Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 afk/pady serwa/oszczednosc energii elektrycznej/zyciePozaUO Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 4:09, 27 Paź 2007 Powrót do góry

Zaczne troche przewrotnie:

Coltain napisał:
*nieco bylo zamieszania ale POL chyba jest juz stabilny
*z przymusu wylaczono menu pod NPCami (bankierzy itp) - chyba to psulo serwer


do domu nad ranem nie ujrze zawieszonej ultimy i tabelki z napisem ze zostalem rozlaczony albo ze client mi padl po tym jak zostawilem postac na .afk ?

Jesli problem zostal rzeczywiscie naprawiony i nigdy wiecej nie zdazy mi sie to z winy serwera to wszystko jest ok...

...natomiast jesli problem nadal nie jest rozwiazany to proponuje wprowadzic zmiany w systemie .afk w taki sposob aby exp skillowy rosl offline, a jego przyrost byl podliczany tylko w wypadku logowania sie postaci raz na 12 godzin.

dlaczego ?

: oszczedzi to jakze cenna energie elektryczna (AL GORE dostal nawet nobla za to -> Coltainie wprowadz to jak chcesz nobla)
: ten kto ma w rzyci UO i tak nie bedzie sie logowal -> jego postac nie dostanie expa
: michass nie bedzie sie stresowal wracajac do domu czy serwer padl tuz po jego wyjsciu czy tuz przed powrotem
: wyrownajmy w racjonalny sposob szanse graczy, ktorzy nie maja juz czasu na kontrolowanie kompa 24/7


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:45, 27 Paź 2007 Powrót do góry

jednak sie nie naprawilo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 11:01, 27 Paź 2007 Powrót do góry

Ciekawy problem. DOtyczy niewątpliwie niemal wszystkich zaangażowanych graczy. Bo: czy odchodzac od komutera na dłużej wyłączyć go czy może jednak koksać expa?

Problem jest złożony i dotyczy zarowno aspektu bezpieczeństwa (komputer bez nadzoru może spowodować pożar), jak i aspektu ekonomicznego (energia) oraz społecznego (co powie żona/mama widząc włączony po raz kolejny komputer bez "obsługi").

Przytaczając tych kilka argumentów na wyłączanie komputera mam nadzieję, że niezdecydowani jednak zdystansują się do gry.

Przy okazji: wydaje się, że system umiejętności oraz naliczania expa (co jest przecież jego integralną częścią) jest możliwie dobrze rozwiązany i nie nalezy go psuć. Zatem: zostawić. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Sob 11:09, 27 Paź 2007 Powrót do góry

Ja bym to rozwiazal w jeden najprostrzy sposob...
Skrypt buduje baze przez 24h osob ktore sie zalogowaly... Pod koniec dnia o 23:59 zlicza czas grany przez graczy... jesli wiecej niz 1h dziennie( albo dwa tutaj do ustalenia) to exp up jesli nie to nie... i zeruje liste... i tak w kolko...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 15:54, 27 Paź 2007 Powrót do góry

kixar napisał:
Ja bym to rozwiazal w jeden najprostrzy sposob...
Skrypt buduje baze przez 24h osob ktore sie zalogowaly... Pod koniec dnia o 23:59 zlicza czas grany przez graczy... jesli wiecej niz 1h dziennie( albo dwa tutaj do ustalenia) to exp up jesli nie to nie... i zeruje liste... i tak w kolko...


to w ogole nie ma sensu, bo serwer nie zawsze pracuje ciągiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:25, 27 Paź 2007 Powrót do góry

Ja jestem za pomysłem mch88!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 18:54, 27 Paź 2007 Powrót do góry

a wg. mnie, jest to kolejna próba nagięcia naliczania skillcapa. Jest dobrze, kiedyś już była taka dyskusja, o, tutaj http://www.clairslair.fora.pl/exp-i-skillcap-offline-do-it-or-not-t405.html
i wygrała opcja "zostawić jak jest"
takie problemy, jak zwiechy serva, jest od wiela, a to sieć, a to POL, więc jeśli wprowadzać zmiany, to pewnie na stałe ;]
miałbym prośbe, jako zwykły forumowicz, o nie tworzenie takich wątków, które już były, naprawde trudno sie przebijać przez forum, jak jest od groma bliźniaczych tematów. Dziękuje za uwage
Pozdrawiam
Ashantiel


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:23, 27 Paź 2007 Powrót do góry

Ashantiel - wygrała opcja "zostawić jak jest" bo było zbyt wiele opcji wspierające zmiany. podlicz ile ludzi wolało by zmiany w tamtej ankiecie - więcej niż jest ludzi chcących braku takich zmian. Nawet o 33% więcej. W takiej sytuacji powinna wygrać opcja nr. 4 bo na nią najwięcej było głosów z tych wspierających pomysł zmiany.

***EDIT***

Jednak nadal uważam, że ankieta pokazała, iż większość ludzi była za zmianami. Myślę też, że gdyby wygrała opcja 4 to ludzie za innymi opcjami popierającymi zmiany byli by usatysfakcjonowani.

***/EDIT***

***Edit2***

Fir - Jeśli o mnie chodzi to bywa, że czepiam się szczegółów (w sumie w tamtej ankiecie nie brałem udziału Razz - na tym forum nie byłem jeszcze zarejestrowany) ale tylko wyrażam własny pogląd na temat zliczania takich głosów oraz konstrukcji ankiety, a nie samego faktu działania w grze ^_^'

***/Edit2***


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Nie 0:00, 28 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 19:41, 27 Paź 2007 Powrót do góry

ale nie uogólniamy sie do "zmiany" i "bez zmian", po to było tych opcji tyle, aby każdy miał wybór, co chce, aby było zrobione. Wygrała opcja, nie zmieniająca danego stanu rzeczy, bo najwięcej osób za nią było. Mamy demokracje, za opcją 5 było najwięcej osób. Gdyby wygrała opcja 4, to pretensje by miały osoby, które były za opcją 1, bo czemu niby wygrała tamta opcja?
Gdyby wygrała opcja 1, to pretensje miałyby osoby za opcją 4 lub 6, nie?
A tak, wygrało demokratycznie.
Co chciałem ukazać: otóż nie można uogólnić zmian. Chyba powtórzyłem...
A po za tym, to ekipa decyduje, co jest dla nas dobre, a co złe, a nie my, a z tego, co już tu siedzę, uważam, że ekipa w 110% się wywiązuje z tego obowiązku ;] (nie żebym sie podlizywał, ja NAPRAWDĘ tak uważam...).
Jeszcze raz, jedni chcą takich zmian, inni chcą innych zmian, ale najwięcej osób jest za tym, aby nie zmieniać, więc chyba wszystko w porządku ;]
Pozdrawiam
Ashantiel


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Sob 22:07, 27 Paź 2007 Powrót do góry

A ja sadze, ze niektorzy za duzo wagi przykladaja do cyferek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 3:00, 28 Paź 2007 Powrót do góry

Fir znasz moje podejscie... Gdybym mogl to afk by lecialo mi 24/7, niestety mimo moich dobrych checi (zosawiam zawsze jak wychodze-a mama niestety nie przypilnuje ultimy) nie moze stad ta propozycja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)