Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Battle Mag - things to do Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
2Osiem



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow

PostWysłany: Wto 15:00, 06 Sty 2009 Powrót do góry

co do 110 a 100 magery to cos tam sie czuje roznice, jak mialem 110 zawsze wychodzil czar, chociazbym zdychal z glodu i smrodu, teraz jak troche sie przybrudze albo zglodnieje to przy 100 potrafi mi nie wyjsc np 4x z rzedu zywiolak ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 2Osiem dnia Wto 15:01, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Elven Syartiel



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 15:02, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Z Healami na nie!! ZA bardzo dopakuje to maga i pvp bedzie wygladalo tak ze nekro czy inna klasa wali w maga a on stoi i sie leczy i w miedzy czasie jeszcze pory/volfy/flamy itp. STANOWCZO NA NIE!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Wto 15:21, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Jestem całkowicie za wymienionym wyżej zmianom.

Głównie czas inmani i invasmani jest nie współmierny do leczonych hpkow.Identyczny przykład jak wyżej wymienił xill.Walcze z demonem, odbiegam zaczynam czarowac leczenie i już muszę uciekać z powodu disturba lub krytycznego stanu hp(czyt.zanim bym skończył czarować uprzedził by mnie czarno biały screen)

Bardzo zauważalny jest również czas trwania żywiołów.Trwają one zdecydowanie za krótko .Zanim co kolwiek zrobie one znikają;/

Przydało by się również poprawić nieco zależność inta/evala od zadawanego dmg przez magie.W obecnym stanie nie da się zabić czegoś bardziej konkretnie odpornego na magie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 15:40, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Fajnie, że ktoś jeszcze zauważył maga. O pewnych sprawach (żywioły) pisze na forum od dobrych kilku miesięcy Smile. Ponieważ propozycje dotyczą imo "maga ogólnie" jestem za.
Moim zdaniem jest jeszcze jedna rzecz do poprawienmia. Mianowicie zbroje skórzane. BM wolniejsze i słabsze czary nadrabia kijem i zbroją.
Ze skórami sprawa ma się tak: w zbroi z koszmara mam 88 ar (po blesie) i golas z halabarda ze kiepskiego metalu zadaje obrażenia za 4x-50 hp,
exp mlotki zadają obrarzenia rzedu 80-90 hp, kryss ma taką szybkosc uderzania ze z zatrutym wystarczy chyba tylko trzymać się maga i czekać aż skończą mu sie butle, bo nie rzuci nawet paraliżu.
Randoma w czarach nie wspomnę, rozrzut w obrażeniach zadawanych czarami (vs postać w zbroi) jest do ok 50% i nie miałbym nic przeciw temu gdyby taki woj też uderzał z halki 2 razy po 20 hp a za trzecim 40...
Może BM ten problem nie dotyczy ale chyba nie ma to być jedyna droga maga na serwerze?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Wto 15:42, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:55, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Aha.. i nie wiem czy to nadal dziala, ale kiedys mob w scianie paralizu walil 2x wolniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:02, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Elvne : pvp.. pvp.. pvp.. zaproponuj cos dla nekro jezeli uwazasz, ze cos jest nie tak.. a nie neguj rzeczy o ktorych nie masz pojecia bo nie grasz magiem.. tym bardziej pvm.. poza tym heal w pvp to jezeli sie nie myle to zazwyczaj jest duza zolta butla.. czyli heal dostepny dla kazdego w 1 sec.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GromeQ dnia Wto 16:18, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ila



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dla ciebie Z DUPY

PostWysłany: Wto 16:34, 06 Sty 2009 Powrót do góry

GromeQ napisał:
Jak dla mnie :

