|
|
Autor |
Wiadomość |
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:28, 10 Sty 2009 |
|
Po prostu zly balans.. bronie wolne maja bardzo maly dmg w stosunku do ich szybkosci.. np. topory.. prawie wszystkie w sumie.. long sword viking broad.. z jednej strony powinny miec duzo wiekszy dmg pvm.. zeby byly uzyteczne.. bo w tej chwili w ogole nie sa.. ciekawe bo nigdy jeszcze odkad gram nie widzialem nikogo z tych broni.. po prostu jak na speed ~30 dmg wiekszy od np. katany o 3/3 to malo.. i jakies 10-15 dmg wiecej przy 50-60 dmg na mobie to bardzo mala roznica przy roznicy szybkosci broni 46 - 30.. tym bardziej, ze topory sa np. 2h i nie mozna uzywac mounta.. co z tym ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Sob 12:37, 10 Sty 2009 |
|
No właśnie, ja odgrywam krasnoluda i chciałbym walczyć toporami, a nie mogę bo się nie da... katana np. bije za 50 a dwurecznym toporem za 60...
Porazka po całości... a berdolem za 100... do krasnala nie pasuje katana... a musze nia walczyc bo niczym innym sie nie da
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Sob 12:51, 10 Sty 2009 |
|
Ja tam zawsze piore toporem...katowskim albo zdobionym...da sie grac Topor ma klase, z berdyszem kazdy cianiarz biega.. ^_^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 14:57, 10 Sty 2009 |
|
Dzięki Geom... przyznam, że moja koncepcja mocno opierała się na typowym Krasnoludzie (jeżeli chodzi o skille). I fakt faktem testowałem wszystki topory (bo to jest jedyna broń jaką uznaje dla Krasnoluda). Zdecydowanie topór zdobiony jest pro jeżeli chodzi o walke wojownik-wojownik. Jest beznadziejny jeżeli chodzi o walke wojownik-mag. Jaką znalazłem alternatywę ? Topór wyglądający jak obusieczny tylko jednostronny, ma specjal dismounta i można nim naprawdę próbować walczyć z magiem bo jest stosunkowo szybki (kiedyś zlałem nim Raila i był mocno zdziwiony ). To wszystko nie zmienia faktu, że... jak na tą szybkość broni to jest mocno beznajdziejny dmg. Faktycznie jak miałem 100lumbera biłem mocniej od innych... ale pomimo że miałem w ręku magol z gneisu (no niestety przed zmianami w kuciu), 100 lumbera to ten dmg nie był tak powalający... niestety z musu walki pvp z magami (bo tylko magowie i nekro zabijają - mało redów wojowników) trzeba biegać z berdyszem. Zdecydowanie jestem zdania, że jak na taką prędkość toporów powinny mieć znacznie znacznie większy dmg biorąc pod uwagę takie zmienne jak... tylko 1hex zasięgu (nie to co berdysz), trzymasz go faktycznie oburącz, jak masz lumbera to już wogóle , poza tym nie masz tarczy i nie masz jak się osłaniać no i wtf to topór(ory)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:15, 10 Sty 2009 |
|
Jaaaa.. czemu Wy wszyscy o pvp gadacie.. ja mowie o pvm !!!!! o czyms wazniejszym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 16:30, 10 Sty 2009 |
|
No niebardzo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 17:13, 10 Sty 2009 |
|
Zroznicowanie dla broni powinno byc poza poziomem speed/dmg/special...
Uwazam ze fajnym rozwiazaniem byloby danie broniom odgornych bonusow w generowanych losowo dla kazdej broni oczywiscie w zaleznosci od jakosci wykonania... powiedzmy od 0,1-5% powodzenia...
5% dla wolnych expow
0,1% dla szybkiej od NPC
Dzialaloby to tak ze w zaleznosci od rodzaku broni
-szermierka - disarm
-obuchowe - paraliz
-sword - rana cieta krwawienie cos jak poison...
i dodatkowow kazda dwureczna z tych mialaby dismount...
