Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Necro a crime Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy Necro powinien miec stale Crima?

tak
78%
 78%  [ 18 ]
nie
21%
 21%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 23


Autor Wiadomość
pupeq



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >

PostWysłany: Pon 11:15, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Yhy, Gatrh dobrze gada! Nerkom dać wieczne szarości oraz przepustki.
Mhhm a nie lepiej zamknąć ich pod ziemią i nie wypuszczać ? : > Pale miały by co robić ^^
Właśnie tak, powiało dyskryminacją : <
A tak serio, Za Garthem. Jak na razie najlepszy pomysł!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:31, 30 Lip 2007 Powrót do góry

n otak- machnęły mi się profesje Smile No wiesz Garth - Drow & Dungear to raczej nie są zbyt rodzinne typy -= to istoty mroku (mniej lub bardziej) i dlatego sądzę że nei powinny mieć wstępu do miasta bez względu na blue/red - taka to juz ich natura... do tego autogrey dla Nekro / Wampów... po prostu mam takie zdanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Maniak
CLFE Team


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 12:36, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Cos ciekawego znalazlem na stronie provectora. Nie wiem jak to sie ma do sytuacji panujacej teraz na serwerze.

Umiejetnosci -> magiczne -> nekromanjca(fragment):

Kod:
Wady:
- samotność, wszak pustelniczy żywot - bardzo kosztowna i cieżka nauka;
- bardzo czasochłonne i trudne gromadzenie czarów;
[b]- skazanie na wieczną banicje z miast;[/b]
- rozkładające się ciało, które poza paskudna choroba także słabnie;


Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:47, 30 Lip 2007 Powrót do góry

n owidzisz - i po to właśnie ten post moim zdanim słuszny...

Choć opisy na provku sie niebawem zmienią


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:24, 30 Lip 2007 Powrót do góry

No i widzicie to jest stary opis i nieaktualny ten stan rzeczy ktory jest tam opisany sprawil ze nekro nie nadawal sie do niczego innego niz pvp.
Inna sprawa ze to ze nekro byl samotnikiem i krima mial bylo mu nagrodzone niewyobrazalna sila bojowa(bywalo ze cala gildia padala od 1)

Ja nie mowie przeciez ze duegar czy drow ma miec wstep bo to sa rasy ZLE(jak juz mogly by mikec wstep to tylko do ludzi na chwile i krasnali u elfow brak takiej mozliwosci)

Nekromanta perm crim ok mi pasuje ale jak juz pisalem jezeli bedzie mozliwosc dania mu immunitetu.

Wampir?Krim?to chyba jakas kpina przeciez od zawsze wampiry byly wtopione w spoleczenstwo ludzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:37, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Dla mnie necro to jest smierdzacy rozkladajacymi sie cialami ludź i sory, ale ja nie chcialabym, żeby coś takiego mi łaziło pod oknami Wink Jak chce ubijac targ, to ma Abattoir, Foran i Griast - miasta i miasteczka, ktore wcale nie sa martwe. Mozna, ktores miasto na Ilsh tez przerobic na "bez strazy", np. Montro lub Ver Lor Reg, czy jak mu tam.

Co do immunitetów - w sumie ok, ale wtedy trzeba by zrezygnowac z perm crima i i zrobic cos na zasadzie niechcianej rasy, czyli lapie crima, gdy wchodzi do miasta. Inaczej koles z crimem musialby byc ignorowany przez straz, co chyba tylko niepotrzebnie namieszaloby w skryptach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Loralien



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:55, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Znów powraca problem burmistrzowania... Zróbcie coś z tym... Proszę ;]
A jeśli chodzi o nekromantów myślę że powinny mieć "crimma" wiecznie :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 17:42, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Nie no nekromanci maja Ankerog wiec nie ma sensu im robic dodatkowego miasta(chociaz kiedys mam w planach przerobic je) dla wampirow tez cos bedzie w przyszlosci;]

Eh trzeba bedzie zrobic nowy opis nekro by ludzie sobie niedopowiadali rzeczy:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:49, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Garth, nie mowie o miescie dla necro, tylko o miescie bez strazy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pupeq



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >

PostWysłany: Pon 21:08, 30 Lip 2007 Powrót do góry

W mieście bez straży jest niebezpiecznie, ot co : - )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:23, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Ale wy kombinujecie, nekromancja moze byc odlamem tepiony ok, ale taki nekrus jesli ma byc wilekim panem zla i ciemnosci to nie idzie do miasta handlowac, a raczej nie handlowac w ogolnie przyjetym tego slowa znaczniu. Ale wiekszosc nekro jest niebieska, czyli nie morduje (zbyt czesto Razz), czyli straz nie ma powodu do scigania go. Ludzie moga przeciez zrobic oblawe na niego, zwyzywac, powiedziec zeby sie wynosil. Ja nie zauwazylem zeby ktos chociaz jedno slowo powiedzial, a dzisiaj nawet ktos chcial od niego kupic kilof...no halo. Zmiencie nastawienie do nekro dopiero potem lapcie za skyrpty, a wy zamiast odegrac cos to placzecie na forum.

Perm crim dla nekrusow to moim zdaniem przesada na dzien dzisiejszy, bo niby jak zwykly chlop ma odroznic nekromante od zle ubierajacego sie podroznika ? Razz

A tak wogole to jak ja wjade czasem z musu do miasta nie babrzac sie w przebieranki to tez nikt slowa nie powie.

Ja jestem na NIE, tak bedziemy wam lazic po miastach, tak jak my tolerujemy przejezdnych w naszych Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 23:28, 30 Lip 2007 Powrót do góry

FlamGrav uwazam ze ja jako nekro-mag mam bardzo dobry gust w ubieraniu sie;\

Ogolnie mi sie wydaje ze to zostanie tak jak jest;f przynajmniej narazie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:42, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Flam, to zapraszam do Aure... zaraz Cie przegonie... jak innych necro co sie pojawiaja. Kazdy necro ma przydomek i po tym poznac:P Jakis Noob co ledow sie pojawil nie bedzie od razu podskakiwał i wypedzal z miasta, ale zapytaj np Gaborna ( jak zle napisałem imie to sorry ) ze jak tylko go widzimy to bluzgamy zeby wynosił sie z miasta! Jak chcą robic interesy z necro gracze to niech ida poza miasto. a nie ze nieumarły w miescie elfow, to juz przesada:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:58, 31 Lip 2007 Powrót do góry

to ze poznajecie po przydomkach i innych to rozumiem ( no jak ktos wparaduje na koniu koscianym do miasta to tez widac) ze to nekro to tez rozumiem
tylko patrzac rpgowo to nikt nie ma nad glowami przydomkow

no ale od siebie to nie chcialbym dawac kolejnego skryptu typu watcher zapetlonego by co pare minut dawal kazdemu nekro krima - grzeczny nekro nie czaruje i jak ma np helm albo plaszcz to malo kto powinien wiedziec ze to nekro (jeszcze jak jest noc itp)
a jak nekro jest niegrzeczny to od razu ma krima i nie ma problemu

tak sie zastanawiam czy nie dac paladynom np spadania wiary do 0 przy otrzymaniu krima (leja sie tacy nierpgowo miedzy soba... )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:06, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Cwiczymy i sprawdzamy swą moc:P a poza tym, niby mamy byc batem na necro/wampiry itd a za atak na nich mamy crime miec jak są blue? i jeszcze pkt do zera? ehh dobra jak tam chceta... Dla mnie poprostu dziwne jest ze necro łazi po miesci elfow bez niczego... Nie chce udupiac necro ale zmienic podejscie do tej postaci a nie aa wezme se necrusa bo to normalna postac jak krasnal ,elf i zrobie z niego jeszcze kowala i bede sobie w Aure siedzial i kuł...i co ? bedzie dobry necro Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)