Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 nowe potworki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:52, 08 Lip 2007 Powrót do góry

jakiego rodzaju potworkow wam brakuje

podzielmy to na:
bardzo latwe
latwe
srednie
trudne
bardzo trudne

moze macie jakies propozycje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 8:57, 08 Lip 2007 Powrót do góry

Trudne bardzo trudne:
MAMY PODAĆ WŁASNE PRZYKŁADY NAZW CZY COSIK???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:33, 09 Lip 2007 Powrót do góry

Moim zdaniem, skoro spodziewamy się przypływu młodych postaci, powinno przybyć miejsce gdzie słabiaki mogą sie wybrać i się rozerwać. Teraz zabardzo nie ma wielkiego wyboru dla nich.

Rozsiać to tu to tam jakieś obozowiska słabszych banitów, orków, może jakieś dzikie elfy. W górach jakichś wytrzymalszych barbarzyńców. Coś z ciekawym charakterystycznym dla danego moba lootem.

Co do silniejszych, to może tam gdzie są mechniczne dodać coś w rodzaju "animatorów". Chyba była taka graficzka blackthorna, która by do tego pasowała. Byli by to konsruktorzy, albo ci co odkryli te maszyny i teraz je rekonstruują od początku. Jakieś fajn queściki dla mocniejszych graczy można z tym powiązać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FlamGrav dnia Wto 11:14, 10 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 10:40, 10 Lip 2007 Powrót do góry

zgadzam sie z FlamGravem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:15, 10 Lip 2007 Powrót do góry

rowniez popieram, bo na CM to dla nich stanowczo za trudno jest...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 12:57, 10 Lip 2007 Powrót do góry

No dobra po wypowiedzi innych zgadzam się na slabe moby ew srednie.Zróbcie coś ala cmentarz dla młodych i zeby tam niebyło liczów ani magicznych stworów najsilneijszym mobem mogla by byc mumia:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:12, 10 Lip 2007 Powrót do góry

MAX pogielo ? Ty sobie sprawy nie zdajesz jaka mumia jest silna ;] najsilniejszy mob to szkietel , zombi, cos co nie czaruje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 13:45, 10 Lip 2007 Powrót do góry

Moim zdaniem brakuje latwych mobkow czarujacych dla noobow:

Na 095 było coś takiego jak Zmora. Pamietam, ze moim wojem noobem było to pierwsze czarujace, co biłam. Czarowala dosc rzadko i slabiutkimi czarami typu strzalka, harm, lightning i bardzo rzadko jakis slaby paraliż, ale resa mozna bylo powoli na tym nabijac. Ponadto w loocie miala kamyczki i czesto mandragore - najbardziej poszukiwane z ziol, co prawda zwykle po 1-2 korzeniach, ale mozna bylo uzbierac i ze sprzedaza nigdy nie bylo problemu.

Dalej byli adepci magii. Czary mieli podobne, ale paraliz juz potrafil chwile przytrzymac, ponadto nawalali mace z czego był dodatkowy paraliz i stamina spadala. Dla woja, ktory ledwo doszedl do plyty ci adepci byli na 1 cios przy maksymalnym ataku, a dla dobrego maga na jedno an mani. Dla slabszego wojaka byli na 2 ciosy. W loocie mieli podstawowe czary, ktorych co prawda zabijajacy nie zbieral, ale czesto przychodzily tam noobki przeszukiwac ciala wlasnie w poszukiwaniu tych zwojow Wink Ponadto w loocie bylo po ok. 8 ziol kazdego rodzaju, co w porownaniu do trudnosci zabicia bylo jednak troche przegieciem i jakies kamyczki.

Wladcy magii - kolejny stopien wtajemniczenia. Nalezalo uwazac na kombo paraliz + flam, bo mozna bylo na tym pasc, jednak uwazam, ze wladcow magii nalezalo nadal zaliczyc do raczej latwych mobow.

Teraz sa troche inne warunki, jednak te moby moznaby przeniesc, szczegolnie zmory, bo to dla noobkow czesto byl pierwszy kontakt z czyms, co czaruje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 14:34, 10 Lip 2007 Powrót do góry

E ja wspominam jak chodziłem noobkiem na demony lodowe i na gorgoyle ale res na tym leciał kumple tyko wskrzeszali:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 16:33, 10 Lip 2007 Powrót do góry

I wlasnie czegos takiego trzeba starac sie uniknac. Takie postepowanie to perfidny koks. Mloda postac powinna miec szanse stopniowo sie rozwijac a nie ze jak ktos ma elo ekipe to sobie poradzi a jak nie to jest be i niech walczy z ptaszkami. Ja proponuje przede wszystkim usunac licze, skeleton mage i potepione dusze z przymiastowych CM. Niech nooby beda mialy szanse powalczyc ze szkieletami a nie ze pojdzie taki, oberwie paralizem+lightning+cos jeszcze i sie zlozy. Dac troche wiecej spawnow orkow i najslabszych banitow. i mysle ze starczy, mozna wprowadzic jakies slabsze mobki dla urozmaicenia ale nie sa konieczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 10:13, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Jak serw wstanie to poprzestawiam spawny na cm ominar. Tak, zeby "od drogi" były szkielety i zombiaki, a jakies czarujace dopiero glebiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 10:36, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Czy można by było zrobić jakieś nowe cmentarze lub podziemia w miastach i żeby tam były poziomy np.#3.1 jakieś słabe moby 2 silniejsze ale też do zabicia i wkoncu 3 jakies moby czarujace ale zeby to niebyły demony itp tylko dla noobów jakies katakumby.:DEwentualnie niedaleko miast:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 13:46, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Mysle ze najlepiej wykorzystac juz istniejace(np jakos ciekawie zaspawnowac Shame czy inne Wrong tak by moglo zostac jak jest nawet po wejsci sosari)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 13:47, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Ghart keidy wejdzie stara mapa??? odpowiedz szybko


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:20, 11 Lip 2007 Powrót do góry

jak ja zaczne BOB-owac to nie predko Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)