|
|
Autor |
Wiadomość |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 20:16, 03 Gru 2008 |
|
boxi napisał: |
Postać:
- wielka wada jest różnica miedzy młodymi a starymi postaciami, przewaga w Statystykach jest ogromna i ciężko ją zniwelować bez długofalowego koxu.
Oczywiście, są tacy co koxaja na makrach przez całą noc - ich nie unikniemy będą mieli postacie jeszcze szybciej wykoxane (ale przyłapani surowo karani rozwijana umiejętność do 0 i po -20 statystyki na jakie ma wpływ). Przyspieszenie przyrostu statystyk i niektórych umiejętności, ma mieć na celu zniwelowanie różnicy miedzy postaciami starymi a nowymi. żeby każdy mógł w rozsądnym czasie mieć wymarzoną postać, i nie musiał Koxac po nocach biernie. - Pomyślmy o ludziach normalnych nie znanych nam "przypadkach" - każdy chce mieć dobrą postać czemu mamy im tego nie dać - większy nacisk zostanie położony na ekonomie i pixele, o które będą zabiegać, zdobywanie skarbów umagicznień, pvm, a może w końcu nawet rozsądne wojny i walki pvp bez przewagi tych gorzej ubranych.
Niech osoby młode mogą się zacząć bronić bo nie maja 2x gorszych statystyk, a możliwość rozwinięcia postaci i skili "rozsądne przez dużę R" i nie muszę koxac NOCAMI.
Nie każdy jest – obrażę tu specjalnie niektórych „upośledzony umysłowo” i może poświęcić tyle czasu, Młodzi ludzie są ograniczani przez rodziców, a dorośli nie mają czasu na pierdoły – nie tak dużo jak kiedyś.(Postacie będą w stanie się obronić, albo uniknąć walki jeśli tego nie lobią, nie będą bezsensownie zabijane po wyjściu z miasta, zaczyna zabiegać o sprzęt co również poprawi ekonomię) Przyrost statystyk zwiększył bym dwukrotnie na początek, a umiejętności (tutaj jest w miarę rozsądnie wystarczy dostęp do składników, ewentualnie o 0,5) Są umiejętności trudne do szkolenia je potraktować wyjątkowo (np.: Zatruwanie – zwiększyć takie trudne umiejętność 2x).
|
Po pierwsze to skillcapa jak już ktoś pisał wojem/magiem można w bardzo szybki sposób zrobić... Statcapa ciężej (co nie znaczy, że mega trudno)- i prawidłowo. Nie wyobrażam sobie żeby 2-miesięczna postać miała takie staty jak moja 5-letnia postać... Wystarczy, że może bardzo szybko skillcapa zrobić...
Zgadzam się natomiast co do skilli rzemieślniczych... Powinny one lecieć dużo szybciej niż bojowe, a jest dokładnie na odwrót...
Pięknie jest to co napisał Aiedail i zgadzam się tu z nim w 100%.
@Havok: takie pierdolenie za przeproszeniem jest bez sensu. Każdy walczy tak, na ile mu przeciwnik pozwala. A tu ekipa pozwala na bardzo wiele, na za wiele... Zdecydowanie... Jakby ekipa w końcu przycisnęła na te RPG, nagradzała ZNACZĄCO graczy, którzy skupiają się na odgrywaniu postaci, a nie bez namysłu koxają i karała BEZLITOŚNIE tych, którzy ten świat RPG psują poprzez swoje zachowanie, to by było te pierdzielone RPG na każdym kroku i na bardzo wysokim poziomie i nie wmówisz mi, że nie.
I bardzo dobrze, że system PD został przywrócony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Śro 20:24, 03 Gru 2008 |
|
Przyspieszenie gainow hm no tak ale tez jakos rozsadnie bo te "nocne koxy" sie przekoxaja i bedzie masakra.
Pvp/pvm stuff+skill gry.
Mulowanie - niech kazdy bedzie moogl wybrac profesje ktora chce sie zajmowac. Nie bedzie ona wliczana w skillcap. Np. kowal BS+AL weterynarz WET+AL krawiec TAILOR wliczane poza skillcap.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Śro 22:22, 03 Gru 2008 |
|
boxi napisał: |
Bardzo mnie Razi brak rozpowszechnionej Mitologi CL, historii, koncepcji świata, religii, czyli wszystkiego tego co nadaje kierunek życia gracza, zmusza do podejmowania decyzji, wyborów etc ... (coś co jest ale nie ingeruje w żaden aspekt "gry" a powinno) |
No to moze wez to napisz?
