Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kontynuacja o umagicznianiu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 19:33, 02 Paź 2007 Powrót do góry

Dalej nie rozumiesz expow nikt nie uzywa ..... dokladniej expow czystych ... bo sie NIE OPLACA - maja slownie 1 dmg wiecej niz normalna bron. I tak bylo od zawsze wlasnie po to by wkladac w expy runy i se ja upgradeowac na tyle na ile pozwala ci stan majatkowy.
Czyli jeszcze raz - poto sie kuje expy by wlasnie wkladac w nie RUNY i UMAGICZNIAC.

A bez runicznych broni masz Jakiekolwiek szanse jezeli sprzyja ci random ... niemniej wiadomo ze jezeli stanie do walki 2 wojow z takim samym poziomem skilla , taka sama iloscia butli , taka sama iloscia bandazy , jeden bedzie mial zwykle uzbrojenie , drugi umagicznione .... to wygra ten z lepszym uzbrojeniem.
Poprostu im lepsze uzbrojenie tym lepsza szansa na wygrana. Jezeli uzbrojenie przeciwnika przerasta twoje wielokrotnie to takze i szansa na wygrana powinna byc odpowiednio wieksza.

Powtarzasz ciagle ze bedzie jak na 95 .... nie nie bedzie bo na 95 magowie nie mieli zadnych magikow i dlatego balans robilo sie pod nie .... tutaj magowie takze maja przepisy do cast speeda czy sily czarow, takze moga wlazyc runy w zbroje skorzane. Wiec jak narazie moim zdaniem jest ok.

Co do balansu craftowane itemy vs magiki z skarbowania czy mobkow to sie narazie nie wypowiadam bo nie mialem okazji takim walczyc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 7:43, 03 Paź 2007 Powrót do góry

OK to mam pytanie z innej beczki - ile aktualnie kosztuje wrzucenie jednej runy lub umagicznienie - chodzi mi o calkowity koszt czyli plus minus ile za rune plus wlozenie itd?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:59, 03 Paź 2007 Powrót do góry

30k złota na sztabę i 5k na kamyk

o kamyki bardzo łatwo złoto to oczyszczenie jakiś lochów

problemem jest kowal : P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Moonlight



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:12, 03 Paź 2007 Powrót do góry

W zupelnosci rozumiem... i raczej popieram Berna.

Chodzi o to, ze bronie, zbroje (wszystkie) powinny po pewnym czasie niszczyc sie (rozpadac). Wg. mnie nie powinny z czasem tracic dmg. tylko jak ich zywotnosc sie skonczy - rozwalic sie zupelnie. Moze nie jest to w pelni logiczne... ale wiem jak to jest miec "najlepsza bron". Nie chcial bym zeby co 1 h gry byla coraz gorsza. Niech po tygodniu/miesiacu zupelnie sie rozpadnie - ale przez ten czas ciagle zachowujac swoje super wlasciwosci.

Dlaczego - tak jak pisze Bern. Bron z 5 runami i umagicznieniami stanie sie must have.

Jezeli nie bedzie ona znikac z servera - to teraz jest 3 takie bronie, za jakis czas bedzie 33, pozniej 333. Bedzie sytuacja, ze kazdy grajacy bedzie ja posiadal. Niby uczciwe - ale jednoczesnie zmusza, zeby grac ciagle.

Zalozmy, ze ktos zaczyna grac (ktos kto dlugo nie gral, albo zupelnie nowa postac) - pojawia sie w swiecie gdzie kazdy ma bron z 5 runami, umagiczniona, takze ow postac nie moze nic zdzialac swoim expem/zwykla bronia. Tez musi zrobic sobie super bron z 5 runami. Poswiecic na to sporo czasu. Odrzuca to od gry osoby, ktore nie maja duzo czasu na gre, a jednoczesnie nie chca byc tymi najgorszymi na serverze. I tak malo osob gra - takze powinno sie walczyc o kazdego gracza.

