Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:31, 05 Sie 2007 |
|
prosze o opinie co wam przeszkadza na serwerze (chodzi glownie o strone skryptowa)
jak nic nie przeszkadza to tez mozna napisac
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 8:50, 04 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 21:34, 05 Sie 2007 |
|
1.Sprawa z zakleciami ze zwojow(uwazam ze powinno ich byc wiecej,powinny zjadac rzadkie regi aka kora , pyl etc i powinny byc magolami dla magow)
2.Mapa(wyspa jest *ujowa) - ale tutaj ten placz kieruje sam do siebie:P(samomotywacja)
No i chyab tyle tak to gra sie bardzo miodnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 22:24, 05 Sie 2007 |
|
Ja ponownie porusze sprawe hida - pozwolcie od 80% stilfa rozpoczac atak z ukrycia bo teraz jest kijowo ze bedac w stilfie jak podejde do celu a zostaja mi jeszcze kroki musze lazic tam i spowrotem zeby mnie odkrylo i dopiero moge zaatakowac.
Dodac w koncu jakies slabsze mobki w latwo dostepnym miejscu dla noobow (na wyspie).
Zauwazylem ze straz (a przynajmniej w aure) jest cienka jak guma od majtek. Nawet glupiego szczuroczleka na hita nie moga sciagnac. Zrobcie cos z tym zanim w miastach sie sieczka zrobi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 22:48, 05 Sie 2007 |
|
@drako nie mozna dawac za silnej strazy(w sumie ona i tak jest teraz za silna) bo bedzie to samo co kiedys czyli t-1000 ktorzy zabijali wsio na hita i nie bylo bata zabic takowa puche(chyba ze sie bylo nekro lub sie mialo cos mocnego za plecami;]) a nie oto tu zupelnie chodzi.
2 sprawa ze jest mozliwosc prowadzenia wojny miedzy miastami i jak sie da im za duzy dopal to mozna spokojnie przyjac ze nigdy nie dojdzie do takowej(a takie eventy sa bardzo ok)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 23:03, 05 Sie 2007 |
|
Nie mowie zeby robic takich jak na 095 ale zeby dac im tyle pary w lapach zeby dali rade zlozyc slabsze moby na hita. Dzisiaj dwa razy ktos sciagnal jakies mobki pod miasto i moja dziewczyna prawie padla bo straz nie mogla sobie z nimi wystarczajaco szybko poradzic. To juz nie jest ok. Z reszta na czas wojny mozna obnizyc strazy powera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Loralien
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 0:18, 06 Sie 2007 |
|
Burmistrz niech ma możliwość dodawania nieproszonych gości! ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:46, 06 Sie 2007 |
|
Lor, no a nie moze usunac kogos z miasta???
bo z tego co widze to tylko podczas wyborów jest to wylaczone....
(jest to chyba w liscie obywateli)
wymeldoqwujesz delikwenta i zaraz powinno byc zapytanie czy cchesz go zbanowac w miescie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 7:20, 06 Sie 2007 |
|
Zwiekszyć możliwość wyławiania sosów
Brak smaków alkoholi --> ale to wiadomo dlaczego;)
Brak Custiom House
Łowienie na Isher --> to już wiadomo
Brak możliwości robienia alkoholów w beczkach, ale to chyba nie tutaj
Ehh nie pamiętam więcej jak cio to dopisze :/
Ps. to nie konieczne, ale głupio to wygląda przetłumaczyć język sternika na język polski
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 8:27, 06 Sie 2007 |
|
brak tej listy dostepnych domkow z aktualnymi ilosciami secured/blockable...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Norgus
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 10:20, 06 Sie 2007 |
|
lagi, lagi, lagi i jeszcze raz lagi w miastach *spluwa*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 10:36, 06 Sie 2007 |
|
Kurde nie wiem co wy macie do tych lagów mnie nic nie laguje!
Chyba że coś ściagam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:35, 06 Sie 2007 |
|
Lagi chyba nie sa sprawa sieci imho, tylko sprzetowa. Mi w miastach, szczegolnie Abbatoir, Anekrog, strasznie tnie. Rowniez w tej budowli na polnoc od Ominar z umarlakami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 11:48, 06 Sie 2007 |
|
No ja z lagami kumam Abatoir te nieumarlaki co Heltor robil no i Ominar ale np u Elfow wszystko jest zbudowane tak ze nie powinno lagowac tak samo krasnalne i Ankerog jak ktos nie mial lagow kiedys to nie powinien miec tam teraz;f
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 11:58, 06 Sie 2007 |
|
No to ja juz widze te moje parki jak beda zamulać Wam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 18:18, 06 Sie 2007 |
|
A no wlasnie - jesli nikt nie uaktualnil/poprawil cen domkow u architekta to powinien ktos to zrobic. Bo kurde jak widze ze jakis domek z kamienia jest drozszy od willi to nic nie wiem. I dajcie jakies namioty do kupienia czy cos...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|