Autor |
Wiadomość |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:39, 03 Wrz 2007 |
|
z wrogiem za plecami nie dasz rady odnalezc drogi przejsciu.
Droga ekipo czy my ( gracze) o czyms nie wiemy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 15:49, 03 Wrz 2007 |
|
Jednak to wlaczyli... nie robcie tego... przeciez teraz sie ludzie beda bali do jaskin wchodzic bo skad maja wiedziec ze akurat w tej siedzi smok? Z kazdej sytuacji powinna byc szansa ucieczki. Jak ktos tego naduzywa to mu jakiegos demona na kark sciagnac a nie wszystkim robic pod gorke...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:00, 03 Wrz 2007 |
|
Problem w tym, że my także nie spędzamy całego życia przed kompem na GMowaniu a nadużycia tego problemu z mechaniką są nagminne. Proponuje wysunąć konstruktywne propozycje co do rozwiązania problemu - wtedy się pomyśli. Obecnie dochodziło do sytuacji gdzie to ludzie sobie te "ciężkie moby" przez całą jaskinie ciągnęli pod wejście.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 16:05, 03 Wrz 2007 |
|
No i jak takiego delikwenta sie wyczai to go zaraz przez leb. Raz drugi sie nadzieja to im sie odechce. Ja bym podszedl to tego tak jak jest z biernym makrem - nie znasz dnia ani godziny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:12, 03 Wrz 2007 |
|
Teraz to jest porpstu przegiecie pa...! dlaczego nie moge uciec z dangeonu kiedy goni mnie demon , smok czy cos innego czemu nie podolam ? przywrocic tak jak bylo!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 17:24, 03 Wrz 2007 |
|
Ehh juz dawno mowilem - teleport mobka za Toba gdy wychodzisz z dungeona. Colt jak masz problem z tym zeby to napisac to uderz do mnie, razem cos wymyslimy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:33, 03 Wrz 2007 |
|
A nie dało by się dać mobkowi teleportu w głąb jaskini, jeżeli podejdzie na X kratek od wejścia? Wtedy po przeciągnięciu pod wyjście wracałby najlepiej do miejsca początkowego. Od razu nie opłacało by się go ściągać pod nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 17:39, 03 Wrz 2007 |
|
Good idea ze tak powiem:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:47, 03 Wrz 2007 |
|
Za foxem ! puki czegos sie nie wymysli zdejmijcie to glupie ograniczenie dangeowania! to naprawde jest chore!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:05, 03 Wrz 2007 |
|
Xurt, jedziesz mi po ambicji
ok zdjete (pozostalosc po przechodzeniu miedzy rdzeniami)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:09, 03 Wrz 2007 |
|
Bardzo ci dziekuje Colt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:22, 03 Wrz 2007 |
|
Bomba to teraz mooby wylatuja z jaskini za nami ;] teraz to juz nawet nie warto uciekac ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 20:01, 03 Wrz 2007 |
|
Zamiast robic jakies dziwadla to wprowadzic najlepiej ze demony / smoki i inne mobki z tzw "wyzszej polki" moga poruszac sie x kratek od spawna , jezeli przekroczy wyznaczona granice, teleportuje sie na spawn.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:22, 03 Wrz 2007 |
|
ostrzegalem x razy, macie ladnie, i tak jak zwiejecie lub sie hidniecie to wraca (aha, i w takich sytuacjach to nie wiem czy go nie refreshowac - przeciez to niby walka od nowa?) taki joke
tak to jest jak sie nie słucha grzecznych próśb
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 22:32, 03 Wrz 2007 |
|
Ja od hmmmmm kilku dobrych miechow tak nie bilem smoka :>
Dokladniej od momentu jak mi powiedziales bym tak nie robil :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|