Tak wlasnie bylo na polu 95 - mialem sporo wolnego czas - takze gralem duzo. Skrzynie pelne najlepszego sprzetu. Z drugiej strony znajomy, ktory na gre mogl posiwecic kilka h tygodniowo. Zeby mogl grac skutecznie musial ciagle brac nowy sprzet odemnie - bo przez ten czas zdobyta exp plyta i exp bronia mogl co najwyzej wzbudzic spory smiech.

Teraz jeszcze jedna sprawa. Niby nie jest to zupelnie uczciwe w stusunku do graczy, ktorzy poswiecaja duzo swojego czasu na gre. Dzieki temu maja moziwosc zrobic sobie kilka sztuk swietnej broni. Ale wg. mnie gra nie powinna polegac jedynie na dazeniu do posiadania tego najlepszego sprzetu. Powinna bawic, sprawiac przyjemnosc. Aby nie szlo sie do dungeonu po to, zeby nazbierac kase na nowa super bron - tylko, zeby zobaczyc co jest na koncu, A to juz sprawa GMow/seerow, zeby za kazdym razem koniec dla gracza byl inny. Jezeli gra polega na dazeniu do zdobycia najlepszego sprzetu - znudzi sie w czasie gdy taki osiagniemy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 10:23, 03 Paź 2007 Powrót do góry

@ Ryouko - a ile kowal wezmie na oko za takie zlecenie?

@ Moonlight - dokladnie o to mi chodzi.
Rozumiem ze gracze grajacy 24/7 zawsze maja jakas przewage w grze ale myslalem ze tutaj bedzie mniejsza niz na 095. Jestem juz za stary na ciagly kox kasy/kamieni/run. Mam skonczona postac i bede dostawal od ludzi co nie maja pojecia o PvP bo chlopak nie ma zycia w realu.
Dla ludzi co graja bardzo duzo powinna byc jakas przewaga a reszte zlota niech wydaja na rzeczy nie zwiazane z PvP.
Pomyslec mozna sprzedajacym np (za duza kwote) inny kolor Kal Vas Flama dla maga albo farbki dla zbrojek i tutaj ludzie moga topic swoje gp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:44, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Bern to zależy którzy,

ruda jest bardzo droga wiec wykonanie expa np adamantyt gdzie sztaba to 800gp średnio licząc 1000sztab 800 000 i taka by była zapewne cena licząc ze kowal zużyje mniej sztab

3 sztaby złota to 90 000gp plus z 10 000gp dla alchemika
kamienie to nie problem sami znajdujemy

wkucie jeśli wkuwamy we wcześniej zakupioną broń u kowala zazwyczaj darmo (i tak ryzykujemy utrate broni, może pęknąć przy wkuwaniu ale liczba 3 run jest w miarę "bezpieczna")

Co to daje a daje tyle ze mamy + 3 do minimalnych i maksymalnych obrażeń od broni od danego żywiołu

czyli np mój allanitowy dopieszczony kryss runiczny zadaje tyle co zwykły exp ze stopu rehylium czy jak to sie pisze

Droższą kwestią jest mana leech i speed ale to ze względu, że tylko jedna osoba na serwerze posiada przepis i jest bardzo chytra.

Tutaj koszt to 6 rare składników czyli 6*7000 = 42 000gp plus kamienie plus teraz dodatkowa sztaba zlota no i robocizna myślę że koszt wyjdzie kolo 100 000gp

I tutaj dostajemy dajmy na to max 15% wyssania many - doskonale na pvm

i speed w granicach 5% do broni - dla mnie nie zauważalny

spokojnie póki co można sie obejść bez runicznej broni choć na pewno osoba z 5 runami w doskonałym expie ma przewagę , ale nie sądzę żeby była tak znacząca by taki exp był must have i niezbędny do walki.

Na turnieju zająłem 2 miejsce walcząc zwyklakiem w zwyklej zbroi.
te +3 do dmg wiele by nie zmieniło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 11:21, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Moim zdaniem wyssanie many czy speed raczej stanie sie must have w takim wypadku.

To co napisales daje obraz tego ze dla osoby ktora gra mniej albo ma mniej znajomosci bedzie miala duzy problem aby uzyskac takie rzeczy w krotkim czasie.

