Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Łuki a ataki specjalne. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 2:12, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Z tego co widzę nie działają ataki specjalne Composite Longbow, natomiast Moving Shot (przynajmniej w Composite Bow) działa na podobieństwo Double Strike (jeden atak z normalnym DMG, drugi z połową).

Czy jest to bug czy coś zaplanowanego (np. Composite Longbow jest tak dobry, że danie mu specjali za bardzo by go przekoksało, a Moving Shot i tak jest bezużyteczny, bo wystarczy puścić prawy przycisk myszy na chwilę, by oddać załadowany w biegu strzał)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vanlobert



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:21, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Moving shot identycznie "dziala" jak w opisanym przez Ciebie przypadku w ciezkiej kuszy. 1+1/2 dmg .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 9:18, 26 Paź 2007 Powrót do góry

moving shot swojego czasu byl dla mnie zmora w walce lucznik vs mag bo nie moglem liczyc na chwile czasu potrzebna na cast. w momencie jak lucznik by stawal - bo lucznik nie stawal :]

zdaje sie powinno to dawac mozliwosc strzelania w biegu przez 3 sek.

kazda bron powinna miec specjale. Jezeli cos ma duzy dmg. to jest zwykle wolne i dps jest zrownowazony. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:46, 26 Paź 2007 Powrót do góry

No tak... Jeśli ciężka kusza ma Double Shot to nie dziwię się już, że tyle osób z nią chodzi... ;O Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vanlobert



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:12, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Ciezka kusza posiada: Moving Shot i Dismount


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:12, 27 Paź 2007 Powrót do góry

Miałem na myśli "Double Shot w postaci Moving Shota działającego cosik jak Double Shot". Wink

Tak swoją drogą jak działają pociski przebijające? Większy DMG przeciw opancerzonym celom, czy np. ogólnie większy DMG ale mniejsza celność?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 7:21, 27 Paź 2007 Powrót do góry

Tak wieksze DMG a mniejsza celność.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:41, 29 Paź 2007 Powrót do góry

heh, nie moglem wymyslec dzialania moving shot (no bo u nas w sumie strzela sie w biegu) - na osi chyba trzeba postac...

jak wymyslicie jakies zastepcze to sie przemysli....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 11:08, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Hmmmm moze np nastepne trzy albo cztery strzaly beda wypuszczane dwa razy szybciej - przyklad:

normalnie lucznik strzela powiedzmy co 4 sek a po uzyciu moving shot strzalalby tak:
strzal - 2 sek - strzal - 2 sek - strzal - 2 sek - strzal - 4 sek - i juz normalnie.

Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 11:18, 29 Paź 2007 Powrót do góry

za + zeby to bylo w ruchu - czyli bez koniecznosci ladowania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)