Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 O pvm raz jeszcze.... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 3:48, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Na CLFE zauwazylem taka ciekawa rzecz dotyczaca rozwoju postaci... dotyczy to zarowno klas czarujacych jak i walczacych wrecz, mianowicie; zakladamy postac, idziemy bic szkielety (albo inne slabe moby), mamy srednia postac - bijemy szkielety, az w koncu konczymy swoja postac czyli mija rok -dwa i mozemy dalej bic szkielety.
tak wyglada w skrocie system PvM na CL ktory jest "oplacalny" czyli zyski sa wieksze niz koszty -w trybie dla jednego gracza.
grajac we 2 rozwoj postaci jest troche bardziej urozmaicony.: mozna wspolnie bic szkielety, majac srednie postacie mozna wspolnie zabijac jakies moby czarujace albo srednie walczace wrecz w koncu gdy wesoly duet ma skonczone postacie moga zabijac silniejsze moby, jednak do tych najsilniejszych potrrzeba wiecej niz 2 osoby.

sila mobow rozklada sie mniej wiecej tak.: (slabe)szkielety, zombiaki, jaszczuroludzie, szczuroczleki, zywiolaki wszelkie,nomadzi/banici/magowie demoniaki slugusy/magowie maja ~100-400 hp (sredniaki)demoniaki nadzorcy/wojownicy maja ~1000 hp (silne) licze wladcy, demony lodowe maja ~1500hp (b silne) demony imienne ~2000 hp (najmocniejsze) balory i reszta ~3000 hp.

z tego spisu ilosci hp mozna zauwazyc ze nawet najslabsze moby sa bardzo wytrzymale co powoduje ze kazdemu trzeba poswiecic odpowiednia ilosc czasu, ziol i nerwow. taka sytuacja uniemozliwia magowi skuteczne "farmowanie" zlota, czyli szybkiej eliminacji mobow w celach zarobkowych; kazde pvm dla maga stanowi wyzwanie, caly czas trzeba dzialac; nie ma juz mozliwosci wyczarowania 1 trzesienia ziemi albo chain lightninga aby poskladac wiecej niz 1 moba na raz, obecnie nawet na grupe szkieletow potrzeba 3 trzesienia badź 2 chain lightningi. (nie wspomne o woju ktory wbiega radosnie miedzy grupe nawet 5 mobow sredniej klasy i machajac mieczem jak widelcem wycina je w krotkim czasie) heh to jest beznadziejne, ja pisze o magu meczacym sie z grupa szkieletow majacym po 20-50 gp podczas gdy woj w takim samym czasie zabija grupe mobow majacych 400-700 gp.

Na dodatek dodam jeszcze ze w pvm nie ma znaczenia ilosc wysilku wlozonego w rozwoj postaci... wystarczy miec 100 magery i evala + z 50 inta zeby dorownac na pvm naprawde dlugo "koxanym" czarodziejom. wszystko przez to ze magowie maja bardzo blisko postawiony limit samodzielnego pvm.. dzisiaj moim magiem majacym wiecej str niz niejeden wojownik, prawie 100 inta, ze 100 expa w skillach magicznych, w zbroi ktora powinna byc optymalna vs obrazenia fizyczne (kolczuga mithril), 60 kazdego resa od umiejetnosci (105resa,100expa) meczylem sie ponad 20 minut z liczem wladca, zeby podniesc z niego 500 gp; nastepnie poszedlem sprobowac sil z demonem lodowym, walczylem z nim tez kolo 20 minut, zuzylem ponad 100 kazdego ziola (czarowalem rozne czary nekro+mag) i musialem spasowac bo mimo ze nie czarowal juz we mnie czarow zadajacych dmg, to leczyl sie caly czas utrzymujac 80% hp i ostro bil z lapy mimo wyczarowanych wiezow krwi (przypominam najlepsza zbroja magowa mialem).

Coltain ja rozumiem, ze przyjales dla swojego serwera takie zalozenie iz "silnych mobow" takich jak wlasnie demony lodowe albo od niedawna licz lordy nie bedzie mozna zabijac samemu, jednak nie zaproponowales rownoczesnie nic w zamian postaciom ktore maja ambicje bic cos wiecej niz szkielety. do niedawna chodzilem walczyc z demoniakami, bylo calkiem ok dopoki nie zobaczylem ile wysilku wkladam w to ja moim praktycznie optymalnym i skonczonym magiem, a ile postac horaca, ktora nie jest statowo raczej nawet "dobrym" wojownikiem.
\\\
nie jestem w stanie zaproponowac zadnego rozwiazania, dlatego ten post nie jest w dziale "propozycje".
mam nadzieje jednak ze zostana poczynione jakies zmiany, ktore spowoduja ze mi i innym magom na CL pvm zacznie znow sprawiac przyjemnosc. (pragne przypomniec ze przez 6 lat istnienia CL nigdy nie bylo takich sytuacji zeby jakas klasa byla poszkodowana na pvm, owszem nekromanci i tammerzy byli ponad wszystkim jednak magowie i wojownicy mieli taka sama radoche z pvm- obie klasy odpowiednio wykoxane mogly byc demony lodowe, demonicznych magow lordow, krwawe licze czyli moby ktore obecnie bylyby do ruszenia tylko przez 2 lub wiecej osob..)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pon 5:42, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Ja uwazam ze nie mozna jedna miarka mierzyc wszytskich... Zmiany zostaly wprowadzone zeby garstka playerow nie zabijala w pojedynke silnych mobow... Ale fakt ze teraz sredni playerzy nawet liczna grupa nie maja sie co wybierac na demona tudziesz inne dziadostwo zostal pominiety...
Co z tego ze ktos zabije sam demona ?? jak i tak z niego za przeproszeniem g.... jest...
Jestem za tym zeby byly stwory ktore maja bog wie jakie bogactwa i sa piekielnie silne... ale niech beda one na koncach dungenow albo gdzies na uboczu... Niech maja dziesiatki tysiecy monet... 100% na wypas magola i przepis... Ale niech sie je tlucze w 10 koxow... Demonow jest od licha wszdzie... na pierwszych poziomach dungeonow nawet...

Kolejna sprawa... ta juz dotyczy mnie to skarby...
Colt jest 6 lvl skarbow... 1 smieszny... 2 taki dla poczatujacego woja(sredniego maga), 3 juz dla wprawnego woja(dobrego maga)... No i na tym sie skarbowanie konczy...
Bo w 4 lvl zdazaja sie 2 demony i 2 zmije Co po zmianach wydaje sie byc nieosiagalne... A co z 5 i 6 lvl ?? w 10 koxow trzeba bedzie sie wybierac ??
Ciagle sie mowi ze na serverze jest za duzo PvP... To moze uwalic do konca PvM wtedy zostanie mistyczne RPG...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:00, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Eh, Wy macie ciągle jakieś prośby do mnie...

mch88 - po mobach, które wymieniłeś, widać gdzie biegasz, wiekszosc czasu gry i tak siedzisz na lawce

kixar - sa grupy graczy którzy nie maja problemów z wyższymi poziomami

Widze ze każda poprawka do świata gry jest jednocześnie uwanieniem, wczoraj dalem klatke magom, ciekawe za ile ktos zaspiewa ze to uwalilo woja czy tam cos innego

licz lord (czy tam wladca) byl za slaby w stosunku do lootu (posiada wysokopoziomowe czar nekro)

Co do demonow i innych, maja szanse na magole i inne (wiem ze sadzicie ze slabe ale tak jak juz mowilem w mobach nie moze byc silnych rzeczy bo by nie byli potrzebni krafterzy)

Kixar takie moby jak mowisz (te bossy) to zazwyczaj u nas paragony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 9:09, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Kalatka maga uwalila woja RazzRazzRazz

Prosze colt :>


Co do sily mobow ..... nie moge ocenic gdyz mialem juz postac od dawna na CL czyli mialem juz tzw "wykoxana" postac ..... moze dlatego nie widze problemow z tak duza iloscia mobow ino niektorymi ...... :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:41, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Coltain, wszystko fajnie by bylo, ale... LIcz Wladca jest tak popularnym moobem ze stoi niemal co za 3 zakretem w wikszosci dungeonach. Wszystko bedzie dobrze, jesli przez zmiany nie ograniczysz mozliwosci pvm solo do 2 poziomow demoniakow i drakow (bo tam nie ma Liczy Wladcow). Wlasnie o tym mowa w tym poscie ze ludzi maja teraz wybor: Isc na szkielety i jaszczury, albo sie koxac 1 rok i pojsc na jaszury+ draki+ slabsze demoniaki. Troche to nudne sie robi, a reszta dungeonow sobie bedzie stala pusta bo tylko wypasione ekipy bede swobodnie mogly sobie tam powalczyc.

ps. wiekszosci graczy zwisa ten wysokopoziomowy czar nekro z Licza Wladcy. Ja to do kosza wyrzucam, bo niby po co mi? Daj go innym mobka, albo usun wiekszosc Liczy Wladcow i bedzie ok.
Pisze wciaz o tych liczach, bo nie udalo mi sie po zmianach przedrzec np do zywiolka krwi, podejrzewam, ze tez jest teraz mocniejszy... no a wlasciwie to nawet juz mi sie nie chce do niego przedzierac bo nie widze celu godzinnej walki za 1500gp z liczami po drodze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Pon 13:21, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 10:36, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Coltain napisał:

mch88 - po mobach, które wymieniłeś, widać gdzie biegasz, wiekszosc czasu gry i tak siedzisz na lawce


no tak moglbym wymienic jeszcze oczywiscie gargoyle, jaszczury lawy, draki, przepatrywaczy- tylko po co ? gargoyli nie oplaca sie bic za 100 gp zwlaszcza ze teraz maja wzmocnione czary a u jaszczurow lawy wyskakuje czasami Hirimaru ktore ma moja postac na cios.