Dlatego tez jak narazie potwierdza sie to ze takie bronie powinny w jakis sposob znikac z serva. Mozna koszt tego obnizyc aby kazdy robil sobie rozne kombinacje - zaleznie od stylu walki - ale koszt przydalby sie obnizyc i zrobic jakies rozwalanie / systematyczne psucie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:43, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Nie do końca, bo jak Cię stać na expa to umagicznienie jest małym dodatkiem.

Z czasem większość kowali będzie miało przepisy, tak samo i składniki z czasem staną się bardziej popularne, i raczej nie będzie problemu z szybkim zakupem takiej broni.


Edit/
A tak do tematu topica to uważam, że umagicznienie expa nie jest takim "dopałem" by trzeba ograniczać.

Za to bron magiczna, nie widziałem na oczy ale jestem za pomysłem by się psuła i nie dała naprawić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Śro 11:48, 03 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:46, 03 Paź 2007 Powrót do góry

ma jeszcze wolniej tracic dmg?? mi wsio rybka, tylko zeby potem nie bylo placzu ze nie zauwazylem ze sie rozpadla i jest bida ze bron za 400k poszla w proch (pewnie potem beda propozycje zeby sie dalo szczatki zbierac i przekuwac albo sklejac super glue)

testnijcie jak teraz bron traci dmg, jak jeszcze za szybko to mowcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 11:47, 03 Paź 2007 Powrót do góry

@ Ryouko
Aha sorki zle doczytalem - teraz to sie dopiero ubawilem LOL Laughing

1 mln plus minus za bron i ona ma byc powszechnie uzywana przez wszystkich - mnie nie bedzie na to stac przez pol roku.

Myslicie czemu jedna osoba kladzie wszystkich w testach PvP?

LOL Laughing

Rozumiem 100k 200k ale takie cos - no prosze Was.
Bedzie wieksza przepasc miedzy ludzmi grajacymi "24/7" a cala reszta niz na 095 - powodzonka.

@ Coltain - choodzi o to zeby bron nie byla naprawiana do 100% - zeby wraz z uzytkowaniem dochodzilo do nieuniknionego rozpadu.

Moja propozycja - zmniejszyc ceny expow a zrobic aby sie rozpadaly - te umagicznione i runiaki - tez.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:54, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Ceny ustalają górnicy...

myślisz czemu mam exp allanit a nie adamantyt - bo allanit to cena 50k a adamantyt 500k przy dobrym układzie

wiec za jakieś 200k mam bron "fajną"

i mówię że umagicznienia nie powodują takiej różnicy w walce by były must have, kogos stać ma ładną zabawkę kogoś nie stać równie dobrze będzie sobie radził zwyklakiem z innej rudy ( lepszej ) za 5k


Edit:/

Bern a Ty w ogóle grasz, że prowadzisz rozmowę o realiach CL4 ?
zaloguj sie idź do jaskini zobacz jaki jest loot idź do kowala zamów co tam chcesz po max tygodniu gry powiedzmy 2h dziennie masz expa - umagicznionenego -


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Śro 12:03, 03 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:02, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Narazie ale ......
bedzie tego lepszego sprzetu baaaaardzo duzo to sie zmieni - wiesz czemu? Bo balans jest narazie zrobiony jak jest a pozniej trzeba go bedzie przesuwac w strony magikow i runiakow a inne bronie beda coraz to mnie uzyteczne. Jest to normalna kolej rzeczy na servie z ktorego nie znikaja te "wypasione" bronie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:05, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Dlatego skoro magiki będą "wypaśne" to jestem by nie było możliwości ich naprawy, z tym ze naprawdę nie widziałem jeszcze magicznej broni.

A broń umagiczniona to żaden mega dopał do broni a raczej takie dopieszczanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:10, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Ale przy takich kosztach expow tylko nieliczni beda sobie mogli na nie pozwolic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:13, 03 Paź 2007 Powrót do góry

no ale jaka to zrobi roznice ze taka bron sie nie bedzie nadawala do naprawy w 100%?

przeciez jak ktos gra to i tak bedzie go stac na nową


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)