Autor |
Wiadomość |
c23chu
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:39, 28 Sie 2010 |
|
A dlaczego by nie zrobić fast gejnow i skili ? Dać skillcap 1000 ? Ktos pisał że nie ma czasu grac i chapać na itemy. Pozwolić na bierne makro. Co z tego ze gospodarka padnie, wprowadzić czynnik szczęścia np. jakoś udało mi się uzyskać runiczny młotek, który daje mi jakąś tam szanse na wykonanie itemów z fajną opcja( widzenie w nocy, bonus do szczęścia, mniejsze zużycie regów, mniejsze iloci many na czary, bonus do hp itd) to oczywiście kwestia szczęścia co wyjdzie. A co sie tyczy usuwania lub tez zostawiania domów ja mam w bank 400k na małą wieże i nie będę jej mieć bo jej nie kupiłem przed waipem, albo wszystko albo nic, a nie ze ktoś kupil a inny woli trzymać kasę na coś lepszego. Można tez dać skil balla na początek który daje 75 3 wybranych skili jakichkolwiek, oczywistość zaraz ktoś będzie płakać: -jak on może wykopać i sam wykuć zbroje?!?!?!? -nie tak nie może być!!! I co z tego to jest jego sprawa chce poświecić czas na to ma miejsce w silach jego sprawa. Obecnie gram na zagranicznym szaradzie gdzie pk tez sa ale jest liga pvp, ale redzi jak już cie zabili to nie po to żeby cie zebrać tylko żeby zabić jeszcze cie wskrzesza i podleczą i leci dalej. Tu tak nigdy nie było . Naprawdę ubezpieczenie itemów też nie jest złym pomysłem 600 za 1 rzecz i jak taki red nas nawet zabije to zabiera tylko zioła złoto i bandaże. A uber itemy są bezpieczne. To tak w wielkim skrócie. Co można a czego nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 16:19, 28 Sie 2010 |
|
ten powyzszy post to jakas prowokacja
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radossi dnia Sob 16:19, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
c23chu
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:40, 28 Sie 2010 |
|
a dlaczego tak mówisz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xul
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 11:16, 29 Sie 2010 |
|
wszystko skasować, nie będzie niczego!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Nie 20:24, 29 Sie 2010 |
|
Podnieść skillcap (np do 1000), nie powinno to zabić handlu.
*rzuca grabie i wyciąga topór*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
c23chu
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:29, 29 Sie 2010 |
|
przecież można spróbować co nie/ jak się nie uda można wrócić do starego sposobu;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Pon 7:21, 30 Sie 2010 |
|
Tylko, że to "jak się nie uda" nie uda sie na pewno Nie będzie handlu jak ktoś będzie miał dodatkowe 3 skile crafterskie do skillcapa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Elven Syartiel
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:17, 01 Wrz 2010 |
|
Wibe wszystkich rzeczy, postacie zostawić nieruszone.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Czw 9:57, 02 Wrz 2010 |
|
Wipe done. Postacie zostały.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sevel
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:53, 13 Wrz 2010 |
|
Tak zastanawiałem się nad wipem od jakiegoś czasu i starałem się znaleźć optymalne rozwiązanie. Moje założenia były mniej więcej takie:
- brak wipa = wszystko zostaje po staremu (czyli down i przebudowa też nie miały sensu)
- wipe itemów - ekonomia zostanie odbudowana, przynajmniej na pewien czas, jednak nowi są zdani na łaskę starych crafterów (to starzy mają od pierwszego dnia dostęp do rud / umiejetności by tworzyć najlepsze przedmioty a co za tym idzie ustalać ceny)
- wipe wszystkiego - wszyscy maja równe szanse, bo każdy zaczyna od zera, naraża to jednak serwer na stratę starych graczy.
Wipe itemów jest faktem. Co jednak sądzicie o częściowym wipie postaci? Kazdy zostawia sobie z konta 1 postac - pozostale przestają istnieć. Po zostawieniu po 1 postaci dla każdego zmniejszy sie ilość wyszkolonych crafterów / wojaków więc rezygnacja decyzja będzie mniej więcej taka:
- zostawiam krawca... tylko skąd wezmę materiały (pobudzenie handlu)
- zostawiam wojaka... tylko w czym będę biegał / czym walczył...
- zostawiam kowala... tylko kto kupi wyjatkowej jakości zbroję z ... wykonaną przez... pierwszego dnia działania serwera
Moim zdaniem pozwoliło by to na pobudzenie ekonomii w zdrowszy sposób i efekt byłby długofalowy. Dodatkowo nowi gracze mieli by bardziej wyrównany start a starzy 1 postać by zatrzymać ich na serwerze.
EDIT - s kąd --> skąd
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sevel dnia Pon 11:25, 13 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Klajdek
CLFE Team
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 10:41, 13 Wrz 2010 |
|
Ten temat jest do zamknięcia. Wipe zostało już wprowadzone.
(A tak na przyszłość (; Nie "z kąd", a "skąd" (; )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|