Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 co z wkladaniem kamieni w bron/zbroje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:25, 17 Sie 2007 Powrót do góry

co proponujecie w sprawie wkladania kamieni w zbroje (runy)

obecnie potrzebny jest tylko BS, macie jakies propozycjhe?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:07, 17 Sie 2007 Powrót do góry

Jak na mnie to wymóg inskry do tworzenia itemków runicznych był OK. W końcu runy to rodzaj magicznych literek ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:31, 17 Sie 2007 Powrót do góry

Generalnie system imo był ok i mysle, ze mozna go przeniesc w obecne realia umagiczniania. Przykladowo, jeśli jest np zbroja ocieplenia, to potrzeba by bylo kowala z inskrą, czerwonego kamyczka i jakas substancję.

P.S. Nie mam zadnej postaci crafterskiej i nie do konca jestem pewna, czy dobrze rozumiem, jak te umagicznienia dokladnie dzialaja, wiec jesli plote jakies farmazony, to mnie naprostujcie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:53, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Inskrypcja do wyrobienia materiału, BS do wykonania magika. BS+inskrypcja = niepotrzebne zapychania skillcapa, a rozbijając to na dwie osoby mamy interakcję, która jest pożądana oraz każdy ma możliwość zarobić Very Happy

Imho nie wpychać wszystko pod jednego wykonawcę, a sprawić, by poszczególne elementy były wykonywane przez oddzielnych rzemieślników, lub przez kogoś kto po prostu się poświęcił craftowaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hogas



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:32, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Uwazam, ze powinno zostac tak jak bylo, przeciez to jest umagicznianie a nie tylko mlotowanie, w dodatku zmiany spowodowaly to, ze zabrano skrybie w tym przypadku dobra zabawe w postaci wspolnego craftowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 9:54, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Dokladnie, inskrypcja + kowalka. Niech to bedzie dostepne tylko dla nielicznych, ktorzy wybiora takie polaczenie, a nie ze kazdy kowal co wezmie odpowiedni mlotek do lapy potrafi wbijac magiczne runy!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hnat



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:26, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Uklad:

kowal (BS) - wbija kamienie
Skryba (inskrypcja) do umagicznienia przedmiotu - efekt koncowy

Taki uklad mozna wykorzystac do wbijania kamieni w kowalstwie, zbroje skorzane, stolarskie, bizuterie, muzyczne... wszystkie podlegajace umagicznieniu.

Fajna zabawa, przy udziale jest nas dwoch/dwoje Smile

Uklad:

Kowal z BS, ktory musi nauczyc sie dodatkowo skila Inskrypcji.

Przeciez inskrypcja dla kowala, ktory najczesciej jest wojem, jest skilem antywojowym:

""""
skile antywojowe:
TAMING,MAGERY,MAGIADRUIDYCZNA,NEKROMANCJA,INSCRIPTION,MEDITATION,
PALADIN

""""

Nie dosc, ze musi nauczyc sie dodatkowego skila Inskrycji, to jeszcze obniza sobie nim wartosc wojowania.

To juz nie zabawa, to juz gra za kare Smile

pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:30, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Tak, za to zgodnie z obecnym rozwojem sytuacji niedługo zrobi się tak jak na starym 095 - zwyklaki i expy to smiec, liczą się tylko magole bo są równie łatwo dostępne.

Zaczną się wtedy płacze że zbrojki za słabe bo ktoś kogoś magikiem będzie składał na 1 - 2 pacnięcia. I zaczniemy się wplątywać w dokładnie to samo bagno co kiedyś.

/me mroczne wizje mode off


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hnat



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:42, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Tak masz racje, tego nie wzielam pod uwage. Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Malo jest graczy, wiecej jest podrzegaczy i krzykaczy. No coz, taki juz chyba podupadly jest ten nasz swiat rpg Smile Juz nie grac ale tylko miec, miec, miec...

