Autor |
Wiadomość |
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Wto 17:53, 05 Paź 2010 |
|
Maniak napisał: |
Podstawa gospodarki jest kontrola. Wypadajace duze ilosci zlota z mobow jest niedokontrolowania. Naszym bledem faktycznie jest brak skrzyn ze zlotem w lochach i wiekszej ilosci zlota w silniejszych stworach. Jednak tutaj jest problem natury mechanicznej, ktory na pewno z wielkim "upem" bedzie naprawiony.
|
No dobra, czuję się w miarę przekonany ;] Widzę, że da się nieco zarobić spylając graty u npc, tylko troche to bardziej upierdliwe ;] Zatem ja na razie nie narzekam, pogram troche więcej, to najwyżej znowu zacznę Ufam, że z czasem ekipa jakoś zbalansuje stworki pod względem siła/zyski i będzie git.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Wto 18:09, 05 Paź 2010 |
|
Nie jest źle, tylko ceny domów zostały z przed upa, czyli (nawet jak na wypasionego kraftera) są zdeczka zawyżone. Więc gdyby tak o 1/3 w dół...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Syno
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:00, 06 Paź 2010 |
|
Czesc jestem nowy. Po starcie gry czlowiekiem nie wiedzialem co sie dzieje trafilem do OGROMNEGO miasta gdzie nic nie umialem znalezc
- wedlug mnie powinno miasto byc podzielone na rzemieslnicze, magiczne, i rolnicze (gdzies pod miastem) a natomiast zauwazylem dziwna nowosc ktorej nie spotkalem na zadnym innym szardzie... "dzialki" (w sumie puste kratki) w miascie wielkosci niewielkiej do tego rolnik stojacy przy swoim polu wymiaru 5x5 naprawde zaimponowalo mi, kuznia kowala w piwnicy (chyba mial jazdy przez caly dzien od zadymienia - tak na RPGowski musk), palac wieeeeelki - ze az wyszlem, wiekszosc domow pustych co nie tylko w tym miescie bo teleportowalem sie w inne tez puste byly (moze to wina rozwiajania sie shardu) i ogolnie wkoponowanie miasta nie pasuje w reszte
OGOLNIE - wszystko jest ZA DUZE moznabylo stworzyc miasto miejsze za to w kolo osadowione polami i malymi chatkami rolnikow w odleglosci min. 2 ekranow wszystko wygladaloby ladniej... centrum miasta tylko dla spraw krolewskich banki, palac krola, urzedy, jakies tam sklepy, targowiskoitp, przejzyste, klimatyczne i ze strony RPG taktycznie wszystko ustawione pod wzgledem obronnym (mam na mysli przedmiescie majace tylko pola uprawne i male i szeroko rozstawione zabudowania)
TO JEST MOJE ZDANIE I PROSZE MNIE NIE BLUZGAC EW. WYSLUCHAM W CZYM SIE MYLE ALBO GDZIE MAM RACJE
duzym plusem miasta czlowieczego jest port ktory strasznie mi sie spodobal jest tam fajnie i wszystko idzie znalezc w doslownie minute, wszedlem i odrazu widze rybaka - to co w porcie powinno byc, jednak zdziwil mnie kowal nr. 2 na skraju portu, ogolnie klimat i grajaca muzyczka w barze piratow jest fajne
Miast jest dosc duzo (nie zwrocilem uwagi) okolo 10 do kazdego idzie sie dostac telepotem z miasta do miasta... zbyt latwo... ogolnie nie lubie teleportow ;P wole dla RPG podrozowac lodziami albo konno. Wioska krasnoludow mi sie cholernie podoba jest tak jak na wioske przystalo i dlatego tylko nim bym chcial grac
dalem moja opinie na podstawie kolo 4h przemieszczen miedzy miastami i tylko je poddalem uwadze bo sa bez sensu wedlug mnie. Myslalem ze RPG to takie troche wysilenie mozgu a tu sie okazuje ze z miasta do miasta bez zamiany slowa z nikim idzie sie dostac w minute (to juz w WOWie bym musial sie dluzej prosic maga o teleport lol)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:40, 06 Paź 2010 |
|
Z tym teleportem to plus, bo latajac konno mozna dostac nerwicy;-) serio dosc daleko jest;) mag tez nie zawsze jest, ale przy questach raczej nikt do celu teleportem nie poelci, mimo, ze ma;-)
Co do wielkosci miasta trisnic, coz... niestety ten temat byl podnoszony od dosc dawna, gracze preferuja mniejsze osiedla, sam bardziej wolalem dawne Mistas (ale najbardziej podobal mi sie Półwysep Snów na dawnym KC, osiedle było malutkie, ale miało bardzo elfi klimat;-) )
Co to smiesznosci w umeblowaniu miasta, to bedzie pewnie jeszcze do poprawki, w wielu miastach jest np. krawiec ale krosna to zapomnial nabyc;-)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 19:30, 09 Paź 2010 |
|
To moze ja sie tez wypowiem. Jak zlota ma byc malo, a 1000gp to ma byc pokazna sumka. To moze zmniejszyc ceny dobr u npc?
Nie widze jakos mozliwosci zarobienia przykladowo 500 000gp na domek w sensownym czasie.
Jesli 10k to majatek, to czemu za 10k nie da sie nic konkretnego kupic? Sam wydalem ostatnio 3.5k na kilkanascie plecakow i mieszkow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:29, 09 Paź 2010 |
|
odpowiedz jest prosta. Bo nie wszystkich musi byc stac na domek za 500 000, bo są domki do wynajecia za niewielkie kwoty. To jest cos na co sie pracuje bardzo dlugo. Po za tym wcale wolno sie nie zbiera. Myślę ze każdy może wyciągnąć te 5000 w 2-3h.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 22:32, 13 Sty 2011 |
|
odswiezam temat - czy cos zacznie sie dziac z CL????
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Pią 9:23, 14 Sty 2011 |
|
no sie dzieje caly czas, ja gram pare innych osob tez gra, online maly, ale przynajmniej PvM nie jest przerywane przez krwiozerczych redow ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|