A ze kowal gornik jest w tym momencie niegrywalny to jest racja. Ja od pol roku okolo moim kowalem zyje z pvm.. a kowal gornik to sa 3 skile, co mi daje 4 skile na woja, czyli dupa z tego. Wyzyc sie nie da ani z wojowania, ani z kowalki (bo kto teraz kupuje tak naprawde rzeczy ktorych nie robia muly/ziomale? Jak chcialem sprzedac calkiem niedawno wyjatkowa pelna zbroje z relki, to nie znalazl sie zaden chetny, a cena wcale nie byla zaporowa, nawet mieczyk exp dawalem gratis. Nic.
No ale powiedzmy ze jeszcze by sie paru klientow znalazlo, ale przychodzi taki zwykly czlowieczek do mojego kowala i od razu chce kupic zbroje wyjatkowa, ale tylko adamek. Jak juz mowilem od pol roku utrzymuje sie w zasadzie tylko z pvm, wiec nie mam tyle adamku zeby wykuc takowa i.. klient odchodzi. Nie mam czasu zeby nakopac rudy bo chce zarobic, a zeby zarobic to tylko pvm w tym momencie. I bledne kolo.
Do tego sprawa przepisow. Od roku prawie szukam przepisu dla kowala. Nie mam za plecami ekipy koxow do skarbow, nie mam wielkiej ilosci GP = nie mam przepisow. No coz, ja rozumiem ze przepis to mialo byc cos rzadkiego.. ale teraz to nie jest rzadkie a dostepne dla waskiego grona odbiorcow bym powidzial.
Podsumowujac, karanie mulow, wiecej quescikow i eventow, usystematyzowanie troche oprawy RPG serwera, bo w tym momencie jest to tak rozmyte ze ja nie za wiele z tego kojarze, poprawienie dostepnosci niektorych rzeczy. No i wedlug mnie najwazniejsze - zaprzestanie wprowadzania naglych, radykalnych i nieprzemyslanych zmian. Chodzi mi tu glownie o zmiany typu ostatnie zmiany w resach zbroi i rudach ogolnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 22:35, 03 Gru 2008 |
|
Mitologia i religia spoko. Może niedługo Ale co do fabuły. Ja bym opisał to co się działo, seerzy i GMi wiedzą w końcu. Można powiedzmy ograniczyć się do momentu Kataklizmu i przejścia na Ilsh. A jak coś będzie pominięte (wiadomo gejem też człowiek) to ktoś napisze pół strony Worda i będzie. To jest tak na prawdę pół godziny roboty ( w tym czasie niech sobie wrzuci makro, to nie bierne). I całą fabułę tworzyć na bieżąco, powiedzmy na początku miesiąca dopisać te pół strony z jakimś ważniejszym questem (który of koz trzeba będzie przeprowadzić) i historia shardu powstanie sama. A chęć zaistnienia w niej polepszy RPG. Bo co buduje bardziej do złota i zapisania się w annałach historii?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Czw 0:08, 04 Gru 2008 |
|
@Aiedail - pół godziny?? Dobry jesteś, takie teksty się pisze co najmniej dwa-trzy dni, w innym przypadku powstaje coś na kształt: ... i rozwarły się niebiosa i z onych niebiosów rozwartych runęła ognista ściana zabijając wszystko co żywe i obracając w niwecz i perzynę wszystko co ludzie i reszta ras stworzyli bo chcieli osiągnąć ... i tak dalej. Dwa takie coś trza na czymś oprzeć, czyli Bogowie, historia stworzenia świata i ras wszelakich, a skąd to wziąć? Z Greków, Rzymian, Tolkiena czy Wowa? Czytałem różne rzeczy na różnych shardach i przyznam, że przy niektórych kawałkach jeżyły mi się resztki włosów na głowie.
Resume (ale ja mądry jestem ) niech ktoś podrzuci króciutki szkic historii świata, a reszte spróbuje dorobić, trochu to potrwa, ale może coś z tego będzie.
P.S.
I zdecydujmy na jakiego gracza ma być shard nastawiony: dzieci neo, diablo i reszta, czy "starzy" ultimowi wyjadacze, ceniący dobrą gre z rpgowaniem w karczmie (może być z mordobiciem) przy kufelku (niekoniecznie wirtualnie) dobrego piwka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 8:08, 04 Gru 2008 |
|
Cytat: |
Nie wyobrażam sobie żeby 2-miesięczna postać miała takie staty jak moja 5-letnia postać... Rolling Eyes Wystarczy, że może bardzo szybko skillcapa zrobić... |
Czemu nie - są różne pomysły na odgrywanie postaci i trzeba im to umożliwić - Boxi ma więcej niż 4 lata i nie będzie mi to przeszkadzać,
ma to też swoje przełożenie na RPG, nikt nie będzie mógł zarzucić iż nie może odgrywać postaci przez długotrwale kreowanie postaci. kwestia respektu i doświadczenia to coś czego nikt Ci nie odbierze - ale statystyki (byle wieśniak orający pole powinien mięć więcej siły niż wojak machający szabelka) a postacie nie biorą się znikąd, już po zrobieniu noobka ma on jakaś historie i koncepcje i powinien móc szybko zacząć ja sprawnie realizować - według założonych kryteriów.
