Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 4:09, 27 Paź 2007 |
 |
Zaczne troche przewrotnie:
Coltain napisał: |
*nieco bylo zamieszania ale POL chyba jest juz stabilny
*z przymusu wylaczono menu pod NPCami (bankierzy itp) - chyba to psulo serwer
|
do domu nad ranem nie ujrze zawieszonej ultimy i tabelki z napisem ze zostalem rozlaczony albo ze client mi padl po tym jak zostawilem postac na .afk ?
Jesli problem zostal rzeczywiscie naprawiony i nigdy wiecej nie zdazy mi sie to z winy serwera to wszystko jest ok...
...natomiast jesli problem nadal nie jest rozwiazany to proponuje wprowadzic zmiany w systemie .afk w taki sposob aby exp skillowy rosl offline, a jego przyrost byl podliczany tylko w wypadku logowania sie postaci raz na 12 godzin.
dlaczego ?
: oszczedzi to jakze cenna energie elektryczna (AL GORE dostal nawet nobla za to -> Coltainie wprowadz to jak chcesz nobla)
: ten kto ma w rzyci UO i tak nie bedzie sie logowal -> jego postac nie dostanie expa
: michass nie bedzie sie stresowal wracajac do domu czy serwer padl tuz po jego wyjsciu czy tuz przed powrotem
: wyrownajmy w racjonalny sposob szanse graczy, ktorzy nie maja juz czasu na kontrolowanie kompa 24/7
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:45, 27 Paź 2007 |
 |
jednak sie nie naprawilo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 11:01, 27 Paź 2007 |
 |
Ciekawy problem. DOtyczy niewątpliwie niemal wszystkich zaangażowanych graczy. Bo: czy odchodzac od komutera na dłużej wyłączyć go czy może jednak koksać expa?
Problem jest złożony i dotyczy zarowno aspektu bezpieczeństwa (komputer bez nadzoru może spowodować pożar), jak i aspektu ekonomicznego (energia) oraz społecznego (co powie żona/mama widząc włączony po raz kolejny komputer bez "obsługi").
Przytaczając tych kilka argumentów na wyłączanie komputera mam nadzieję, że niezdecydowani jednak zdystansują się do gry.
Przy okazji: wydaje się, że system umiejętności oraz naliczania expa (co jest przecież jego integralną częścią) jest możliwie dobrze rozwiązany i nie nalezy go psuć. Zatem: zostawić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 11:09, 27 Paź 2007 |
 |
Ja bym to rozwiazal w jeden najprostrzy sposob...
Skrypt buduje baze przez 24h osob ktore sie zalogowaly... Pod koniec dnia o 23:59 zlicza czas grany przez graczy... jesli wiecej niz 1h dziennie( albo dwa tutaj do ustalenia) to exp up jesli nie to nie... i zeruje liste... i tak w kolko...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 15:54, 27 Paź 2007 |
 |
kixar napisał: |
Ja bym to rozwiazal w jeden najprostrzy sposob...
Skrypt buduje baze przez 24h osob ktore sie zalogowaly... Pod koniec dnia o 23:59 zlicza czas grany przez graczy... jesli wiecej niz 1h dziennie( albo dwa tutaj do ustalenia) to exp up jesli nie to nie... i zeruje liste... i tak w kolko... |
to w ogole nie ma sensu, bo serwer nie zawsze pracuje ciągiem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:25, 27 Paź 2007 |
 |
Ja jestem za pomysłem mch88!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 18:54, 27 Paź 2007 |
 |
a wg. mnie, jest to kolejna próba nagięcia naliczania skillcapa. Jest dobrze, kiedyś już była taka dyskusja, o, tutaj http://www.clairslair.fora.pl/exp-i-skillcap-offline-do-it-or-not-t405.html
i wygrała opcja "zostawić jak jest"
takie problemy, jak zwiechy serva, jest od wiela, a to sieć, a to POL, więc jeśli wprowadzać zmiany, to pewnie na stałe ;]
miałbym prośbe, jako zwykły forumowicz, o nie tworzenie takich wątków, które już były, naprawde trudno sie przebijać przez forum, jak jest od groma bliźniaczych tematów. Dziękuje za uwage
Pozdrawiam
Ashantiel
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:23, 27 Paź 2007 |
 |
Ashantiel - wygrała opcja "zostawić jak jest" bo było zbyt wiele opcji wspierające zmiany. podlicz ile ludzi wolało by zmiany w tamtej ankiecie - więcej niż jest ludzi chcących braku takich zmian. Nawet o 33% więcej. W takiej sytuacji powinna wygrać opcja nr. 4 bo na nią najwięcej było głosów z tych wspierających pomysł zmiany.
***EDIT***
Jednak nadal uważam, że ankieta pokazała, iż większość ludzi była za zmianami. Myślę też, że gdyby wygrała opcja 4 to ludzie za innymi opcjami popierającymi zmiany byli by usatysfakcjonowani.
***/EDIT***
***Edit2***
Fir - Jeśli o mnie chodzi to bywa, że czepiam się szczegółów (w sumie w tamtej ankiecie nie brałem udziału - na tym forum nie byłem jeszcze zarejestrowany) ale tylko wyrażam własny pogląd na temat zliczania takich głosów oraz konstrukcji ankiety, a nie samego faktu działania w grze ^_^'
***/Edit2***
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Nie 0:00, 28 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 19:41, 27 Paź 2007 |
 |
ale nie uogólniamy sie do "zmiany" i "bez zmian", po to było tych opcji tyle, aby każdy miał wybór, co chce, aby było zrobione. Wygrała opcja, nie zmieniająca danego stanu rzeczy, bo najwięcej osób za nią było. Mamy demokracje, za opcją 5 było najwięcej osób. Gdyby wygrała opcja 4, to pretensje by miały osoby, które były za opcją 1, bo czemu niby wygrała tamta opcja?
Gdyby wygrała opcja 1, to pretensje miałyby osoby za opcją 4 lub 6, nie?
A tak, wygrało demokratycznie.
Co chciałem ukazać: otóż nie można uogólnić zmian. Chyba powtórzyłem...
A po za tym, to ekipa decyduje, co jest dla nas dobre, a co złe, a nie my, a z tego, co już tu siedzę, uważam, że ekipa w 110% się wywiązuje z tego obowiązku ;] (nie żebym sie podlizywał, ja NAPRAWDĘ tak uważam...).
Jeszcze raz, jedni chcą takich zmian, inni chcą innych zmian, ale najwięcej osób jest za tym, aby nie zmieniać, więc chyba wszystko w porządku ;]
Pozdrawiam
Ashantiel
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 22:07, 27 Paź 2007 |
 |
A ja sadze, ze niektorzy za duzo wagi przykladaja do cyferek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 3:00, 28 Paź 2007 |
 |
Fir znasz moje podejscie... Gdybym mogl to afk by lecialo mi 24/7, niestety mimo moich dobrych checi (zosawiam zawsze jak wychodze-a mama niestety nie przypilnuje ultimy) nie moze stad ta propozycja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|