|
|
Autor |
Wiadomość |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 23:16, 10 Maj 2007 |
|
Dokladnie dlatego Korg. Galdious - widzisz, gdybym nie widzial przyjemnosci w skryptowaniu / programowaniu nie bylbym teraz na II roku Informatyki (spec: programowanie) i nie proponowalbym tu swojej pomocy .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 10:13, 11 Maj 2007 |
|
Nieno wiesz .... moim zdaniem czlowiek ktory potrafi wykonac meble (stolaz), nazedzia (majsterkowicz), firanki i poduszki (krawiec) czy tam rzeczy z kamienia to calkiem inna specjalizacja niz architekt czy budowniczy :>
Dlatego tez nierozumie czemu jakiekolwiek skille miayby wplywac na w jakis tam sposob na custom domki.
To takie moje przemyslenia ......
Taka luzna propozycja ktora moze i lepiej by wygladala :
postawienie przedmiotu X (sciana , dach, drzwi , kawalek schodow , podloga itd) kosztuje - x zlota lub x rudy lub/i x drewna lub/i x piasku (choc niewiem czy to w ogole sie kopie)
czyli przykladowo:
- postawienie drzwi drewnianych kosztuje 5k gp lub X drewna
- postawienie drzwi metalowych kosztuje 10k gp lub X rudy
PZDR
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pią 10:27, 11 Maj 2007 |
|
No ale widzisz - IMO drzwi stolarz akurat potrafi zrobic ;-P Tak samo stonecrafter poradzi sobie z kamienna sciana czy murem. Spokojnie, to bedzie wszystko dobrane logicznie - co nie powinno byc craftowane nie bedzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 11:23, 11 Maj 2007 |
|
KK ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |