Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 UO:KR Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maniak
CLFE Team


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Sob 19:25, 31 Sty 2009 Powrót do góry

Ultima Online: Renaissance - to byla najlepsza czesc i nadal bedzie... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:38, 31 Sty 2009 Powrót do góry

czy [teoretyczne] przejscie na KR wiazalo by sie rowniez z przerabianiem skryptów? Do przystosowania samych grafik moze jakis "maniak" by sie znalazl wrod nas Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Sob 21:39, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gruba_Smoczyca



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Stuttgart

PostWysłany: Pon 14:05, 02 Lut 2009 Powrót do góry

*kaszle, pluje i zieje ogniem* ... nie znalazłby się ; P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myrmidon



Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:18, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Nie ma sie co martwic, do przerobienia tego potrzeba czegos (kogos?) wiecej niz fizyka(?)-skryptera(??)-hobbyste(!) ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:25, 02 Lut 2009 Powrót do góry

obecnie struktura plikow KR jest "rozkminiana" przez najwiekszych hackerow sceny, jakis program do mapy zrobili ale go nie dali nikomu.

skrypty... no ja gralem sobie na KR, niestety bez podmianki plikow mozna biegac tyko po mapie niezagospodarowanej domkami (czyli zostaja oryginalne dungi)

obecnie trwa upgrade rdzenia POL098 pod wspolprace z pakietami KR (przebudowano niestety strukture przesylu i niektore funkcje sa niedostepne...)

co do grafik... kiedys czytalem o formacie ito ale juz nie pamietam o co tam biega...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:26, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Od biedy te wszystkie rzeczy które zostały zrobione pod CL można po prostu... wyrzucić. W większości i tak korzystamy ze standardowych rzeczy. Pozostaje pytanie czy w ogóle "chcemy" umożliwić grę na KR i jaka byłaby skala "strat"
Ps. Widzę, że to jednak trochę trudniejsze, czyli pewnie znowu będzie wymagany nowy pol itp


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 14:35, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Myrmidon



Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:41, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Stłuktuła plików jest juz rozkminiona, wystarczy sie nauczyc ruskiego i popytac tu i tam. Niestety teraz trzeba poczekac na "najwiekszych hakierow sceny" - chyba teatru wielkiego ;]
Swoja droga Colt masz takie memory leaki pod tym jadrem to co tu dopiero mowic o 098. Trzeba by "pare" skryptow przebudowac zeby ograniczyc wykorzystanie swapa.
Wywalanie bledow adresowania przy 1100MB fizycznej i 900MB swapa (zupelnie nie wykorzystywanego) - to musi irytowac fizykow i powodowac wielkie rozblyski WTF!? w oczach.

Havok: zamiast przerabiac, wycinac i tworzyc cos standardowego chyba latwiej/lepiej sobie stworzyc konto na "OSI". Tam maja juz wsio rozkminione.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:49, 02 Lut 2009 Powrót do góry

wyrzucic... to nieco duzoooo

powiedzmy ze całe LS do wywalenia, cale vesp, moze kawalek trins

ogolnie mapa musialaby wrocic do podstawowej

zniknelyby customowe armory, bronie, inne grafiki customowe

z CL zostalyby tylko skrypty, cala customowa otoczka graficzna / muzyczna musialaby zniknac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:51, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Myrmidon - nie wiem o czym do mnie piszesz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myrmidon



Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:53, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Coltain napisał:
Myrmidon - nie wiem o czym do mnie piszesz.


..i to mnie najbardziej przeraza ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:54, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Coltain napisał:
wyrzucic... to nieco duzoooo

powiedzmy ze całe LS do wywalenia, cale vesp, moze kawalek trins

ogolnie mapa musialaby wrocic do podstawowej

zniknelyby customowe armory, bronie, inne grafiki customowe

z CL zostalyby tylko skrypty, cala customowa otoczka graficzna / muzyczna musialaby zniknac


Chyba jakoś przeżyjemy Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:55, 02 Lut 2009 Powrót do góry

No nie wiem co maja moje "memory leaks" do KR.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:10, 02 Lut 2009 Powrót do góry

No i jak rozumiem jestes ekspertem zmiany kodu programu skompilowanego. Rozbierasz program na bity i zmieniasz sposob alokacji pamieci wyliczając w pamieci zakres wymagany.

No nic... pogadałem jak fizyk z ?informatykiem?

*rozbłysły oczy*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 15:28, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Myrmidon napisał:

Havok: zamiast przerabiac, wycinac i tworzyc cos standardowego chyba latwiej/lepiej sobie stworzyc konto na "OSI". Tam maja juz wsio rozkminione.

Wiesz jakbym chciał grać na OSI to bym już tam grał od kilku lat...

Teraz co do wywalania. Nie oszukujmy się ale CL jest obecnie cieniem CLki sprzed lat. To co mnie tu trzyma to dwie rzeczy, kilku znajomych i "nie chce mi się koxać gdzie indziej". Nowa mapa jest ok, ale...weszła trochę za późno by przyciągnąć nowych ludzi. I to co piszę to nie są żadne złośliwości. Tak naprawdę jesteśmy w dobrym momencie do zastanowienia się czy w ogóle chcemy przejść na KR czy iść w kierunku ... no właśnie czego?

Te custom bronie,zbroje to przecież tylko grafiki, skrypty zostaną. Jeśli pojawią się programy do "obróbki" tych rzeczy to grafiki się doda. Mapa, Nelderim miało ładniejszą od nas i? Nie wiem jak tam u nich z online ale zdaje się z polskich serwerów najlepiej pod tym względem radzi sobie MW. Więc jeśli wrócimy do podstawy z brit, minoc i vesper to ok. (Tylko proszę nie wyjeżdżać mi tu z fabułą).

To co napiszę teraz to już zupełna fantazja... Gdyby jednak udało się wam (ekipa CL) dogadać z ludźmi z CLR i spróbować postawić jeden serwer działający na KR nawet z podstawową mapą, myślę, że CL miało by jakąś przyszłość. Inaczej CL zostanie serwerem na którym napakowanych runami postaci gra pvm... Ofk można się z moim zdaniem nie zgodzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:37, 02 Lut 2009 Powrót do góry

dogadac sie z ekipa CLR = dogadac z Paniczem <- to jest awykonalne

nawet ekipa CLR gra na CL (nie zdradze kto bo nie)

Przejscie na KR nie jest fizycznie mozliwe. Przynajmniej nie na POLu. Trzeba czekac az go "dopracuja". Z tego co czytam to nie bedzie problemu przy graniu na ML i KR, jesli wyjdzie im to co planuja.

No chyba że Mirmidon zrobi tak, aby bylo swietnie. Bo wlada rosyjskim i popytał... Starczy ubawu z cwaniaka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)