Autor |
Wiadomość |
sejmirus54
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:22, 21 Cze 2008 |
|
Skoro dmg mobkow zostal tak podniesiony moze wzmocnijmy dmg od expow i czarow? czy wczesniejsze "ultwienie rozgrywki" bylo tylko po to zeby ja potem utrudnic?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Sharub
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kępno
|
Wysłany:
Nie 0:10, 22 Cze 2008 |
|
hmm.
Moze zamiast podnosic dmg czego kolwiek to poprostu zwiekszyc loot z mobow tak zeby ci co teraz zabijaja slabsze stwory zarabiali tyle samo co przedtem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 1:02, 22 Cze 2008 |
|
... moze zamiast podnosic dmg czegokolwiek wprowadzic nowe silniejsze mobki dla urozmaicenia, a nie obcinac to co jest dostepne teraz... Moze jaszczurolud to zbyt potezny stwor, moze by urealnic gre, uniemozliwic walke z nim bo przeciez w rzeczywistosci to on wyglada duzo grozniej niz przecietny wojownik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sharub
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kępno
|
Wysłany:
Nie 1:20, 22 Cze 2008 |
|
Mitikas, o urealnianiu to ty zas nie praw ;] Moze on ma bardzo cienka skore? A moze jest tlusty i ma slabe miesnie? A moze wlasnie ma super mocna skore z luskami i jedza sterydy rano i wieczorem? zreszta jakkolwiek by nie dali mu stat to zewsze bedzie realnie bo to jak wyglada mob nie odzwiercidla jego sily.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nauris
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mława
|
Wysłany:
Nie 8:37, 22 Cze 2008 |
|
lubie ziemniaki... też mysle ze głupotą było ulatwiac, tylko po to, zeby uwali o.O
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nauris dnia Nie 8:38, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:15, 22 Cze 2008 |
|
a tak konkretniej to dmg czego i o ile poszedł w górę?
coprawa niemiałem czasu latac za dużo ale jaszczury wydaja sie byc po staremu....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Nie 11:20, 22 Cze 2008 |
|
A mi sie jednak wydaje ze moby sa silniejsze, albo gracze poprostu slabij bija teraz.
Wczesniej moj znajomy (fencer) zabijal jaszczuroczleka zwyklego na 2 hity z czego ten pierwszy odbieral 3/4 hp, teraz musi go walnac 3 razy i jeszcze do tego po 2 hitach zostaje mobowi tyle hp zeby akurat ten ostatnio hit go zabil.
Wiec albo udupili wojow i ogolnie graczy albo moby maja wiecej ara czy resa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 11:28, 22 Cze 2008 |
|
No sa dopakowane stworki, a na najmniejszych stworach jest to najbardziej widoczne. A zaczelo sie od Branholma.....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:21, 22 Cze 2008 |
|
może jednak byniedopakowywać drobnicy już więcej?
nie, żebym narzekał bo przeżyje na moczarach, ale wyjdzie taki noobek na jaszczura podrapie go tym swoim mieczykiem a jaszczur złorzy go na 3 hity i napewno zapali sie do gry , nasz noobek.. a nic slabszego niema w okolicy więc...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 12:57, 22 Cze 2008 |
|
moim zdaniem bylo dobrze oczywiscie byly osoby co braly na klate demona ale mialy sprzet wypasiony za kilka tysiakow.
nie wiem do konca jak jest z ta poli czy zbroja spada na poli? zreszta nie wazne nie przeszkadza mi czy ktos bierze na klate czy na pol.
taki maly apel balansujcie jak chcecie testujcie ale nie podnoscie poziomu mobow bo sobie czesc ludzi radzi lepiej a czesc nie i jesli to prawda ze nawet jaszczury poszly w gore (wspolczuje mlodym)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 13:32, 22 Cze 2008 |
|
Jaszczury poszly w gore tak ze tego prawie sie nie czuje, ale np takiego glupiego drzewca juz mozna odczuc. Ale musze powiedziec ze bojowki w zamian troche lepiej gainuja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:53, 22 Cze 2008 |
|
moż ei gainuja lepiej, ale juz z miesiac czy dwa temu byly chyba "wzmocnienia mobkow" (chyba anwet cos pisalem na forum o tym) a teraz znowu... a najbardziej to boli noobka, bo jeszcz epare a na jaszczura beda druzyne pierscienia zbierac;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 15:49, 22 Cze 2008 |
|
coltain mowi ze nic nie zmienial tak czy inaczej uwazam ze to jest glupie -> takie wzmacnianie mobow.. jak juz mowilem UO to nie OBlivion gdzie sila mobow rosnie z sila gracza... zamiast dodawac nowe moby o innych statach lepiej dopakowac obecne... zal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:06, 22 Cze 2008 |
|
Może nie jakiś wielki żal, ale jeśli już dopakowywać to poszczególne moby a nie całość.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|