Autor |
Wiadomość |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pią 14:23, 22 Lut 2008 |
|
Czy jest w planach aby ten klijet dzialal na CLce ??
Jesli tak to w jak odleglych ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:38, 22 Lut 2008 |
|
Było już pytane wielokrotnie... problem leży w Polu, z tego co mi Colt pisał chłopaki od niego kombinują i jak wyjdzie odpowiednia dystrybucja, to będzie myślał... możliwe, że wtedy też będzie możliwość tak grania, że jak komuś KR nie będzie odpowiadało, to sobie ML odpali.
Osobiście testowałem KR na CLce (na mapie Ishenar) i mi się podoba, ale wydaje mi się momentami, że jakieś to takie niedopracowane (animacje chodzenia itp). No i wymaga lepszej grafy niestety...
Dodam jednak swoją uszczypliwość, że mimo wszystko jakoś ciężko to widze żeby przy obecnych chęciach prowadzących serwer w ogóle było KR wprowadzone na CL...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pią 14:44, 22 Lut 2008 |
|
voult napisał: |
Osobiście testowałem KR na CLce (na mapie Ishenar) i mi się podoba, ale wydaje mi się momentami, że jakieś to takie niedopracowane (animacje chodzenia itp). No i wymaga lepszej grafy niestety...
|
Jak to testowales ?? to czyli moge sobie zainstalowac KR i go odpalic na CL juz teraz ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 14:59, 22 Lut 2008 |
|
Kingdom Reborn dziala na CL(ishenar only) ale sa pewne rzeczy ktore sprawiaja ze zostal odlozony na inny plan - mianowicie:
- Kingdom Reborn ktory zostal oficjalnie wypuszczony przez EA jest tak jak by...niedopracowany, w momencie testowania KR mialem wrazenie ze gram w jakas wczesna bete bo i brakowalo itemow i animacje byly niektore z pupy(czlowiek by sie spodziewal ze ludzie dodadza animacje a nie je utna)
- Kingdom Reborn ladnie wyglada ale niestety rosna i wymagania co dla niektorych moze byc zabojcze.
- Kingdom Reborn odcina nam wszelkie mozliwosci modyfikacji UO , poniewaz zrobienie/poprawienie animacji w 3D jest o wiele trudniejsze niz w 2D dla porownania aktualnie do ML mozemy wrzucic grafiki z BG2/Tromenta/innych pasujacych gier lub zrobic po prostu wlasne dzieki czemu cala gra nabierze "nowego" wygladu.
- Kingdom Reborn jest ostatnim dodatkiem wspolgrajacym z UO 2D.
- Kingdom Reborn ma w licencji ze nie mozna go modyfikowac / wykorzystywac na prywatnych shardach(UO ML mialo luki w licencji) wiec nie mogli bysmy reklamowac CL poprzez wykorzystanie KR.
- Brak narzedzi do KR glownie chodzi o mape , a nikt nie chce ich udostepniac z powodu licencji(masz narzedzia?to znaczy ze modyfikowales/chcesz modyfikowac gre!.jail)
- Pol / RunUO tez oficjalnie nie wspiera KR
- Kingdom Reborn moze(i napewno bedzie w niektorych miejscach) gryzsc sie z nowa mapa.
Podsumowujac:
Jezeli sie bedzie dalo to damy mozliwosc korzystania i z tego i z tego chociaz nie nalezy sie tego spodziewac szybko(z wyzej wymienionych powodow).
@voult jako iz jestem jednym z tych "prowadzacych serwer" to stwierdam ze checi sa(nie chodzi mi tu o KR bo wyzej wyjasnilem sprawe dosyc jasno mi sie wydaje) i to wieksze nizeli bywaly u starszych ekip do ktorych notabene tez nalezalem( ) kwestia jest tylko czasu (bo ludzie maja prace/studia/sesje/rodzine/przyjaciol ..n+1) i podejscia graczy(bo i mi sie czasem odechciewa cokolwiek robic po niektorych komentarzach zdawalo by sie doroslych lub prawie doroslych osob)
Pozdrawiam serdecznie
Garth
.;3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:59, 22 Lut 2008 |
|
No teoretycznie tak... ale nic nie zrobisz, bo centralnie nie będziesz miał np. w plecaku nic, statów ci nie pokarze, będzie się wieszać jak zalogujesz się w banku, itp... bo nie ma grafik przystosowanych przez GrafikTeamCL, aka Nob, do KR
Ale graficzka ładna... strasznie mi się podobają efekty animowane, żaden screen tego nie odda...
[Edit] no mnie Garth ubiegł jak pisałem swojego posta... pozdro szejset brzydalu bez oka
Ps. Zargal privnij mnie na ircu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voult dnia Pią 15:09, 22 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:22, 22 Lut 2008 |
|
Wyświetlanie gumpów w KR jest już OK także plecaki i ich zawartość to nie jest taki problem.
Ja osobiście wolałbym nie ruszać KR - dziury w licencji starego 2d pozwalają nam na naprawde wiele - wprowadzenie KR na CLce w pełni te możliwości likwiduje. I tak jak Garcz napisał - jak ktoś chce i ma odrobinkę tylko chęci to znajdzie (google) odpowiednio zmodyfikowane emulatory oraz oprogramowanie do odpalenia KR, jednak wrzucenie tego na CL jest już w pełni łamaniem prawa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:14, 22 Lut 2008 |
|
wyswietlanie w plecaku itp jeszcze nie jest ok bo teg nie wsadzilem (trzeba by pakiety - a narazie nie ma sensu)
czekams az wszystko rozkminia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:44, 22 Lut 2008 |
|
No ja nie o CL mowie tylko ogólnie ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|