Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Magia a szybkosc atakow Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:03, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Chcialem tu wypowiedziec sie odnosnie ostatniej zmiany. Informacyjnie gram wojownikiem wampirem.

Moim zdaniem obnizenie predkosci atakow jest zbyt duza jesli chodzi o magie paladynska/wampiryczna, gdyz sa to jedynie dodatki do postaci. Sam skill czy to paladynski czy wampiryczny nie moze sie rownac z magiem czy nekro.

Majac magery jest sie pelnowartosciowa postacia jesli jest sie do tego np. rzemieslnikiem. Natomiast majac skill paladynski/wampiryczny i bedac rzemieslnikiem wartosc postaci jest znacznie nizsza. Taki przyklad podalem by unaocznic roznice miedzy magiem/nekro a wampirem/paladynem.

Ostatnia zmiana promuje wiec polaczenie mag/paladyn mag/wampir. Niby jest minus z powodu laczenia magii, ale i tak polaczenie mag/nekro czy mag/wampir czy mag/paladyn jest o wiele potezniejsze w tej chwili (o druidachs ie nei wypowiadam, gdyz nie mam z nimi do czynienia) niz wojownicy.

Wiadomo zwykly wojownik cierpi, ale przy odpowiednim doborze skilli tez daje rade na co chcociazby postac Dreega jest dobrym przykladem.

A wiec prosze o ponown przemyslenie tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:40, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Cytat:
Wiadomo zwykly wojownik cierpi, ale przy odpowiednim doborze skilli tez daje rade na co chcociazby postac Dreega jest dobrym przykladem.


No fajnie, ale Paladyn nie musi "dobierać skilli" żeby sobie radzić. Ba, prawie ze nie ma większych problemów z radzeniem sobie.

Nie mówię, że ta zmiana teraz jest dobra, zwracam tylko uwagę, że Paladyn do tej pory był postacią zmiatającą wszystko.

I prosze nie wyjeżdżać mi z argumentem "Paladyn ma być równowagą dla Nekro i Wampa". To jest zalożenie fabularne a nie mechaniczne.

Jak na mnie to powinno być tak:
a) zmniejszamy siłę zarówno paladyna (moze nie az tak drastycznie ale na pewno), nekro i wampira (o którym w sumie nie wiem czy jest aż tak silny)

lub

b) zwiększamy siłę "zwykłych" postaci - ponieważ obecnie, zgodnie z tym co napisał FlamGrav zwykły woj o statach i sprzęcie porównywalnym do paladyna musi się dużo bardziej namęczyć żeby z tego samego PvM wyjść calo, nie mówiąc już o zwycięstwie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:15, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Nie zgodze sie z toba Nobono, teraz bylem na draka i zwykly wojownik zabijal dwa draki podczas gdy my w 2 z przywolancem zabilismy jednego.

Uzywam fenca a wlucznia atakuje jakby to byla halabarda. Czary wampira nie sluza do rzucania non-stop jak maga czy nekro. Rzucam jeden czar, który sie castuje dlugo i mimo ze nie zabiera ziol ma o wiele wyzszy koszt niz te maga. Nie wiem jak paladyni. Mowie jak to wyglada u mnie.

Samodzielny skill wampir nie nadaje sie do takiej gry do jakiej sluzy np magery, a teraz jeszcze zostal obciety wojownik. Duzo chodze na wyprawy i wiedze jak sobie radzi mag/kusznik/wojownik i mowie, iz mimo wampiryzm daje boosta nie daje mozliwosci zabicia wszystkiego lepiej niz inne klasy. Kiedys prawda nie byl podciety jeden czar to poki mialem krew moglem zabic prawie wszystko, ale jak sie konczy krew to jestem zwyklym wojem oraz wampir nie ma czarow zadajacych wystarczajacy dmg slabym potworkom. Np magowi potrzebna jest tylko moja potepiona zeby odwrocic uwage demona i sobie go zalatwi sam spokojnie. Nie mowie juz o kuszniku, ktory majac szybkie lacze i troche oleju w glowie sam sobie poradzi ze smokiem.

