Autor |
Wiadomość |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 23:45, 18 Gru 2008 |
|
No... i stało się to co było do przewidzenia;). Nekro znowu został uwalony i obecnie jest praktycznie nie grywalny. Nie da się nim zabić nawet zwykłego wojaka, strażnika... nic się nie da zabić. Chciałem tutaj wyrazić swoje zażalenie z tego powodu:/ Przecież nie po to ktoś trenuje umiejętność, by potem została ona w tak perfidny sposób uwalona(pewnie dzięki płaczom mysterego, colt zmiękł ). Nie wiam jak ludzie myślicie, ale nekro nie jest wcale silną klasą(wystarczą mi ostatnio przeprowadzone testy do takiego stwierdzenia). Ja gram pure nekro i nie jestem w stanie zabić niczego... co tu mówić o pvm gdzie czary są niemal ciągle disturbowane(na pvp również). Czy nie możesz Coltain do jasnej ... nie mieszać już nic w balansie? Gdyby tak mieszali co dzień ma MW/DM to pewnie online było by podobne co na Clce. Jestem bardzo niezadowolony z dzisiejszych wprowadzonych zmian i licze na przywrócenie stanu rzeczy do poprzedniej formy(właściwie z tego co widze zostało chyba zmienione więcej niż zostało napisane na forum przez Coltaina). Śmiem stwierdzić, że nawet czysty mag jest w stanie poradzić sobie z nekromantą, a on sam nie jest w stanie pokonać nikogo...
Pozdrowionka
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merq dnia Czw 23:49, 18 Gru 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 3:36, 19 Gru 2008 |
|
jesli chodzi o uwalenie upiora to napisz ze po prostu upior jest niegrywalny a nie cale nekro, bo w sumie czary wchodza chyba ok.
znaczy dawno nie gralem intensywnie ale jesli chill solidnie sciaga stamine, wlocznia sie srednio resuje, a wiezy krwi trzymaja dlugo to nekro gra sie fajnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 5:08, 19 Gru 2008 |
|
ja tam sie juz przyzyczailem do tych zmian do nekro, troche mnie boli ze udziwg upiora zostal uwalony oraz czas trwania bo nie wszyscy wykorzystuja go do walki no ale coz... *czeka na kolejne zmiany, bo nekro przegiety..*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:46, 19 Gru 2008 |
|
czas trwania... powinien byc taki sam, jesli jest krotszy to zerkne, moze była jakas dodatkowa zaleznosc... Sile przywrocilem.
Upior zamiast 80% neguje teraz 40% obrazen. Zastanawiam się czy nie powinien nawet mniej.
Za to ma o 40% mocniejsze obrażenia od magii.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 7:52, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 8:20, 19 Gru 2008 |
|
Z tego co pamiętam założenia upiora były <niewrażliwość na fizyki> 80% absorpcji przy silnych mobach czy playerach - to naprawdę niewiele, (wiem bo to testowałem - to mniej niż daje exp kolcza z adamentytu) Przyznam, iż byłem przekonany że nekro ma 100% niewrażliwość i dlatego ludziska płaczą, ale 80 To naprawdę żadna rewelacja.
- Takie moje zdanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 8:29, 19 Gru 2008 |
|
colt nie wiem czy dobrze to wyjdzie.
jesli sie myle popraw. ale skoro mial o 80% slabsze dmg to i czary mial o tyle silniejsze prawda?
teraz i magowie beda go mieli ciezko ubic i wojak pewnie duzo latwiej nie bedzie mial.
co do poswiecenia wiem ze bylo duzo placzu o ten czar ale ofiara sie swiecila i mogla wtedy uciekac. (jakby nie znala inkantacji)
wczoraj sie bilem na upiorze fakt wojak mi nie wiele mogl zrobic ale jesli jest tak jak napisalem wystarczyl by jeden mag i bylo by po sprawie. to byl taki urok upiora.
nie zgodze sie ze nekro stalo sie nie grywalne. bez poli na upiora mielismy z wojakiem mniej wiecej rowne szanse.
szkoda colt ze nie bierzesz pod uwage tego ze nekro zanim cos zrobi to musi serje czarow wykonac i potem jak ktos nie lyknie butli zada powazniejsze obrazenia (ze inni nie biora to zrozumiale po co sie meczyc z kims w walce)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Pią 9:57, 19 Gru 2008 |
|
Merq, nie przesadzaj -.- Dalej masz powera w postaci wiesz czego i żadne zmiany w ilości absorbowanych obrażeń na poli upiora tego nie zmienią. Choć wolałbym aby zmianę tą cofnięto lub chociaż próg podniesiono do 60-70% jeśli już Coltek się uprze na utrzymanie zmian. Niezadowolone smierdziuchy nie graja, nie ma kogo bić, nie ma od kogo obrywać : /
Yo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:57, 19 Gru 2008 |
|
Przypomnijcie mi czy poli w upiora rozbiera ze zbroi???