Wtedy moznaby sobie przekalkulowac i zroznicowanie byloby wieksze...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Sob 19:55, 10 Sty 2009 |
|
No wlasnie Bulbul ja tez jestem drwalem wiec logiczne ze bojuje toporem, a co do dmg. moze i mogl byc wiekszy, ale to przecie kolejny tom sagi o niewybalansowanych zerach i jedynkach...(jak nikt nie patrzy to biore magiczne bokken i naparzam).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 23:39, 10 Sty 2009 |
|
To jest właśnie smutne... ale jakoś mnie ta rozmowa natchnęła i znów zaczne biegać z toporkami pomimo że są wolne i slabo biją
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 10:09, 11 Sty 2009 |
|
To nie sa wszystkie bronie o ile dobrze widze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Nie 10:21, 11 Sty 2009 |
|
Najlepszy przykład :
Katana 11 13 43
Topor katowski 14 17 33
a właśnie brakuje paru toporków np zdobionego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 13:37, 11 Sty 2009 |
|
Nie podoba mi się ta rozpiska, znowu spowalnia się Katane i to aż o 3 punkty, a DMG jej wzrośnie ?
Kolejny raz spowolniony zostaje Drewniany miecz, kiedyś prędkości miał 53 (zgadzam się że było to przegięcie) potem miał 48 i było ok, teraz już 47 co jest już bardzo blisko dawnej katany która miała 46. Czy jemu także DMG zostanie zmieniony na większy ?
Żadna z broni oprócz pięści nie powinna mieć szybkości 50.
Brutalku:
Porównujesz broń jedno i dwuręczna wiec wiadomo ze wyjdzie to kijowo. Bron dwuręczna w większości wypadków jest u nas wolna ale zadaje większe obrażenia.
Dla zainteresowanych tematem. W tym tygodniu pozwoliłem sobie wykonać rozpiskę wszystkich broni które może wykonać kowal. Robił mi je Yazen (dziękuję) Popatrzcie sobie na bronie jedno i dwuręczne bo tak są podzielone, a posortowane są po ilości obrażeń.
Wszystkie bronie zrobione są z materiału Velitium i żadna nie jest wyjątkiem.
Bronie jednoręczne
Nazwa, DMG, Szybkość, Umiejka, Specjale:
Siekiera 14-16 30 Walka Mieczami Armor Ignore, Disarm
Bojowy Tasak 15-17 48 Szermierka Disarm, Bladewave
Sztylet 16-17 48 Szermierka Infecting, Shadow Strike
Kryss 16-18 46 Szermierka Armor Ignore, Infecting
Ostrze Zabojcy 16-18 48 Szermierka Infecting, Shadow Strike
Krotki miecz 17-19 44 Walka Mieczami Frienzed Whirlwhind, Double Strike
Maczeta 17-19 44 Walka Mieczami Blled Attack, Shadow Strike
Katana 17-19 46 Walka Mieczami Double Strike, Armor Ignore
Bojowe Widly 18-19 43 Szermierka Bleed Attack, Disarm
Elficki Scimitar 18-20 43 Walka Mieczami Whirlwhind Attack, Bladewave
Jednoreczny Topor Bitewny 18-20 43 Walka Mieczami Bleed Attack, Concussion Blow
Bulawa 18-20 40 Obuchy Concussion Blow, Disarm
Lisciaste Ostrze 19-21 42 Szermierka Fient, Armor Ignore
Elficka Maczeta 19-21 41 Walka Mieczami Defence Mastery, Bladewave
Sierp 19-21 45 Walka Mieczami Paralyze, Mortal Strike
Scimitar 19-21 37 Walka Mieczami Double Strike, Paralyze
Topor Wojenny 20-21 33 Obuchy Armor Ignore, Bleed Attack
Szarpak 20-22 32 Obuchy Crushing Blow, Concussion Blow
Olbrzymia Maczuga 20-23 37 Obuchy Concussion Blow, Crushing Blow
Szeroki Miecz 21-22 33 Walka Mieczami Crushing Blow, Armor Ignore
Dlugi Miecz 21-22 30 Walka Mieczami Armor Ignore, Concussion Blow
Plaski Miecz 21-23 28 Walka Mieczami Crushing Blow, Paralyze
