgrodzona/nieuzywana jelsi jest taka) czesc kopalni mistas mozna by robiac inne wejscie ospawnowac;)
a coby vetki niefarmily niewiem czy mozna zablokowac wejscie w portal przenoszacy tam np jakims skryptem do 90-100 statow wpuszczajacym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:01, 05 Cze 2008 Powrót do góry

Amras napisał:
...
a coby vetki niefarmily ...


... to wystarczy aby złota nie miały nadto (tudzież siarki, kości i innych mocno poszukiwanych), a spawn był dobrze wyważony - wtedy nikomu z vetów nie będize się chciało raczej tępić broni na takie coś jeśli koszt pozyskania będize większy jak koszt naprawy broni & zbroi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)