Autor |
Wiadomość |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 13:17, 21 Cze 2009 |
|
Brak szybkosci broni w .dane ;(
No i masa kupcow nie uzywanych, zagrody ze zwierzakami ktore laguja jak kolo nich przejsc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 22:10, 21 Cze 2009 |
|
Wieczny brak zrozumienia graczy PVP dla graczy non-PVP.
Narzekanie że źle jest zamiast zrobić cokolwiek samemu.
Teksty o tym jak ktoś coś chciał zdziałać dla servera i zła ekipa go olała.
Wrzuty na ludzi którzy się starają - choć czasem im nie wychodzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malarug dnia Nie 22:13, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 2:08, 22 Cze 2009 |
|
Malarug napisał: |
Wieczny brak zrozumienia graczy PVP dla graczy non-PVP.
Narzekanie że źle jest zamiast zrobić cokolwiek samemu.
Teksty o tym jak ktoś coś chciał zdziałać dla servera i zła ekipa go olała.
Wrzuty na ludzi którzy się starają - choć czasem im nie wychodzi. |
Paaanie, z czym do ludzi. My nie narzekamy, ze Wy nie chcecie walczyc. My narzekamy, ze wy udajecie ze umiecie walczyc. (pseudo pvp, ze jak mam przewage to zaatakuje, a noz cos wskoram) Przyklad: ktos na zaczepke wychodzi nonstop przed miasto po czym jak tylko widzi okazje ciagnie takiego biednego bezbronnego reda prosto pod sidla strazy. Jak to powinno wygladac? Nie chcesz.. spierdalaj i nie wracaj. Sami kusicie, tym ciaglym zamiataniem tylkiem przed miastem szukajac guza.
Wieczny sekret 'graczy non-pvp' rozwiazany.
Wrzuty na ekipe? Napewno nie za to, ze sie staraja.. Ale Malarug, szczerze mi powiedz: ile rzeczy zostalo zrobionych pod wzgledem pvp (nie licze tego ze latwiej wam sie teraz ucieka), a ile rzeczy pod wzgledem pvm? O to sa glownie placze..
A graczy malo do pvp. Pewnie ze malo, bo po dlugim padzie serwera ludzie dostali kopniaka w tylek o nazwie 'wipe skrzyn bankowych'. Nikt nie chcial od 0, wiec poszedl na CLR gdzie sprytnie uznali, ze 'przenosza postacie tak jak byly'. Ludzie sie zapoznali z serwerem, znalezli tam znajomych i nawet po tym, ze im te postacie zabrali nie rusza z tamtad tylkow.. bo ilosc graczy sama sie napedza. A o znajomosci najtrudniej.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qooepi dnia Pon 2:12, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 6:21, 22 Cze 2009 |
|
Malarug napisał: |
Wieczny brak zrozumienia graczy PVP dla graczy non-PVP.
Narzekanie że źle jest zamiast zrobić cokolwiek samemu.
Teksty o tym jak ktoś coś chciał zdziałać dla servera i zła ekipa go olała.
Wrzuty na ludzi którzy się starają - choć czasem im nie wychodzi. |
1. a moze to gracze pvm nie potrafia zrozumiec graczy pvp?
2. nie kazdy grajacy na serwerze musi cos robic z gra w ktorej gra. masz czas, checi to robisz. niektorzy chca grac i oczekuja od tych co gre prowadza by gralo im sie lepiej.
3. w wieszosci przypadkow jest to slamiany zapal niektorych. nie wszyscy sie nadaja na bycie GM. ale zdarzaja sie przypadki gdzie ekpa faktycznie oleje jakiegos jegomoscia.
4. to jest jak w pracy.... starasz sie nikt tego nie widzi... zrobisz 1 blad widza wszyscy i sie dopiero zaczyna.... niestaty tacy sa ludzie i tego sie nie zmieni, poprostu musisz sam ocenic, co robisz, jak to robisz i udowadniac ze zrobisz. chwalenie tez nie ejst dobre, ale mozna by wprowadzic cos takiego jak ranking ekipantow. kto co zrobil- moze wprowadzi to zdrowa rywalizacje i ebdzi dzialo sie wiecej.np. - zorganizowanie i poprowadzenie turnieju- Pan XXX - event jakis tam- Pan YYY... itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 6:45, 22 Cze 2009 |
|
Robienie wampira dla "Skila", albo odgrywanie wampira bez zębów miłośnika natury, przyrody i druidów oraz paladynów.
EDIT:
Starają się, erpeguja, odgrywają - do momentu zrobienia skila.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 6:46, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 11:10, 22 Cze 2009 |
|
A ja nie narzekam. Lubie ten serwer i juz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 12:56, 22 Cze 2009 |
|
qooepi napisał: |
Paaanie, z czym do ludzi. My nie narzekamy, ze Wy nie chcecie walczyc. My narzekamy, ze wy udajecie ze umiecie walczyc. (pseudo pvp, ze jak mam przewage to zaatakuje, a noz cos wskoram) Przyklad: ktos na zaczepke wychodzi nonstop przed miasto po czym jak tylko widzi okazje ciagnie takiego biednego bezbronnego reda prosto pod sidla strazy. Jak to powinno wygladac? Nie chcesz.. spierdalaj i nie wracaj. Sami kusicie, tym ciaglym zamiataniem tylkiem przed miastem szukajac guza.
Wieczny sekret 'graczy non-pvp' rozwiazany.
|
No tak, wyjście z miasta = kuszenie reda.
A red nei pomysli, ze jak ktos chce wyjsc z miasta to nie koniecznie chce sie bic z redem, ale moze chciec przejsc do innego miasta, na pvm itp.
Wtedy nic dziwnego ze zaatakowany ucieka do miasta.
No chyba ze wyjscie z miasta uwazasz za prowokacje, to wtedy inna bajka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 13:39, 22 Cze 2009 |
|
@Qler to nie oto mu chodziło. Raczej miał na myśli ludzi pokroju Yeywina, albo takich co atakują i uciekają.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:52, 22 Cze 2009 |
|
Offtop: co to jest PVE? Player Versus Ekipant?
Ontop:
- mało graczy
- do dupy mapa... starałem się naprawić ile się da, ale solo to jest robota dla szaleńca.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:38, 04 Lip 2009 |
|
Długi down
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 20:50, 04 Lip 2009 |
|
Stanowczo za długi ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 23:27, 13 Lip 2009 |
|
super jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 23:42, 13 Lip 2009 |
|
Co mnie irytowalo:
= coltain
- brak fabuly, systemu pdkow - rozowju w skille, staty i zamieniania ich na farbowanie unikatowe czy eteryczne zwierze, co za tym idzie rpgowe postacie dostaja po dupie. Sama chec do odgrywania nie wystarczy, kazdy chce sie rozwijac i chodzic z do jaskin. Ludzi tzreba do grania zachecic, na dm, kc zachecaja i jest online.
Tego brakuje:
-Mocna fabula serwera opisana i szczegolowo realizowana przez gmow.
- fabulantow
Mocne strony
- roznorodnosc skryptow
- z kasa mozna robic wszystko
- bogate pvp
- ciekawe klasy jak nekro i druid
-przyjazne srodowisko
- za cl mozna zatesknic ;]
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mystery dnia Pon 23:45, 13 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 20:54, 15 Lip 2009 |
|
Ja to sobie tłumacze ze tak miało być A poza tym Ekipa robi wszystko żeby było dobrze... zobaczcie nawet zadbała o was w czasie wakacji żebyście nie zgnili przed kompami )
Pozdro Mystery
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|