Dajmy się cieszyć wszystkim możliwościami UO, czemu mają dopiero po roku tłuczenia otoczaków móc iść na demona (mówię o realnym roku nie w grze)
Każdy przejdzie rozsądny trening w rozsądnym czasie - nie sztuczne nabijanie statystyk i koxanie skili które mija się z celem i zniechęca graczy. Dodatkowo tworzy ogromny dystans między Vetami a nobami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:27, 04 Gru 2008 |
|
co do fabuły - kiedys chyba ekipa chciala to zrobic ale, jak twierdzą, wrzucilem piratow i popsulem całą koncepcję i jużnie chcą pisac. Obecnie potrzeba paru graczy co by cos tworzyli.
Co do skili uzupełniających - tu musicie zrobic posta w propozycjach z ankietą, jezeli nie chcecie skili uzupełniających to to napiszcie, jezeli duzo osob sie sensowanie wypowie pozytywnie za zmianą... to czemu nie...
co do pvm, osobiscie uważam, że nooby nie maja bardzo ciezko... jedyne co nam brakuje to jakiegos wdrazania noobow w swiat... no ale nie ma jeleni zeby pisac teksty na stronke to i na pewno nie bedzie jeleni zeby cos wiecej zrobic
Co do makrowania... bierne jest tępione, czynne jest potępiane - taka osoba ciezej bedzie miala o +pd jezeli ja widze jak dzien w dzien rypie jeden czar czy inne....
Krafter licho zarabia??? nawet przy tym durnym systemie 1000 złota u vendora jak bawilem sie krafterem to kasy robilem jak lodu (dziwie sie ze jeszcze tego systemu nie przeglosowaliscie)
Mułowanie - jest tepione ile tylko mozna.
Obce konta??? A jak Boxi udowodnisz ze to ja siedzę na tym koncie??? a moze dalem je komus??? i to ktos tu pisze zamiast mnie??? a co z osobami co maja rozdwojenie jaźni???
Skile leca ok (mozna cosik podrasowac ale to juz zglaszajcie w oddzielnych propozycjach)
Staty leca ok
PVP nie mogę zbytnio tępić, mogę tępić debilizm w pvp, zresztą pvp-owcy, którzy mi podpadli znaja sytuację.
Jezeli widzicie, ze ktos sypie inwektywami niestosownymi dla gry rpg to zrobcie screena - link do programu, ktorym mozna to zrobic dam jak bede w domu i jak nie zapomne - i wyslijcie na [link widoczny dla zalogowanych] lub wstawcie gdzies na forum, nie zdarzyla sie jeszcze sytuacja, żebym delikwenta nie ukaral
Wszystko raczej przeczytałem co napisaliście. Odpowiedziałem w sumie na wybrane... Mogę jedynie powtorzyć to co zawsze mówie: To gracze tworzą otoczkę rpg, oni ustalają co i jak, to oni tworzą świat. Ci co bawili się ze mną przy przemianach nekro, Ci co bawili się ze mną w BKB pamiętają pewnie jak to się robi, pamiętają jak się zdradza Ghaata (taki był aspekt tego bóstwa) dla Berbeluha i jeszcze sie jest za to nagradzany... No nie ważne, twórzcie ten świat jakim go widzicie. To tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 8:32, 04 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 8:55, 04 Gru 2008 |
|
Wszystko co napisałem jest wynikiem długotrwałej obserwacji i Testów jakie robiłem.
Nie napisałem tego dla siebie, dla swoich postaci, tylko dla dobra serwera - i nie jest to moje widzimisię.
Napisałem coś co według mnie znacznie wpłynie na poprawę sytuacji na serwerze i przyciągnie miłośników UO.
Wszystkie przykłady starałem się dobierać rozsądnie, nie jestem z pierwszej łapanki myślę, że jeśli ktoś z was skończył socjologie, ekonomie lub inne studia pokrewne (zarządzanie logistyka psychologia) z pewnością się ze mną zgodz,i iż na takim serwerze - ludzie zechcą grać i będzie on zrobiony pod RPG.
Długotrwałe rozwijanie wymarzonej postaci - mija się z RPG.
Boxi jako postać nim miał 64 int powinien już jako człowiek umrzeć z 10 razy ( 64 inta wbiłem dopiero na tym polu i owszem statystyki lecą tutaj Dużo szybciej niż wcześniej - ale nie zadowalająco przy obecnym stanie rzeczy)
Coltain przy onlinie 50 - taki stan rzeczy byłby myślę Idealny, lecz chcemy przyciągnąć ludzi i musimy ich czymś skusić, skusić brakiem koxu, i tym co ma do zaoferowania CL.
Naprawdę mamy super dużo zabawek, czemu mamy tracić 3 godziny dziennie jak się uda!, na kox.
Co do wprowadzenia graczy - wprowadzisz ich do miasta - nigdzie indziej nie wyjdą, a po co maja tkwić na serwerze gdzie tylko się irytują.
COLTAIN to nie ty tu jesteś złem ! - większość ciekawych rzeczy to ty stworzyłeś lub pomagałeś stworzyć - wystarczy teraz to ładnie ubrać, zareklamować i przede wszystkim DAĆ się tym cieszyć!
Przecież nikt nie będzie czekał rok zęby zostać wymarzonym Pogromcą demonów - przy online 15 max - gdzie nie ma mu kto pomóc a ekonomia nie istnieje.
Dajmy się ludziom cieszyć UROKAMI CL
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:38, 04 Gru 2008 |
|
@ Pikus ty chyba na glowe upadles, chcesz legalnego mulowania, to bylo chyba na poprzedniej edycji clra. Wyroby craftera maja jakas wartosc tylko dla tego ze nie kazdy je robi. Gdy kazdy sobie skoxa mula nawet zbieranie przestanie miec sens. To juz bedzie kompletna klapa.
@ Solkin. A konkretnie co Ci tak na cl przeszkadza. Pare ni temu "napadam" na jakas postac w lesie, dalo sie pogadac, posprzeczalem sie z jakims drowem w mistas. Kolejny dziwny drow ale ma swoja koncepcje i dalo sie pgadac. Nie spotkalem druida z ktory nie da sie poerpegowac. Wiec za cholere nie rozumiem co wam nie pasuje w tym yrpygy. Moze ja trafiam na same postacie ktore potrafia cokolwiek odegrac albo ty oczekjesz czort wie czego. Ofk sa postacie do ktorych nawet nie zamierzam sie odzywac ale to inna bajka i takie relacje tez sa potrzebne. jednym slowem mi jest dobrze bez systemu pd, jak chce poyrpygowac to mam mozliwosc a jak chce kampowac pod mistas to kampuje.
Mitologie i historie, badzcie realistami...kto to bedzie czytal? Fajnie ze macie zaciecie i checi ale wiekszosc nie zwroci na to uwagi dla tego zbyt dlugie teksty niezbedne (no chyba ze ktos bedzie mial ochote to i owszem). Mitologia powinna byc krotka i zwiezla zeby kazdymogl sie szybko odlanezc a nie brnac przez strony tekstu zeby sie dowiedziec czemu dna postac powoluje sie na tego a nie innego bozka.
@ Antoni na jakiego gracza sie nastawiac? Ano na sredniego, takiego co czasem pojdzie na pvm/pvp czasem poyrpyguje. A rola gm to powiedzmy podciganie tego sredniego poziomu yrpygy.
Chyba ze ma to byc serwerdla 5 osob, choc wole 50 srednio ogarniajacych yrpygy niz tych 5 "och ach" odgrywaczy . Ale to moje zdanie
A jeszcze na koniec coś o pd. Wpływ na zadawanie/otrzymywanie obrażeń to porażka. Ekipa z uporem maniaka brnie w to co było głupie i się nie sprawdziło, gratuluje wiedzy jak zniechęcać ludzi i czekam na pierwsze uwagi o "ziomalstwie" pozdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 13:41, 04 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 16:13, 04 Gru 2008 |
|
Havok napisał: |
Mitologie i historie, badzcie realistami...kto to bedzie czytal? Fajnie ze macie zaciecie i checi ale wiekszosc nie zwroci na to uwagi dla tego zbyt dlugie teksty niezbedne (no chyba ze ktos bedzie mial ochote to i owszem). Mitologia powinna byc krotka i zwiezla zeby kazdymogl sie szybko odlanezc a nie brnac przez strony tekstu zeby sie dowiedziec czemu dna postac powoluje sie na tego a nie innego bozka.
|
Ja naprzyklad.
