Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kontynuacja o umagicznianiu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 11:33, 01 Paź 2007 Powrót do góry

cd tematu:

http://www.clairslair.fora.pl/zmiana-w-umagicznianiu-t700-15.html

ktory zostal zamkniety z niewiadomych dla mnie przyczyn.

Powtorze Wam:

obojetnie o czym gadamy - czy o magikach ze skarbow czy o runiakach - to jesli sa one niezniszczelne (nie rozwalaja sie lub mozna je naprawic do 100%) to jest to wielki blad i po jakims czasie bedzie mozna expy wlozyc sobie do skrzynie.

Dlatego chcialem zapytac ekipe czy tak to ma wygladac tutaj:
Czy magiki i runiaki bedzie mozna naprawiac w 100%?

Jest to dla mnie woja bardzo wazne pytanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:00, 01 Paź 2007 Powrót do góry

nie rozumiem, to nie da sie ich naprawic???


przeciez magiki i "runiaki" sa to expy w ktore sie wlozylo wiecej kasy...
(magiki umagicznione moga byc i zwykel, ale jak juz pisalem zwykla nie osiagnie tyle % w magiku co exp)

watpie czy wyjatki pojda w odstawe.... wlasciwie to ludzie beda je dopieszczac...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:51, 01 Paź 2007 Powrót do góry

Colt - da się i o to właśnie chodzi autorowi postu aby się nie dawało i runiak po jakimś czasie słabł (mimo naprawiania) tak aby trzeba było robić nowy

Ot takie Yuppies Xylusa ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 15:45, 01 Paź 2007 Powrót do góry

rozpadanie sie? ee powinny sie wolniej rozpadac niz expy - ot za kazdy lvl + x% wiecej wytrzymalosci - tak samo sie powinno je naprawiac itp.
Co najwyzej np. po utracie 66% wytrzymalosci dac koniecznosc uzycia jakiegos kamyka rarowego do naprawy, ot taki minusik dla niedbalskich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 16:03, 01 Paź 2007 Powrót do góry

No bern zacznij grac a potem pisz posty i zakladaj tematy bo znasz sytuacje runiakow itp tak piate przez dziesiate, ani jednego jeszcze nie widziales na oczy , nie wiesz ile trzeba sie na takiego wykosztowac, a piszesz cokolwiek tam ci sie w glowie zrodzilo.

Jezeli uwazasz ze naprawianie expow do 100% za blad bo tym wlasnie sa bronie runiczne .... expami .... to bardzo mi przykro.
I jeszcze raz ci trzeba powtorzyc EXP = RUNIAK = BRON UMAGICZNIONA - to wszystko to jest dopieszczony exp dostepny z poziomu craftingu.

Tak po pewnym czasie moze i kazdy bedzie go miec ale i po pewnym czasie kazdy bedzie miec zbroje umagiczniona, ubranie umagicznione, bizuterie itp, itd. Tak samo jak na poczatku chodzilo sie w slabych rudach a teraz chodzi sie juz w tych najlepszych.
I wtedy wlasnie przepasc miedzy magikami z skarbow a "magikami" craftowanymi bedzie mniejsza niz roznica expa a magika z 95.

Co do propozycji salomona ....... nie wiem jak szybko aktualnie sie itemy psuja bo zostalo to przyspieszone .... ale cene naprawy broni runicznej ustala kowal ... moze to byc 1k a moze to byc 20k. wiec wprowadzanie takiej zmiany jest zbedne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 13:47, 02 Paź 2007 Powrót do góry

Nie Korg - exp to nie to samo co runiak albo umagiczniony.
Moze w skryptach ale fizycznie w grze to nie to samo.
Jest to nastepne wydawanie kasy i po jakims czasie (obojetnie ile bedzie kosztowac) stanie sie must have na placu gry.
Ja rozumiem ze sa elo ekipy i elo goscie ktorzy maja do wszystkiego dostep i stac ich na wszystko a koles ktory troche mniej gra ma od razu miec w 100% w plecy.
Tak bylo na 095 przed padem i poprostu myslalem ze tutaj bedzie inaczej, ze expy beda uzyteczne.
Jeszcze sa ale zobaczycie za ile zmieni sie lekko balans pod runiaki i umagicznione - poniej jeszcze troche a pozniej expy juz beda do dupy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:16, 02 Paź 2007 Powrót do góry

ale negatywne nastawienie z Ciebie bije...

w sumie magole juz sa must have, po to sa... nie jest je az tak trudno zdobyc/zrobic/znalezc/inne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 14:27, 02 Paź 2007 Powrót do góry

