Autor |
Wiadomość |
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 14:00, 29 Gru 2008 |
|
Zanim calkowicie przeniesiemy sie na "nowy stary lad", to musimy wylapac znaczna czesc bugow.
W tym temacie zamieszczamy tylko i wylacznie wspolrzedne z krotkim opisem.
przyklad I - 1281 1278 : puste hexy(pola), ew. dziura nie da sie wyjsc
Na chwile obecna macie 2 sposoby:
1) mozecie wspolrzedne sprawdzic poprzez wpisanie ".w" - otworzy wam sie przegladarka i w pasku adresu beda podane coordy.
[link widoczny dla zalogowanych]x=2073&y=946 - pogrubione napisy sa miejscem waszego polozenia.
2) uzywajac uoautomape
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maniak dnia Pon 14:05, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:18, 29 Gru 2008 |
|
1603 2489 nie skończona kaplica
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 20:24, 29 Gru 2008 |
|
- do Despise nie mozna wejsc- x:1298 y: 1082
- na pustyni (tej, ktora jest w miejsce Britt:)) nie ma mobow. poza kilkoma (doslowieni KILKOMA) skorpionami i ogromnymi wezami nie ma nic.. piach i to wszytko.
- do Wind tez nie mozna wejsc, a labirynt przed wejsciem jest pusty.... x:1361 y: 889
- do Wrong nie mozna wejsc- brak mobow- x:2042 y:242
- do Ice nie mozna wejsc- x:1999 y:81
- przez droge z trinsic do Ice nie spotkalem zadnego uzdrowiciela....
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Wto 7:02, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 22:47, 29 Gru 2008 |
|
- Wrong - brak spawnow mobkow , nie mozna wejsc do jaskini
- Ice - jak wyzej brak mozliwosci wejscia do dunga
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radossi dnia Pon 22:49, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 23:27, 29 Gru 2008 |
|
port Trinsic. Dachy są o 1-2 poziomy za nisko a ściany na jego brzegach mają dziury... może to nie przeszkadza w graniu, ale jest mało estetyczne :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 4:44, 30 Gru 2008 |
|
Kaplica: DONE
Doki (powinny wygladac lepiej): DONE
Wszystko ofc z paczem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 1:29, 01 Sty 2009 |
|
Cztery czarne kwadraciki w Trinsic.
x=1814&y=2869 (z komendy .w)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Adellas
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 14:49, 01 Sty 2009 |
|
nie za gesto w tym lesie?
x=833&y=439 ogolnie sporawy teren zalesienia
niedopracowany brzeg
x=1080&y=666
yyy no nie wiem ;] dla mnie dziwne troche
x=1166&y=712
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adellas dnia Sob 9:02, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 16:02, 01 Sty 2009 |
|
4 kwadraty w Trins: DONE
Brzegi i to "troche dziwne": DONE
(to bylo zrobione w ostatniej chwili i pacz tego juz nie objal)
Co do zalesienia to jest mi ciezko cokolwiek zrobic bo nie ma narzedzia typu "usun co 3 obiekt" czy cos tam. Ale cos popatrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 16:17, 01 Sty 2009 |
|
Zanim przejde do bugow - ten las ma taki byc. NIE PSUC!
1)
X 1202 Y 1403
X 1186 Y 1382
X 1180 Y 1382
i ogolnie ta okolica na pustyni - strasznie dziurawa
2)
zejscie pod ziemie na cmentarzu Vesper jest chyba troche nieskonczone (podziemna czesc)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 17:08, 01 Sty 2009 |
|
Na pustyni tam drobne poprawki (podrownanie terenu, pagorki itp.): DONE
Przejscie pod CM: DONE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Adellas
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 22:46, 01 Sty 2009 |
|
x=2541&y=1265
kwadraciki na wodzie
edit
nastepne x=2195&y=931
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adellas dnia Czw 22:49, 01 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 23:36, 01 Sty 2009 |
|
Kwadraciki na wodzie: DONE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 11:33, 03 Sty 2009 |
|
1446:1871
jakies dziwne kreski na wodzie
3829:953
Miasto Lupis Skarr. Niewidzialna scana w wejsciu do banku.
555:31-26
nie mozna przejsc w kierunku "E" (kopalnia Lupis Skarr)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Sob 11:34, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 15:12, 03 Sty 2009 |
|
Te kreski juz rozmawialem. Na mapie wszystko ok wyglada wiec trzeba to inaczej poprawic.
Scena? NIe rozumiem o co chodzi.
Niestety nie rozszyfrowalem tego X Y.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|