Autor |
Wiadomość |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:49, 26 Sie 2007 |
|
A ja cos na ten temat wiem ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:46, 26 Sie 2007 |
|
Mowilem w jakich sytuacjach sie to dzieje, a jak sie staramy to i tak tego nie widac. Nie chcemy sie klucic, zrobimy tak jak ty to widzisz, proste.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 17:04, 26 Sie 2007 |
|
Dawno tak sie nie wpieniłem.
Używam bardzo szybkiej broni. Tyle teoria.
Wracam po tygodniu urlopu, odpalam ultimkę i co widzę? Mój wojownik-wampir atakuje z szybkością żłówia. Ciosy wolniejsze od halki.
Po co, ten uważam dobry balans, był zmieniany?
A może inaczej: kim ma być wamp by miał frajdę z gry? Crafterem? Bo wojownikiem napewno nie.
STOP dla takich zmian.
WIELKI MINUS.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:09, 26 Sie 2007 |
|
Ej dobra Colt sie wypowiedzial, odgrywajcie postacie. Jak cos nie pasuje znaczy ze cos jest zle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 17:11, 26 Sie 2007 |
|
no to teraz ja.
nie wiem jak bardzo dotknelo to paladynow, wampirow czy innych jakacych antywojowego skila, ale z waszych opowiesci widze ze bardzow as to dotknelo. wiec jesli wy placzecie to moz ei ja poplacze.
dlaczeg milibyscie byc lepsi ode mnie majac antywojowy skil?
ja nie mam zadnego takiego skila. jesli mialby byc takjak bylo to ja poprosze o klase PW taka jaka byla na starym cl. + do hp wiekszy, + do dmg, + do obrony.
dlaczego?
ano dlatego, ze ja nie posiedam zadnego skila 'gryzacego' sie ze soba. wiec nie placzcie macie czary wspomagajace...
placzecie, ze paladyn ma jakies tam tylko 2 uzyteczne czary... no ale ja zeby sie uleczyc mam 2 mozliwosci. 1. to bandaz, 2. to butla lecznia. paladyn ma 3. 1, 2, i 3. czar leczacy. wiec to czyni juz cie lepszym ode mnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 17:20, 26 Sie 2007 |
|
Czy ja ci przeszkadzam grać czystym wojownikiem?
Teraz wojownik-wampir po prostu uderza BARDZO wolno.
Weź halkę w rękę i idź do dungeonu. Czekasz aż zadasz cios jak na miłosierdzie a on nie nadchodzi. Testowałem na kryssie. Nawet nie chce mi się w tej sytuacji sprawdzić czegoś innego.
Ponadto. Paralityczny wojownik-wampir jest co najmniej NIEKLIMATYCZNY.
Największym atutem wampira jest szybkość. A tu nie dość, że bonusa do speeda nie mam żadnego, to TERAZ uderzam z beznadzieją prędkością.
Wampirzy blood lord lub count załamałby sie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:44, 26 Sie 2007 |
|
no no tylko bez sarkazmu,
wiem ludziska ze patrzycie tylko na swoje postacie... tak patrza gracze, ja tez tak patrzylem....
FlamGrav - czasami tez klapsa trzeba dac
Krell- rozmawioalismy, posprawdzales, dzieki Tobie (lub przez Ciebie) gracze mogli przez chwile widzec delay miedzy hitami
ogolnie ja jako skrypter widze duzo wiecej niż Wy (co jest tez przekleństwem, gdyż psuje sie klimat gry) i jeśli coś ma buga to to koli w oczy... szczególnie mnie...
aha, krell, o klimatyczności Twojej postaci powiadomią mnie GMi - zobaczymy co uważasz za klimat tej gry
halina... nie wiesz jak walila wiec co sie produkujesz
nie widzialem zeby ktos z wampirow nadawal sie na tych "szefow" co wymieniles
aha, przypominam ze ja to robie za free bez naciskow, chce to robie. chetnie pozbede sie tego brzemienia
(a jeszcze.. macie magole predkosci)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 19:44, 26 Sie 2007 |
|
Hm...jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie. Głowa do góry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:27, 27 Sie 2007 |
|
Skrypty nie graja tylko ludzie i czasami nie jest tak jak wychodzi z cyferkow. Jezli ja przegrywam 3 walki na 3, a dwa diabliki mnie maskaruja, bo nie umiem ich trafic majac bedac wzmocnionym i majac 9x dexa no to uwazam, ze cos jest nie tak. Pojdynkowalem sie i z postacia rowna sobie w statystykach i mniej wiecej w skillach mam nikle szanse, uwazam ze pvp umiem grac, bo zawsze gralem pvp, a pvm to sie teraz boje isc, zreszta Garth moze potwierdzic jak sobie swietnie dalismy rade. Moge opisac przebieg wyprawy, wiec Colt nie mow ze jest placz o nic. POwtarzam jeszcze raz Pladyn i Wampir nie sa magami, to sa dodatki do skilli bojowych, ktore (przynajmniej w przypadku wampira) trudno zdobyc , to ze nie kazdy ma zawsze mroczne nastawianie i chce sie troche powyglupiac to chyba normalne.
Moim zdaniem kalsa Paladyna powinna byc tak samo kontrolowana jak nekro/wampir, teraz sa brani ludzie z ulicy i to z paladynem nie ma nic wspolnego (bez urazy sa ludzie, ktorzy naprawde sie tam staraja). Wszystkie te klasy powinny byc nagroda, u wampirow trzeba bylo pisac opowiadanie i czekac dlugie miesiace zanim sie zostalo przemienionym (teraz sie troche zmienilo, ale coraz wiecej nas jest i bedziemy pewnie do tego wracac).
Nie bierz Coltain wszystkiego do siebie, ja osobiscie i z tego co wiem duza wiekszosc bardzo docenia twoja prace i sa zadowoleni, to ze "placzemu" spowdowane jest tym ze sie nie zgadzamy z ta zmiana.
U nas to wyglada tak: predkosc ataku spadla przez co nasza celnosc spadla rowniez, uzwam wiecej czarow do walki teraz, ale czarami wampira niczego na odleglosc nie zabijesz chyba ze trolla, krew sie konczy w takim tempie, ze po chwili jestem zwyklym wojownikiem i tu tez moje pole do popisu jest ostro zawezone.
Wez to pod uwage i przyjrzyj sie jak to wyglada. Dzieki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:01, 27 Sie 2007 |
|
nieco przyspieszylem....
mi sie osobiscie nie podoba wampir w takiej formie jak jest, macie te swoje czary to zaproponujcie cos w nich zamienic (moze byc zamiana calego czaru)
mi to wsio ok, ma byc tylko rozsadnie itd....
jestem moze nieco prostolinijny ale dla mnie jak cos czaruje to jest to mag...
zwolnienie nie ma wplywu na celnosc, (maja wplyw: ilosc skila, glod, dex)
i nie ja pisalem wampira... dawajcie propozycje jak go ugrywalnic, (nie chce tylko jakis kast, rodzin, babć itp)
chcecie miec czar dmgowy? zaproponujcie jakiegos czarnego flama, zaproponujcie krwista strzale ;p
chcecie miec wiecej krwi?? no ok, zaproponujcie na jakich zasadach (moze wam tez dać domodlenie??)
nie widze zadnych propozycji odnosnie wampira, ja tylko "POPRAWIAM" TO CO WYDAJE MI SIE BUGAMI
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Norgus
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:14, 27 Sie 2007 |
|
dajcie wampirom mozliwosc przemiany w nietoperza! ot zeby bylo klimatycznie!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 13:49, 27 Sie 2007 |
|
A nie maja takiej mozliwosc? :O
Chyba maja ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:44, 27 Sie 2007 |
|
Coltain, Kainowi raczej chodziło o to ze wydając 100 skill capa na wampira, jest sie gorszym wojownikiem niż nie wydając tych 100%.
Każdy wojownik nie wampir jest lepszy od woj-wampira
i raczej chodzi o to by wampir był dodatkiem do wojownika a nie jego ograniczeniem.
Nie chodzi o uber moce a o to żeby woj-wampir nie używając mocy wampira był taki jak woj mający te same skille bojowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:07, 27 Sie 2007 |
|
Dobrze jest i dobrze bedzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:40, 27 Sie 2007 |
|
A tam jest dobrze... kazdy wamp jak widze caly czas ma pomoc dodatkowa potepionego plus tam jakies inne mniej uzyteczne czary i do tego gdyby walil identycznie jak woj to wlasnie balansu by nie bylo... lekkie zmniejszenie szybkosci i tu i u pala ma sens, nie jakies wielkie ale takie by wyrownac szanse... generalnie sily klas powinny byc rowne a zwyciestwo zalezec powinno jedynie od stopnia wykorzystania mozliwosci danej "klasy"... wamp, pal i woj nie powinni grac tak samo...
Zreszta, mi sie wydaje ze teraz jest dobrze, troche widzialem tego pvp i pvm poszczegolnych klas i nie macie o co narzekac, samotnie to wamp w pvm lepiej sobie radzi od woja czy pala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|