@ Coltain - poprostu myslalem ze tutaj bedzie inaczej.
Myslalem ze przyjde i sobie zalatwie expy i bede mogl pograc a nie czekac miesiac na runy/umagicznienia i inne bajery zeby sobie pograc i do tego jeszcze drugi miesiac na to zarabiec.
Myslalem ze na 096 expy beda do czegos uzyteczne w PvP a nie tylko do koxu.
Myslalem ze nauczeni doswiadczeniem z 095 zrobicie tutaj "magiki" inaczej, ze po roku wyskakujac z expem na PvP nie bedzie trzeba uciekac od kogos kto dostal od kolegow "magika" a nawet dobrze walczyc nie umie - tylko wciskac specjale.
Myslalem ze zrobicie tak jak 99% ludzi mowilo na 095 ze "magik" (runiak) to ma byc cos wyjatkowego - co wyciaga sie ze skrzyni raz na rok - a do ogolnego uzytku / walki beda expy - i co najwazniejsze pod nie bedzie zawsze balans.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 14:48, 02 Paź 2007 Powrót do góry

Bern... ostatnio zjechalem na 1 double strike-a z exp hoko z rhelynium jak koles byl na KONIU! Fakt, przywalil mi jak nie mialem flam sancta, ale prawde mowiac umagiczniona na maxa bron to jest "wypieszczony exp" a nie rozpierdalator - jak na 095 "One Shot One Kill, No luck, No Skill".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:17, 02 Paź 2007 Powrót do góry

jedyne co mi bardzo przeszkadza to te specjale... nie potrafie sobie z nimi poradzic

uwazam ze balans jest dobrze zrobiony (jakby nie bylo specjali) - duzo sie wzorowalem (tak, przyznam sie) na 095, duzo jednak sam dopiescilem, zmienilem jedno, wymanowanie (wiem ze nienawidza mnie gracze za to... ) i wymog tzw firepower

gracze chyba daja sobie rade pvm...

bugow sporo usunalem... (a pare specjalnie nie, ale jak sie go uzywa to mam ladnego loga zeby potem usadzic ;p)

i jest duzo inaczej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 15:38, 02 Paź 2007 Powrót do góry

Coltain prawde mowiac specjale sa bardzo ok w pvp. Nareszcie jakas zmiana, mozna szybko zakonczyc walke, nie ginie sie tak od razu, nawet po double czy po paralizu z 2h - so nie jest zle.
np. Halabarda - potezny dmg ale nie ma takich bardzo grywalnych specjali - i swietnie!
Berdysz - mniejszy dmg, fajne bardzo specjale ale bron 2h (na koniu kiepsko) mniejszy zasieg niz pika czy halka - mega itp.
Specjale "wyspecjalizowuja" bron i wojownicy albo wybieraja bronie ktore im daja najwiecej mozliwosci taktycznych, albo nosza pare rodzaji oreza + kazdy moze sobie wybrac jaki styl walki mu odpowiada czy duzy dmg - double strike, piercing blow itp. czy kontrola walki - paralize, braki czarowania itp. - czy kontrola predkosci przeciwnika - dissmount, czy tez moze kontrola hp przeciwnika - zatrucia.
W koncu cos wicej niz war + 2xlmb.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 15:47, 02 Paź 2007 Powrót do góry

Bern przyjdziesz sobie zalatwisz sobie expa i chcesz miec takie same szanse jak ktos kto gra calymi dniami i zarabia i wydaje zloto na uzbrojenie ... no wez .... btw duza liczba graczy nie spedza tutaj calych dni na koxoaaniu / zarabianiu / itp. I maja bronie runiczne.
Inna czesc graczy nie posiadajaca jeszcze broni runicznych z powodu braku funduszow lub innego ich rozplanowania tez gra i tez sie dobrze bawi.


Co do specjali ..... wprowadz to co na osi ..... jezeli specjal bedzie uzyty wczesniej niz 3 sec po ostatnim specjalu to kosztuje on 3 razy wiecej many.
Wyeliminuje to uzywanie np podwojnego ciosu co milisekunde :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 16:00, 02 Paź 2007 Powrót do góry

Korg a da sie tak? Ja jak walcze z wojem to licze czas od ostatniego specjala by wiedziec kiedy moge bardziej atakowac i sie w miare sprawdza..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 17:38, 02 Paź 2007 Powrót do góry

No wlasnie tutaj nie ma tego ograniczenia dlatego podwojne ciosy wygladaja jak wygladaja :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 19:23, 02 Paź 2007 Powrót do góry

No jak narazie to tutaj taki double shoot jest taki - one man one shot one kill.

@ Korg - nie takie same szanse ale jakiekolwiek szanse.
Powtorze - nie chce aby za pol roku albo rok balans musial byc robiony pod runiaki i umagicznione a dobrze wiesz ze tak bedzie.
Czemu bo bedzie ich na tyle ze trzeba bedzie dostosowac balans do tego czym ludzie walcza i stanie sie to co na 095 - expy out.

@ Salomon - a mlot 2h do dupy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)