Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Enemy of One Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Zoorek



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003

PostWysłany: Pią 14:37, 21 Lis 2008 Powrót do góry

Wydaje mi sie że tak moc Paladyna ("Jedyny wróg") nie działa jak powinna. Chociaż mi to na ręke ale jak już coś zmianiamy na lepsze to chce byc uczciwy. Chciaż nie wiem, może wcześniej to zmianiono w powszechnym głosowaniu, to problemu nie ma. Jeśli tak jest prosze napisać. Otóż domyślnie moc jedynego wroga po castowaniu powinna spowodować, że danemu rodzajowi moba którego zaatakujemy jako pierwsi (np. trolla) będziemy zadawać większe obrażenia przez czas trwania czaru, ale miało to też swoją wade- obrażenia zadane przez inną rase (np. orka) po odpaleniu tego czaru i walenia trolla (hehe, bez skojarzen ; )) powinny być większe. I tak np. włączamy Enemy of One uderzamy orka ze zwiększoną mocą, ale zanim czar sie skończy i spotkamy grupe orkow to beda nas one bily mocniej niz zwykle bo mamy wybranego inna rase jedynego wroga (w tym przypadku troll). Tutaj jest o tyle dziwnie ze moc ta nie ma wady (inny rodzaj moba nie zabiera nam wiekszych obrazen) a na dodatek ma jeszcze wiekszy plus, bo wieksze obrazenia zadajemy kazdemu rodzajowi moba jakiego walniemy (czyli odpalam moc i leje raz trolla raz orka i obojgu zadaje większe obrażenia). Jeśli tak ma być w takim razie moc ta nie powinna nazywać sie "jedyny wróg" : P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:13, 21 Lis 2008 Powrót do góry

przerobienie tego czaru na taki jak mowisz (juz mialem to na wizji) jest pracochlonne, trzeba by sie wziac i pogrupowac mobki w sensowne grupy, mi sie obecnie nie chce tego robic, moze kiedys...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoorek



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003

PostWysłany: Pią 19:22, 21 Lis 2008 Powrót do góry

A nie dałoby sie tego wyciagnac z jakiegos runa? Z tego co wiem tam tak właśnie jest. Nie musialbys sie zbytnio meczyc, chyba ze to niemozliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:29, 21 Lis 2008 Powrót do góry

nie wiem, rzadko "wyciagam" cos z pracy innych, lubie pisac tak jak ja to widze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:25, 21 Lis 2008 Powrót do góry

Szczerze, niejest to chyba zbyt upierliwy bug, i niejest zbyt pilna naprawa;)
Choc z drugiej strony jesli ktos rozpisze to Coltainowi byloby latwiej ...
Wiec, jesli komus zalezy to neich zrobi wmiare logiczny i skladny podzial na klasy (humanoidy, orko/trolopodobne,zywioly,zwierzeta domowe, dzikie, smoki, demoniaki etc...)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)