Autor |
Wiadomość |
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Pon 11:15, 30 Lip 2007 |
 |
Yhy, Gatrh dobrze gada! Nerkom dać wieczne szarości oraz przepustki.
Mhhm a nie lepiej zamknąć ich pod ziemią i nie wypuszczać ? : > Pale miały by co robić ^^
Właśnie tak, powiało dyskryminacją : <
A tak serio, Za Garthem. Jak na razie najlepszy pomysł!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:31, 30 Lip 2007 |
 |
n otak- machnęły mi się profesje No wiesz Garth - Drow & Dungear to raczej nie są zbyt rodzinne typy -= to istoty mroku (mniej lub bardziej) i dlatego sądzę że nei powinny mieć wstępu do miasta bez względu na blue/red - taka to juz ich natura... do tego autogrey dla Nekro / Wampów... po prostu mam takie zdanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 12:36, 30 Lip 2007 |
 |
Cos ciekawego znalazlem na stronie provectora. Nie wiem jak to sie ma do sytuacji panujacej teraz na serwerze.
Umiejetnosci -> magiczne -> nekromanjca(fragment):
Kod: |
Wady:
- samotność, wszak pustelniczy żywot - bardzo kosztowna i cieżka nauka;
- bardzo czasochłonne i trudne gromadzenie czarów;
[b]- skazanie na wieczną banicje z miast;[/b]
- rozkładające się ciało, które poza paskudna choroba także słabnie; |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:47, 30 Lip 2007 |
 |
n owidzisz - i po to właśnie ten post moim zdanim słuszny...
Choć opisy na provku sie niebawem zmienią
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:24, 30 Lip 2007 |
 |
No i widzicie to jest stary opis i nieaktualny ten stan rzeczy ktory jest tam opisany sprawil ze nekro nie nadawal sie do niczego innego niz pvp.
Inna sprawa ze to ze nekro byl samotnikiem i krima mial bylo mu nagrodzone niewyobrazalna sila bojowa(bywalo ze cala gildia padala od 1)
Ja nie mowie przeciez ze duegar czy drow ma miec wstep bo to sa rasy ZLE(jak juz mogly by mikec wstep to tylko do ludzi na chwile i krasnali u elfow brak takiej mozliwosci)
Nekromanta perm crim ok mi pasuje ale jak juz pisalem jezeli bedzie mozliwosc dania mu immunitetu.
Wampir?Krim?to chyba jakas kpina przeciez od zawsze wampiry byly wtopione w spoleczenstwo ludzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:37, 30 Lip 2007 |
 |
Dla mnie necro to jest smierdzacy rozkladajacymi sie cialami ludź i sory, ale ja nie chcialabym, żeby coś takiego mi łaziło pod oknami Jak chce ubijac targ, to ma Abattoir, Foran i Griast - miasta i miasteczka, ktore wcale nie sa martwe. Mozna, ktores miasto na Ilsh tez przerobic na "bez strazy", np. Montro lub Ver Lor Reg, czy jak mu tam.
Co do immunitetów - w sumie ok, ale wtedy trzeba by zrezygnowac z perm crima i i zrobic cos na zasadzie niechcianej rasy, czyli lapie crima, gdy wchodzi do miasta. Inaczej koles z crimem musialby byc ignorowany przez straz, co chyba tylko niepotrzebnie namieszaloby w skryptach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Loralien
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:55, 30 Lip 2007 |
 |
Znów powraca problem burmistrzowania... Zróbcie coś z tym... Proszę ;]
A jeśli chodzi o nekromantów myślę że powinny mieć "crimma" wiecznie :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 17:42, 30 Lip 2007 |
 |
Nie no nekromanci maja Ankerog wiec nie ma sensu im robic dodatkowego miasta(chociaz kiedys mam w planach przerobic je) dla wampirow tez cos bedzie w przyszlosci;]
Eh trzeba bedzie zrobic nowy opis nekro by ludzie sobie niedopowiadali rzeczy:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 19:49, 30 Lip 2007 |
 |
Garth, nie mowie o miescie dla necro, tylko o miescie bez strazy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Pon 21:08, 30 Lip 2007 |
 |
W mieście bez straży jest niebezpiecznie, ot co : - )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:23, 30 Lip 2007 |
 |
Ale wy kombinujecie, nekromancja moze byc odlamem tepiony ok, ale taki nekrus jesli ma byc wilekim panem zla i ciemnosci to nie idzie do miasta handlowac, a raczej nie handlowac w ogolnie przyjetym tego slowa znaczniu. Ale wiekszosc nekro jest niebieska, czyli nie morduje (zbyt czesto ), czyli straz nie ma powodu do scigania go. Ludzie moga przeciez zrobic oblawe na niego, zwyzywac, powiedziec zeby sie wynosil. Ja nie zauwazylem zeby ktos chociaz jedno slowo powiedzial, a dzisiaj nawet ktos chcial od niego kupic kilof...no halo. Zmiencie nastawienie do nekro dopiero potem lapcie za skyrpty, a wy zamiast odegrac cos to placzecie na forum.
Perm crim dla nekrusow to moim zdaniem przesada na dzien dzisiejszy, bo niby jak zwykly chlop ma odroznic nekromante od zle ubierajacego sie podroznika ?
A tak wogole to jak ja wjade czasem z musu do miasta nie babrzac sie w przebieranki to tez nikt slowa nie powie.
Ja jestem na NIE, tak bedziemy wam lazic po miastach, tak jak my tolerujemy przejezdnych w naszych
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 23:28, 30 Lip 2007 |
 |
FlamGrav uwazam ze ja jako nekro-mag mam bardzo dobry gust w ubieraniu sie;\
Ogolnie mi sie wydaje ze to zostanie tak jak jest;f przynajmniej narazie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Morgius
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:42, 31 Lip 2007 |
 |
Flam, to zapraszam do Aure... zaraz Cie przegonie... jak innych necro co sie pojawiaja. Kazdy necro ma przydomek i po tym poznac:P Jakis Noob co ledow sie pojawil nie bedzie od razu podskakiwał i wypedzal z miasta, ale zapytaj np Gaborna ( jak zle napisałem imie to sorry ) ze jak tylko go widzimy to bluzgamy zeby wynosił sie z miasta! Jak chcą robic interesy z necro gracze to niech ida poza miasto. a nie ze nieumarły w miescie elfow, to juz przesada:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:58, 31 Lip 2007 |
 |
to ze poznajecie po przydomkach i innych to rozumiem ( no jak ktos wparaduje na koniu koscianym do miasta to tez widac) ze to nekro to tez rozumiem
tylko patrzac rpgowo to nikt nie ma nad glowami przydomkow
no ale od siebie to nie chcialbym dawac kolejnego skryptu typu watcher zapetlonego by co pare minut dawal kazdemu nekro krima - grzeczny nekro nie czaruje i jak ma np helm albo plaszcz to malo kto powinien wiedziec ze to nekro (jeszcze jak jest noc itp)
a jak nekro jest niegrzeczny to od razu ma krima i nie ma problemu
tak sie zastanawiam czy nie dac paladynom np spadania wiary do 0 przy otrzymaniu krima (leja sie tacy nierpgowo miedzy soba... )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Morgius
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:06, 31 Lip 2007 |
 |
Cwiczymy i sprawdzamy swą moc:P a poza tym, niby mamy byc batem na necro/wampiry itd a za atak na nich mamy crime miec jak są blue? i jeszcze pkt do zera? ehh dobra jak tam chceta... Dla mnie poprostu dziwne jest ze necro łazi po miesci elfow bez niczego... Nie chce udupiac necro ale zmienic podejscie do tej postaci a nie aa wezme se necrusa bo to normalna postac jak krasnal ,elf i zrobie z niego jeszcze kowala i bede sobie w Aure siedzial i kuł...i co ? bedzie dobry necro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|