Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dangeony i wyjscia z nich Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:39, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

z wrogiem za plecami nie dasz rady odnalezc drogi przejsciu.

Droga ekipo czy my ( gracze) o czyms nie wiemy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 15:49, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Jednak to wlaczyli... nie robcie tego... przeciez teraz sie ludzie beda bali do jaskin wchodzic bo skad maja wiedziec ze akurat w tej siedzi smok? Z kazdej sytuacji powinna byc szansa ucieczki. Jak ktos tego naduzywa to mu jakiegos demona na kark sciagnac a nie wszystkim robic pod gorke...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:00, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Problem w tym, że my także nie spędzamy całego życia przed kompem na GMowaniu a nadużycia tego problemu z mechaniką są nagminne. Proponuje wysunąć konstruktywne propozycje co do rozwiązania problemu - wtedy się pomyśli. Obecnie dochodziło do sytuacji gdzie to ludzie sobie te "ciężkie moby" przez całą jaskinie ciągnęli pod wejście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 16:05, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

No i jak takiego delikwenta sie wyczai to go zaraz przez leb. Raz drugi sie nadzieja to im sie odechce. Ja bym podszedl to tego tak jak jest z biernym makrem - nie znasz dnia ani godziny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:12, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Teraz to jest porpstu przegiecie pa...! dlaczego nie moge uciec z dangeonu kiedy goni mnie demon , smok czy cos innego czemu nie podolam ? przywrocic tak jak bylo!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 17:24, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Ehh juz dawno mowilem - teleport mobka za Toba gdy wychodzisz z dungeona. Colt jak masz problem z tym zeby to napisac to uderz do mnie, razem cos wymyslimy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:33, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

A nie dało by się dać mobkowi teleportu w głąb jaskini, jeżeli podejdzie na X kratek od wejścia? Wtedy po przeciągnięciu pod wyjście wracałby najlepiej do miejsca początkowego. Od razu nie opłacało by się go ściągać pod nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 17:39, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Good idea ze tak powiem:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:47, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Za foxem ! puki czegos sie nie wymysli zdejmijcie to glupie ograniczenie dangeowania! to naprawde jest chore!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:05, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Xurt, jedziesz mi po ambicji

ok zdjete (pozostalosc po przechodzeniu miedzy rdzeniami)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:09, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Bardzo ci dziekuje Colt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:22, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Bomba to teraz mooby wylatuja z jaskini za nami ;] teraz to juz nawet nie warto uciekac ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 20:01, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Zamiast robic jakies dziwadla to wprowadzic najlepiej ze demony / smoki i inne mobki z tzw "wyzszej polki" moga poruszac sie x kratek od spawna , jezeli przekroczy wyznaczona granice, teleportuje sie na spawn.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:22, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

ostrzegalem x razy, macie ladnie, i tak jak zwiejecie lub sie hidniecie to wraca (aha, i w takich sytuacjach to nie wiem czy go nie refreshowac - przeciez to niby walka od nowa?) taki joke

tak to jest jak sie nie słucha grzecznych próśb


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 22:32, 03 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja od hmmmmm kilku dobrych miechow tak nie bilem smoka :>
Dokladniej od momentu jak mi powiedziales bym tak nie robil :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)