Bo jesli nie to masz jeszcze zbroje do niwelacji dmg, ta zmiana dotyka najbardziej nekro - golasow
kolejna propozycja??
mozecie miec nawet 95% negacji dmg ale wtedy zabieram blesa od poli
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 10:04, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Pią 10:01, 19 Gru 2008 |
|
Coltain napisał: |
Przypomnijcie mi czy poli w upiora rozbiera ze zbroi???
Bo jesli nie to masz jeszcze zbroje do niwelacji dmg, ta zmiana dotyka najbardziej nekro - golasow
mozecie miec nawet 95% dmg ale wtedy zabieram blesa od poli |
Po przemianie w upiora postac jest goła.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pupeq dnia Pią 10:02, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:06, 19 Gru 2008 |
|
a tak w ogole to poli jest zbugowana.
zmieniam sie w upiora , blesuje sie i smigam sobie przez 3 minutki po czym poli znika a blesy zostaja.
i teraz jest maly myk : bedac na blesach wrzucam sobie znowu poli upiora i powstaje maly psikus : nie ma bonusow do statystyk z polimorfi. czy mozna cos z tym zrobic ?
i prosze o przywrocenie mozliwosci posiadania kija na poli licza. ( sama grafika wskazuje na mozliwosc jego posiadania )
z tego co pamietam poli upiora wczesniej dodawala jeszcze chyba dexa ? a teraz zauwazylem ze nawet troche ( chyba -3 czy cos takiego) go zabiera.
wiec po zmianie podsumujmy : mamy zbugowana poli upiora , zabierajaca inta i dexa , rozbierajaca postac z rzeczy i zwiekszona wrazliwosc na magie. plusy - zwiekszony str = ilosc HP i zredukowany otrzymywany fizyczny dmg o 40%
jesli sie gdzies pomylilem prosilbym o poprawienie mnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Flavius dnia Pią 10:18, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 12:05, 19 Gru 2008 |
|
boxi napisał: |
Z tego co pamiętam założenia upiora były <niewrażliwość na fizyki> 80% absorpcji przy silnych mobach czy playerach - to naprawdę niewiele, (wiem bo to testowałem - to mniej niż daje exp kolcza z adamentytu) Przyznam, iż byłem przekonany że nekro ma 100% niewrażliwość i dlatego ludziska płaczą, ale 80 To naprawdę żadna rewelacja.
- Takie moje zdanie. |
Ale zaraz, chcesz powiedzieć że nie czujesz różnicy między kilkoma gp na ziółka do rzucenia czaru a ceną exp zbroi z adamantytu? Zwłaszcza przy obecnej liczbie kowali . No nie żartuj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:04, 19 Gru 2008 |
|
Zrób nekro.
Exp okolcza to się równa = byle jaka płyta zwykła - porównuje do tego co miałem na sobie
Poza tym upiór trwa około 5 min jak to przeciekasz wyczujesz moment nagle nekromanta ląduje goły .... i jest na HITA - nauczcie się grac i nie marudźcie
W upiorze ma słabsze czary/ jest super wrażliwy na magie.
Wiec coś kosztem czegoś ... to naprawdę jest przemyślane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 14:53, 19 Gru 2008 |
|
Idzie te 5 minut przeżyć, a nawet tak, to jest szansa, że się skończą mixy czerwone i bez tych taki delikwent nie ma szans. Co prawda trzeba się naganiać, ale wszystko idzie zrobić
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:55, 19 Gru 2008 |
|
Boxi Chodziło mi o porownanie "kosztów" zawsze można napisać, że jak przeciwnik wyczuje... no jak będę miał farta to mi wejdzie paraliż +flame + cośtam...tyle że statystycznie na 1 taki fart woj zatłucze mnie z 10 razy . Wydaje mi się, że jak nekro przestanie kontrolować walkę (tzn zejdzie mu poli) do da nogę a nie będzie czekał aż ktoś go zabije
A co do zrobienia nekro. Można powiedzieć, że fabularnie to mam taką postać "od zawsze" i nie potrzebuje do tego skika. Dwa nie mam czasu i ochoty koxać, po prostu mam ważniejsze rzeczy na głowie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pią 14:57, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Elven Syartiel
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:03, 19 Gru 2008 |
|
upiorek trwa 1.5 - 2 minuty dla sprostowania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|