Autor |
Wiadomość |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 19:33, 02 Paź 2007 |
 |
Dalej nie rozumiesz expow nikt nie uzywa ..... dokladniej expow czystych ... bo sie NIE OPLACA - maja slownie 1 dmg wiecej niz normalna bron. I tak bylo od zawsze wlasnie po to by wkladac w expy runy i se ja upgradeowac na tyle na ile pozwala ci stan majatkowy.
Czyli jeszcze raz - poto sie kuje expy by wlasnie wkladac w nie RUNY i UMAGICZNIAC.
A bez runicznych broni masz Jakiekolwiek szanse jezeli sprzyja ci random ... niemniej wiadomo ze jezeli stanie do walki 2 wojow z takim samym poziomem skilla , taka sama iloscia butli , taka sama iloscia bandazy , jeden bedzie mial zwykle uzbrojenie , drugi umagicznione .... to wygra ten z lepszym uzbrojeniem.
Poprostu im lepsze uzbrojenie tym lepsza szansa na wygrana. Jezeli uzbrojenie przeciwnika przerasta twoje wielokrotnie to takze i szansa na wygrana powinna byc odpowiednio wieksza.
Powtarzasz ciagle ze bedzie jak na 95 .... nie nie bedzie bo na 95 magowie nie mieli zadnych magikow i dlatego balans robilo sie pod nie .... tutaj magowie takze maja przepisy do cast speeda czy sily czarow, takze moga wlazyc runy w zbroje skorzane. Wiec jak narazie moim zdaniem jest ok.
Co do balansu craftowane itemy vs magiki z skarbowania czy mobkow to sie narazie nie wypowiadam bo nie mialem okazji takim walczyc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 7:43, 03 Paź 2007 |
 |
OK to mam pytanie z innej beczki - ile aktualnie kosztuje wrzucenie jednej runy lub umagicznienie - chodzi mi o calkowity koszt czyli plus minus ile za rune plus wlozenie itd?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 7:59, 03 Paź 2007 |
 |
30k złota na sztabę i 5k na kamyk
o kamyki bardzo łatwo złoto to oczyszczenie jakiś lochów
problemem jest kowal : P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Moonlight
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:12, 03 Paź 2007 |
 |
W zupelnosci rozumiem... i raczej popieram Berna.
Chodzi o to, ze bronie, zbroje (wszystkie) powinny po pewnym czasie niszczyc sie (rozpadac). Wg. mnie nie powinny z czasem tracic dmg. tylko jak ich zywotnosc sie skonczy - rozwalic sie zupelnie. Moze nie jest to w pelni logiczne... ale wiem jak to jest miec "najlepsza bron". Nie chcial bym zeby co 1 h gry byla coraz gorsza. Niech po tygodniu/miesiacu zupelnie sie rozpadnie - ale przez ten czas ciagle zachowujac swoje super wlasciwosci.
Dlaczego - tak jak pisze Bern. Bron z 5 runami i umagicznieniami stanie sie must have.
Jezeli nie bedzie ona znikac z servera - to teraz jest 3 takie bronie, za jakis czas bedzie 33, pozniej 333. Bedzie sytuacja, ze kazdy grajacy bedzie ja posiadal. Niby uczciwe - ale jednoczesnie zmusza, zeby grac ciagle.
Zalozmy, ze ktos zaczyna grac (ktos kto dlugo nie gral, albo zupelnie nowa postac) - pojawia sie w swiecie gdzie kazdy ma bron z 5 runami, umagiczniona, takze ow postac nie moze nic zdzialac swoim expem/zwykla bronia. Tez musi zrobic sobie super bron z 5 runami. Poswiecic na to sporo czasu. Odrzuca to od gry osoby, ktore nie maja duzo czasu na gre, a jednoczesnie nie chca byc tymi najgorszymi na serverze. I tak malo osob gra - takze powinno sie walczyc o kazdego gracza.
Tak wlasnie bylo na polu 95 - mialem sporo wolnego czas - takze gralem duzo. Skrzynie pelne najlepszego sprzetu. Z drugiej strony znajomy, ktory na gre mogl posiwecic kilka h tygodniowo. Zeby mogl grac skutecznie musial ciagle brac nowy sprzet odemnie - bo przez ten czas zdobyta exp plyta i exp bronia mogl co najwyzej wzbudzic spory smiech.