*przedluzyc czas czaru flam sanct
*znacznie przedluzyc czas trwania zywiolow.. bo jest to co teraz jest to.....
*troche skrocic czas czarowania czaru greater heal.. bardzo dlugo sie go czaruje i praktycznie w pvm moby rozpraszaja magie.. troche go takze mozna by bylo ulepszyc.. zaleznosc od int/eval.
*nieznacznie zwiekszyc moc czaru heal.. bo przy obecnej jego szybkosci
sprawia wrazenie czaru nieuzytecznego
*jakos zwiekszyc zaleznosc w czarach od int , evala.. szczczerze mam 90 inta i 110 evala 100 expa i tego w ogole nie czuje.. czary sa slabe.
*zwiekszyc dmg pvm czarow typu lighting.. typu fireball.. zeby tez byly uzyteczne.. tez zaleznosc int/eval

Druga kwestia jest takze zbalansowanie jakos broni.. to juz zupelnie inny temat , ale takie miecze jak viking,long,broad,sejmitar.. czy z dwurecznych obusieczny topor.. czy inne topory.. sa po prostu nieuzyteczne.. sa beznadziejne.. sa wolne i maja nieproporcjonalny dmg.

Gram duzo pvm i opieram to wszystko na doswiadczeniu.. Pozdrawiam.




Wszystko za I to jaknajszybciej Chciaż bardzo narzekać nie można w pvp.
Jednakże pvm Bm-em Nazwijmy to skonczoną postacią nie należy do przyjemnych.
Wiąże się to z tym że kiedys na starszych wersjach pola było wiele mniej rozwiazań które teraz wpływają problemy z Balansem miedzy klasami.
Wniosek więc jest prosty Powinnismy rozwijać serer ale z myśla jak bylo Kiedys kiedy Online Cl nie spadał poniżej 100:) A Sek w tym żeby nikt nie narzekał a jak widze to narzekają sami Necro (file) Co tylko chca w śmieciach Grabic Grube Miliony Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 16:45, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Heh, jeśli pvm BM uważasz za nieprzyjemne, spróbuj PMem Wink zmienisz zdanie pewnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Wto 17:17, 06 Sty 2009 Powrót do góry

To nekro nie ma juz leczenia sie w biegu z SS ? :E


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:17, 06 Sty 2009 Powrót do góry

te zmiany sprzyjaja i pmowi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xill



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:43, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Elven Syartiel napisał:
Z Healami na nie!! ZA bardzo dopakuje to maga i pvp bedzie wygladalo tak ze nekro czy inna klasa wali w maga a on stoi i sie leczy i w miedzy czasie jeszcze pory/volfy/flamy itp. STANOWCZO NA NIE!!


Kto uzywa in was mani na pvp? ;] i ty ze swoim spirit speakem nie powinienes sie wogole odzywac...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pupeq



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >

PostWysłany: Wto 19:39, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Poza czasem trwania żywców, który należałoby wydłużyć niczego nie tykać. Choć i tak powinny one żyć krócej niż u maga bez bojówek. Tak to już jest, masz dużo anty czegoś to czarujesz wolniej i czary słabsze. Siłą BM’a był zawsze kij(teraz wszystko ze spelczanelem)i dobry pancerz a nie czary ofensywne. A że cię dystrubują… jest na to sposób, jako tak doświadczony gracz powinieneś wiedzieć jaki Mad
Bronie, fakt faktem, można by coś przy nich pogrzebać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:45, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Niczego nie tykac ? Grasz magiem ? Chyba nie wiesz o czym mowisz.. ale to dyskusja kazdy moze miec swoje zdanie.. nie mniej ja sie z Twoim nie zgadzam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pupeq



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >

PostWysłany: Wto 19:49, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Grałem wystarczająco długo magiem żeby móc się wypowiadać w każdym topiku na jego temat ; d i denerwują mnie typy co puaczą bo nie mogą czegoś zabić sami ; ddd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
2Osiem



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow

PostWysłany: Wto 19:52, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Hmm to moze rob wyklady z historii? ja mysle ze jezeli nie grasz teraz magiem to Twoja opinia moze byc nieco nie na miejscu, ze wzgledu na wiele zmian i Twoj brak pojecia o nich. Co do Gromka gwarantuje ze jak on czegos sam nie zabije to nie wiem kto...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)