Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowa mapa "nad" spawny Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:24, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Jak w temacie, prosze o wybaczenie ejsli to tylko moje subiektywne uczucie i sieje zamet, ale na nowej mapie momentami odnosze wrazenie, ze ktos zaduzo spawnow nastawial" ...ja rozumiem, niemoze byc nudno, ale w lasach pod trisnic 1 ekran 3 przepatrywacze giberlingi 2 + inna drobnica.... mloda postac wyjdzie i poleci w monochroma odrazu;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Czw 22:28, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:29, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Jest to swiat po akaklizmie gdzie w kazdym zakatku czychaja glodne stwory by pozrec mlodych poszukiwaczy przygod.

Szlaki , drogi sa bezpieczne przeciez ... czym glebiej w las tym niebezpieczniej :>

Pozatym zle sie wydaje .... poprostu mapy przejsciowe byly niedosc ospawnowane :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:50, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Szlaki niepowiem zeby byly bezpieczne;)
A przynajmniej na mnie powylatywalo towarzystwo z lasu;p
Slabe to szybko ubilem...ale kilka bezglowych i harpie...hm.... not noob friendly;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 22:55, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Amras to zalezy gdzie pojdzie chyba. Ja przejechalem pol kontynentu, wszystko wokolo tych skal na SW od miasta, dalej na S az do konca, potem brzegiem na N, do rzeki, objechalem to i dopiero gdzies tam trafilem na belkotnika, jakies harpie i pasibrzuchy.
No niestety, nie moze byc tak ze WSZEDZIE jest bezpiecznie. Lubie jak mlodym postaciom dobrze idzie, ale nadmiar rozpieszczania niekorzystnie wplywa na irracjonalne placze na forum.
Poza tym z bezpiecznych lasow jest specjalnie proste Occlo gdzie najniebezpieczniejszym przeciwnikiem na powierzchni jest obecnie wielki szczur Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 22:56, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:30, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Ktory kladzie fira na lopatki ........


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:31, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

ee, ale NOoby szybko sie znudza Occlo. NIech jedank Trinic bedzie Noob frendly tez. Przynajmniej najblizsze lasy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Drov Norwood



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:15, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

Co do trinsic, tereny na WN od dzungli sa rzeczywiscie troche za bardzo zaspawnowane.

Ja rozumiem ze kataklizm, ale zebym musial minute biec przez las zeby znalezc miejsce na uzycie iskry, a i tak jakies moby sie na mnie rzucily?

Odrobinke za duzo ;] chociaz w sumie dobre miejsce do koksu ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 8:28, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

I tak sa lajtowe, na dobra sprawe. Zeby wszystko bylo calkowicie po mysli fabularnej to okolica powinna sie roic od orkow, goblinow, ogrow i orklinow. Wtedy dopiero bylby klopocik, co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:47, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

Fir ale niech sobie jest tego pelno, tylko w poblizu miasta cos na prawde slabiutkiego. Zostawic bezglowych, szczuroludzi jedynie, moze jeszcze zwyklych jaszczuroludow. Zadnych łuczników czy magów!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:22, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

lucznicy i magowie moga byc;) bo to akurat bagna sa;)
bardziej "boli" hydra ktora nawet dla bardziej doswiadczonych jest wyzwaniem a noobka zje na 2 hity pewnie;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:23, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

Potraktuj ja jako bossa tej lokacji :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 21:47, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

Ale wezcie nie przesadzajcie, wokol Trinsic jest od cholery terenow gdzie sa same zwierzeta, nic agresywnego. Trudno zeby wszedzie, gdzie jednak cos stoi byly tabliczki "Uwaga Ogr". Trudno sie mowi, albo sie noobek wybierze z kims kto pokaze gdzie nie isc, albo sie przebiegnie raz i drugi i obczai gdzie jest bezpiecznie. Jak odsuniemy wszystko od miasta to w koncu pojawi sie kolejny taki temat z zarzutem w rodzaju 'Bieglem sobie bieglem, pzez pol mapy wszystko bylo ok, a tu nagle potwor! poprawic!'

Ide o zaklad, ze jak gra przeniesie sie do Trinsic to wiekszym problemem beda redzi oblegajacy przedpole Trin a nie harpia w lesie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:10, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

Pewnie i ebda problemem, ale harpia w lecie na skraju *10 obu stronom mzoe "umilic" pvp;) a tak na serio.... ja bym wolal mistas nie Trisnic:P albo britanie z jej 3 bramami;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Sob 15:44, 18 Kwi 2009 Powrót do góry

Mialem sie nie wypowiadac, ale sie jednak wypowiem.
Tyko dlatego ze uznalem ze Fenix przy samym trakcie to cos dziwnego.
Jak dla mnie spawny sa ok, ale na Bogow wszelakich - dalej od traktow!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:11, 18 Kwi 2009 Powrót do góry

A moglby ktos zespawnowac troche palladynow i graczy blue? Redzi nie maja juz co bic od kiedy nie ma Elvena ://


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)