Teraz jeszcze jedna sprawa. Niby nie jest to zupelnie uczciwe w stusunku do graczy, ktorzy poswiecaja duzo swojego czasu na gre. Dzieki temu maja moziwosc zrobic sobie kilka sztuk swietnej broni. Ale wg. mnie gra nie powinna polegac jedynie na dazeniu do posiadania tego najlepszego sprzetu. Powinna bawic, sprawiac przyjemnosc. Aby nie szlo sie do dungeonu po to, zeby nazbierac kase na nowa super bron - tylko, zeby zobaczyc co jest na koncu, A to juz sprawa GMow/seerow, zeby za kazdym razem koniec dla gracza byl inny. Jezeli gra polega na dazeniu do zdobycia najlepszego sprzetu - znudzi sie w czasie gdy taki osiagniemy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 10:23, 03 Paź 2007 |
 |
@ Ryouko - a ile kowal wezmie na oko za takie zlecenie?
@ Moonlight - dokladnie o to mi chodzi.
Rozumiem ze gracze grajacy 24/7 zawsze maja jakas przewage w grze ale myslalem ze tutaj bedzie mniejsza niz na 095. Jestem juz za stary na ciagly kox kasy/kamieni/run. Mam skonczona postac i bede dostawal od ludzi co nie maja pojecia o PvP bo chlopak nie ma zycia w realu.
Dla ludzi co graja bardzo duzo powinna byc jakas przewaga a reszte zlota niech wydaja na rzeczy nie zwiazane z PvP.
Pomyslec mozna sprzedajacym np (za duza kwote) inny kolor Kal Vas Flama dla maga albo farbki dla zbrojek i tutaj ludzie moga topic swoje gp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:44, 03 Paź 2007 |
 |
Bern to zależy którzy,
ruda jest bardzo droga wiec wykonanie expa np adamantyt gdzie sztaba to 800gp średnio licząc 1000sztab 800 000 i taka by była zapewne cena licząc ze kowal zużyje mniej sztab
3 sztaby złota to 90 000gp plus z 10 000gp dla alchemika
kamienie to nie problem sami znajdujemy
wkucie jeśli wkuwamy we wcześniej zakupioną broń u kowala zazwyczaj darmo (i tak ryzykujemy utrate broni, może pęknąć przy wkuwaniu ale liczba 3 run jest w miarę "bezpieczna")
Co to daje a daje tyle ze mamy + 3 do minimalnych i maksymalnych obrażeń od broni od danego żywiołu
czyli np mój allanitowy dopieszczony kryss runiczny zadaje tyle co zwykły exp ze stopu rehylium czy jak to sie pisze
Droższą kwestią jest mana leech i speed ale to ze względu, że tylko jedna osoba na serwerze posiada przepis i jest bardzo chytra.
Tutaj koszt to 6 rare składników czyli 6*7000 = 42 000gp plus kamienie plus teraz dodatkowa sztaba zlota no i robocizna myślę że koszt wyjdzie kolo 100 000gp
I tutaj dostajemy dajmy na to max 15% wyssania many - doskonale na pvm
i speed w granicach 5% do broni - dla mnie nie zauważalny
spokojnie póki co można sie obejść bez runicznej broni choć na pewno osoba z 5 runami w doskonałym expie ma przewagę , ale nie sądzę żeby była tak znacząca by taki exp był must have i niezbędny do walki.
Na turnieju zająłem 2 miejsce walcząc zwyklakiem w zwyklej zbroi.
te +3 do dmg wiele by nie zmieniło.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 11:21, 03 Paź 2007 |
 |
Moim zdaniem wyssanie many czy speed raczej stanie sie must have w takim wypadku.
To co napisales daje obraz tego ze dla osoby ktora gra mniej albo ma mniej znajomosci bedzie miala duzy problem aby uzyskac takie rzeczy w krotkim czasie.
