Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 mapa - bugi Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maniak
CLFE Team


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 14:00, 29 Gru 2008 Powrót do góry

Zanim calkowicie przeniesiemy sie na "nowy stary lad", to musimy wylapac znaczna czesc bugow.
W tym temacie zamieszczamy tylko i wylacznie wspolrzedne z krotkim opisem.

przyklad I - 1281 1278 : puste hexy(pola), ew. dziura nie da sie wyjsc

Na chwile obecna macie 2 sposoby:
1) mozecie wspolrzedne sprawdzic poprzez wpisanie ".w" - otworzy wam sie przegladarka i w pasku adresu beda podane coordy.

[link widoczny dla zalogowanych]x=2073&y=946 - pogrubione napisy sa miejscem waszego polozenia.

2) uzywajac uoautomape


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maniak dnia Pon 14:05, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:18, 29 Gru 2008 Powrót do góry

1603 2489 nie skończona kaplica


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:24, 29 Gru 2008 Powrót do góry

- do Despise nie mozna wejsc- x:1298 y: 1082
- na pustyni (tej, ktora jest w miejsce Britt:)) nie ma mobow. poza kilkoma (doslowieni KILKOMA) skorpionami i ogromnymi wezami nie ma nic.. piach i to wszytko.
- do Wind tez nie mozna wejsc, a labirynt przed wejsciem jest pusty.... x:1361 y: 889
- do Wrong nie mozna wejsc- brak mobow- x:2042 y:242
- do Ice nie mozna wejsc- x:1999 y:81
- przez droge z trinsic do Ice nie spotkalem zadnego uzdrowiciela....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Wto 7:02, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Radossi



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 22:47, 29 Gru 2008 Powrót do góry

- Wrong - brak spawnow mobkow , nie mozna wejsc do jaskini
- Ice - jak wyzej brak mozliwosci wejscia do dunga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radossi dnia Pon 22:49, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 23:27, 29 Gru 2008 Powrót do góry

port Trinsic. Dachy są o 1-2 poziomy za nisko a ściany na jego brzegach mają dziury... może to nie przeszkadza w graniu, ale jest mało estetyczne :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Wto 4:44, 30 Gru 2008 Powrót do góry

Kaplica: DONE
Doki (powinny wygladac lepiej): DONE

Wszystko ofc z paczem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ghola



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 1:29, 01 Sty 2009 Powrót do góry

Cztery czarne kwadraciki w Trinsic.

x=1814&y=2869 (z komendy .w)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Adellas



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 14:49, 01 Sty 2009 Powrót do góry

nie za gesto w tym lesie?
x=833&y=439 ogolnie sporawy teren zalesienia

niedopracowany brzeg
x=1080&y=666

yyy no nie wiem ;] dla mnie dziwne troche
x=1166&y=712


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adellas dnia Sob 9:02, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Czw 16:02, 01 Sty 2009 Powrót do góry

4 kwadraty w Trins: DONE

Brzegi i to "troche dziwne": DONE
(to bylo zrobione w ostatniej chwili i pacz tego juz nie objal)

Co do zalesienia to jest mi ciezko cokolwiek zrobic bo nie ma narzedzia typu "usun co 3 obiekt" czy cos tam. Ale cos popatrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 16:17, 01 Sty 2009 Powrót do góry

Zanim przejde do bugow - ten las ma taki byc. NIE PSUC!

1)
X 1202 Y 1403
X 1186 Y 1382
X 1180 Y 1382

i ogolnie ta okolica na pustyni - strasznie dziurawa

2)
zejscie pod ziemie na cmentarzu Vesper jest chyba troche nieskonczone (podziemna czesc)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Czw 17:08, 01 Sty 2009 Powrót do góry

Na pustyni tam drobne poprawki (podrownanie terenu, pagorki itp.): DONE

Przejscie pod CM: DONE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Adellas



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 22:46, 01 Sty 2009 Powrót do góry

x=2541&y=1265
kwadraciki na wodzie

edit
nastepne x=2195&y=931


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adellas dnia Czw 22:49, 01 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Czw 23:36, 01 Sty 2009 Powrót do góry

Kwadraciki na wodzie: DONE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Sob 11:33, 03 Sty 2009 Powrót do góry

1446:1871
jakies dziwne kreski na wodzie

3829:953
Miasto Lupis Skarr. Niewidzialna scana w wejsciu do banku.

555:31-26
nie mozna przejsc w kierunku "E" (kopalnia Lupis Skarr)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Sob 11:34, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Sob 15:12, 03 Sty 2009 Powrót do góry

Te kreski juz rozmawialem. Na mapie wszystko ok wyglada wiec trzeba to inaczej poprawic.

Scena? NIe rozumiem o co chodzi.

Niestety nie rozszyfrowalem tego X Y.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)