Autor |
Wiadomość |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 16:56, 27 Sie 2007 |
|
Generalnie nie powinno byc tak, ze mag ma minusy od skilla bojowego, a woj od magicznego nie ma, więc w zalozeniach popieram tą zmianę.
Ale jednak pojechac do dmg, a nie po szybkosci? Obecnie robie macki, mam zombiaka na 2 hity, ale zabicie go zajmuje mi 5 minut :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 17:03, 27 Sie 2007 |
|
@_nowy_ nie wiesz o czym piszesz;]
W tej chwili 100% skilla rozwala bardziej postac niz jej cos daje.No chyba ze jestesmy magami ale to nie o to tu chodzi prawda?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:17, 27 Sie 2007 |
|
_nowy_ ze jak sobie radzi? Lepiej? Sobie radzi bo Gartheusza mam za plecami prawie 90% czasu to on zadaje 90% dmg ja tylko przytrzymuje moby na potepionej bo ma wiecej hp, sam nie jestem w stanie zrobic duzo wiecej. Mob walczy , nie wampir.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyros
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Pon 20:37, 27 Sie 2007 |
|
To co niektorzy pisza rozsmiesza mnie. Mowicie ze wojo nie ma szans, a ja mowie @&^%$ prawda. -----------> Korgan. Jak to jest ze wampir z calymi swoimi mocami jakie ma nie moze zabic Korgana? Korgan jest zwyklym wojownikem. A jednak jest niepokonany na servie od dluzszego czasu.
Prosze zamemu wyciagnac wnisek. Co innego jak by Korgan wypowiadal sie negatywnie , wtedy rzeczywiscie bylo by cos nie halo z przegieciem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 20:51, 27 Sie 2007 |
|
Korgan ma pozycje jaka ma bo buduje swoja postac od bardzo dawna, bo ma ekstra zbroje i ekstra bron, bo zna sie na pvp jak nikt inny i umie wykorzystac kazdy plus swojej postaci. Troche nie rozumiem czemu postac Korgana zostala tu przywolana bo o ile sie orientuje to temat jest o przesadnym oslabieniu wampira a nie woja. Moim zdaniem wampir powinien byc szybki, zwinny, miec dopal od krwi ale miec w zamian slabszy dmg i w tym kierunku powinny sie raczej posuwac zmiany - przyspieszyc postac, dac wiecej ar ale dac minus do dmg. Oczywiscie to jest propozycja laika ktory wampira widzial raz i to do tego martwego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:33, 27 Sie 2007 |
|
Spoko spoko wampir sie robi wiec narazie nie wyprowajcie sobie flakow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:55, 29 Sie 2007 |
|
przyłączę się do tematu, ale od nieco innej strony.
Moze nieco późno piszę, ale dopiero teraz nadrabiam możliwość poczytania forum... Jak najbardziej ZA dla tego co pisał ktoś na temat mianowania Paladynów - Wampiry, aby mieć nowego wampira gryzą go, Nekromanta aby stać się nekromantą musi trafić do Ankerog, a jest to zmyślnie zabunkrowane i bez pomocy kamrata też nie ma opcji by sie tam dostać - jedynie Paladyni mają "otwarte możliwości stania się paladynem"... Tak tak - ktoś zaraz mi tu powie o Rycerzach Chaosu... Owszem - jest to czarny Paladyn, ale uważam że dziwnie wygląda biała księga w łapach czarnego paladyna... problemem jest to że Paladyn nie jest klasą zdaje sie (tu niech wypowie się Colt), ale jak jest to proponuje że tak jak wampir może ugryźć tak Paladyn może Pasować nową osobę na paladyna - wtedy nie będzie możliwości że skil dostanie się w łapy niepowołane osób, które nie grają klimatycznie... Mówicie że przyrost Paladynów jest duży - sie dziwicie - idzie sobie gość i nagle b&w screen bo go red zaibał (ok - nie mówię że teraz, ale i teraz niema takiego u nas naboru)- i tak 1,2,3 i sie gość wkurzył i postanowił, że w jedności siła i jak co lepiej być w jakiejś mocnej grupie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 11:58, 29 Sie 2007 |
|
Hmm, no ja nie widzialem jeszcze zeby red zabijal ot tak sobie chyba ze to byl wlasnie Paladyn. Nie mowiac juz o paladynach handlujacych z nekromantami itp bo to tez sie zdarza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:40, 29 Sie 2007 |
|
nie ? a to ciekawe... chcesz przykład? Huron zabił Algara - algar nie jest Paladynem, nie jest nawet w gildii paladyńskiej (tylko nie wyjeżdżać mi tu że płaczę czy coś - NIE PŁACZĘ - chciał przykład to podałem)... sądzę że jakby tak pomysleć dalej to często są bici z DIM-u ludzie też za free, bo to gildia neutralno-handlowa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:52, 29 Sie 2007 |
|
Oj nie raz się w domu obudziłem z czarno-białym ekranem bo ktoś zapomniał drzwi zamknąć. Nie raz mnie zabito od tak sobie bo wyszedłem się wykąpać. Myślę że nie ja jeden. Są na tym serwie też fragerzy, niestety. Tylko jakoś jak ktoś fragi zbiera to zawsze na inco...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 13:42, 29 Sie 2007 |
|
No coz, pewnie to ze nie widzialem jest spowodowane tym ze nie przebywam w okolicach gdzie sie blue gromadza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgius
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:36, 30 Sie 2007 |
|
Drako, przeciez byla juz mowa o necro itp. jak nie zabijaja i mają blue to są normalnymi ludzmi/graczami:] wiec nie mozna z nimi handlowac? dajcie im autocrima to bedzie to jakies rozwiazanie. A nie ze Necro mieszka sobie w Aure... I popieram pomysł z ograniczeniem dostepu do Paladynizmy jak jest to u Wampirów i Necro.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 23:07, 30 Sie 2007 |
|
Morgius napisał: |
I popieram pomysł z ograniczeniem dostepu do Paladynizmy jak jest to u Wampirów i Necro. |
Jestes pewien? Zdajesz sobie sprawe, ze krecisz bicz na swoja gildie? ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgius
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:43, 31 Sie 2007 |
|
Jestem pewien. Widac nie robie tego pod siebie ale zeby byl jakis klimat i porzadek:P a nie ze ktos teraz np zrobil questy i sprzedaje ksiege bo mu sie niepodoba albo cus. oczywiscie zmiany pewnie wejdą z nową mapą wiec zdąrze jeszcze zrekrutowac sporo Paladynow hehe:P A co do mrocznych Palow to stanowczo NIE!! Bo jest necro(zły) , Wampir (zły) i jeszcze do tego ma byc Pal (zły) ? cos za duzo tego po ciemnej stronie mocy:P Pal to Pal, dobry i tyle:) Jak chce byc zły to bogowie sie odwracają i nici z urzywania zaklec.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 11:22, 02 Wrz 2007 |
|
[edit]
nie szydzimy z innych na tym forum - ostrzezenie - Coltain
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|