Autor |
Wiadomość |
Maniak
CLFE Team
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 19:25, 31 Sty 2009 |
|
Ultima Online: Renaissance - to byla najlepsza czesc i nadal bedzie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:38, 31 Sty 2009 |
|
czy [teoretyczne] przejscie na KR wiazalo by sie rowniez z przerabianiem skryptów? Do przystosowania samych grafik moze jakis "maniak" by sie znalazl wrod nas
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Sob 21:39, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gruba_Smoczyca
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Stuttgart
|
Wysłany:
Pon 14:05, 02 Lut 2009 |
|
*kaszle, pluje i zieje ogniem* ... nie znalazłby się ; P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Myrmidon
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:18, 02 Lut 2009 |
|
Nie ma sie co martwic, do przerobienia tego potrzeba czegos (kogos?) wiecej niz fizyka(?)-skryptera(??)-hobbyste(!) ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:25, 02 Lut 2009 |
|
obecnie struktura plikow KR jest "rozkminiana" przez najwiekszych hackerow sceny, jakis program do mapy zrobili ale go nie dali nikomu.
skrypty... no ja gralem sobie na KR, niestety bez podmianki plikow mozna biegac tyko po mapie niezagospodarowanej domkami (czyli zostaja oryginalne dungi)
obecnie trwa upgrade rdzenia POL098 pod wspolprace z pakietami KR (przebudowano niestety strukture przesylu i niektore funkcje sa niedostepne...)
co do grafik... kiedys czytalem o formacie ito ale juz nie pamietam o co tam biega...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 14:26, 02 Lut 2009 |
|
Od biedy te wszystkie rzeczy które zostały zrobione pod CL można po prostu... wyrzucić. W większości i tak korzystamy ze standardowych rzeczy. Pozostaje pytanie czy w ogóle "chcemy" umożliwić grę na KR i jaka byłaby skala "strat"
Ps. Widzę, że to jednak trochę trudniejsze, czyli pewnie znowu będzie wymagany nowy pol itp
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 14:35, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Myrmidon
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:41, 02 Lut 2009 |
|
Stłuktuła plików jest juz rozkminiona, wystarczy sie nauczyc ruskiego i popytac tu i tam. Niestety teraz trzeba poczekac na "najwiekszych hakierow sceny" - chyba teatru wielkiego ;]
Swoja droga Colt masz takie memory leaki pod tym jadrem to co tu dopiero mowic o 098. Trzeba by "pare" skryptow przebudowac zeby ograniczyc wykorzystanie swapa.
Wywalanie bledow adresowania przy 1100MB fizycznej i 900MB swapa (zupelnie nie wykorzystywanego) - to musi irytowac fizykow i powodowac wielkie rozblyski WTF!? w oczach.
Havok: zamiast przerabiac, wycinac i tworzyc cos standardowego chyba latwiej/lepiej sobie stworzyc konto na "OSI". Tam maja juz wsio rozkminione.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:49, 02 Lut 2009 |
|
wyrzucic... to nieco duzoooo
powiedzmy ze całe LS do wywalenia, cale vesp, moze kawalek trins
ogolnie mapa musialaby wrocic do podstawowej
zniknelyby customowe armory, bronie, inne grafiki customowe
z CL zostalyby tylko skrypty, cala customowa otoczka graficzna / muzyczna musialaby zniknac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:51, 02 Lut 2009 |
|
Myrmidon - nie wiem o czym do mnie piszesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Myrmidon
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:53, 02 Lut 2009 |
|
Coltain napisał: |
Myrmidon - nie wiem o czym do mnie piszesz. |
..i to mnie najbardziej przeraza ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:54, 02 Lut 2009 |
|
Coltain napisał: |
wyrzucic... to nieco duzoooo
powiedzmy ze całe LS do wywalenia, cale vesp, moze kawalek trins
ogolnie mapa musialaby wrocic do podstawowej
zniknelyby customowe armory, bronie, inne grafiki customowe
z CL zostalyby tylko skrypty, cala customowa otoczka graficzna / muzyczna musialaby zniknac |
Chyba jakoś przeżyjemy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:55, 02 Lut 2009 |
|
No nie wiem co maja moje "memory leaks" do KR.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:10, 02 Lut 2009 |
|
No i jak rozumiem jestes ekspertem zmiany kodu programu skompilowanego. Rozbierasz program na bity i zmieniasz sposob alokacji pamieci wyliczając w pamieci zakres wymagany.
No nic... pogadałem jak fizyk z ?informatykiem?
*rozbłysły oczy*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 15:28, 02 Lut 2009 |
|
Myrmidon napisał: |
Havok: zamiast przerabiac, wycinac i tworzyc cos standardowego chyba latwiej/lepiej sobie stworzyc konto na "OSI". Tam maja juz wsio rozkminione. |
Wiesz jakbym chciał grać na OSI to bym już tam grał od kilku lat...
Teraz co do wywalania. Nie oszukujmy się ale CL jest obecnie cieniem CLki sprzed lat. To co mnie tu trzyma to dwie rzeczy, kilku znajomych i "nie chce mi się koxać gdzie indziej". Nowa mapa jest ok, ale...weszła trochę za późno by przyciągnąć nowych ludzi. I to co piszę to nie są żadne złośliwości. Tak naprawdę jesteśmy w dobrym momencie do zastanowienia się czy w ogóle chcemy przejść na KR czy iść w kierunku ... no właśnie czego?
Te custom bronie,zbroje to przecież tylko grafiki, skrypty zostaną. Jeśli pojawią się programy do "obróbki" tych rzeczy to grafiki się doda. Mapa, Nelderim miało ładniejszą od nas i? Nie wiem jak tam u nich z online ale zdaje się z polskich serwerów najlepiej pod tym względem radzi sobie MW. Więc jeśli wrócimy do podstawy z brit, minoc i vesper to ok. (Tylko proszę nie wyjeżdżać mi tu z fabułą).
To co napiszę teraz to już zupełna fantazja... Gdyby jednak udało się wam (ekipa CL) dogadać z ludźmi z CLR i spróbować postawić jeden serwer działający na KR nawet z podstawową mapą, myślę, że CL miało by jakąś przyszłość. Inaczej CL zostanie serwerem na którym napakowanych runami postaci gra pvm... Ofk można się z moim zdaniem nie zgodzić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:37, 02 Lut 2009 |
|
dogadac sie z ekipa CLR = dogadac z Paniczem <- to jest awykonalne
nawet ekipa CLR gra na CL (nie zdradze kto bo nie)
Przejscie na KR nie jest fizycznie mozliwe. Przynajmniej nie na POLu. Trzeba czekac az go "dopracuja". Z tego co czytam to nie bedzie problemu przy graniu na ML i KR, jesli wyjdzie im to co planuja.
No chyba że Mirmidon zrobi tak, aby bylo swietnie. Bo wlada rosyjskim i popytał... Starczy ubawu z cwaniaka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|