Autor |
Wiadomość |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 7:41, 04 Wrz 2007 |
|
Jezeli gracze wciaz tak robia, a zakladam ze nie da sie ich wszystkich wylapac, to opcja ze moby wypadaja za graczem jest moim zdaniem dobra.
Innym wyjsciem aby zniechecic graczy, mogloby byc wprowadzenie klatwy -15 do kazdego stata na 3 minuty po takim wyjsciu;] niechaj maja za swoje!;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:06, 04 Wrz 2007 |
|
Saloth teraz jesli idziesz do dangeonu i uciekasz przed np demonem a wiesz ze nie dasz mu rady to on wychodzi za Toba ... walczysz z czyms widzisz ze jednak mu nie podolasz , uciekasz a on za Toba. Teraz ucieczka z pola walki nie ma sensu! bo mob i tak za toba wychodzi.Ja osobiscie bylbym za opcja Fox-a : uciekasz z dangeonu wyjsciem to moob rel-por na miejsce spawnu, albo gdy moob zblizy sie na xx kratek od wejscia rel por na spawn ewentulanie wykonuje odwrot jakis ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 8:19, 04 Wrz 2007 |
|
Ale na zewnatrz znacznie latwiej mu uciec imho. Magiem nawet pieszo udawalo mi sie demona zgubic (chociaz przyznam to bylo farciarskie), a konno to juz proscizna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:50, 04 Wrz 2007 |
|
Saloth an ten temat moznaby rozmawiac i rozmawiac ;] sa mooby szybsze i wolniejsze, niektorym uciekniesz, niektorym nie. Dla mnie wychodzenie moobow jest niezafajne. ja osobiscie runki mam pozaznaczane w dangeonach, poniewaz niechce mi sie czyscic moobow przed wejsciem. Za opcja rel-pora moobow na spawn.
Moze stworzymy jakas wspolna ankiete na ten temat : Prosze o wpisywanie propozycji do ankiety.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:32, 04 Wrz 2007 |
|
Najpierw to wymyślcie jakieś naprawdę sensowne rozwiązanie lub dwa. Sam rel por technicznie może i by się sprawdził, ale raczej marnie to wygląda.
Ja osobiście byłbym za opcją max 2 przejścia na minutę na gracza przy trzecim blok.
Ale o ile pamiętam jest to trudne do wykonania.
Jak na razie to to co zrobił Coltain jest dla mnie OK.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 9:59, 04 Wrz 2007 |
|
IMO jest teraz ok, zobaczymy jak sie sprawdzi w praktyce. Ukrucilo to proceder out-in, a uciec sie da. i o to chodzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:07, 04 Wrz 2007 |
|
Nobono, nie jest trudne...
podoba mi sie to rozwiazanie, po wybiagnieciu mobek na okolo 1s gubi cel to mozna sie ukryc albo dac w dluga, ogolnie ja na koniu zwiewalem az milo...
nie bede robil zakresu mozliwosci mobka, od tego ma kotwice i do niej wraca jak nic nie robi
obecnie koncze orkliny i zaczne tworzyc wiecej slabych mobkow dla graczy noobow, ospawnowana tym bedzie wyspa, silniejsze moby beda na ilsh (jak to sie wszystko zrobi)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|