Dlatego tez jak narazie potwierdza sie to ze takie bronie powinny w jakis sposob znikac z serva. Mozna koszt tego obnizyc aby kazdy robil sobie rozne kombinacje - zaleznie od stylu walki - ale koszt przydalby sie obnizyc i zrobic jakies rozwalanie / systematyczne psucie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:43, 03 Paź 2007 |
 |
Nie do końca, bo jak Cię stać na expa to umagicznienie jest małym dodatkiem.
Z czasem większość kowali będzie miało przepisy, tak samo i składniki z czasem staną się bardziej popularne, i raczej nie będzie problemu z szybkim zakupem takiej broni.
Edit/
A tak do tematu topica to uważam, że umagicznienie expa nie jest takim "dopałem" by trzeba ograniczać.
Za to bron magiczna, nie widziałem na oczy ale jestem za pomysłem by się psuła i nie dała naprawić.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Śro 11:48, 03 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:46, 03 Paź 2007 |
 |
ma jeszcze wolniej tracic dmg?? mi wsio rybka, tylko zeby potem nie bylo placzu ze nie zauwazylem ze sie rozpadla i jest bida ze bron za 400k poszla w proch (pewnie potem beda propozycje zeby sie dalo szczatki zbierac i przekuwac albo sklejac super glue)
testnijcie jak teraz bron traci dmg, jak jeszcze za szybko to mowcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 11:47, 03 Paź 2007 |
 |
@ Ryouko
Aha sorki zle doczytalem - teraz to sie dopiero ubawilem LOL
1 mln plus minus za bron i ona ma byc powszechnie uzywana przez wszystkich - mnie nie bedzie na to stac przez pol roku.
Myslicie czemu jedna osoba kladzie wszystkich w testach PvP?
LOL
Rozumiem 100k 200k ale takie cos - no prosze Was.
Bedzie wieksza przepasc miedzy ludzmi grajacymi "24/7" a cala reszta niz na 095 - powodzonka.
@ Coltain - choodzi o to zeby bron nie byla naprawiana do 100% - zeby wraz z uzytkowaniem dochodzilo do nieuniknionego rozpadu.
Moja propozycja - zmniejszyc ceny expow a zrobic aby sie rozpadaly - te umagicznione i runiaki - tez.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:54, 03 Paź 2007 |
 |
Ceny ustalają górnicy...
myślisz czemu mam exp allanit a nie adamantyt - bo allanit to cena 50k a adamantyt 500k przy dobrym układzie
wiec za jakieś 200k mam bron "fajną"
i mówię że umagicznienia nie powodują takiej różnicy w walce by były must have, kogos stać ma ładną zabawkę kogoś nie stać równie dobrze będzie sobie radził zwyklakiem z innej rudy ( lepszej ) za 5k
Edit:/
Bern a Ty w ogóle grasz, że prowadzisz rozmowę o realiach CL4 ?
zaloguj sie idź do jaskini zobacz jaki jest loot idź do kowala zamów co tam chcesz po max tygodniu gry powiedzmy 2h dziennie masz expa - umagicznionenego -
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Śro 12:03, 03 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:02, 03 Paź 2007 |
 |
Narazie ale ......
bedzie tego lepszego sprzetu baaaaardzo duzo to sie zmieni - wiesz czemu? Bo balans jest narazie zrobiony jak jest a pozniej trzeba go bedzie przesuwac w strony magikow i runiakow a inne bronie beda coraz to mnie uzyteczne. Jest to normalna kolej rzeczy na servie z ktorego nie znikaja te "wypasione" bronie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:05, 03 Paź 2007 |
 |
Dlatego skoro magiki będą "wypaśne" to jestem by nie było możliwości ich naprawy, z tym ze naprawdę nie widziałem jeszcze magicznej broni.
A broń umagiczniona to żaden mega dopał do broni a raczej takie dopieszczanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:10, 03 Paź 2007 |
 |
Ale przy takich kosztach expow tylko nieliczni beda sobie mogli na nie pozwolic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:13, 03 Paź 2007 |
 |
no ale jaka to zrobi roznice ze taka bron sie nie bedzie nadawala do naprawy w 100%?
przeciez jak ktos gra to i tak bedzie go stac na nową
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|