Autor |
Wiadomość |
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:44, 06 Sty 2009 |
|
Jak dla mnie :
*przedluzyc czas czaru flam sanct
*znacznie przedluzyc czas trwania zywiolow.. bo jest to co teraz jest to.....
*troche skrocic czas czarowania czaru greater heal.. bardzo dlugo sie go czaruje i praktycznie w pvm moby rozpraszaja magie.. troche go takze mozna by bylo ulepszyc.. zaleznosc od int/eval.
*nieznacznie zwiekszyc moc czaru heal.. bo przy obecnej jego szybkosci
sprawia wrazenie czaru nieuzytecznego
*jakos zwiekszyc zaleznosc w czarach od int , evala.. szczczerze mam 90 inta i 110 evala 100 expa i tego w ogole nie czuje.. czary sa slabe.
*zwiekszyc dmg pvm czarow typu lighting.. typu fireball.. zeby tez byly uzyteczne.. tez zaleznosc int/eval
Druga kwestia jest takze zbalansowanie jakos broni.. to juz zupelnie inny temat , ale takie miecze jak viking,long,broad,sejmitar.. czy z dwurecznych obusieczny topor.. czy inne topory.. sa po prostu nieuzyteczne.. sa beznadziejne.. sa wolne i maja nieproporcjonalny dmg.
Gram duzo pvm i opieram to wszystko na doswiadczeniu.. Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:56, 06 Sty 2009 |
|
odnosnie in vas mani to moze bonus leczonych hp = int + eval / 20.. a in mani int + eval / 50.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 10:57, 06 Sty 2009 |
|
Te zmiany przydały by się zgadzam się ze wszystkim, głównie flam sanct, i przelejcie to do propozycji.
Zależność od ina większa tez by się przydała (wojak w dobrej zbroi magią jest nie do zabicia, niezależnie od ina, sam int zdaje się wpływać niewiele na silę czarów)
Walka czarami - CorPor *rozgląda się szukając śladu ofiary* - tak to wygląda.
Jako, że nie ma klasy typu BM, i praktycznie żaden mag nie chodzi w samych ciuszkach, Bo PM tez nie istnieje czy jakakolwiek inna klasa maga, Zmiany wpłynęły by pozytywnie na wszystkich magów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Wto 10:59, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Wto 11:03, 06 Sty 2009 |
|
Zgadzam sie w szczegolnosci do wiekszego wplywu bazowego inta i evala na czary. Co do in mani to jest on bezuzyteczny i warto mu sie przyjzec, in vas mani tez przydalby sie retusz i ten z propozycji Gromka jest mysle ok. Jako, ze sam gram glownie pvm doskonale rozumiem o co chodzi Gromkowi i popieram jego post w calosci, rowniedobrze sam moglbym go napisac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 11:10, 06 Sty 2009 |
|
ale zdajecie sobie sprawe ze wszystkie klasy sa do siebie rownane i poprawiajac bma bedzie trzeba tez nekro?
i nie pisze tego by twierdzic ze zmiany nie sa konieczne. ja mam podobne problemy bedac nekro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Wto 11:17, 06 Sty 2009 |
|
Ja bym zostawil nekro nekrusom i ekipie, bo jak napisalem w innym temacie - Ci ktorzy mowia o nekro nic o nim niewiedza A co do zmian wspomnianych przez Gromka to sa potrzebne - zarowno w magii jak i przyjzenie sie swordom.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:31, 06 Sty 2009 |
|
zasmiecacie temat
brak dyskusji na temat - powod do zamkniecia / ostrzezen
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:46, 06 Sty 2009 |
|
Nastepna kwestia - blessy... Normalnie blessowalem sie na poli, ktore po cos sie przydawalo w sumie.. i blessowalem sie 39-47.. teraz normalnie majac 90 int 110 eval.. porownuje do siebie bo nie mam innego.. blessuje sie 28-32.. bardzo czesto kolo 30.. co uwazam za malo.. moze z 70 int i 100 eval tyle powinno sie blessowac.. i podejzewam, ze nie ma za duzej roznicy.. a byc powinna.. z moimi wydaje mi sie, ze kolo 35-45 powinno byc ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 13:55, 06 Sty 2009 |
|
Wartosci ktore proponujesz to bardziej przy 100 inta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Wto 13:58, 06 Sty 2009 |
|
Malarug moze idz zrobic zarcia? i zostan przy teorii
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:10, 06 Sty 2009 |
|
dzizaz.. wypowiedz sie co do calosci, a nie co do takiego detalu..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 14:10, 06 Sty 2009 |
|
Napewno trzeba dopakowac kapke heala i gheala bo sa faktycznie slabe. Tak jak pisal Gromek: heal za malo leczy a gheal za wolny. Nawet noszac skorke odczuwam to.
Zywioly tez ledwo sie wyczaruje zmedytuje a one juz znikaja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 14:27, 06 Sty 2009 |
|
Pikus-- napisał: |
Zywioly tez ledwo sie wyczaruje zmedytuje a one juz znikaja. |
Tru!
Jeśli chodzi o poli, to teraz one jest bezużyteczne w sumie nawet dla "PMa", chyba, że sobie stoi grzecznie z tyłu i robi za punkt medyczny. Bez mounta magiem w pvm to se można paść najwyżej. Proponuje dodać niektórym poli szybkość mounta i w zamian obciąć blesy o połowę. Każdy będzie wybierał co mu leży. Żywioły... praktycznie nadają się do rzucania prosto pod moba, bo biegać z tym trochę ciężko, co chwilę znikają. Wydłużyć czas trwania zdecydowanie. GromeQ pisałeś, że nie masz porównania? Mam 6x inta i 100.x evala i daje blesy 27-33. Z poli dawałem 37-45.
Wiem, że to temat BMów ale te zmiany dotyczyć będą także PMa
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Wto 14:31, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:36, 06 Sty 2009 |
|
skoro blessujesz tak jak ja widac, ze 110 evala nie daje za duzo.. a int nie za wiele daje..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xill
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:52, 06 Sty 2009 |
|
Walka z demonem z mocnym stafem (exp adamek kolcza i rozne dodatki) wyglada tak ze podbija do mnie demon ja chce ghela on mnie z lapy czarem mam odrazu disturba - musze odbciec lyknac zolta...
Tak jak mowil gromek - 110 magery/evala sa wogole nieodczuwalne :< tak samo z intem..
Zmniejszyc disturma gheala zeby moc chodziaz sie uleczyc a nie ganiac w kolko i lykac non stop zolte bo low hp po 2 sekundach..
BM staty i skille mam skonczone - na rasowego BMa a nadaje sie tylko do stania za wojem i leczenia (chodz i tak gheal trwa wieki)
aha tak btw: ZM zdarzyl mi wpakowac wybuch zanim sie uleczylem ghealem.. ;] (mowie o castcie i jeszcze czasie po ktorym wybuch dziala ;0 )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|