Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 2:12, 26 Paź 2007 |
|
Z tego co widzę nie działają ataki specjalne Composite Longbow, natomiast Moving Shot (przynajmniej w Composite Bow) działa na podobieństwo Double Strike (jeden atak z normalnym DMG, drugi z połową).
Czy jest to bug czy coś zaplanowanego (np. Composite Longbow jest tak dobry, że danie mu specjali za bardzo by go przekoksało, a Moving Shot i tak jest bezużyteczny, bo wystarczy puścić prawy przycisk myszy na chwilę, by oddać załadowany w biegu strzał)?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Vanlobert
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 8:21, 26 Paź 2007 |
|
Moving shot identycznie "dziala" jak w opisanym przez Ciebie przypadku w ciezkiej kuszy. 1+1/2 dmg .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 9:18, 26 Paź 2007 |
|
moving shot swojego czasu byl dla mnie zmora w walce lucznik vs mag bo nie moglem liczyc na chwile czasu potrzebna na cast. w momencie jak lucznik by stawal - bo lucznik nie stawal :]
zdaje sie powinno to dawac mozliwosc strzelania w biegu przez 3 sek.
kazda bron powinna miec specjale. Jezeli cos ma duzy dmg. to jest zwykle wolne i dps jest zrownowazony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:46, 26 Paź 2007 |
|
No tak... Jeśli ciężka kusza ma Double Shot to nie dziwię się już, że tyle osób z nią chodzi... ;O
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vanlobert
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:12, 26 Paź 2007 |
|
Ciezka kusza posiada: Moving Shot i Dismount
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 1:12, 27 Paź 2007 |
|
Miałem na myśli "Double Shot w postaci Moving Shota działającego cosik jak Double Shot".
Tak swoją drogą jak działają pociski przebijające? Większy DMG przeciw opancerzonym celom, czy np. ogólnie większy DMG ale mniejsza celność?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 7:21, 27 Paź 2007 |
|
Tak wieksze DMG a mniejsza celność.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:41, 29 Paź 2007 |
|
heh, nie moglem wymyslec dzialania moving shot (no bo u nas w sumie strzela sie w biegu) - na osi chyba trzeba postac...
jak wymyslicie jakies zastepcze to sie przemysli....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:08, 29 Paź 2007 |
|
Hmmmm moze np nastepne trzy albo cztery strzaly beda wypuszczane dwa razy szybciej - przyklad:
normalnie lucznik strzela powiedzmy co 4 sek a po uzyciu moving shot strzalalby tak:
strzal - 2 sek - strzal - 2 sek - strzal - 2 sek - strzal - 4 sek - i juz normalnie.
Co wy na to?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:18, 29 Paź 2007 |
|
za + zeby to bylo w ruchu - czyli bez koniecznosci ladowania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|