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 11:55, 18 Sie 2007 Powrót do góry

no tak ale woj z bs i inskrypcja to juz nie woj:)... taki uklad skliwo jest dla craftera. 3 skile zabrane 5 na woja... z 4 skilami to co to za woj?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 12:02, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Proponuje by wszyscy ktorzy chca wykonywac expy powinni miec AL jak kowal, kowal bez AL nie zrobic nic a lucznik sobie wykona wyjatkowy luk itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:38, 18 Sie 2007 Powrót do góry

no to na razie zostaje ze jedna postac musi miec kowalstwo i inskrypcje

dawajcie propozycje.. moze to dac tylko skrybie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 12:45, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Wypowiadam sie jako kowal, niech umagicznia skryba to najlepsze wyjscie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hnat



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:59, 18 Sie 2007 Powrót do góry

haha:) ale jazda Smile

Mial kowal, czemu nie moze miec skryba. Dac skrybie! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 14:30, 18 Sie 2007 Powrót do góry

Syteem, który poznałem wygląda tak:
1. RUNY. Powstają poprzez wbicie przez kowala ze znajomością inskrypcji (lub wspólne craftowanie ze skrybą) kamienia do zbroi lub do broni (jest szansa-rosnąca z każdym wkuwanym kamieniem- na zepsucie elementu zbroi lub broni) . Kamień umacnia odpornosć danego elementu pancerza na określony żywioł a wsadzony do broni powoduje wzrost jej elementarnych obrażeń-adekwatnych do wkutego kamienia.

Takie rozwiązanie wydaje mi się to wporządku. Nie czyni to ze zbroi czy broni magika lecz tylko poprawia jej cechy.

Mała uwaga do tego rozwiazania: broń EXP, 30k złota na sztabkę/na 1 wkucie runy i kamienie wbrew pozorom są stosunkowo łątwo dostępne. Wiadomo do czego to prowadzi. Już teraz większość z nas gromadzi znaczne ilości rarowych regów.
Pomimo, że jestem wojem, jestem za drastycznym ograniczeniem szansy wypadanych kamieni używanych do tworzenia run.

2. POGROMCA (SLAYER). Skryba naznacza, ładunki zbiera zainteresowany w bojach śmiertelnych, Skryba wieńczy dzieło (jak ma odpowiednie regi).

Bardzo dobre rozwiazanie. Zebranie 200pkt "ładunków" jest dosyć kłopotliwe i długotrwałe. Po drodze nie jeden z nas straci swoją broń w przypadkowym zgonie.
Według mojej oceny broń slayerowa to broń magiczna ograniczona jednak do pokazywania swojej mocy przeciwko 1 typowi stworów.

Na koniec: runy i slayerowanie można łączyć. Dla mających szczęście (udane wkuwanie kolejnych run-max chyba 5) i cierpliwych graczy to świetne rozwiązanie. To namiastka magika.

3. PRZEPISY. Na początek: uważam, że to zdecydowanie nie powinny to być zbroje/bronie magiczne. Podobnie jak przy wkuwanych runach kowal, który nauczy się starożytnej sztuki tworzenia takich rzeczy miałby możliwość ich wytwarzania. Dolcelowo-przepisy pochodzą sprzed wielu wieków, od naszych pra, pra, pra dziadów i technologicznie przewyższająca (nieznacznie) znane obecnie sposoby wytwarzania oręża/broni.

Regi do ich wytworzenia (ze względu na to, ze jeśli już kowal nauczy się przepisu to mógłby tworzyć te rzeczy maszynowo) powinny być jeszcze rzadsze niż obecnie są dostępne.

Taką broń nadal moglibyśmy uszlachetniać runami i umagiczniać slayerowaniem. Miodzik.

4. ZBROJE/BRONIE MAGICZNE. Możliwe do odnalezienia w starożytnych skarbach. Szansa na odnalezienie : UNIQUE. Uważam, że każda broń magiczna powinna być niepowtarzalna. Czyli nie pojawi się w skarbie ponownie, dopóki jej poprzednik nie zostanie definitywnie starcony. Iczba na każdy rodzaj plyta/kolczyga... i szermierkę/miecze itd...? Może 2-3 sztuki.
Oczywiście bronie ty były by niemodyfikowalne. Zero runów, zero slayerowania. Magik to magik

Jeszcze raz na koniec: jeżeli ograniczymy już teraz wypadanie rarowych regów niezbędnych do ww. czynności, z czasem MY WSZYSCY mamy szansę, że tych zbroi/broni bedzie mniej. Zdecydowanie będzie to zdrowsze dla miodności gry. Czyli dla nas.


Ulala. Ale się rozpisałem. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krell dnia Sob 18:48, 18 Sie 2007, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)