Autor |
Wiadomość |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:37, 05 Paź 2009 |
|
Witam
Kilkoro z nas juz od dluzszego czasu zastanawiali sie nad napisaniem tego posta.
To moze zaczne ja :
Kiedys na wyprawy chodzilo sie ekipa - wojownik jako tank, ktorego sie leczylo i to on bil stwory a magowie leczyli ,stawiali zywioly do pomocy, pomagali ogolnie. wiadomo w pewnym etapie sami juz zaczynali bic wspierajac wojakow.
Teraz to wyglada tak:
Dobry mag potafi sprzatnac wszystko i nie przesadzam z tym ( wiadomo jakie postacie mam tu na mysli )
Wypad 1 paladyna na zywiola krwawnika to godziny mordegi o ile mu sie go wkoncu uda zabic. Wypad 2 paladynow na tego samego mooba graniczy z niezla wyprawa zeby go zabic.
1 mag - sam go zabija w kilka min bez wiekszego problemu.
ma ktos jakies pomysly/sugestie na poprawienie tego ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:55, 05 Paź 2009 |
|
tak mi przychodzi do glowy ze powodem ktory sprawia ze wojak musi sie nameczyc z mobkiem jest fakt ze nie da sie go wymanowac
jakby tak mobek nie odzyskiwal many (dopiero jak straci cel z oczu na iles tam)
fakt ze to tez ulatwi magowi no ale nie az tak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 12:07, 05 Paź 2009 |
|
magowie maja poprostu za duza wytrzymalosc na ciosy fizyczne... i nic im nie grozi... przypuscmy taki woj z tarcza dostaje hity za 10 hp a mag bez dostaje za 20 hp...
w takich przypadkach powinien dostac hita za conajmniej 60 hp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pon 12:10, 05 Paź 2009 |
|
Wielokrotnie poruszalem ten temat.
Jak bylo na cl095 i jest na clr?
moby maja hit z lapy w miare szybko czaruja i woj to musi tankowac. Ale mob niewymanowywuje sie godzine i przy poziomie 0 many dalej sie leczy i rzuca czary i nie ma tak duzej obrony ze corp go rani za 20 a wojak za 15. Tylko za duzo wiecej.
Jest wieksza dynamika i trzeba sie ogarnac. A teraz wystarczy mag z pokazna iloscia regow, stoi leczy sie medytuje rzuca fire gravy i tak az padnie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 15:42, 05 Paź 2009 |
|
Coś odnoszę wrażenie że zły Flav chce mi postać uwalić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Pon 18:06, 05 Paź 2009 |
|
Wystarczy wprowadzic, by mob atakowany przez wojownika bronią nie byl w stanie odzyskiwac many, a co za tym idzie leczyc sie i atakowac magia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:27, 05 Paź 2009 |
|
Trutka powinna to powodować, ze mu manna b. wolno wchodzi i zdrowie tylko infecting niedziała teraz:P jako jedyny special chyba;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Pon 20:45, 05 Paź 2009 |
|
Nie kazdy wojownik ma poisa albo fenca, a prawda jest taka ze wojownikiem solo klasc krwawnika np to jest godzina z glowy;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darthen
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:17, 05 Paź 2009 |
|
wydaje mi sie, ze niektorzy wojowie klada go szybciej o wiele, przypadkiem bron z wyssaniem mocy nie daje jakichs rezultatow ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 7:25, 06 Paź 2009 |
|
Raw - wybacz jesli odniosles takie wrazenie , niechce nikogo uwalac, pragne tylko aby cos zostalo poprawione u wojownika / paladyna. Ogolnie u postaci ktore powinny robic za tanka a na chwile obecna sa zbedne ;/
Darthen - bron tego typu ma jakis ogolny wplywa na walke napewno , ale ilosc many wysysanej jest zbyt mala aby dalo sie go wymanowac.
Bilbur89 - pokaz mi prosze wojaka / paladyna, ktory sam polozy zywiola krwawnika, z wielka checia bym to obejrzal
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Wto 8:03, 06 Paź 2009 |
|
No sam nie wiem ja mam troche zmutowanego wojownika, byc moze i racja wojownik sam to ciezko, nawet widzailem nie raz dwoch ktorzy meczyli sie dlugo dlugo..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:17, 06 Paź 2009 |
|
Moby, oprócz tego że walcząc odzyskują manę, bardzo często unikają ciosów. A jak już się trafi to często za dmg < 20.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Teron dnia Wto 8:22, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:06, 06 Paź 2009 |
|
moge sie zalogowac na Ebera i Tobie pokazac.. ;p demona tez ;x
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:12, 06 Paź 2009 |
|
Gromeq powiedz kiedy i gdzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darthen
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:58, 06 Paź 2009 |
|
wojem kladzie sie krwawa, nie jest to dla mnie jakas nowosc, a poza tym skoro woj ma byc tankiem no to niech tankuje, a mag zajmie sie reszta, trucie krwawa chyba tez sporo daje z tego, co pamietam, jak widzialem jak wojownicy kladli krwawa to zazwyczaj mieli jakies dobre poumagicznianie bronie i ogolnie stafy, wiec moze warto jakas dobra powalczyc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|