Zmniejszenie sily wampira? Dam ci moja postac to zobaczysz jaka sile ma wampir Smile Mam dwa czary na graczy i jeden na potwory plus przywolaniec, jeden czar dodatkowo, ktory wykorzystuje mag. Reszta to sa czary nieinwazyjne. Ale to nie temat o wampirze tylko o tym, ze zmiana wplynela na klasy, ktore wykorzystuja wlasnie polaczenie wojownik-magia, bo chyba zwiekszenie sily ataku nie jest dla maga?[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kyros



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Sob 12:32, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Ja sie zgadam z FlamGrav. Teraz to polaczenie paladyn/wojownik wampir/wojownik nie ma sensu. Zarowno paladynizm jak i wampiryzm ma dodatki dla wojownikow, to prawda. Ale oba te skille sa elitarne. Zeby stac sie paladynem trzeba wykonac dlugiego questa, ktory nie jest wcale taki latwy. Jesli chodzi o wampa to tylko mozna sie go nauczyc od drugiego gracza. W tym momencie obie elitarne klasy strasznie traca na grywalnosci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 12:35, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Paladyn nie jest elitarny bo questa moze wykonac kazdy;]

Ogolnie wydaje mi sie ze wystarczy zmniejszyc ta zaleznosc w przypadku 1 skila magicznego a zwiekszyc powyzej 1 - i tak ktos z samym magery niebedzie wlokl za soba armi smumonow ani nie bedzie rzucac silnych czarow tak jak osoba ze 2 i wiece magicznymi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:51, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Tekst o wampirze dodałem tylko i wyłącznie dla osób twierdzących że "paladyn to równowaga dla wampa i nekro więc musi być silny".

Tak, są osoby dla których to jest wyznacznik.

edit:
Cytat:
(...)Ale oba te skille sa elitarne(...)


Co do wampiryzmu - OK, co do Paladynizmu... skoro jest tak trudny i elitarny to czemu gdy tak sobie skacze czasem po graczach częściej znajduje paladyna niż zwykłego wojaka? Oczywiście tygodniowych postaci nie licze.

Po prostu - ludzie zauważyli że paladyn > zwykly woj - a quest... quest jest banalny jeśli tylko się nie trafi na jakiegoś buga ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:42, 25 Sie 2007 Powrót do góry

WCalenie musi byc tak, ze zwykly woj jest gorszy od paladyna, wystrczy ze zamiasta paladyna wezmie lucznictwo, co rownia sie:

a) zmniejszony koszt specjali
b) mozliwosc atakowania z odleglosci

I tu ma przewage. Tylko trzeba zozroznic, postac wyspecjalizowana do walki a taka co sobie zbija mebelki w wolnej chwili.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 13:48, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Poprostu u paladyna jest kilka czarow przesadzonych, w szczegolnosci jeden.
Moze i ta zmiana troche oslabi paladyna ale i tak jest on w stanie zabic swoja blessnieta bronia z podwojnym ciosem bardzo duza ilosc ludzi na servie , a jezeli nie jednym ciosem to zostaje kogos tyle ze wystarczy w niego pierdnac Razz
Mi to tam nie przeszkadza choc zadnego skilla nie powinno sie porownywac do innego ... to przyrost naturalny paladynow jest dosyc przerazajacy.
Nie chcial bym by ekipa nagle robila wielkie zmiany w paladynizmie ale moze warto zabrac kilku na greeeny i zrobic serie testow. Powinna taka akcja rzucic troche swiatla nna to co jest do poprawy by kazdemu na naszym serverku gralo sie lepiej.

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:58, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Cytat:
Tylko trzeba zozroznic, postac wyspecjalizowana do walki a taka co sobie zbija mebelki w wolnej chwili


Czego w przypadku paladyna robić nie trzeba ponieważ wymiata niezależnie czy walczy "czasem" czy też codziennie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:01, 25 Sie 2007 Powrót do góry

No to proponuje przyjrzec sie skillom blizej. Teraz kazdy dostal po rowno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:17, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Jak już pisałem, nie mówię, że obecne rozwiązanie jest dobre. Zaznaczam tylko że Paladyn jest lepszy od woja.

Pogrubiłem bo chyba nie do końca czytacie ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nobono dnia Sob 15:17, 25 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 15:11, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Nob no niewiem czy dobre bo vampir dostal niezle po dupie ... czary wampira nie sa moim zdaniem tak dobre jak paladyna ( ktos moze miec odrebne zdanie ) ..... a spowolniony atak w takim samym stopniu bardzo takie postaci uderzylo. Napewno mniej w magow ( zm / pm - okreslenie przyblizajace set skillowy) czy necro bo oni walcza w 90% magia.

Datego ten topic powinien byc rozpatrywany w kategorii wampir / paladyn / BM ( okreslenie przybliza set skillotwy).
Moze i ta zmiana jest dobra biorac pod uwage paladyna i vampira a stawiajac po przeciwnej stronie woja lecz moim zdaniem biorac pod uwage pojedyncze klasy i zaleznosc miedzy walka a sila czarow wspomagajacych , moze okazac sie, ze jedna z klas zostala zbalansowana a inna poprostu tak zmienona iz stopien grywalnosci spada ponizej przecietnej. Juz i tak nie widywalo sie BMow, teraz to juz napewno takowego nie zobaczymy. Co do vampira czy paladyna .... coz ... trzeba poczytac posty graczy posiadajacych takowe postaci.

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:34, 26 Sie 2007 Powrót do góry

Korg , po dzisiejszych walkach nadal tak sadzisz ze Paladyn jest taki mocny? 3 strzały i pdałem:P A co do czarowanie/ szybkosc itp no to zgadzam sie Flamgravem. Teraz to jest istna masakra;/ Katana to jak berdysz wali:P a celnosc nie lepsza;/ A co do uwalenia Paladyn, albo wzmocnienia innych... To po co ja mam tracic skilla na pala , dla paru czarow ktore działają tylko na mnie? i to moze 2 sa przydatne, reszta to jest po to zeby chyba byla bo sie nie za czesto uzywa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 15:11, 26 Sie 2007 Powrót do góry

Masz parry to wez w lape tarcze i zawalczymy i zobaczysz jaki dmg wchodzi ...... pozatym mnie zaden inny pieszy woj nie zabije .... trzeba bardzo duzo manewrowac w walce .... a jak byles na mouncie to nie moja wina ze nie masz butli ( ja bylem na full blessach str/dex/int/skora).
2 przydatne czary ale zato jakie .... widziales jaki dmg masz z berdyszem na koniu po blessie .... paladynem jest calkiem inny styl walki niz 2 czarki i jazda. wykozystaj caly swoj skillcap tak jak i ja to robie. Mam zawsze przyslowiowego kega na plecach co jest przywilejem postaci posiadajacej alhemie.

Co do atack speeda ... nie wypowiadalem sie jak wyglada teraz sytuacja woj vs paladyn ... mowilem o roznicach miedzy vampem / palkiem / bmem ktorych te zmiany dotycza.

Pozatym morgiusie .... wybacz moja wrodzona skromnosc ale po kilku latach pvp i wielu tygodniach treningu pvp na 96 gdzie walka wojem jest calkiem inna niz tab i wio, posiadam lekka przewage nad innymi graczami jezeli chodzi o ten aspekt gry :>

No i jeszcze dochodzi do tego iz wielu tutaj graczy wypowiada sie iz paladyn byl/jest lepszy od woja .... musi byc to czyms spowodowane. Na pierwszym turnieju widac bylo jaki dmg ja zadawalem paladynowi z 2 recznej broni a jaki dmg zadawal mi paladyn z 1 recznej. Nie wiem jakie zmiany byly do tej pory ale wszyscy chyba dazymy do jak najlepszego balansu dlatego tez jak bedziesz kiedys przygotowany do walki to zawolaj mnie na ircu i dalej potestujemy. Mam ino nadzieje ze jak nastepne kilka walk znowu przegrasz to wyciagniesz moze jakies wnioski odnosnie sposobu walki a nie zmian jakie powinno sie wprowadzic :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:44, 26 Sie 2007 Powrót do góry

robicie niezly krzyk o nic

nie wiem czemu nikt nie zauwazyl ze cos takiego juz bylo (no bylo tylko ze opoznienie z powodu buga opoznialo o okolo 100ms w stosunku do bezskilowego) ja to "poprawilem" do sensownej wartosci

placzecie o szybkosci ataku... sam specjalnie walczylem moja postacia kijem (2h i niby wolne) no i jest nieco wolne, ale juz bez przesady, ogolnie bardziej mi to pasuje

co do obcinania to juz rozmawialem z wampirem... dowiedzial sie czemu... nie dotrzymuja umowy zatem powoli beda tracic... ostrzegam ze nastepnym razem wroci wilk... a wiecie co za niego jest

paladyn nie zabijajacy draka... no jak nie potrafi to niech idzie do innej jaskini lub wezmie kolege

i ostrzegaM takze reszte graczy, jak prosze zeby nie walczyc sposobem wejscie-wyjscie i to widze to... wystarczy chwila i odhaszuje to co zahszowane...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)