COltain chodzi mi o to ze nie ma znaczenia czy mag jest nowa postacia czy stara i tak moze bic te same moby(roznica w dmg czarow zalezy tylko od ilosci evala, int wplywa na dmg marginalnie); slabe i srednie moby maja stosunkowo za duzo hp (albo mag za slabe czary) a silniejsze za duzo sie lecza.

poza tym, bez obrazy, ale zrobienie mojej postaci kosztowalo mnie wiecej wysilku niz przeczarowanie 30k siarki zeby wbic 100 magery (magowie tak zrobieni dorownuja mozliwosciami mojej postaci), a z wojow tylko Valmir ktory juz nie gra i obecnie Azmaedon sa postaciami w ktore wlozono wiecej wysilku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pon 10:41, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 12:18, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Wypraszam sobie ... ja w postac wlozylem 7 lat wysilku Razz
..... ale co ja gadam to nie wysilek .... zle na to patrzycie ja sie przez 7 lat dobrze bawilem.

co do jednego sie zgodze .... po odlaczeniu wypy zubozal wybor podziemi do ktorych mozna isc, po zmianie licha wladczy ... nalezaloby poskakac i pozmieniac spawny.

Ja tam czekam moim korganem na nowe ciekawe podziemia .... moze wejda z mapa gartha ... :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:17, 28 Sty 2008 Powrót do góry

ja tez czekam na nowa mape Smile nasz ultimowy swiat zmalal straszliwie o odlaczeniu wyspy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Pon 13:17, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 20:46, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Lich władca jest do zabicia, ale loot ma za slaby imo. Czary nekro...może i ma wysoko poziomowe ale nie mają one wartości dla przeciętnego gracza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 0:33, 29 Sty 2008 Powrót do góry

mch ma sporo racji, ale zdaje mi sie ze w kazdym mmrpgu jest tak ze jak chcesz farmic hajs to idziesz na jakies srednie mobki, a jak ccesz rare item albo hardkor wyprawke to lecisz na pr0 moby typu demona. ja poki co nie narzekam tylko CZEKAM NA MAPE (zapewne masa nowych mobow wejdzie i bedzie mozna sie wypowiadac)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 0:38, 29 Sty 2008 Powrót do góry

Sarin .... tak ale zabicie takiego uber wykox moba owocuje w fajne pixele rare uber wykox "epiki" ..... a tutaj biles demona i miales szanse na bezuzyteczny magik .... no i skorke jak sie wylosowala :>

Jezeli teraz magiki sie psuja i nie mozna je naprawiac to mysle ze warto jakies lepsze dac do przekoxanymch mobkow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 1:43, 29 Sty 2008 Powrót do góry

sarin napisał:
mch ma sporo racji, ale zdaje mi sie ze w kazdym mmrpgu jest tak ze jak chcesz farmic hajs to idziesz na jakies srednie mobki

tylko widzisz, srednie mobki to dla woja sa( byly) demoniaki a dla maga stanowic moga juz wyzwanie (nawet majac pazury pogromcy jest to meczace na dluzsza mete bo predkosc bicia jest okolo 5 razy wolniejsza niz u przecietnego woja..) nawet mimo tego ze mam jeszcze czary to corpem siekne za 180 po paru sekundach castowania a wojowi w tym czasie moze nawet i 2 razy "zalsnic bron" co owocuje hitem za 2xx dmg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 12:33, 29 Sty 2008 Powrót do góry

Korg napisał:
Sarin .... tak ale zabicie takiego uber wykox moba owocuje w fajne pixele rare uber wykox "epiki" ..... a tutaj biles demona i miales szanse na bezuzyteczny magik .... no i skorke jak sie wylosowala :>

Jezeli teraz magiki sie psuja i nie mozna je naprawiac to mysle ze warto jakies lepsze dac do przekoxanymch mobkow.


no o tym ze magole sa raczej takie sobie pisalem juz nie raz - ale ty sam broniles ze bern kiedys znalazl uber toporek ..

@mch : no apropo tego ze woj ma duzo lepiej w farmowaniu hajsu to sie zgodze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 12:36, 29 Sty 2008 Powrót do góry

Kiedys to ja solowalem demona .... a teraz wraz z dopakowywaniem bokow ... powinien znalesc sie z nich interesujacy loot .... a nie wieksza ilosc kasy ... bo na zarobek to idzie sie na srednie moby.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 0:13, 30 Sty 2008 Powrót do góry

do glowy przychodzi mi jedyne rozwiazanie obecnej sytuacji... czary powinny zostac wzmocnione w pvm.
na 095 nie wyswietlal sie zadany dmg a jednak zarowno wojownik jak i mag mieli rowne szanse w pvm (woj mial wieksza wytrzymalosc od maga bojowego gdy nosil tarcze) obie te klasy w takim samym czasie mogly zabic podobna ilosc mobow. obecnie gdy mag zaczyna czarowac pierwszy czar wojownik juz jest na koncu dungeonu plecakiem pelnym zlota.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)