Czekan 21-23 28 Obuchy Armor Ignore, Mortal Strike
Bojowa Maczuga 22-23 30 Obuchy Crushing Blow, Bleed Attack
Bronie dwureczne
Nazwa, DMG, Szybkość, Umiejka, Specjale:
Trojzab 15-17 48 Szermierka Block, Armour Pierce
Krotka Wlocznia 16-19 37 Szermierka Shadow Strike, Mortal Strike
Polkoliste Ostrza 17-20 47 Walka Mieczami Double Strike, Mortal Strike
Zaostrzony Kostur 18-19 49 Szermierka Double Strike, Infecting
Olbrzymia Bulawa 18-19 44 Obuchy Frienzied Whirlwind, Crushing Blow
Elfickie Ostrze 18-20 44 Szermierka Psychick Attack, Bleed Attack
Wlocznia 19-21 45 Szermierka Armor Ignore, Paralyze
Dwa Krotkie Miecze 19-21 40 Walka Mieczami Fient, Double Strike
Szpony 19-22 30 Walka Wrecz Dual Wield, Talon Strike
Kopia 20-21 38 Szermierka Dismount, Concussion Blow
Pika 20-22 37 Szermierka Paralyze, Infecting
Topor 20-22 37 Walka Mieczami Crushing Blow, Dismount
Kosa z ostrzem na Sztorc 20-22 37 Walka Mieczami Armour Ignore, Dismount
Berlo 20-23 30 Obuchy Crushing Blow, Mortal Strike
Topor Bitewny 21-23 31 Walka Mieczami Bleed Attack, Concussion Blow
Obusieczny Topor 21-23 33 Walka Mieczami Double Strike, Whirlwhind Attack
Dwureczne Ostrza 21-23 35 Walka Mieczami Disarm, Bladewave
Topor Katowski 21-23 33 Walka Mieczami Bleed Attack, Mortal Strike
Kosa 21-26 35 Walka Mieczami Bleed Attack, Paralyze
Olbrzymi Topor 22-23 29 Walka Mieczami Whirlwhind, Bleed Attack
Obusieczny Topor 22-23 31 Walka Mieczami Dounble Strike, Shadow Strike
No-Dachi 22-24 32 Walka Mieczami Crushing Blow, Riding Swipe
Widły 23-24 28 Szermierka Bleed Attack, Dismount
Lanca 23-28 23 Szermierka Dismount, Concussion Blow
Obusieczny Kostur 24-25 25 Szermierka Defence Mastery, Frienzed Whirlwhind
Miecz Dwureczny 25-27 30 Walka Mieczami Disarm, Paralyze
Zdobiony Topor 27-29 26 Walka Mieczami Disarm, Crushing Blow
Berdysz 29-30 28 Walka Mieczami Paralyze, Dismount
Halabarda 31-32 25 Walka Mieczami Whirlwhind Attack, Concussion Blow
Mlot Bojowy 33-34 28 Obuchy Whirlwhind Attack, Crushing Blow
P.S. Jakby ktoś chciał te tabelkę w Excelu to na priv maila poproszę. Tu za bardzo to czytelne nie jest niestety :/
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ghola dnia Nie 13:41, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 14:46, 11 Sty 2009 |
|
No i kolejna świetna, dokłanie przemyślana zmiana. Trzeba było poprawić bronie, które zmiany wymagały a nie mieszać w broniach, które były odpowiednio zbalansowane. Halabarda i berdysz dmg -4? Teraz nikt nie będzie już w tym biegał, dwuręczny miecz jest mocniejszy... A dwuręczny młot rozumiem, że został nie naruszony? To teraz różnica w dmg między halką a młotem wynosi 6 i + 3 szybkości na korzyść młotu? Żal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 15:00, 11 Sty 2009 |
|
Na DMG nie zwracaj tak zbytnio uwagi, bo jest on inny od tego bazowego w skrypcie na 100%. ten jest wzmocniony umiejętnością kowala oraz ruda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:20, 11 Sty 2009 |
|
Ghola napisał: |
Na DMG nie zwracaj tak zbytnio uwagi, bo jest on inny od tego bazowego w skrypcie na 100%. ten jest wzmocniony umiejętnością kowala oraz ruda. |
Ja nie piszę o tym co ty napisałeś, tylko o tym co Coltain napisał...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |