Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 necro Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Wybierz

A
35%
 35%  [ 6 ]
B
64%
 64%  [ 11 ]
C
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 17


Autor Wiadomość
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:04, 25 Paź 2007 Powrót do góry

Witam chciałem dowiedzieć się co myślą o tym inni gracze wienc zatem:

Przywrócic zaraze nekro niech płaci czymś za swoją siłę.Przytocze cytat z provka
"Zalety:
- tylko ten, co przetrwa żmudną, niezmiernie kosztowną i trudną drogę kształcenia się może dostrzec prawdziwe oblicze tej klasy;
- frajda z gry

Wady:
- samotność, wszak pustelniczy żywot - bardzo kosztowna i cieżka nauka;
- bardzo czasochłonne i trudne gromadzenie czarów;
- skazanie na wieczną banicje z miast;
- rozkładające się ciało, które poza paskudna choroba także słabnie;"

Prosze o pierw zkonsultowanie się z innymi co myśla na ten temat a nie głosowanie w ciemno.

Opcje sa takie:

A)Necro zkazany na banicję i zarazę
B)necro pozostaje tak jak jest
C)Co ty wymyślileś/aś


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:09, 25 Paź 2007 Powrót do góry

bzdura.
Nie ma najmniejszych podstaw by dzisiejsza sile necro obarczac sarsem.
Necro nie masakruje ekip, nie jest przeciwnikiem dla woja nie do zabicia a mag go spokojnie moze zabic. - on maga tez. Necro jest silna klasa ale na poziomie... palladyna, wojo/maga - wampa. czy nawet maga zwyklego.
Problem kocurka jest taki ze necro to naturalny anichilator wojow, ale z tego co mi wiadomo Korg dawal rade necrusom a palladyn moze spokojnie - myslac troche i uzywajac wiecej swoich czarow niz te 2 wzmocnienia dmg. zabic necro.

a - i noscie calkowite mixy odswiezenia - przy walce z necro to must have.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:25, 25 Paź 2007 Powrót do góry

Info z provka jest stare (opisuje nekromantę z 095), jak ktoś napisze ładny opis do obecnego necro, to od razu podmienię.

Jestem przeciwna przywroceniu sarsa, bo więcej było z tego szkody niż korzyści. Na 095 można to było wytlumaczyc tak, że nekro był uber silny, ale za to sars skryptowo wymuszał na nim samotność. Dziś nekro nie jest już taki silny, a jak ktoś chce odgrywać złego człowieka, duergara, drowa, czy moze wampa, to dlaczego nie moglby sie spotkac albo nawet isc z necro na pvm??

P.S. Ludzie, ortografia!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 21:22, 25 Paź 2007 Powrót do góry

Było i nie sprawdziło się. Zostawić jak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 21:28, 25 Paź 2007 Powrót do góry

Przeciw - Sars to byla totalna pomylka zarowno ze strony RPG jak i PvP czy PvM(malo questow dalo sie robic bo GM lapal sarsa a jak juz byly to 1 osobowe bo inny by sie zarazili , w PvP sars byl stosowany do fragowania bez rzucenia 1 czaru a PvM odpadalo bez innego nekro)

Nekromanta jest silny do momentu gdy nie rozumie sie zasad dzialania jego czarow w momencie gdy sie wie co kiedy jest rzucane i jakie sa efekty to latwo przeciwdzialac albo zapobiegac pewnym zdarzenia.

Niestety na CL mamy wojow(nie wszystkich) typu:
Klapki na oczy mode [ON]
Myslenie mode [OFF]
Najwieksze dmg mode [ON]
Uczenie sie na bledach mode [OFF]

Mozna by dodac ze bronie slayerowane na nieumarlych by zadawaly ciut wiekszy dmg samemu nekro(kwestia 2-3 dmg) wieksze dmg upiorowi(~10-1x) i wieksze liczowi(+8%?) za to na nie nekro akurat ta bron zadawala by mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 23:38, 25 Paź 2007 Powrót do góry

A ja poprostu mysle ze bron undead slayer powinna dzialac na licha jak na creepa a na upiora niwelowac immuna na fizykale, w postaci ludzkiej bez zmian.


Necro nie jest przepakowany, poptostu trzeba umiec z nim walczyc.
Jedyna przepakowana rzecz to crypt wind, ktory nie jest normalnym czarem obszarowym a jego zasieg zmienia sie wraz z polozeniem samego necromanty. Co powoduje iz pieszy gracz w takim wypadku nie ma szans jezeli nekromanta potrafi to wykozystac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:40, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Kosturek przykro mi ze Ty nie potrafisz zabic nekromnaty, ale to nie powod zeby go uwalac! Nekro zostal juz odpowiednio zbalansowany. A co Ty powiesz na ankeite apropo Twoich wzmocnien i Twojej ulubionej broni ktora ma double strika i jak sam mowiles sciaga plytowca na strzal ? moze za to sie wezmiemy? nie znasz czarow nekro ... nie wiesz co i jak dziala to nie wypowiadaj sie!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 9:22, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Wczoraj kosturek samo mowil ze nie wykorzystuje czarow palladyna bo w/g niego sama truta daje mu spora przewage w walce... no i tu mamy problem. Nie chce sie pomyslec to cie zabija necro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 10:35, 26 Paź 2007 Powrót do góry

O ktos ma paladynizm i trucie ? hehe chyba sobie zrobie tez :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:43, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Korg - Paladyn - Drow - Truciciel ? przeciez tu sie jedno z drugim wszystko wyklucza:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 12:21, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Wyklucza sie juz moim zdaniem paladyn - truciciel :>
A jezeli juz ktos ma paladynizm i uzywa trucia to czemu ja mam sie powstrzymywac ? :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hnat



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:53, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Ide Wam z pomoca, Panowie... !

Kod:
Z kodeksu Paladyna:
Walczyć powinien honorowo, nie uciekając się do podstępów i trucizn niegodnych rycerza



pozdr.
Sanitariuszka (czyt. krawcowa bandazy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 13:24, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Cytat:
Wczoraj kosturek samo mowil ze nie wykorzystuje czarow palladyna bo w/g niego sama truta daje mu spora przewage w walce...


Dlatego napisalem co napisalem :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 13:53, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Mowiłem to z czasów jak byłem palem a wy odrazu że mam trucie ludzie słuchać co pisze na ircu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:55, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Ludziu! nie kazdy siedzi na mircu wtedy kiedy Ty takie rzeczy mowisz. ( a nawet jak siedza to nie zawsze Cie musza sluchac)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)