Wielokrotnie dla czystego RPG chcialem wezwac moim krasiem jakiegos boga... ale nie wiem czy naCL krase wierza w jakis swoich bogow, jakis ogolnych, czy tez moze w slawnych przodkow?
W rezultacie czego gralem jakby wierzyli w slawnych przodkow, ktorych wyznaja za bogow i wierza ze oni potrafia takiemu statystycznemu krasiowi cos ulatwic. Chocmy wkucie runy, wykucie expa itp.
Dla emnie to ciekawsze niz siedzenie na makrze przy kliencie i czekane na czerwony komunikat symbolizujacy wkucie expa.
Chetnie bym sie rowniez dowiedzial co takiego sie z Sosaria dzialo wczesniej, co dokladnie sie dzieje teraz. Tez do RPG by se przydalo. No ale moze jestem w mniejszosci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 18:32, 04 Gru 2008 |
|
No i git, dla tego uważam, że powinna być jakaś krótka wersja historii, żeby statystyczna większość miała jako takie rozeznanie, a jak ktoś zechce coś więcej napisać to proszę. Ale nie zaczynać od jakiegoś super hiper projektu, bo się ktoś narobi a przyda się to dwóm osobom.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 19:28, 04 Gru 2008 |
|
Racja, taki rys historii CL i lekkie nakreslenia panteonu starcza w zupelnosci.
Jest sie na czym oprzec wtedy. ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Czw 23:18, 04 Gru 2008 |
|
Cytat: |
-Moradinie, ojcze wszystkich khazadów, prowadź nasze topory z taką samą pewnością, jak prowadzisz nasze narzędzia w czasie pracy. – recytował monotonnym głosem siwowłosy starzec – Wzmocnij nasze ramiona, aby nie omdlały w czasie walki, jak nie omdlewają w czas pokoju. Berronar, matko nasza, chroń nasze kobiety i dzieci w ten czas niespokojny…
Potężna pieczara po brzegi wypełniona klęczącymi, brodatymi postaciami rozbrzmiewała słowami modlitwy. Wreszcie starzec otworzył oczy i odwrócił się wolno w stronę zgromadzonych. Po pomarszczonej twarzy potoczyła się łza. Wolno uniósł zaciśniętą pięść.
-Baruk khazaad! – zawołał.
-Khazaad ai menu! – potężny krzyk zatrząsł ścianami jaskini.
|
Takie coś?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 0:45, 05 Gru 2008 |
|
Havok napisał: |
@ Solkin. A konkretnie co Ci tak na cl przeszkadza. Pare ni temu "napadam" na jakas postac w lesie, dalo sie pogadac, posprzeczalem sie z jakims drowem w mistas. Kolejny dziwny drow ale ma swoja koncepcje i dalo sie pgadac. Nie spotkalem druida z ktory nie da sie poerpegowac. Wiec za cholere nie rozumiem co wam nie pasuje w tym yrpygy. Moze ja trafiam na same postacie ktore potrafia cokolwiek odegrac albo ty oczekjesz czort wie czego. Ofk sa postacie do ktorych nawet nie zamierzam sie odzywac ale to inna bajka i takie relacje tez sa potrzebne. jednym slowem mi jest dobrze bez systemu pd, jak chce poyrpygowac to mam mozliwosc a jak chce kampowac pod mistas to kampuje. |
No właśnie takie postacie do których nie masz nawet zamiaru się odzywać potrzebują resocjalizacji w postaci ostrej kontroli i ostrych kar.
System pd spowoduje, że każdy będzie się bardziej starał. Ja na przykład miałem to w dupie szczerze mówiąc, nie wyróżniałem się z rpg, bo nikt tak naprawdę ode mnie tego nie wymagał. Teraz się to zmieniło, a więc moja postawa również ulegnie zmianie. I tak będzie z każdym. Powtórzę się: "walczysz tak, na ile ci przeciwnik pozwala."
Havok napisał: |
A jeszcze na koniec coś o pd. Wpływ na zadawanie/otrzymywanie obrażeń to porażka. Ekipa z uporem maniaka brnie w to co było głupie i się nie sprawdziło, gratuluje wiedzy jak zniechęcać ludzi i czekam na pierwsze uwagi o "ziomalstwie" pozdr. |
Właśnie to jest kapitalny pomysł. Sprawi on, że ludzie będą się starać na maxa odgrywać swoje postacie i przynajmniej będzie wyglądało to porządnie.
Ziomalstwo? Nie sądzę. Uważam, że Coltain jest neutralny i będzie się starał uczciwie podchodzić do sprawy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pią 8:02, 05 Gru 2008 |
|
Antoni napisał: |
Takie coś? |
Owszem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |