Autor |
Wiadomość |
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:21, 17 Kwi 2009 |
|
Wylonily sie wiec 2 wizje - niech admini wybiora co i jak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 17:34, 17 Kwi 2009 |
|
ZA Gudissimo, jego propozycje sa bardzo swieze , a pomysl z pelerynka dla zachowania tozsamosci w poruszaniu sie po wyspie rozlozyl mnie dokumentnie:D. Natomiast co do charakteru wyspy - powinna byc bez gwardii, bez jakiejkolwiek wladzy i porzadku, proponowalbym przyjac styl miejsca 1001 rozkosz, jaskinia hazardu, uzywek, sredniowiecznego niewolnictwa i zakazanych huci.
Fir juz pewnie pali cholewki
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Pią 17:38, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 18:52, 17 Kwi 2009 |
|
No nie od tego jest tam miejsce pod burdel zeby to bylo przedszkole. Strazy na pewno w tym miescie nie bedzie, dlugo nie (nic nie mozna wykluczyc, nie takie rewolucje na CL mielismy )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:44, 17 Kwi 2009 |
|
Ano trzeba popuscic wodze fantazji.
Nowe niespotykane rozwiazania beda tez wyrozniac ten server (trza sie tym chwalic) na tle innych.
Jesli ten projekt wypali to mysle ze powinnismy pomyslec nad kolejnymi lokacjami by dodac im specyficznego charakteru zamist tylko kombinowac nad mechanika.
No nic, pozyjem, zobaczym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Sob 11:46, 18 Kwi 2009 |
|
Jestem za zielem Niech rolnik sadzi maryske ;]
ZA miastem redow ale bez strazy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 11:55, 18 Kwi 2009 |
|
Proponuje fistech do wciagania nosem sprawia, ze oczy blyszcza i polepsza zrecznosc postaci kosztem nieprzyjemnego zjazdu. To portowa i karczemna uzywka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 21:46, 18 Kwi 2009 |
|
Arivald, czytaliśmy Wiedźmaka? ^^ Fisstech może być
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
threeoneeight
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:44, 03 Lip 2009 |
|
Cytat: |
A może jakiś mit legenda związana z historią wyspy jak i "jakiegoś Rudobrodego", którego skarb do dziś jest zakopany wraz z nim w jego grobowcu pod miastem. |
Kiedys, dawno temu, bylo paru kolesi, ktorym bardzo zalezalo na Magincii.
W necie nadal wisi - kilkuletnia juz - strona, jaka wtedy przygotowali.
Nigdy w pelni nie skonczona. Zdaje sie, ze nie obronila sie tez przed W3C (firefox sie u mnie rozjechal) ale nadal wisi w internecie i moze ulatwi komus wymyslanie wyzej wspomnianych legend.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 18:50, 13 Lip 2009 |
|
Swoją drogą... mam tutaj nieco z historii Trinsic... może komuś się przyda... tak przypadkowo znalazłem w sieci [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|