Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Necro a crime Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy Necro powinien miec stale Crima?

tak
78%
 78%  [ 18 ]
nie
21%
 21%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 23


Autor Wiadomość
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:01, 01 Sie 2007 Powrót do góry

Dobra zaglosowalem na tak - uwali to jako tako moja profesje wiec bede mogl spac spokojnie w razie jak zrobie cos przegietego:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Norgus



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:09, 01 Sie 2007 Powrót do góry

ej sry ale też mam prawo do wlasnego zdania i nie rozumiem czemu ktos usunal moj post

nie obrazilem w nim nikogo tylko podzielilem sie z cl'owiczami Wink moja opinia Rolling Eyes

edit: ja bym dał nekromantom jeszcze chorobę, żeby nie zadawali się z żadnymi elfami, ludźmi itp, a mogli by się zadawać z innymi nekrusami


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Norgus dnia Śro 13:25, 01 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:37, 01 Sie 2007 Powrót do góry

jak ze temat jest gorący zostal nieco zmoderowany (usunalem posty typu "za" itp)

na przyszlosc prosze najpierw prowadzic dyskusje a potem glosowac (to dla zmieniajacych zdanie)

wypowiedzi powinny byc prowokujace do przemyslen i rozwazan, niech wnosza cos do "gorącego" tematu, to czy wiekszosc jest za czy przeciw widac w wynikach ankiety, sama wypowiedz typu [za] jest nie potrzebna

jezeli debata nie bedzie przebiegala w przyzwoitej formie to zapewniam, ze zrobie to co Polska Partia Krasnoludków podczas debaty telewizyjnej Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 17:45, 01 Sie 2007 Powrót do góry

A wierzcie, że Polska Partia Krasnoludków potrafi dać do myślenia... ;]

Przepraszam za offtop, niepowtórzy się już (chyba) więcej ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:47, 10 Sie 2007 Powrót do góry

Aloha

Po burzliwej dyskusji ( Flav&Morg) na temat nekro a auto crime doszlismy do nastepujacego wniosku :
Jezeli jakis nekro chce byc blue niech bedzie, nikt nie moze mu tego zabronic , lecz jak wiadomo nekro nie powinien przebywac w otoczeniu gdzie sa zwykli ludzie czy inne rasy. Dlatego jesli chce juz isc do banku/miasta gdzie takowe istoty sie znajduja zrobic ograniczenie w nastepujacy sposob :

Po wejsciu do takiego miasta, pierszy straznik ktory zauwazy takiego delikwenta zwraca na niego uwage np.: uwaznie przyglada sie dziwnej postaci.
Nastepny komunikat po 3-5 min : rozmawia z straznikami wskazujac palcem na postac
I komunikat ostateczny : (3-5 min od ostatniego) podchodzi niepewnie do postaci bacznie ja obserwujac. Od tego momentu mamy np 1 min aby uciec z miasta.

Aby zapobiec ciaglemu siedzeniu w miescie ( wyjsc i wejsc na nowo ) mozna wprowadzic crima zaraz po opuszczeniu miasta. bedzie to taki maly dealy.

Pozdrawiamy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 12:52, 10 Sie 2007 Powrót do góry

No ciekawe rozwiazanie jestem nawet za;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 13:27, 10 Sie 2007 Powrót do góry

Za!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Pią 19:55, 10 Sie 2007 Powrót do góry

Nie popsuje to fabuły? Bo nekto przeciez by wtedy nie mogli przebywać w swoich miastach ze straza? Hmmm ////


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20:08, 10 Sie 2007 Powrót do góry

Nekro nie maja swoich miast ze straza;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:43, 13 Sie 2007 Powrót do góry

Nekro rowniez nie maja gdzie mieszkac w swoim miescie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:35, 13 Sie 2007 Powrót do góry

bo nie ma miejsca na chatki (chyba ze jakies na podwyzszeniu)

ktos mial o tym pomyslec!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:38, 13 Sie 2007 Powrót do góry

Ja proponowalem aby wywalic tych kowali , bardow i innych i tam zrobic domki mieszkalne albo zrobic tak jak na 095. wejscie byloby na jakims pustkowiu gdzie mozna by kilka domkow postawic i jakos je zmodernizowac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)